Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak uz jsem psal, po zklamani z konce ME3 a zprzneni online v SW TOR nastane zprzneni RPG zanru. Jak uz tu prede mnou nekdo napsal, ztratili vizi a RPG dusi a jako pejsek s kocickou patlaj herni nechutnej trapas. A bez cestiny si u nas ani neprdnou.
  • Cahir
    Když už mluvíme o kořenech, tak BG1 byl v podstatě openworld. *3*
  • Navíc mi vedlejší úkoly v ME3 přišli lepší než v ME2 a i vylepšování zbraní jsem uvítal.
  • Souhlasím s Robotronem - DA2 mě sice zklamalo, ale když jsem si zvykl na ten trošku jiný styl hraní, tak to od zhruba první třetiny hry začalo bejt skvělý. Dějový zvraty, napínavý momenty, co se týče příběhu a jeho podání tak za jedna... samozřejmě herně o něco horší než DA:O. To samý ME3... herně horší, ale příběhově výborný, emočně vypjatý a ty konce? Já osobně mám raději konce, na který bude člověk vzpomínat, než aby to skončilo nějakým happyendem (hrál jsem s prodlouženýma koncema)... i když mě to teda ze začátku dost vzalo. Ale myslím, že ani jedno vyloženě propadák nebyl (kor ME3)
  • este ze mame dovod verit im:D
  • bodaj by

    anglictina je podstatne krajsia ako cestina alebo slovencina
  • Uz vidim ten konec. Jsou to zcela rodilne varianty zavisle na tom jak jste celou serii hrali. Budete mit tri volby jednu modrou, jednu zelenou a jednu cervenou. *1*
  • bez cestiny si ho muzou opet nabouchat do zadele hned za DA2
  • Najskor rozmyslaju ze to urobia ala Skyrim, lebo ved skyrim mal velke predaje. Potom rozmyslaju ze tam daju co-op. A asi aj dalsich milion alternativ.

    Jedna vec je zlepsovat sa a druha vec je zabudnut na svoje korene a prestat robit take hry, ktore z biowareu urobili jedno z najznamenjsich a najuspesnejsich RPG studii.

    Stratili dusu, stratili viziu, jedine co im zostalo je hlad po peniazoch.

    Ja by som bol najradsej keby skrachovali, potom by si mozno uvedomili co so sebou urobili
  • Ještě dodám, že doufám, že se nerozhodnou do hry nacpat QTE finishery, jako mají teď ve zvyku cpát úplně všude, to myslím by zrovna DA moc neprospělo. Stejně jako tím "zničili" poslední díl Ninja Gaiden (3).
  • Jen doufám, že DA3 bude víc jako jednička, než divná příliš akční dvojka (neustálé spawnování vln nepřátel "z ničeho" jen tak "ve vzduchu", předem označený charakter odpovědí - agresivní, neutrální, pozitivní atp.) ... a jinak kooperativní kampaň bych uvítal, hlavně ve split screenu, online co-op mne nezajímá (nebaví mne hrát s cizími lidmi, protože často je s nimi obtížná domluva), kooperativní hra by neměla hru jako takovou nijak ovlivnit, když vždy ovládáme celou skupinu hrdinů, neměl by být problém tam takovou možnost zakomponovat.
  • Jenže oni jsou taky lidi, co Garruse a Tali nijak zvlášť nemusí.
  • To je ten, co po vydani DA2 a opravnene kritice zalezl aby se po mesici vynoril se svym prohlasenim, jak absolutne nechape reakce hracu na jeho supermegadilo? Hmm, a neubezpecovali jini lide z Bioware, pardo EA Edmonton, ze ME3 rozhodne nebude mit konec, kde si hrac vybere jen a, b a c? A ze se ve hre promitnou vsechna nase rozhodnuti. To to tem saskum opravdu jeste nekdo veri??
  • Robotron3
    Proč hráčí tak strašně přehání? Vidí buďto černě, nebo bíle, buď je něco absolutně skvělé, nebo absolutně špatné. Dragon Age 2 a Mass Effect 3 jsou možná v některých aspektech třeba horší, než jejich předchůdci, ale rozhodně mají daleko do bezduchých mlátiček a k odsouzení špatných her. Trochu barev do toho monochromatického vidění světa.
  • a co takhle prasknout do stolu a a konecne jim rict at tahnou nekam. Jejich hry po skvelym DAO a vybornych ME1 a2 nestojej za nic. DA2 je primitivni bezducha mlatickaa ME3? Linearni koridorovka, kde oproti DA2 zmizeli i trapny ukoly najdi prines a nebo najdi zabij. V mE proste jdete koridorem a likvidujete vse co se hejba, navic barvicky na konci......skoda mluvitA SW TOR? Propadak roku.Takze DA3 s jejich coopem a barvickama na konci bude urcite gamesa roku :)
  • Veskoslav
    Jo dali jsme coop do DS 3, tak ho dáme i do DA 3. No ale třeba to bude lepší než hrůzostrašná a narychlo splácaná DA 2. Jenom by mě zajímalo, jak by se vyřešilo zastavování času:)


    P.S: To zase EA dělala průzkum u RP oddělení nebo v jídelně jako minule, když se ptali, co lidem vadilo na DS a oni řekli strach.....
  • Me osobne nejvice toci recyklace map pro nepovinne questy a neochota investovat do hrace. Schvalne spocitejte si kolik bylo v DAO map, ktere se netykaly hlavniho questu, ale pouze vedlejsiho. Tak kolik, 1-2 v DAO 1, 0 v DAO2 a 20 v BG2. *16*
  • Vildovi tece mleko po brade, ho si nesmis tak brat. A za chvilku mu asi praskne zlosti bedar na nose *4*
  • Vic jak 6 postav bych asi nechtel, ale podle me by postavy v tabore nemely levelovat. Kdyby pak mela kazda postava vlastni questy, pak by to zvysovalo znovuhratelnost hry - jako v BG. Dale by asi mezi jednotlivymi postavami mely panovat normalni vztahy - napr. jako v Isharovi, pokud by se nenavidely, tak by nektere odesly ze skupiny.
  • Presne tak, uz jenom to debilni leceni, kdy chvilku po boji vsichni vstanou a dela se jako by nic. To uplne anulovalo postavu clerica. Vic postav = vic strategie a ne tak debilne klikaci souboje jako v DAO2.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit