Přejít na výpis diskuzí
Project Eternity se bleskově zaplatil, nové mety na obzoru
17.9.2012 | Petr Poláček
83 příspěvků
-
Už je tam 1,800,000 dolarů!
New Playable Race, Class, and Companion! *5* -
jiste, a protoze by si mel sam, tak by si mel i vice skillu k rozdeleni a mohl zastavat i vice roli.
-
Co se týče těch skillů: v partě máš několik zaměření - klasika bojovník, zloděj, kouzelník. Jakmile by jsi omezil hru jen na jednoho hráče, musel by být možný naprosto nelineární přístup... Leda by jsi chtěl ze všech povolání udělat v podstatě bijce... Tohle by chtělo ještě hodně promyslet.
-
dik :). puvodne to mela byt reakce na ukazatele moralky, ktery mi cim dal tim vic lezly krkem. a kdyz jenom odstranis ukazatel, tak porad citis, ze ty rozhodnuti jsou porad cernobily a neni v tom hloubka nutna pro zavazna rozhodnuti. hledal jsem neco co bylo ortogonalni na moralku a rozhodnuti to zpestrilo.
uz asi 3 roky to sedi v textaku na me plose, spolu s dalsimi napady hehe. s multimilionarem mas presne pravdu. muselo by to byt velmi striktni. ne jako treba deus ex HR, ktery jsem relativne cerstve dohral, ve kterem jsem uplne prestal nekdy v pulce/dvou tretinach vyuzivat praxis, protoze bych pak mohl plnit UPLNE vsechny role. na druhou stranu dragon age to delalo trochu lepe s temi extra drahymi vecmi za 100+ zlataku. pri normalnim hrani si clovek nemohl dovolit vsechno. hlavne kdyz prispival na spojeneckou armadu. ale take to nebylo zas tak hluboce propracovane.
(teoreticky by stacilo treba jen nemit prachy na to vybavit vsechny cleny party nejlepsim vybavenim) -
Aha, tak to jo. Super nápad. To by ale předpokládalo naprostou vyladěnost a tedy vyhnutí se tomu, co potkalo snad každé RPG, které jsem hrál: "postava multimilionář". Bylo by tedy nutné (v rámci party) mít omezené zdroje po celou hru. Ježiš ale to je nádherná myšlenka! Už teď vidím, jak toužebně hledíš u obchodníka na nablejskanou plátovou zbroj, ale bohužel musíš uživit pět hladových krků. *1*
S tím skillem je to také zajímavé. Zkus to kdyžtak trochu rozvést, samotnému mi to vnuknulo docela zajímavý nápady...
Mohli bychom pak případně něco z toho hodit na obsidiánský forum/na kickstarter
*thumbs up* -
naopak. predstav si to takhle: kdyz delas veci ve skupine, tak se ucis lepe kooperovat a vice spolehat na sve spolubojovniky, nicmene se musite delit o loot, penize atp. kdyz jses sam, tak to mas vsechno pro sebe, ale ostatni trpi :).
-
Co to je za mechaniku? Jestli ji chápu správně, tak je podobného ražení, jako vybírání si původu v DrD+. Hráč měl buď vysoké vlastnosti (síla, obratnost etc.), nebo pocházel ze zámožné rodiny. Jedno vylučovalo druhé. Připadá mi to naprosto nesmyslné a kazí to role-playing.
-
novy update je docela fajn. docela me vrta hlavou, jestli mi "ukradnou" muj nevyrceny napad s postavenim party/equipu a skillu do protikladu :). bud budu obrovsky terminator, ale sam, nebo strateg v parte, jehoz cilem je hlavne presvedcit cleny party k funkcni spolupraci. chce to ale byt ponekud drsny v omezovani hrace v poctu pridelitelnych skillu, aby si musel opravdu vybrat.
-
??? celou dobu se tu bavime o financovani projektu a PR. No nic.
-
"Cim vic penez neznamena lepsi hra viz nektery big tituly." - debata o kvalitě her AAA titulů je už subjektivní rovina
Oni teď vybírají peníze, protože peníze potřebují a protože je vývoj drahý, obzvlášť když mají v týmu tolik lidí. Zde je tedy úměra s penězi taková, že čím víc peněz vyberou, tím bezstarostnější vývoj to pro ně bude a tím komplexnější RPG budou schopní udělat. Na kvalitě hry se tedy v tomto případě peníze nepochybně podepíšou (Nemluvě o skutečnosti, že i tak musí značnou část financovat z vlastního). Ano, ty si píšeš své stále, bohužel nezávisle na tom, co píšou ostatní :D -
Nějak se do toho zamotáváš. Teď odskakuješ od tvé zmínky o AAA k nákladům? Prosím, čti celek. Mám dojem, že si najdeš vždy jen jednu větu, vytrhneš ji z kontextu a snažíš se argumentovat proti ní. Na tom ale k smíchu nic není...
-
Naklady na vyvoj minecraft jsou urcite stejny jako na rozsahly rpg vid? Lolec
-
Skeptiku je tu na foru dost, viz. Mnoho hratelnych ras A jejich negativni dopad na pribeh, implementace druziny a znovuhratelnost apod. Cim vic penez neznamena lepsi hra viz nektery big tituly. kazdopadne si delej a pis co chces, ja svy uz napsal. Konec.
-
Jsi trochu mimo, opět :)
Teď srovnáváš žánry RPG s Minecraftem proč? Já tyhle žánry nikde nesrovnával. Použil jsem to pouze jako příklad, kdy zjevně žiješ v představě, že když je hra pro hodně lidí a je o ní velký zájem, je to AAA titul. Není, takto AAA titul definován není, proto byla tvoje minulá zmínka o AAA titulu hloupá. Stejně tak je hloupé tvé nynější srovnání RPG s Minecraftem žánrově, protože jsem žánry nijak nesrovnával, ukázal jsem ti pouze na konkrétním příkladu, že oblíbenost mezi lidmi neznamená, že je hra AAA titul...
Chci pro Obsidian co nejvíc peněz, protože jsou to lidé, kterým fandím a nedám jim teď nic, protože mě nepřesvědčili o tom, že tím projektem žijou a že ty peníze chtějí. Je to podle mě podceněné promo... Hru si nepochybně koupím, ale o hru právě teď nejde, teď se vybírají peníze na vývoj, teď prodávají komunitě účast na vývoji a pocit, že se toho účastní, neberu to jako předobjednávku...
"Vadi ti nezvladnuty promo ktery neni jako u jinych velkych her". Opět jsi mimo, nechci žádné promo jako u jiných velkých her. Jiné velké hry na Kickstarteru nejsou a tak žádný druh tohoto proma ani nepoužívají. Velké hry prezentují až finální produkt. Já tady od nich nepotřebuji teď vidět finální produkt... nepotřebuji, aby na to dělali reklamu, o produkt zde ani tak moc nejde, teď jde právě o ten přístup k vývoji.
Když už na něco reaguješ, tak si prosím přečti, na co reaguješ. Začal jsi zde vzkazem pro skeptiky, přitom v diskuzi se žádní skeptici nevyskytují. Mám tak nějak dojem, že všichni se na hru těší a všichni věří, že bude super. Jde pouze o to, že co se to rozjelo s Kickstarterem od Double Fine, tento projekt je víceméně projektem, na který všichni čekali a o kterém všichni od začátku mluvili a chtěli ho. Jednoduše tento projekt má potenciál všechny předchozí překonat. Z jejich přístupu mi ale přijde, že to nějak neřeší a že ani nečekali, že to bude mít takový úspěch. To doufám nemyslí vážně :) Peníze se vybírají jen měsíc, proto je ten přístup první měsíc důležitý, od začátku. A abys to zase nepřekrucoval a nevymýšlel si kraviny, tak netvrdím, že teď k tomu přistupují špatně a že to nezvládají prezentovat a že nic neprozrazují o hře. Říkám jen, že je tam prostor to udělat lépe. Nic víc, nic míň... -
No pokial ti ide o dokončenie Revanovho príbehu, tak stačí ísť do Star Wars - The Old Republic
-
Takze: srovnavat rpg s minecraftem... Dale: chces pro obsidian co nejvic penez a sam nedas nic... Vadi ti nezvladnuty promo ktery neni jako u jinych velkych her kde na tom dela vydavatel ktereho obsidian nechce.. Asi si meli nekoho najmout aby delal reklamu na neco co jeste neni hotove a jestli vubec na to vyberou penize, ze? A na zaver mam nick co se ke me nehodi. Super. V zadnem prispevku jsem NIKOHO nepremlouval at jde do kickstarteru.. A post jsem vubec nepsal primo na tebe. Kazdopadne dnes v noci vsem vackerum prisel mail update jak to vidi dal s druzinou apod. Myslim ze obsidian ma budouci hru dobre naplanovanou a byli jen prekvapeni rychlosti. promin Ucho, za delam Albertovi vostudu. A nezlob se/me s jinym nazorem. *1* sent from my wp7 phone
-
z čeho usuzuješ, že předpokládám cokoli o AAA hře pro co nejvíc lidí? že chci, aby vybrali co nejvíc peněz? vždyť je na ten projekt potřebují. že chci, aby je podpořilo co nejvíc lidí? vždyť čím větší zájem, tím lépe pro hru... ta hra se nedělá jen pro těch 40 tisíc lidí, kteří je podpoří... z čeho jsi ale vydedukoval ten AAA titul nepobírám. rozšíření hry mezi co nejvíc lidí ze hry nedělá AAA titul. je Minecraft AAA hra s miliónem prodaných kusů? tvé závěry postrádají logiku. děláš albertovi ostudu :)
-
asi jsi nejak nepobral ze to nema byt aaa hra pro co nejvic lidi... no neva. a pokud by me to nezajimalo - sotva jim poslu prachy rok a pul dopredu, ze jo. o ne moc dobrym pr jsem psal taky, ale nevadi mi to. komunita si svy hry prave diky kickstarteru najde a podpori i bez tebe. a nech me bejt nejsem na ty cinty zvedavej. treba premluvis EA at jim to zaplateji oni. :/ brou.
-
takže reaguješ jen tak na něco, co tady nikdo neřešil... tvůj příspěvek každopádně postrádá logiku. já kritizuji něco, co mohlo být lepší, aby to oslovilo mnohem víc lidí. co ovlivňuje právě to, že někteří lidé třeba nepřispějí. nejde tady o žádné špinění obsidianu ani shazování jejich projektu jako takového...
jde o to, že tohle jsou lidé, kteří mohli bez problémů na kickstarteru trhnout rekord, prostě na to měli/mají. je to něco, na co se čekalo celkem dlouho. ale tak nějak to ani nevypadá, že by se o to moc snažili. a pokud vím, smyslem kickstarteru je vybrat dostatek peněz a oni jich potřebují celkem dost. předpokládejme, že čím víc peněz vyberou, tím lepší hra bude. z této logiky mi přijde, že je ti tedy jejich hra ukradená, protože tě nezajímá, kolik vyberou. mně to jedno není, já jim například fandím a proto bych jim přál, aby ten rekord trhli a aby vybrali spoustu peněz a aby prostě vše z jejich strany hned šlapalo. proto si dovoluji vyřknout neškodnou kritiku na jejich adresu, že kickstarter podle mě podcenili a šli do toho nepřipravení, což je škoda... už jsem to tady nazval jako "nevyužití potenciálu".
takže sice jsem nepřispěl teď, ale očividně mi na obsidianu záleží víc jak tobě :) kritiku nemůžeš brát automaticky za hejt... -
Pěkně to přibývá, 1,5 miliónu je tam. *5*