Přejít na výpis diskuzí
Projížďka městem i krajinou na videích z GRID 2
27.9.2012 | Petr Poláček
53 příspěvků
-
to neni zas takova novinka.....to uz mel myslim GTR:E
ale jinak samozrejme C.A.R.S. fandim, taky sem prispel 10 eurama a uz pred pul rokem to bylo lepsi nez spousta "hotovych" her -
Zajimava myslenka, takze NFS s kokpitem uz neni NFS? ;)
-
Pokud tam nebude kokpit, tak je to jen další NFS ať už tomu říkají jak chtějí. Tohle mě fakt naštvalo *16* *16* *16* , obrovská škoda. Jsou to *12* *12* *12*
Ještě že máme GTL, stará ale dobrá, navíc se dá stáhnout velké množství nových aut a tratí takže je pořád čím se bavit *3* -
http://www.q3.cz/images/82race.png
-
Většinou to chodilo tak, že licence s destrukcí jenom stojí více. Některé automobilky se tomu opravdu hodně brání, a pokud nedojde k dohodě, obvykle padá celá licence.
-
Chapu co myslis ale i tak si fakt myslim ze na pre-alphu to tak spatny neni a ze maj jeste spoustu casu to odladit. Na forech se tim lidi docela dost zabyvaj. Uvidime. Ja myslim ze bych prezil i kdyby pCars sli cestou Forzy nebo Gran turisma i kdyz slibujou simulaci.
Pral bych jim aby na tom neco vydelali a mohli si dovolit dal vyvyjet podobny hry. -
Já ale srovnávám fyziku se simy jako rFactor, iRacing, LFS apod. A v tomto směru zatím pCARS dost zaostávají, alfa nealfa. Příjde mi, že se spíš soustředí na grafiku než fyziku, ale nezazlívám jim to - fyzika hry neprodává
-
Víte někdo jak je to s destrukcemi licencovaných aut v závodních hrách? Četl jsem že některé automobilky nepovolí destrukci vůbec.
-
Ono taky záleží pod jakým úhlem ten ťukanec dostaneš či po směru jízdy a intenzita nárazu, ale tady se mi zdálo že destrukční model byl vypnutý a ani bych se tomu moc nedivil pač v jedničce to šlo vypnout taky. Trochu je to škoda pač na to jsem opravdu zvědav jestli autoři tuhle složku vylepšili. V jedničce to byla bomba hlavně v mulťáku *14*
-
hry kde s tebou "ťukanec" ve 100 Mph nic neudělá, už nehraju
-
GPL, GTR, GTL (:
Původní TOCA sice je skvělá hra, ale říkat tomu simulátor a srovnávat s GTL je prasárna jako bič. -
Ale je to úplná blbost. Spočítej si FOV. Nebo ještě líp, nasaď si helmu a sedni si do auta.
Ve skutečnosti jsou za normálních podmínek hodně uhozené i pohledy z kokpitu, kde je vidět klidně celý volant. -
ani nespomínaj, podľa mňa je toca race driver stále najlepšia racing hra aká kedy na pc vyšla.
-
nejlepsi simulator byl gt legends a pak toca race driver
-
proc musi ve meste jit kour od pneumatik ? v grid 1 pri driftovani to bylo taky prehnane, kour ma jit pri vysokem vykonu kdy se protaci kola ale v tyhke hre to dela porad
-
Tak promin no... uz jsem to opravil.
-
Taky ve mně vrtá červíček, že bych jim přispěl touhle částkou. *1* Zrovna dneska jsem na pCARS koukal a trailery vypadaly famózně. *14*
-
OK, další stupidní (ne)automobilová hra. Sice to zřejmě není o vznášedlech, jak dnes bývá zvykem, ale s auty to rozhodně nemá nic společného.
-
preco sa mi v poslednej dobe zdaju v hrach tie animacie take zasekavane? ked driftuje tak je to dost vidiet
-
wtf? *1* *1* -> *11* jedna z veci co delala grid gridem byl pohled z kokpitu, tohle uz je total shit! ala aktualni nfs. btw co na tom chteji delat do pristiho roku ? *1* Grid byl super tohle je smesny na prvni pohled :) skoda prace na vcelku peknych tratich jako je napr. tahle.