Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ne nedal, pletete si PC Gamer US a PC Gamer UK.

    Nemluvě o tom, že DA2 crap neni, ale to je rozdil nazoru.
  • Skvělý je paradox, kdy ve hře bojujete proti řízené svobodě rozhodování tak, že při ovládání používáte prvky řízené svobody rozhodování.
  • yep
  • Ono v jedničce zase tolik možností nebylo a hru nijak neovlivnily, ale dobře se to hrálo a za určité specifiky splněné úkoly byly příjemné obdoby. První díl jsem dohrál tak třikrát a myslim, že si to sjedu ještě jednou s nějakou pěknou modifikací. Dobrá hra nepotřebuje žádnou extra grafiku.
  • Koli tomuto som si nainstaloval prvy diel :) Aby som si to mohol porovnat, ked to vyjde. Dufam, ze tu budu minimalne take moznosti ako v jednicke.
  • Masa-san
    No a ten příběh by mohl pokračovat v novém dílu hry a to pořádně se vší parádou .... *2*
  • Masa-san
    To jsem ani nevěděl... dnes se nedá věřit nikomu *5*
  • Tak to je angličtina jako prase :-) Pán bude zřejmě puberťák myslící si kdovíjak umí anglicky, že?
  • miker17
    fallout 3 nebyl Fallout *1*
  • wtf omg hsc?
  • to bol len bug v hre, že občas ostal zaseknutý, preto ho bolo tak jednoduché zabiť, teda v tomto prípade. Ináč to bolo oveľa náročnejšie.
  • Urug
    Trojúhelníky se serou hlavně v těch side misích. Že tě hackování zabije je buď bug nebo se to generuje náhodně nebo nějak jinak, každopádně mě to zabilo jen jednou...v ostatních případech mi to přes monitor hodilo obřího blikacího vychechtanýho smajlíka s nápisem HACKED (ještě mě napadlo, že tě to zabije jen když se snažíš tu věc zničit).
    Jinak hackování by imho mělo být jednoduší (mám ho nejvíce vylepšené a je to ve většině případů stále problém) a mělo by člověka odměňovat více XP, než když "to" zabiješ. (Momentálně je to opačně). Často ani hackovat není možné, protože se na vás stále valí nově spawnovaní nepřátelé a vy musíte kosit a kosit jak v L4D. Spawnování je celkově problém (ikdyž lze nastavit jeho intenzitu), chtělo by vyladit (imho by lecos vyřešilo nastavení delší vzdálenost od hráče kde se mohou spawnovat, ale i tak by chtělo víc regulovat).
    Další problém je schopnost nepřátel vás spatřit - frajer po vás začne pálit a ještě ho přez všudypřítomnou mlhu nevidíte. Ostražitost nepřátel by však měla být v příštím patchy snížena.
    Přes to všechno jsem optimista. Nikoli, že bych byl se hrou momentálně spokojený, ale myslím, že se lecos zlepší. Jinak doporučuji sledovat Steamforum:
    http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=1179
  • je videt, ze anglictina a predevsim stylisticka uprava taky neni tvoje silna stranka, takze pro tebe to plati rovnez.

    Cestina nebude, nebyla povolena.
  • Tak jsem zate tu. Hra mě dost zklamala, počáteční nadšení je pryč. Je plná chyb...plním úkol. splním ho, stále tam visí trojúhelník, že není splněn (např. vyvraždit special forces), to samé při krádeži cyber brainu ve skladech, zase ho seberu z palety, stále tam visí trojúhelník, že je nesplněno. Neskutečně mě sere, že když hackuju a někdy neuspěju, tak mě to hodí na začátek hry a pak portálem zase zpátky do příslušného levelu.. Dále je fakt, že asui není nutné se plížit bo hackovat, protože v pohodě vystřílíte protivníky. Leda že je víc special forces, tak může byt problém. Dálenechápu, hacknul jsem automat na peníze (brouzous) a nic se nědělo, myslel jsem ze treba obdržím prachy nebo neco...nic. Serou mě taky neustálý respawn nepřátel. Prostě zklamání a nemyslím si, že to nějaký patch napraví. Lituju těch skoro 18 EUR. Unáhlil jsem se. Nedoporučuju koupi!
  • miker17
    jo a v americe by před úřadem vlády protestovaly Matky proti Sexu a erotice *11* aneb trhání hlav a střílení končetin je povolené ale jak se někde objeví obnažená část těla je z toho skandál *16*
  • Urug
    Sem zas trochu moudrejsi takze bych mohl lecos jeste doplnit, ale protoze nevim jestli to stale nekoho zajima, tak to jednodouse shrnu: Nedporucuji zatim kupovat.
    Hra ma potencial, ale potrebuje jeste doladit (vyvojar na Steam foru hovori o prvnim patchy pristi tyden). Navic je fakt hodne "specificka"... takze doporucuju pockat na recenze, gameplay videa a jine zdroje informaci.
    Z meho pohledu je na hre hodne prostoru pro pripadne modifikace (nebo dalsi vyvoj ze strany vyvojaru) a hra si o ne jistym zpusobem vyslovene rika.
  • asi bych to přisuzoval mladé generaci plné elánu a energie, ale to prý neplatí... asi i někteří staří hloupnou a taky dělají kraviny.

    Zlatej HEAVY METHAL FAKK 2 ... tam alespon u avatarky bylo na co koukat, jenže to by mainstream v dnešní době pohoršilo :-)
  • study english....somebody will make them...by the time
  • nevi nekdo jestli k tomu budou i cz titulky??
  • Urug
    Tak prvni dojem: Je to komplikovany...hlavne co se vyvoje postavy tyce. Chvilu trva nez clovek prijde na to jak co funguje. Na druhou stranu to je v tomhle smeru hodne detailni. Postavu charakterizuje asi 10 zakladnich atributu(sila, odolnost, atd), které si na zacatku namixujes ze trech ruznych DNA (techto DNA je zas na vyber asi 9 a udavaji jenom priblizny pomer techto atributu, presne hodnoty se ti generuji pokazde jine, takze je prakticky nemozny udelat dve stejny postavy). Tyto atributy jeste s kazdym levelem postavy navysujes. Pak tu mas psionicke schopnosti, hackovani a naky dalsi technicky schopnosti. Mistni měnu muzes investovat do vyzkumu, nakupovani zbrani/vybavy, implantatu. Grafická stylizace pomerne zajimava, ale kazdymu to asi nesedne. Pribeh je podavanej formou rozhovoru (nejsou namluvene), postavy jsou staticke, nejsou zde zadne cool animace/scripty, holt to chce trochu fantasie. Trochu to na me pusobi jako diablo z prvni osoby. I level design je podrizen potrebam hry. Urovne jsou obrovske, strohe, ne moc detailni - tak aby se zde mohli bez sciptu pohybovat nahodne spawnovane NPC, aby zde bylo mozno generovat ruzne typy side misi a aby bylo mozno hrat ve vice lidech. Z toho co jsem zatim odehral (a neni toho moc), mi bohuzel neprislo, ze by hra cloveka nutila nejak moc vyuzivat jine typy pristupu nez bez a strilej. Tim jak jsou urovne rozlehle, odehrava se vetsina stretu na hodne velke vzdalenosti a boj zblizka je znacne neefektivni. Stejne tak pomerne zajimave hackovani nema valne vyuziti, proste je snazsi vsechno rozstrilet. Uvidim jak se to jeste vyvrbi. Urcite nadeje vkladam do moznych modifikaci.
    Krome par bugu, na ktere jsem narazil, mam vsak se hrou jeden podstatny problem. Kampan jsem rozehral s kamaradem v coopu modu a jakmile se objevi malicko vic postav, nebo nejake dynamicke objekty, vyskoci ping (ze 14) nad 100 a je to v podsate nehratelne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit