Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Soudruhu aonyme, mohl byste mi nějak blíže upřesnit, kdy jsem o něčem o nějake úspěšné hře v levelu napsal, že je idiotska a blbá, aniž bych to pořádně vysvětlil? Moje články prakticky nejsou o ničem jiném, než o vysvětlování toho proč si myslím, že něco nění/je dobré. Naposledy jsem v článku o SKyrimu uvedl asi 120 důvodů, proč považuju SKyrim za zfušovanou hru. Měl jsem jich uvést 300 aby to bylo "pořádně"?
  • Citace z Vávrova blogu: "Společným jmenovatelem předchozích her, na kterých pracovali členové našeho týmu, jsou otevřené světy, silný příběh a důraz na realistický design. Snad si můžeme dovolit tvrzení, že hry jako Mafia a Operace Flashpoint byly průkopníky tohoto přístupu a miliony hráčů po celém světě daly jasně najevo, že o takové hry mají zájem. I když je náš nový projekt v lecčems trochu jiný, jedná se o hru, která fanoušky otevřených realistických světů a dobrých příběhů určitě nezklame. Pevně věříme, že takovou hru neděláme jen pro sebe, ale i pro vás." Takže přece jenom český Gothic !! :D :D uff
  • Tikov
    Ne nebylo to pod úrovní čs. vojáka- morální zásady jsou za války asi tak pevné jako máslo na rozpálené plotně. Stačí jediný otřes -třeba projít skrz vypálenou vesnici a lidé jsou schopní roztočit takové běsnění o kterém by se jim normálně nezdály ani noční můry. Někdy není třeba ani otřes- doporučuji si přečíst Browningovi Obyčejné muže.

    Opět opakuji- živení se za pochodu (ve vaší hantýrce "programové zabíjení a rabování") byl zcela běžný postup až do počátku 18. století. Pokud jde o žoldnéřskou kariéru taktiky vozové hradby po skončení náboženských bojů- fungovalo to, takže bylo pochopitelné, že o služby byl zájem po dalších takřka 100 let než se začali upřednostňovat Landsknechti.
  • Bože prosím, hlavně ať to nebude MMO
  • MrSanta
    Zajímavé čtení, těším se na další blog.
    K samotné hře - nenašel jsem zatím vlastně žádné informace. Ví se o ní něco víc? Někde jsem četl, že to plánují vydat v roce 2015 - je to pravda?
    Next-gen - to znamená další generace konzolí? Abych věděl, kdy mám začít s šetřením na nové kompjůtr :)
    Jinak držím palec, každá dokončená a vydaná hra z naší kotliny se počítá. A tuhle bych si i zahrál, já RPG tuze rád.
  • Vávra je bůh, much appreciated! *14*
  • Muj deda bojoval pri obhlehani Dunkerque, a takto by se nikdy nechoval, protoze by to bylo podurovni ceskoslovenskeho vojaka. A to meli v parte kluky, kteri prosly werhmachtem i dokonce SS.

    Excesy se deji vzdy vsude, o tom nemam iluze. Rozdil je programove rabovat a zabijet v ramci ne mnoha spanilych jizd nebo nechat se za zold verbovat (tohle nema nic spolecne s myslenkami Husa) a excesy jednotlivcu nebo male omezene skupiny lidi, ktere prospikovane kazde spolecenstvi...
  • mirekdusinojc
    pokud se vám nechce číst, tak si pusťte toto. Onen blog je v podstatě přepis. http://www.youtube.com/watch?v=vLCUwdZaPPM&feature=youtu.be
  • To jsou zase kecy o neatraktivitě hry z prostředí husitství. Je vidět, že dnes většina z vás ve škole, pokud do ní vůbec docházíte, nedává pozor. Ta doba je neskutečně zajímavá a lze z ní vytáhnout obrovské množství zajímavých příběhů, aniž byste si museli něco vyfantazírovat. Jen životní osudy Jana Žižky jsou námětem na román, který bude zajímavý pro všechny, ať jsou z Asie, nebo Evropy, nebo Ameriky. Velká výhoda hry, které se povede atmosféru těch let dostat na monitory, bude její uvěřitelnost (samozřejmě, pokud to nepo*ser*ou), protože bude postavena na velmi reálných základech lidmi, kteří o tom, doufám, něco vědí. Mě osobně ale více zajímá vývojářský deník než samotná hra. Myslím si ale, že D.Vávra časem na něj nebude mít tolik času ani mu okolnosti neumožní takovou otevřenost jako teď. Přece jenom se tam motá spousta peněz a když vývoj nepůjde dobře, neumím si představit naprostou otevřenost, která může projekt v případě problémů asi jen ublížit.
  • 5 hodín a len 4 mínuská? To skoro vyzerá tak, že všetky tie sopy a iné šity to vymývanie mozgov pekne flákajú.
  • Ah, Vozová hradba, skvelá pesnička.
  • smejki
    Ono by možná nebylo od věci si uvědomit, že názor je pouhým názorem i v momentě, pokud se za ním nenachází obligátní přílepek "... ale je to jen můj názor".

    Axiomatickým tvrzením se stává až v momentě, kdy vysloveně prohlásím, že nejde o věc závislou na subjektivním vnímání. Nepamatuju si jediný případ, kdy by se k tomu uchýlil neoprávněně. Leda že jsem toho nebyl svědkem, to je jasné.
  • Jasny. Oznacit nektere uspesne hry za idotske a blbe (viz jeho dlouholete clanky v levelu) aniz by je nejak poradne vysvetlil je axiom *1*
  • A nenasel jsem ve svete zadneho herniho vyvojare, ktery nema skoro zadny respekt ke svym kolegum z branze od kterych bychom se mimochodem v nekterych postupech mohli ucit a jejich uspesne vytvory oznacuje za trapne, blbe a idiotske (doslova u veci od rockstaru a bethesdy). Tohle delaji maximalne jen bulvarni platky. Nechapu herniho gamedesignera, ktery ty hry ani neumi hrat.

    A radsi bych jako developer skoncil, nez delal cechum ostudu ve studiu pod clovekem, ktery ma jen ego prystici z jeho fanatickych fanbojs a kupu obecnych nezazivnych kecu. *3*
  • smejki
    když myslíš. já s ním ve spoustě věcí nesouhlasím. Např. nesouhlasím s jeho pohledem na film Star Trek, který zdupal před lety v Levelu.
  • :D EDIT... uplne vidim tvuj jazyk na Danove pozadi
  • "koncepčně primitivní hry v dřevních časech" ... ono rozdelat ohen je taky dost primitivni, takze vubec nechapu, proc se z toho praclovek tak radoval.
  • Pravda je to, co si myslíme my !
  • Jasný. Fenomén nenávisti. Myslíš tím Vávrovy články, nebo to, že mu hodně lidí nemůže přijít na chuť, jelikož má kecy jezéďáka?
  • smejki
    to je čerstvá novinka. předtím to nebylo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit