Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • flash789
    na tebe nemam naladu Dele..priste:)
  • flash789
    Co bolo to bolo, terazky som majorom :)
  • Jedna rada. Ten čas co u toho strávíte Vám již nikdo nevrátí a ten čas je to jediné co skutečně máte *5*
  • nj. dnešní gay popkultura. Teenages to tak mají rádi.
  • Vypadaj jak gumáci...oba dva.
  • Flash789:
    "ti ''inteligentni'' hraji treba strategie ci simulatory kde vetsinou pribeh hraje treti az ctvrte houstle"

    Haha, tady jste se prozradil, jestli za nejlepší žánr her považujete Budovatelské Strategie, tak se není čemu divit, že máte tak rád mise "nasbírej a přines 10 kamení" a za nejlepší hru od Bioware považujete DA:Inquisition *1*

    Proti gustu žádný dišputát..... ale necpětě sem takové kecy, že tyhle změny Mass Effect prospějou. ME vždy bylo hlavně o příběhu a tyhle změny tu hru kazí.
    Sami tvůrci ME označují za "vesmírnou operu" a do opery prostě nepatří zdlouhavé sbírání kamenů.
  • jamar28
    A v čem to bylo jiné? Měl jsi to zapsané normálně jako vedlejší quest v deníku a mohl jsi na to kašlat úplně stejně, jako na nějakých 10 kamenů. Samozřejmě pokud by takhle vypadaly VŠECHNY vedlejší questy, byla by to hrůza, ale tomu nevěřím.
  • jamar28
    Jak to tak čtu, tak se určitě na desítky hodin zasekám na těch planetách prozkoumáváním a craftěním. Zrovna jako ve F4, než jsem se dostal k postupu v hlavním příběhu, už jsem měl nahráno asi 15 hodin. *1*
  • Preed
    flash789: Problém je, že Bioware hry boli o klikaní na rozhovory, ked to robiť nechceš môžeš hrat TES a podobné hry, kde scenár písal generátor náhodných slov, to je ako chcieť od Dark Souls aby malo normálnu štruktúru príbehu lebo to chcem ja. Nechcem. Dark Souls je o niečom inom. Ja som DA:I dohral ale suverénne ma tá hra najviac otravovala zo všetkych DA a ME.
  • Postavy jsou permanentně přikrčené (tj. připos*ané), protože AKCE!!!
  • ironicky, SW:TOR je to najlepšie, čo po príbehovej stránke vyšlo z BioWare od vydania ME2...
  • hry sú hlavne umením, je úplne jedno akú máš interpretáciu toho čo má hra byť, keďže je to len o uhle pohľadu. Napokon hry ako DA:O či MA1, boli herne bohaté, čo od mechaník tak po herný dizajn, no príbeh z nich robil uveriteľné univerzum, plné zložitých problémov s uveriteľným priebehom, čo na druhej strane vo vypatlanine ako DA:I úplne absentovalo. Ak má byť hra iba o hraní, tak to potom BioWare úplne zbytočne vynakladal zdroje na príbeh, dizajn a vlastne celé univerzum, keď ľuďom asi stačí niečo ako Space Invaders mixnutý s Gears of War 10.0...
  • @Veskoslav: Máš pravdu předsedo. Stejně jako, že všechny lodě, kde se byla nějaká mise, byly stejný. Sakra, ony to byly všechno lodě třídy Kowloon.
    Podobně jako "šumperáky" a "okály" dřív u nás v čechách.

    Ale chápu tvojí narážku na recyklaci lokací. To nic nemění na faktu, že tam ty příběhy byly.
  • Veskoslav
    Omáčka možná pěkná, ale 90% základen, co jsi bral s Makem vypadaly naprosto stejně...
  • Guillemot to vysvětlil jednoduše. Průzkum trhu ukazuje, že open world a exploitace primitivních pudů sběrače/lovce prodává nejvíc a lidé stráví ve hře tohoto typu nejvíce času. Obtížné herní mechaniky, hádanky, komplikovaný příběh atd. nejsou blbuvzdorné, zatímco zabít 10 prasat, ke kterým vedou ukazatele, zvládne kdejaký hňup. Herní molochy nebude zajímat nic víc, dokud to bude platit.
  • Myslíš, že mi to hraní může pomoc poznat i mou vnější ženu? (tu, kterou mám v oddacím listě). Svojí vnitřní ženu už znám, to je obyčejná prodejná dě*ka, stejně jako všech ostatních chlapů.
  • Psí známky a disky už byly něco jinýho. Prostě náhodou běžím okolo a seberu. Co si vzpomínám, vedleší úkoly v ME1 měly docela slušnou omáčku okolo, ať už asarijka, co potřebuje odkráglovat ségru, Hackettovy black-ops operace nebo i ten blbej napíchnutej forbes ve Fluxu.
  • flash789
    Nj, jenze tech 10 % v DA:I vyda za celou DA 2 a jeste kus k tomu..to je to. Plus tam k tomu je pytel obsahu kterej eskaluje od stupnice 1 do 10, dle preferemci, kazdej si tam neco muze najit..nekdo craft, nekdo draky a nekdo treba chce zavrit vsechny rifty. kazdoapdne to je vsechno z kategorie hrani a nikoliv z kategorie, jdu od rozhovoru k rozhovoru a klikam na moznosti, takhle si hrani fakt nepredstavuju.
  • S tím DA:I se neshodnem, to je jasný. Jen sem si tak v hlavě přehrál pár čísel, a vím proč.
    ME1 by tak na třetiny: 1/3 příběh, 1/3 vedlejší úkoly a mise, 1/3 bezcílný projíždění planet.
    ME2 byl pár hodin otravnýho skenování, pár vedlejších misí a valná většina příběh a loyalty mise společníků.
    ME3 měl vlastně 6 vedlejších misí jestli se nepletu, nějaký skenování a vedlejší úkoly, ale valná část byla příběh a na něj navázaný záležitosti.
    DA:O byl plynulý postup příběhem s několika vedlejšími úkoly.
    DA2 víceméně totéž.

    A proti tomu Inquisition, kde je zajímavého děje asi tak 10% a zbytek je prostě o ničem. Leda se v obrovských lokacích kochat krajinou a ..... sbírat to kamení. (+ ta hra jako celek postrádá byť jedinej epickej moment)
  • flash789
    S Elite se shodneme, taky ji mam rad. Ale zaroven povazuju DA:I za nejlepsi hru od BW, takze tak.
    Sbirani kamenu pro me zacina mit smysl ve chvili kdy za to neco dostanu, expy, item, nebo mi staci i to ze se vic seznamim s okolim a hrou samotnou, nepotrebuju duvod typu ze si to kameni pak nekdo nacpe do atomovy trouby, vyrobi cihlu a tim polozime zaklad hradu ktery vejde do dejin a je zasadne dulezity pro ukol kde ziskas nekoho do party a ten ti nabidne romaci s dvaceti moznostmi souloze, nemanzelskym spratkem a mlocim incestem k tomu.

    PS: a netvrd mi ze letet 62k ly nebyla obcas nuda k possrani, na to tu hru znam prilis dobre..hehe:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit