Přejít na výpis diskuzí
Působivý trailer předvádí vizuální přednosti Project CARS
8.7.2013 | Aleš Smutný
65 příspěvků
-
modlím se za simulátor, který by ukázal prostředníček všem těm Forzám a GTčkům.
-
-
jenze ani GT ani FM nejsou opravdove simy.. toe stale dokoloa :).. takze u pcars se modlis spravne protoze po strance fyziky to bude obdoba - tedy casual.
Asseto dela Kunoz a kdo mel tu cest jezdit netKar pro vi ze jejich fyzika = opravdovy simulator.
Takze myslim ze lidi z FM a GT v asseto moc spokojeni nebudou protoze fyzika je o 100% realnejsi. Pro takovou cilovou skupinu vidim prace pcars :) -
-
navic nevidim jediny duvod jakkoliv hanit jak GT tak FM, jde o KONZOLOVE HRY od kterych se nikdy nedockate vice a tak je to spravne, jsou takove jake maji byt... je ale otazka co vlastne kdo chce :) me se pcars moc libi vizualne je to pecka, nicmene pri rizeni cehokoliv se mi nedostava toho co bych chtel a tak me pcars pri vsi sve krase zcela mine a soustredim se predevsim na asseto a rf2, tam se to narozdil od pcars toci prave okolo fyziky.
-
-
neviem ako ty ale ja uz roky hram LFS, a svoj prostrednicek mam vystrceny permanentne na vsetky te low tier pleb "závodáky" ktore sa neustale produkuju.
-
A modlím se za to protože jsem zarytý PCčkář, který stále nedokáže pochopit, že je dnes normální mít PC + konzoli a tím pádem bych si mohl GT nebo Forzu zahrát (pokud si nekoupím WiiU)
-
Co se simulace tyce pak prostrednicek ukazuje i starej rFactor nebo LFS protoze Forzu nebo GT za simulaci oznacit skutecne nelze. *1*
-
-
Hral jsi GT6 Academy ? Ne ? Tak bez, vrat se a pak se budem dal bavit.
-
-
Ty to hrajes s gamepadem, ze jo ? *1*
-
-
bohuzel kloudna hardcore rally asi zustane jen RBR mozna pokud by nekdo udelal novy dil... zkusil jsem i demo rF2 a bohuzel sem ted rozmlsanej lepsi grafikou a ta me tam nenadchla, auto, zvuky, fyzika je v poradku, ale trat bylo zklamani. Sice pravda je ze komunita udela hodne, jenze to uz me prestalo bavit, stahovat hromadu modu, resit nastavovani cely hry, atd atd... Ja zustanu zatim u GT a budu se tesit na GT6 protoze i kdyz to je 5tka v lepsim podani tak bude mit dostatek novych veci. Nicmene se odchazi od tematu. Az vyleze project cars, tak rad zkusim, zhodnotim a treba tomu dam sanci, ale novej komp si kvuli tomu stavet nebudu a pokud by to znameno znacny vizualni omezeni tak to zatim vynecham.
-
Nahral jsem dostatek hodin v LFS, rF a GT, tak si myslim ze mam celkem dobrej prehled o tom jak se co hraje. Nebudu tvrdit ze je GT lepsi, nez napr rF, to jeste neni nicmene je hodne blizko . Na jednu stranu nechapu proc chces aby byl na PC simulator kterej ukaze prostrednicek GT a Forze kdyz co do fyzikalniho modelu uz tu davno je. Bohuzel graficky a obsahem kterej si do nej musis pridat sam je dost ochuzen. A ne nehral sem to na gamepadu ale na G25.
-
-
Ale ja nic nechci. Ja jenom reagoval na koment. *1*
Mne bohate staci AC a rF2 ktere jsou na dohled. Dost mi vadi ze se uz asi nedockame poradne rally hry. Ale dikybohu i starej RBR vypada s postprocesem celkem dobre a s novou ceskou fyzikou se i paradne jezdi. Takze na PC mi schazi uz jenom slusna racingovka s otevrenym svetem. TDU2 bylo totalni zklamani.
-
-
-
Ani GT6 academy se na tyhle simy nechytá. *4*
-
-
Ja nijak project cars nehanim a nerikam ze GT6 je lepsi, bude to urcite dobra hra a rad si ji zkusim, ale par videi sem videl a tak jako ve videu bohuzel navypadala, protoze jak uz tu nekdo psal, ty naroky na HW budou dost velky...
-
-
-
To jo, kolize v LFS byly opravdu ukázkové. Pamatuji si, jak mě jeden kužel vyhodil snad deset metrů kolmo vzhůru.
-
-
LFS neni o koliziach ale o zavodeni, ak chces kolizie bez hrat karmagedon alebo gta.
-
-
Heh, jen tu hru omlouvej, nedostatky to nespraví. Ani fakt, že žádná z těch vašich rádobysimulací nikdy nebude opravdovou simulací kvůli omezením jako monitor, ovládání, feedback, cit tahu auta, kolize (nevím, kolik závodů jsi viděl, ale tam se opravdu kolize stávají), model poškození, opotřebovávání, vizuál (těžko věrně zobrazit třeba oslepení sluncem, což?), pohyb hlavy, přenos nárazů do volantu a sedačky, různé vnitřky různých aut (volant, řazení, pedály a jiné ovládání...a tím nemyslím, že to bude jen vidět na nějaké obrazovce) a tak dále, a tak dále.
Tenhle váš trapný elitismus kolem "simulátorů" mi přijde hrozně vtipný. -
-
demence v priamom prenose.
Kolize su na takej urovni, aku je ptoreba k dobremu závodu. Ak sa nieke vysekas kolo pred koncom po dvoch nodinach tak proste koncis a nebudes schopny pokracovat. Ked to mrsknes o stenu ,mas ponicene auto tak, ze jeho vlastnosti uz nebudu take ako predtym. Nato to splnuje uplne adekvatne
Vies su ludia ktory chapu aka ta hra stara je, a aj napriek tomu nakopáva zadky vsetkemu co sa doposial urodilo.
Ale dmnce ako ty ktory si pod pojom dobre spravena hra s dobrou obtiaznostou a velkou uciacou krivkou predstavuje matrix, to uz skoda komentovat -
Jedinej opravdovej simulator je iRacing a je to :D
-
LFS má bugy co se týče kolizí, to uznávám, ale nevzpomínám si, kdy se mi třeba v rFactoru stala nějaká extra nepravděpodobná havárie. To, že jen upadne přední kapotáž a vůbec to vypadá hnusně, je věc jiná, ale to už je spíš věc grafiky. Ale já třeba proti GT nebo Forze nic nemám, být to na PC, tak je hraju taky.
-
Samozřejmě, že to nikdy nebude dokonalá simulace. Proto pořád čekám, až někdo řekne, kde je ta hranice. Tu poletující židli znám, taky to je asi nejblíž k nějaké opravdové simulaci, co jsem kdy viděl.
No jo, znám pár lidí z IL-2 komunity a přestože se snaží o co největší realističnost, "simulátor" tomu říká jen někdo.
GTR2 plácne přes obrazovku světle šedou průhlednou texturu, to si ještě pamatuju :D . Dostatečně != věrně.
Nicméně, původní pointa byla, že kolizní systém je součást simulace a osobně si myslím, že dost důležitá. -
Tak pokud nebudeš mít dráty přímo do mozku, tak ta simulace nebude nikdy 100%, to dá rozum. Jde o to přiblížit se, co jen to jde:
http://www.youtube.com/watch?v=v7bppAvHipM
http://www.youtube.com/watch?v=YWkQW80Afww (to je zrovna Live For Speed + český simulátor)
Podobné to mají nadšenci třeba do leteckých simulátorů, ti jsou schopni si celý obyvák zastavět funkčním virtuálním kokpitem. To není elitismus, kdo je fanda do reálných závodů, tak ho vznášedlová fyzika a 8 hráčů v multiplayeru prostě nemůže uspokojit.
Fanda do RPG si zas pořídí třeba tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=ZC2Tvhaz9n4
A co se týče toho oslnění, tak třeba v GTR 2 (7 let stará hra) je to udělané naprosto dostatečně.
-
-
-
-
-
me staci modlit se za simulator.. to dale zminovane jsou vsechno zavodni arkady.. ale tim ze to vydavaji na konzole tak mam celkem obavu.. jinak prace poloosy v traileru vypada dobre i gravitace je hezka.. kez by to tak bylo i ve hre :/ pak bych asi prezil i dalsi arkadu jen kuli te podivane :D
-
tak to sa modlíš za assetto corsa *3*
-
-
Pokud bude mít Assetto Corsa aspoň takovou fyziku jako netKar Pro, bude to nejlepší závodní simulátor všech dob. *5*
-
-
-
Nádhera, prostě nádhera, tohle jestli se opravdu povede ... nemám slov, na něco podobného na PC čekám spoustu let.
-
-
Jestli se tohle povede bude mít vládce světa radost :)
-
-
To s těma konzolema mě taky trošku překvapilo a lehce ubralo naděje.. kdyby to aspoň bylo pro novou generaci, ale takhle to bude pc verzi jen brzdit ...
-
-
myslím, že to chtějí dostat i na novou generaci. vlastně jsem měl chvíli dojem, že nová generace má prioritu před tou starou...
-
-
A tak pravda je, že Toca simulace nebyla ale kdo si pamatuje na díl Toca Race Driver (tuším 3), tak finální podnik s jedinými licencovanými F1 monoposty, a sice značky Williams, kdy proti sobě stály modely FW11B, FW18 a FW27, kdy hráč řídil prostřední specifikaci, byla celkem výzva. Zvlášť na šipkách uřídit několikaset koňový F1 zadohrab, vedlo ke konstantním hodinám na výjezdu ze zatáček. Nebo průjezd městským okruhem Surfer's Paradise?... Kdo z Vás tam v zadní části okruhu v tý třikrát lomený vlásence očesal V8 Supercar speciál?? :D V kontrastu s tím, jsou opravdu dnešní GRIDy, NFS a jim podobné o velkém houně. Takže vzhledem k dnešním závodním hrám se opravdu o Toce dá s nadsázkou mluvit jako o simulaci *3*
-
-
V kontrastu s NFS nebo Burnoutem se o Gridu taky dá mluvit jako o simulaci, že? Ale pan Trisektor to napsal moc hezky.
-
Ale jistě. Auta se ve hře chovají na první pohled více méně jako auta. A hra umí být i obtížná. To není v rozporu s označením arkáda. Ale fakt, že hra nic nesimuluje, je v přímém rozporu s označením simulace. Ten "fyzikální" model je kompletně smyšlený s cílem, aby se to nějak řídilo. TOCA je prostě a jednoduše arkáda jako řemen, stejně jako třeba CMR4. Pojem simulace není relativistický, nemá žádnou toleranci. Simulátor je to právě a jen tehdy, pokud jediným kompromisem ve výpočetním modelu je výkon a paměťová kapacita stroje. Označit TOCA jako simulátor, byť v nadsázce, je jako říkat lžičce topení, protože je mnohem více topením, než je strom topením. Neboli totální matlanina.
-
*aj chtěl jsem reagovat na vlákno, který rozjel Stephano. No nevyšlo...
-
-
No co tak zatim zkousim posledni buildy tak se slovem "simulator" bych byl trochu opatrnejsi :) "simulator pro masy" dejme tomu... Nicmene za vizual uz ted maji celou MASU v kapse protoze zjevne z procitani ohlasu vsude mozne toje UPLNE JEDINA vec na ktere vetsine lidi zalezi nejvic. Postrance fyziky je to z myho pohledu stale NUDA a temer zadna vyzva. Nedokazu si ani realne predstavit multiplatformni sim bez moznosti modovatelnosti na konzolich... Sim je o fyzice ne o grafice a s tou ma pcars porad trochu mezeru a ani si nemyslim ze se to nejak zmeni. "vztyceny prostrednicek forzam" :)) heh.. vtipne kdyz jde vlastne o totozny typ HRY (a slovo HRA pouzivam umyslne protoze mezi simulatorem a hrou bude vzdy rozdil) i kdyz uz FM ani GT (krom academy) nikdy nezapnu tak v obou hrach vidim obrovsky kus prace a je dost zcestne na oba tituly hazet spinu.... a pritom se opirat o neco co nema jako primarni ucel mit fyziku hodnou simulatoru... :) Vizualne je to TOP ale vsichni simracers co znam po testu fyziky se smejou ... a treba me za to tady ukamentujte :D Takovy rfactor 1 ktery zije diky bezpoctu modu a trati dodnes - to je simulator. A nebudu se tady opakovat a vypisovat co ma vyjit za simulatory, kazdy zasvedceni vi...
-
-
Haters gonna hate. Nebudu se přít o to jestli to bude simulátor (podle HC sim hráčů "simulátor jízdy na ledu") nebo "simcade". Mě stačí názor lidí, kteří nějaké ty závodní vozy řídili a především člověka co řídil i F1, myslím tím samosebou Bena Collinse aka former Stig, který je velký milovník závodních simulátorů (ano, myslím tím ty jakože správné simulátory) a podle jehož názoru je potenciál fyziky pCars velký a podle jeho slov revoluční. To že je ve hře teprve zkoušena poslední verze fyz pneu (FlexiCarcass) a bude potřeba dlouhé doby, aby se s tím vývojáři naučili, tak to taky znamená, že je hodně rozhozena velká část aut (ať už opotřebování, teploty atd.). To jenom tak na okraj pro lidi, kteří nemají přístup ke hře.
-
-
Tak nevím jestli jsem se koukal na in game záběry nebo na sestříhané video. Trošku mi to tu jiskří, jak mi sliny natekly do klávesnice. Jestli je to opravdu ze hry tak tu není nad čím přemýšlet a konečně si užijeme i pohledu na volant *14* . Jestli to vide tak bude mít PC konečně slušný simulátor závodění. Doufám že se tam objeví i model poškození, aby byla jízda stala adrenalinovou záležitostí. Držím palce.
-
-
mam zaplacenyho membera takze mam pristup ke kazdemu buildu a musim ti rict ze to tak opravdu vypada. Graficky je to silena hra. :)
-
Jednoznačně na záběry ze hry, protože tam jsou vidět nejen vizuální nedodělky (alfa).
-
-
jj bude to zazitek, hlavne po pameti smatrat na mackatka na volantu a razeni....
ale urcite to bude lepsi nez trackIR, nebo 3-5 monitoru -
myslím, že skrze steam si nikdo koupit přístup do alfy nemůže...
-
-
souhlas - vypadá to na to, že přes Steam se budou nově moci distribuovat buildy hry tak jako doposud přes jejich vlastní rozhraní/launcher.
Tedy to bude opět jen pro stávající členy-přispěvatele...
-
-
Všimli jste si loga oculus rift na konci traileru ? to bych chtěl vidět na vlastní bulvy :D
-
-
Myslel jsem to spíš tak že jestli Vás něco vtáhne do hry bude spíš 3D obraz než samotný pohyb viz playset. Jestli stále věřím ve 3D budoucnost tak právě kvůli tomuhle zážitku. Vemte si, že jen odhad vzdáleností brzdné dráhy apod. bude ve 3D mnohem přirozenější než na plochém monitoru. *5*
-
Mimochodem...
http://www.youtube.com/watch?v=1Rv65lPzZAw
*3* -
Bude to zážitek, ale pochybuju, že s Oculusem bude člověk rychlejší než se zafixovanou kamerou (což je v podstatě trošku cheating).
-
-
S Oculusem rychlejší nebudeš právě kvůli tomu zážitku, takže než si na to zvykneš, instinktivně pojedeš pomaleji. Ale OR je hlavně kvůli tomu zážitku, ne rychlosti.
-
-
-
Tato hra je zvlastni. Vybral se komercni engine u ktereho bylo dopredu jasny ze simulator z toho nebude at si pisou do titulku co chteji. Podarilo se z nej ale vymlatit pomerne hodne po vizualni strance to klobouk dolu. Jenomze to ma hacek. Grafiku na full plus vetsi pocet aut a zaroven plynuly framerate 60fps z toho nedostane snad nikdo.
Jaky tedy bude vysledek pro hrace s beznym hernim PC o konzolich nevmluve? Obavam se ze vysledek bude v nejlepsim pripade neco jako GT nabo Forza akorat si to uzijou hraci vsech velkych platforem. Ale vlastne i to je dobry posun. Pokud se to povede. *3* -
-
no mně popravdě tohle video překvapilo, vypadá to dobře. ale všechny záběry ze hry, co jsem doposud viděl, mi přišly hnusný... tak jsem zvědav, co z toho ve finále vyleze.
-
-
Ale hra opravdu vypada dobre. Jenomze presne jak jsem psal. Pokud si grafiku nastavis pro plynuly framerate je cele kouzlo v cudu a bude vypadat presne tak jak si videl v ingame zaberech. Takze dobra hra pro zberatele auticek kteri si budou delat hezky screenshoty svych milacku. *4*
-
-
rFactor vyšel před 8 lety a jezdí se pořád, simulátory nejsou COD aby se do roka vyhodily a nahradily novou verzí... s takovouhle životností se pak vyplatí tu grafiku udělat tak, aby i za pár let byl počítač využitý naplno...
-
Mně ta hra šlape na velice rozumný detaily v 60 fps i s 560ti, a to i když dám na startovní čáru víc aut. Úplně na max to s hratelným frameratem nedám, hlavně s AA se člověk musí krotit, ale to hlavní si dovolit zapnout můžu. Photorealistic HDR dělá hodně jak po stránce výkonu, tak grafiky, takže doporučím dát stíny třeba jen na high/medium a tohle nechat zaplý. Na to žádnou mašinerii nepotřebuješ *3* Navíc to plánujou vydat až za rok, takže čekám, že se optimalizace ještě zlepší.
-
-
Mam to stejny i kdyz teda na gtx 770ce ale zase na druhou stranu v dost vysokym rozliseni. Nutno ale podotknout ze momentalne hra prepina lod u aut protivniku na nizsi v docela maly vzdalenosti a nevypada to nic moc. No uvidim za par verzi to zase vyzkousim a treba to bude lepsi.
-
-
Ja bych nepredbihal. Ta hra jeste porad nevysla a vyjit ma az 2014 a do ty doby se toho jeste muze pomerne dost zmenit.
-
-
-