Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sankuri
    Mno popis je velmi povrchni a hru samotnou vpodsatate nevystihuje, nicmene narozil od konkurence se autor alespon nedopustil totalnich prehmatu, jinak chvalim:-) Skoda ze autor nezavital do pvp, protoze na tom skutecne GW2 stoji:-)

    Pro autora a ostatni: nejen Divinitys Reach ale ostatnich 5 mest je prinejmensich stejne obrovskych, viz tyto detailni prochazky tri z nich: http://www.youtube.com/watch?v=GjLmknda6_Q http://www.youtube.com/watch?v=6ll54HWQDws a http://www.youtube.com/watch?v=G4meuCo7ZvE

    Pokud mate trochu vice casu, durazne doporucu zkouknout tuto vyborne komentovanou serii gameplayu od chlapiku z Yogscast: http://www.youtube.com/playlist?list=PL2EE83973FE2CC4F2
    • Knifer
      No ono se do PvP nešlo dostat ale možná se dočkáme dalšího článku třeba jen z dojmu na Strukturované PvP a WvW
      • sankuri
        ale slo:-)
        • Knifer
          Vážně tak to muselo jít až někdy v neděli jelikož přeš pátek a sobotu jsem se tam nedostal
          Njn zas jsem se o něco sám připravil moje blbost :D
  • Nechápu proč klíče vždycky dostanou lidi, kteří si je totálně nezaslouží a nemají ani nejmenší PONĚTÍ o té hře. Článek totálně zavádějící, který si vymýšlí o hře úplné hovadiny místo aby si autor zjistil jak to opravdu je. Příkladem:
    "...rase sylvariů, kteří se podle popisu vyvinuli z jakéhosi stromu a z něho čerpají své zkušenosti. Tahle kalendářová historka dost zapáchá..." Sylvari nepochází jen tak z nějakého jakéhosi stromu, GWII má úžasně zpracovaný, originální a promyšlený lore, všechno tam dává smysl což by ostatně autor věděl pokud by před psaním článku obětoval deset minut zjištěním si něco o hře o které píše (pokud by tedy uměl anglicky o čemž silně pochybuji)

    "Klasické sbírání úkolů a jejich odevzdávání je zde víceméně stejné. " Opět totální blbost, GWII nemá ani kromě personal story line žádný quest system, ale eventy které se dynamicky mění a kterými člověk ovlivňuje okolní svět, stručně řečeno

    A takhle bych mohl pokračovat v každém odstavci, no prostě hnus a to jsem si myslel že games.cz je kvalitní server, styďte se!

    Fotiti!!
    • Ses trochu mimo, sou tam krome Dynamic eventu tzv.: Renown Hearts - docela povedena verze normalniho questeni. tech je na mape urcity staly pocet ktery muzes "splnit" a mit mapu hotovou.
      • Jenomze tahle srdce muzes splnit/zaplnit mnoha různými úkoly, ať se ti líbí něco sbírat, něco zabíjet, něco opravovat atd. sám si zvolíš, co chceš. Navíc dynamic events v okolí srdce a které s ním souvisí, se do toho započítávají. => Srdce jsou jen ukazatele toho, kde se něco děje a kde můžeš něco dělat, s normálním lineárním a jednotvátným questem to moc společnýho nemá.
        • Jo s tim musim souhlasit, porad je to ale prines/zabi/udejel system - tohle nemyslim negativne. tak ja je udelany v gw2 je maximalne zabavny a vazne si u toho clovek nepripada ze expi z povinnosti. jenom sem narazel na prispevek z ktereho sem pochopil jako by tam byli jenom dynamic eventy a nic vic.
          • nono, zábavný je to jen do doby, než si uvědomíš, kolik že různejch činností provádíš.. No, nebudu prozrazovat:)
      • Abro neprozrazuj to :)
        • Ja nerekl nic co by se nedalo najit na gw2 wiki :D
    • tve questy sou uplne stejny jako v kazde mmo akorat se to tvari ze to questy nejsou .... kdyz vejdes do lokace tak rovnou vidis kde jakej quest je a dokonce i co mas delat aniz bys musel s nekym mluvit (asi nejaka kolektivni mysl rizena nejakym hive mindem :)) ) no a tak teda zabijes tech 20 mobu ci co po tobe chcou a rovnou se ti to splni a odmena se ti hodi do mailu kterej mas kdykoli a kdekoli po ruce a veci se ti jen tak zhmotni v batohu asi ti je ten hive mind rovnou teleportuje do batohu asi tak je to s questama ty ostatni sou nahodne generovany public questy ve stylu WH nebo riftu na jiny sem zatim nenarazil. pak uz je tam jenom hlavni qeust line a to je klasicky chozeni za sipkou takze bych to videl tak ze zadna revoluce se nekona ale uvidim dal zatim sem jen 15 lvl expy lezou pomalu protozez mobu skoro zadny nejsou a da se rict je to hardcore grind public questu
      • trol FTW *1*
      • sankuri
        Naopak lvl leze hodne rychle, neco jsi delal kardinalne spatne:-)
        • no ja to blbe napsal sem to myslel tak ze to leze pomalu kdyz jenom mlatis moby protoze je za ne asi 13exp a za public questy je mnohonasobne vic nejak 800 takze se to da se rict nevyplati jinak nez prez ne
          • sankuri
            To je samozrejme soucast antigrind politiky:-) nejlip se asi expi v pvp.
            • Podla mna sa o grind jedna vtedy, ked clovek hra preto, aby si zvysoval level. Ked hra preto, ze chce hrat a zvysovanie levelu je len bonus, tak nejde o grind.
            • sankuri
              Ale vzdycky je to o zabijeni neceho. Otazka je jestli jsi tak zazrany do eventu ze si vubec grindu nevsimnes, nebo pul roku na jednom spotu farmit dokola tech 5 samych mobu.
            • walltar
              Antigrind je podle mě v tom že ve hře není endgame. Takže tě nic nenutí hrát abys k něčemu dosáhnul. PVP můžeš hrát od 1. levelu takže já v tom žádný grind nevidím ... pokud tvoje definice grindu není že hraješ PVE potom by si asi grindil i v SP hrách.
            • pockat takze antigrind znamena ze misto grindeni mobu budu grindit public questy ? to me jako anti grind moc nepripada kdyz me ty publicy nebavi ... takze pro me asi jen pvp
    • To si aj v reále taký hustý? Nauč sa zásady asertívneho správania. Áno, sú to trochu povrchné stanoviská ale nie je to nič hrozné, čo by tú hru zásadne znevažovalo. Naopak autor píše, že je s hrou spokojný.
      • Vrook
        Klasický jednání fanboye. Pro ně je důležitý jenom napadnout každou sebemenší negativní zmínku o produktu, kterej uctívaj. Zbytek, ať už v něm autor hru chválí jak chce, je ukradenej.
        • Ty se ale pleteš, jestli je fanboy nebo ne, to nehodlám řešit. Ale on nenapadá žádnou negativní zmínku o produktu (ostatně autor tu hru chválí), on napadá to, že daný článek je velice nepřesný a zavádějící a v tom s ním musím souhlasit. Buď ať autor napíše pravdu, jak to s historií dané rasy je, nebo ať vůbec neuvádí lživé nebo nepřesné informace.
          • Vrook
            Zase osobní názor. On tvrdil, že gw2 má skvělý a propracovaný lore, s čímž když autor nesouhlasí, tak si to může do svýho článku klidně napsat. Mně taky nepříjde lore GW2 promakaný, ale naštěstí to neni to, kvuli čemu to hodlám hrát.
    • Vrook
      Fanboy rage...
  • Hrál sem betu tenhle víkend a hraju i Wow 4 ROKY na ofi a tahle hra po všech těch ostatních posledních MMO hrách u mě 100% WoWko poráží.
  • GW2 fandím, jedničku jsem chvilku hrál, bylo to fajn... Hrál jsem většinu mmorpg, bavila mě většina, snažím si totiž hry spíše užívat, než na ně nadávat. Teď se bavím v RIFTu ale určitě někdy časem zkusim i GW, přesto si dovolím jeden rejp k tomuto článku. A je to spíše poznámka k textu než ke hře - když jsem to dočetl, opravdu jsem nepochopil, v čem má být GW2 tolik odlišné od ostatních. Já to tuším, ale autor to podal tak, že stejný text by se dal napsat prakticky k jakémukoliv mmorpg... je to trochu fail
  • Malleth
    Já to chci!!!
  • betu sem nemel moznost zkusit, ale nektere veci v clanku me prijdou docela mimo. asury podle me zapadli perfektne uz do sveta puvodnich guildwars a ulitba asijskym hracum? co byl pak datadisk factions ? :-) obcas me prislo, ze autor toho o gw2 moc nevedel nez zacal hrat betu a napsal clanek. na druhou stranu to je mozna lepsi pro lidi co novinky o gw2 vubec nesleduji :)
  • Clanek se mi nelibi. Nemam rad kdyz popisuje MMO nekdo, kdo nehraje MMO.
  • Vrook
    Dobrý, vyzkoušim, těšim se. Sice mám radši v mmo svět, kterej už od někud znám, ale přesto to může bejt zábava. Jedničku jsem hrál asi tejden, ale ten instancovanej svět tam byl úplně maximálně na h*vno. Pokud to nepokazej přehnaně zvýhodňujícíma mikrotransakcema, nudnym PvE oproti PvP, špatnou optimalizací nebo nějakou jinou ptákovinou, tak to beru všema deseti. Jako fandim tomu, ale stejně mám pochybnosti.
    • Byť bez obáv by bola chyba. Každá hra dokáže nejako sklamať (viď. posledné hry od bioware). Ale aj tak nejako verím, že ma to viac uchváti ako sklame.
    • Knifer
      Ty mikrotransakce nejsou zas tak brutální, bud kosmetické záležitosti nebo třeba že hodinu máš o 50% víc expi ale vzhledem k tomu že levl postavy prakticky nehraje roli tak je to jedno.
      A možnost získat tyto bonusy mají i neplatíc hráči jen jim to bude trvat déle
      • V tom případě se omlouvám za omyl ohledně těch boost XP.Nikde jsem to nečetl.A jediné co jsem se všude dočetl,tak že nehodlají zvýhodňovat placení hráčů (pay2win).Ale jinak to,že co jde koupit za real peníze půjde většinou sehnat i za goldy nebo karmu atd,tak vím.Což je dobré a opravdu to nebude nějak upřednostňovat platící hráče :-)
        • Finta je v tom, ze pokud ten xp boost trva kratsi dobu, nez doba potrebna pro nafarmeni te ingame meny tak je platici hrac zvyhodnen at chceme ci ne. Proste si nakoupi kybl tech boostu a jede.
          • sankuri
            Jeden jediny z tech hodinovych boostu te vyjde v prepoctu asi na 100kc. Doba na dosazeni max lvl je cca 120 hodin, takze takovy boost (je jen 10% ne 50%) je skutecne pro zoufalce:-)
            • sankuri
              Tak ono v jinych hrach stejne ten kdo ma prachy a chce si koupit tak proste bezi za goldsellerem. V GW2 z toho proste bude mit penize Anet ktere vyuzije na dalsi rozvoj hry a ne nejaky cinan ze:-)
            • Tak ja beru za vyhodu i tu usporu casu. I kdyz mu v pvp nepomuze. Ona to nemusi byt vyhoda, ale hlavne je to neco co ten kdo neplati nema. Resp. ma ale pozdeji.
            • sankuri
              Tak samozrejme jeho vyhoda je v tom ze mu neco malo pujde o 10% rychleji, nebo pokud se mu nakoupene gemy podari prodat za herni menu. Ale jedine co za penize dostane je uspora casu. Vtip je tady v tom ze GW2 neni gear based a za penize si tam proste vyhodu nad ostatnimi nekoupite. Tou vyhodou je samozrejme meslene nejake zvyhodneni v boji. Platici hraci budou mit mozna rychleji exoticky vypadajici oblecky a emoty, ale to je tak vsechno:-)
            • Mno jasny, netvrdim ze je to pouzitelny, smysluplny atd. Jen me trochu trhne s levym obocim kdyz nekdo napise ze "platici zakaznik vlastne vyhodu nema". A to nemyslim nejak zle. *4*
      • Kde jsi vzal,že si budeš moci koupit rychlejší expení? :D Jako jestli to je v GW1 tak na 100% vím,že to nebylo od začátku ale nejspíš to tam přidali časem.Což si myslím,že v GW2 určitě nebude a pokud ano,tak až postupem času po nějakém tom roce.Jinak všechny mikrotransakce by měly být jen kosmetické či nějaké blbosti.Ale určitě ne zvýhodňování hráčů,kteří platí.
        • Vrook
          Jo tady jsou nějaký ty věci: http://www.guildwars2guru.com/forum/cash-shop-items-leak-t32319.html
          Těch boostů tam je dost - XP, Crafting, Karma i boost na 10% zvýšení šance na drop rare itemů *7*
        • Vrook
          Jo budou tam xp boosty, boosty na profese atd. Někde jsem to viděl. Dokonce nějaký itemy, který když si koupíš a použiješ, tak ti nějak vylepšej nějakou zbraň nebo co. Jo a pak jsem viděl nějaký klíče k chestám, ale to zase nevim, jak bude fungovat.
        • Z bety a dokonce jsi jeden takový předmět dostal jako odměnu. Ale vztahuje se pouze na příšery nikoli na eventy
        • Najrpv si zisti info a potom mudruj. Boost exp tam bude ale nemá to žiadny vplyv na kompetetívnosť medzi hráčmi, takže sa nič nedeje. Hráči, ktorí to používať nebudú o nič neprídu. A ak to používať chcú, dá sa to zohnať aj bez platenia.
  • hehe nedovoli mi to si nerypnout, ale jaky smysl ma ten system "hot" prispevku, kdyz si stejne redakce vzdycky hodi na predni stranu co se ji hodi :) ,a nebo kdyz uz nehodi tak to stejne vypada, ze se to neaktualizuje
  • No jo GW2,WoW,SWTOR,Aion,Vanguard, Lotro, Conan,L2 ,Tera ... a ja nevim co vsechno , tak vsechny se predhaneji ktera hra je lepsi,ale aby to vsechno clovek mohl opravdu hrat, tak by musel mit 4 zivoty ... Herni MMO trh je presycen temahle hrama, ktere jsou vicemene vsechny na jedno brdo prevzate z Ultimy. A hracu je vicemene porad stejne a to jaksi nikomu nedochazi.
    • Svuj prispevek jsi sam dehonestoval uz tou kravinou o tom, ze je hracu porad stejne... od dob ultimy je hracu x-nasobne vic a x se pohybuje v radu stovek...
      • Precti si to jeste jednou a poradne nepsal jsme ze hracu je porad stejne jak v Ultime ale celkove je hracu porad stejne co hraji MMO +- samozrejme
    • Naštěstí jsou všechny tyhle hry vzájemně docela dost odlišné a podle mě směřují každá na jiného hráče.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit