Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • There is no longer Bioware, there is only a business model.
    There is no longer creativity, there is only recyclation.
    There is no longer innovation, there is only narrow-minded way to leave the spending at minimum.
    There is no longer complexity, there is only simplification.
    There are no longer games, only cash cows.
    There are no longer diverse communities, only mainstream.
    • There is no longer český jazyk, jen english.
      • bodaj by

        anglictina je podstatne krajsia ako cestina alebo slovencina
    • Indie scéna se směje.
  • "jestli chtějí ve hře dělat za postavy důležitá rozhodnutí"
    To si snad dělají srandu, ne?
    • Proc bychom chtely? Za nas preci musi rozhodovat EA
    • Cahir
      Musím uznat, že to mě taktéž zarazilo.
      • Já jsem na to zůstal koukat s otevřenou pusou snad půl minuty. Jestli se vážně na tohle musejí *ptát*, tak nemají radši ani dělat RPG. I když, kdo říká, že DA3 ještě vůbec RPG bude...
        • Cahir
          Zase na druhou stranu Mike Laidlaw na twitteru ubezpečuje, že hráčská rozhodnutí ve hře rozhodně budou, že se hráči nemají bát...
          • este ze mame dovod verit im:D
          • To je ten, co po vydani DA2 a opravnene kritice zalezl aby se po mesici vynoril se svym prohlasenim, jak absolutne nechape reakce hracu na jeho supermegadilo? Hmm, a neubezpecovali jini lide z Bioware, pardo EA Edmonton, ze ME3 rozhodne nebude mit konec, kde si hrac vybere jen a, b a c? A ze se ve hre promitnou vsechna nase rozhodnuti. To to tem saskum opravdu jeste nekdo veri??
          • adahn
            Tak aspoň to. Snad se z negativního ohlasu na DA2 aspoň trochu poučí (teď nemyslím jen v souvislosti s rozhodnutími) a třetí díl se zase vrátí ke kořenům.
            • Cahir
              Ještě je možné, že jestli za touto anketou stojí fanoušci, nikoliv tvůrci, chtějí prostřednictvím otázky o volbách tvůrcům ukázat, co si komunita opravdu žádá. Jistě lze předpokládat, že každej, kdo se o tu anketu otře, bude hlasovat pro volby. Byl by to od tvůrců ankety docela chytrý tah...
    • Ne, nedelaji. Je to jen dalsi ukazka pro ty, co si jeste nevsimli, ze Bioware uz neexistuje. Mame zde EA Edmonton. Staci se podivat na jejich posledni hry. DA2 propadak, SWTOR propadak a ME3 na tom neni o nic lip, navic jej mame okoreneny koncem.
      • Mohl bych oponovat, ty hry maji sve klady a rozhodne to nejsou propadaky. Na druhou stranu maji i sve negativni stranky ale to je u vseho, nezalibis se vsem. Kdyby se to udelalo pro mensinu, kterym se to zalibi, tak bude vetsina jeste vic rvat, nez nyni.

        Nerikam tim ze je vse v poradku. Ne, netvrdil bych ze produkty Bioware jsou propadaky. SWTOR je pekna hra, dokud nedojdete na konec, meli vyborny zacatek, rekl bych az bezproblemovy. Bohuzel hra mela vyjit teoreticky o rok pozdeji a rovnou s F2P modelem, a rozhodne by na tom nebyla spatne. Hral jsem to a uzil jsem si tu hru fakt pekne, a uvazuji se u F2P modelu k ni vratit aspon na moment. ME3 jsem tez hral a libilo se mi to, ten konec me nevadil. I kdyz je kolem toho spousta kritiky. DA2 me uz kapanek vadilo, jak to nicili. Rekneme ze DA:O se přiblížilo k původním BG a DA2 se naopak přiblížilo, ke směru konzoli (pro me jsou konzole synonymem jednoduchosti a masy lidi).

        Ale jen pro predstavu jsem ten typ, ktery ma radeji napr. baldurs gate nebo warcrafta od 1-3. A mnoho dalsich vybornych her.

        Jinak DA3 se obavam, ze pokud bude ten trend stejny z DA:O na DA2 a ted na DA3. Tak se z toho stane uz totalni konzolova (doufam ze nerozpoutam diskuzi na tema konzoli) zalezitost.
        • Teď netrpělivě očekávám BG:EE a snad se po tomto, doufám uspěšném uvedení, začnou objevovat další typy těchto her. Rád bych něco ve stylu Planescape torment. Dobrá volnost pro hráče, jak si svoji postavu vytváři, jak s ní hraje, jak odpovídá a nakonec kupa zábavy a srandy.
          • Cahir
            Greyhawk je super.
            • Pethulla
              ...pokud ti nejde o příběh, ale jen o boj
  • Udělejte klasické izometrické RPG jako BG v pěkné moderní grafice.
    • Jseš blázen ne? Kdo by dělal izometrickou 2D grafiku? :D To je jako prosit ať se začnou vyrábět auta s parním motorem.
      • Já jsem o nutnosti 2D neřekl ani slovo. :)
        • Vildovi tece mleko po brade, ho si nesmis tak brat. A za chvilku mu asi praskne zlosti bedar na nose *4*
    • To bohužel nikdo neudělá, protože marketing. FPS = more casuals, more money.
      • Bohužel už mě štvou pořád se opakující hry typu Mass Effect DA2 s kolečkovými dialogy v každé druhé hře naposledy mě bavil jen Inqusitor pěkně ukecaná hra - http://inquisitor.cz/
  • Čakájú nás opäť skvelé zajtrajšky, nákres hry a rozhodnutí:
    coolintro----------coolcutscene----------coolzakončovací úder--------coolfinal
    Krásnych 5 hodín hrania za nami, čakáme DLC s inými coolúdermi.
  • Najskor rozmyslaju ze to urobia ala Skyrim, lebo ved skyrim mal velke predaje. Potom rozmyslaju ze tam daju co-op. A asi aj dalsich milion alternativ.

    Jedna vec je zlepsovat sa a druha vec je zabudnut na svoje korene a prestat robit take hry, ktore z biowareu urobili jedno z najznamenjsich a najuspesnejsich RPG studii.

    Stratili dusu, stratili viziu, jedine co im zostalo je hlad po peniazoch.

    Ja by som bol najradsej keby skrachovali, potom by si mozno uvedomili co so sebou urobili
    • Cahir
      Když už mluvíme o kořenech, tak BG1 byl v podstatě openworld. *3*
  • Me osobne nejvice toci recyklace map pro nepovinne questy a neochota investovat do hrace. Schvalne spocitejte si kolik bylo v DAO map, ktere se netykaly hlavniho questu, ale pouze vedlejsiho. Tak kolik, 1-2 v DAO 1, 0 v DAO2 a 20 v BG2. *16*
  • a co takhle prasknout do stolu a a konecne jim rict at tahnou nekam. Jejich hry po skvelym DAO a vybornych ME1 a2 nestojej za nic. DA2 je primitivni bezducha mlatickaa ME3? Linearni koridorovka, kde oproti DA2 zmizeli i trapny ukoly najdi prines a nebo najdi zabij. V mE proste jdete koridorem a likvidujete vse co se hejba, navic barvicky na konci......skoda mluvitA SW TOR? Propadak roku.Takze DA3 s jejich coopem a barvickama na konci bude urcite gamesa roku :)
    • bez cestiny si ho muzou opet nabouchat do zadele hned za DA2
    • Robotron3
      Proč hráčí tak strašně přehání? Vidí buďto černě, nebo bíle, buď je něco absolutně skvělé, nebo absolutně špatné. Dragon Age 2 a Mass Effect 3 jsou možná v některých aspektech třeba horší, než jejich předchůdci, ale rozhodně mají daleko do bezduchých mlátiček a k odsouzení špatných her. Trochu barev do toho monochromatického vidění světa.
      • Souhlasím s Robotronem - DA2 mě sice zklamalo, ale když jsem si zvykl na ten trošku jiný styl hraní, tak to od zhruba první třetiny hry začalo bejt skvělý. Dějový zvraty, napínavý momenty, co se týče příběhu a jeho podání tak za jedna... samozřejmě herně o něco horší než DA:O. To samý ME3... herně horší, ale příběhově výborný, emočně vypjatý a ty konce? Já osobně mám raději konce, na který bude člověk vzpomínat, než aby to skončilo nějakým happyendem (hrál jsem s prodlouženýma koncema)... i když mě to teda ze začátku dost vzalo. Ale myslím, že ani jedno vyloženě propadák nebyl (kor ME3)
        • Navíc mi vedlejší úkoly v ME3 přišli lepší než v ME2 a i vylepšování zbraní jsem uvítal.
  • Tak já bych víc postav do party bral určitě. Vždycky mě štvalo, že jsem si mohl vzít je tři postavy sebou, zatímco zbytek si válel šunky někde v táboře. To samé i u ME.
    • Presne tak, uz jenom to debilni leceni, kdy chvilku po boji vsichni vstanou a dela se jako by nic. To uplne anulovalo postavu clerica. Vic postav = vic strategie a ne tak debilne klikaci souboje jako v DAO2.
    • BoB.2
      Kouzelník,lečitel,tank,lučišník,bojovník s obouručákem.
    • Cahir
      Pokud bude možnost mít více společníků v partě, pak to nepřímo implikuje, že by se měla vrátit izometrická kamera...
      • Tomu bych se rozhodně nebránil...
    • JJ ako v BG, alebo DS, bolo to na tebe či chceš máť obr postavu, alebo radšej riešiš šarvátky medzi Minskom a Xzarom. *1*
  • Veskoslav
    Jo dali jsme coop do DS 3, tak ho dáme i do DA 3. No ale třeba to bude lepší než hrůzostrašná a narychlo splácaná DA 2. Jenom by mě zajímalo, jak by se vyřešilo zastavování času:)


    P.S: To zase EA dělala průzkum u RP oddělení nebo v jídelně jako minule, když se ptali, co lidem vadilo na DS a oni řekli strach.....
  • Uz vidim ten konec. Jsou to zcela rodilne varianty zavisle na tom jak jste celou serii hrali. Budete mit tri volby jednu modrou, jednu zelenou a jednu cervenou. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit