Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Skvela hra moc se mi libilo ovladani a ty realne skoky i to rozebehnuti . jedine co je skoda ze ta hra je trochu kratka a neni multiplayer.Jinak skvela hra doufam ze vide dalsi dil *4*
  • Já se spíš obávám, že by z toho EA chtěli udělat jednu ze svejch sportovních sérií....... Tím pádem by to pozbylo všech originálních prvků a převedlo se to ja jednocuchou zábavu s každoročním updatem. Rozumíte 3 hráči proti sobě běhaj v nějakých okruhách, žádný příběh, žádný mapový systém kdy postupujete celou hrou, jen prostě několik map s různou úpravou. Něco jako NFS, akorát že s během přes překážky. No hlavně že by šel na konzolích zpoplatnit multiplayer a občas nějaké to DLC ve formě nových postav.
  • mě se Mirrors Edge v celku líbilo hlavně kvůli tomu že mám rád parkour a než sem narazil na assassins creed 1 a 2 tak to vlastně byla jediná hra kde parkour byl (teda myslím ) ale štvaly mě ty až podle mě moc svítivý barvy bud všechno bylo svítivě bílé a nebo červené jasně vyznačení trasy se dá vypnout ale tý bílý bylo až moc jakoby vývojáři neznali jiný barvy než : bílou a občas modrou a zelenou když dají příběh do současnosti a předělají grafiku aby to vypadalo normálně ne jak v japonským animáku tak to bude super taky by neuškodilo přidat custom postavy sice když je to z pohledu vlastních očí tak většina věcí nebude vidět ale víc se tak dá sžít s postavou a představte si multiplayer vypadalo by to blbě kdyby všichni byli stejný
  • ME mám rád, jedna z her, kterou jsem po prvním dohrání legalizoval. Je originální, ovládání mi přišlo naprosto do pohody. neskutečně se mi ale líbilo vizuálno hry: jednoduchá, prostá, grafika překrývající prohnilý zkorumpovaný a šmírácký svět : nevím nakolik je kritická složka té hry úmyslná, ale když se člověk podívá na současný design/architekturu, pak ten kritický přesah upřít nelze - a to se u her moc nevidí. Jo, společně s Portalem - tenhle žánr progresivních fps mám rád a narozdíl od jiných fps vývarů si pokračován rozhodně zaslouží.
    • Uz jen proto, ze to je podle Orwellovy vize budoucnosti, tak je asi kriticka schvalne :)..
  • Hra je to vazne fajn - taky se mi celkem dost libila. A originalitu je treba ocenit o to vic. Ale o to vic zamrzej ty nedostatky, ktery hra fakt MELA - zase ji snad neni nutny tady stavet na oltar a s placem se ji klanet : )
    Jen z toho videa jsem si treba vzpomel, jak moc mi vadil design prostredi. Po pocatecnim okouzleni je dost brzy videt uz jen stereotyp a silna nelogicnost levelu. Teda vzhledem k nametu by se jista monotonost dala omluvit, ale tech odbocek ze strech mohlo byt daleko vic. Navic ty "stereotyp borici" lokace, co tam byly (obchodak, metro) stejne jen nastvou, protoze vypadaj ale UPLNE stejne, jako celej zbytek hry. Jedna vec je zvolit si "novej" vizualni styl, druha je drzet se ho jako blazen bez jakychkoli variaci. Abych znel hezky zaujate (coz samozrejme nejsem : )), tak jeste dodam, ze ta zaverecna lod je ta nejhnusnejsi lokace, jakou jsem v triackovy hre navstivil.
    Taky ohromna skoda toho podbarvovani dalsi cesty - to cloveku malem oci vymlati.. Da se to sice vypnout, ale s timhle level designem to bylo napoprvy naprosto nehratelny. V klidnejch pasazich mohli byt treba ty "rozsahlejsi" levely, kde by clovek v klidu zkoumal kudy dal, v tech adranalinovejch zdrhackach by ale linearita snad nevadila. Preci to jde navrhnout tak, aby clovek nemel moc problem si tech prvku vsimnout i napoprvy behem uprku - to je pak preci nejvetsi pozitek z podobny hry. A ne behat za cervenym hadrem jak vytocenej bejk..
    I v pribehu byl znat nevyuzitej potencial - ale dej je asi na herni pomery dost solidni, no. Tady mi spis vadila ta ocividna snaha bejt co nejvic cool. Nebo temi komiksy chteli usetrit za cutsceny? : ) Kazdopadne mi tam ty komiksovy animacky moc nesedely.
    A i kdyz mi ve hrach prehnana akcnost spis vadi, tady to primo vyzyvalo k nejaky velkolepym scenam. Ne se porad jen presouvat / maximalne zdrhat pred policii.. ...jo a jednou skocit na vrtulnik..
    Ale hra to byla vazne dobra (aspon v prvni pulce) - jestli tu dvojku posunou podle mych predstav tak si u toho zachrochtam..
    • Pro mě to byla téměř dokonalá hra. I přes její linearitu jsem si ji zahrál dvakrát, a možná si ji zahraju i potřetí. Jediné, v čem s vámi souhlasím, je to, že mi tam opravdu neseděly ty komixové předěly. CGI by odvedlo stejnou práci lépe.
  • Kdyby do te hry daly poradny fyzikalni engine ktery by pocital procesor bylo by to taky uspesnejsi, takhle si tu hru nemohla polovina hracu poradne zaparit protoze po zapnuti fyziky jim spadlo fps na drasticky nizkou uroven. Pritom fyzika nic moc, ty odletujici strepy co mizely drive nez dopadly na zem taky nepovazuji za neco preborneho.
  • CO ZASE EA MEKTÁ ZA SRAČKY? provedení naprostá pecka a to, že si nějaký dacani nezvyknou na ovládání to je jejich problém. njn holt potřebujou aby polovina skoků se dělala automaticky nebo nevim
    • Presne tak, dnes aby vacsinu ludi hry vodili za rucicku, nielen co maju robit ale uz aj co maju stlacat... ach jo, prec su casy ked ku hram nebol vacsinou ani poriadny help a vsetko sa bolo treba ucit za behu(niektore kombinacie klaves boli skryte dokonca schvalne).

      K ME:
      Na jednej strane sa mi velmi paci ze na jednu z najoriginalnejsich hier poslednych rokov sa nezabudlo, no tie pravdepodobne marketingovym oddelenim nadiktovane reci o tom ako hra nedokazala preniknut k hracom atd. sa mi vobecnepacia - ako tu uz niekto spomenul, prilis to smrdi EAckym: "vsak to nejako nachytro zbuchame, urobime to pre co najsirsi okruh hracov, k tomu urobime mega-hyper reklamu, HD cut-sceny s prof. hercami... proste bomba. Ak zarobime - dobre, ak nie - vsak vina sa zvali na vyvojara->koniec znacky, robte daco ine" stylom vyroby hier.
      Takymto cinom bude reklama a podobne zalezitosti to jedine, co na to ludi nazenie, no hra samotna uz bude len akysi odvar.Nebolo by to po prvy raz.(cest vynimkam - Bioware hry(hoci o Dragon Age 2 sa aj zacinam obavat)))

      To, ze ME1 celkom dost zaspala marketing je fakt, ale nakoniec prave ten nezavisly look bolo prave to, co na tom bolo asi najlepsie.
    • Taky nedám na Mirrors Edge dopustit, koupil jsem si ho na PS3 hned první den a byl to skvělý zážitek, vybočujicí v mnoha směrech. To byl možná ten kámen úrazu, protože dnešní FPS jsou jedna jako druhá a prodávají se jako housky. Hráči se bojí vyjít ze stereotypu? Jestli jo, potom je to škoda.
      Mě ta hra tak bavila, že jsem si ji koupil nedávno i na PC.
  • Nuz, ja nechapem prweco bola tato hra neuspesna... podla mna to bola jedna z mala oreginalnych FPS za posledne roky... (mozno od doby HL2) Ovladania bolo jednoduche, skoro az primitivne, neviem co sa na tom kto chcel ucit (uznavam ze to nebolo pre deti do 8 rokov, ale.... ) hudba vyborna, dobra atmosfera a obtiaznost akurat. Ak by to malo byt lahsie bola by to nuda. Grafika bola fajn a proste celkove prevedenie velmi dobre... jedina chybycka bol pribeh ktory ma nedokazal vtiahnut.
  • "Ti měli problém se naučit ovládání, nesedla jim obtížnost, celkový styl vyprávění a hra trpěla také kvůli nedostatku multiplayeru" > idiotov nenaucis, vsetky tieto body boli "OK", problem bol ze to bola bez strielania a vacsej hlbky len linearna stereotypna nuda. Co z tych skvelych efektov a rozbiteho skla ked to niesom ja kto ho rozstrielal - a len utekal jedinym moznym smerom!
  • Nechápu tu zmínku o Dead Space. Pro mne jediná hra za posledních pár let, na které nevidím jedinou chybičku *8*
    • no jednu jo, je jen pro lidi co nemaji závratě *1* *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit