Přejít na výpis diskuzí
Působivý trailer předvádí vizuální přednosti Project CARS
8.7.2013 | Aleš Smutný
65 příspěvků
-
Haters gonna hate. Nebudu se přít o to jestli to bude simulátor (podle HC sim hráčů "simulátor jízdy na ledu") nebo "simcade". Mě stačí názor lidí, kteří nějaké ty závodní vozy řídili a především člověka co řídil i F1, myslím tím samosebou Bena Collinse aka former Stig, který je velký milovník závodních simulátorů (ano, myslím tím ty jakože správné simulátory) a podle jehož názoru je potenciál fyziky pCars velký a podle jeho slov revoluční. To že je ve hře teprve zkoušena poslední verze fyz pneu (FlexiCarcass) a bude potřeba dlouhé doby, aby se s tím vývojáři naučili, tak to taky znamená, že je hodně rozhozena velká část aut (ať už opotřebování, teploty atd.). To jenom tak na okraj pro lidi, kteří nemají přístup ke hře.
-
demence v priamom prenose.
Kolize su na takej urovni, aku je ptoreba k dobremu závodu. Ak sa nieke vysekas kolo pred koncom po dvoch nodinach tak proste koncis a nebudes schopny pokracovat. Ked to mrsknes o stenu ,mas ponicene auto tak, ze jeho vlastnosti uz nebudu take ako predtym. Nato to splnuje uplne adekvatne
Vies su ludia ktory chapu aka ta hra stara je, a aj napriek tomu nakopáva zadky vsetkemu co sa doposial urodilo.
Ale dmnce ako ty ktory si pod pojom dobre spravena hra s dobrou obtiaznostou a velkou uciacou krivkou predstavuje matrix, to uz skoda komentovat -
V kontrastu s NFS nebo Burnoutem se o Gridu taky dá mluvit jako o simulaci, že? Ale pan Trisektor to napsal moc hezky.
-
hrat auta na klavesnici je asi jako hrat fotbal s krychli ...
-
doufam ze to byl vtip *3*
ale u pcars myslim ze se ti to splni *3* ... -
No co tak zatim zkousim posledni buildy tak se slovem "simulator" bych byl trochu opatrnejsi :) "simulator pro masy" dejme tomu... Nicmene za vizual uz ted maji celou MASU v kapse protoze zjevne z procitani ohlasu vsude mozne toje UPLNE JEDINA vec na ktere vetsine lidi zalezi nejvic. Postrance fyziky je to z myho pohledu stale NUDA a temer zadna vyzva. Nedokazu si ani realne predstavit multiplatformni sim bez moznosti modovatelnosti na konzolich... Sim je o fyzice ne o grafice a s tou ma pcars porad trochu mezeru a ani si nemyslim ze se to nejak zmeni. "vztyceny prostrednicek forzam" :)) heh.. vtipne kdyz jde vlastne o totozny typ HRY (a slovo HRA pouzivam umyslne protoze mezi simulatorem a hrou bude vzdy rozdil) i kdyz uz FM ani GT (krom academy) nikdy nezapnu tak v obou hrach vidim obrovsky kus prace a je dost zcestne na oba tituly hazet spinu.... a pritom se opirat o neco co nema jako primarni ucel mit fyziku hodnou simulatoru... :) Vizualne je to TOP ale vsichni simracers co znam po testu fyziky se smejou ... a treba me za to tady ukamentujte :D Takovy rfactor 1 ktery zije diky bezpoctu modu a trati dodnes - to je simulator. A nebudu se tady opakovat a vypisovat co ma vyjit za simulatory, kazdy zasvedceni vi...
-
Ale jistě. Auta se ve hře chovají na první pohled více méně jako auta. A hra umí být i obtížná. To není v rozporu s označením arkáda. Ale fakt, že hra nic nesimuluje, je v přímém rozporu s označením simulace. Ten "fyzikální" model je kompletně smyšlený s cílem, aby se to nějak řídilo. TOCA je prostě a jednoduše arkáda jako řemen, stejně jako třeba CMR4. Pojem simulace není relativistický, nemá žádnou toleranci. Simulátor je to právě a jen tehdy, pokud jediným kompromisem ve výpočetním modelu je výkon a paměťová kapacita stroje. Označit TOCA jako simulátor, byť v nadsázce, je jako říkat lžičce topení, protože je mnohem více topením, než je strom topením. Neboli totální matlanina.
-
mam zaplacenyho membera takze mam pristup ke kazdemu buildu a musim ti rict ze to tak opravdu vypada. Graficky je to silena hra. :)
-
rFactor vyšel před 8 lety a jezdí se pořád, simulátory nejsou COD aby se do roka vyhodily a nahradily novou verzí... s takovouhle životností se pak vyplatí tu grafiku udělat tak, aby i za pár let byl počítač využitý naplno...
-
navic nevidim jediny duvod jakkoliv hanit jak GT tak FM, jde o KONZOLOVE HRY od kterych se nikdy nedockate vice a tak je to spravne, jsou takove jake maji byt... je ale otazka co vlastne kdo chce :) me se pcars moc libi vizualne je to pecka, nicmene pri rizeni cehokoliv se mi nedostava toho co bych chtel a tak me pcars pri vsi sve krase zcela mine a soustredim se predevsim na asseto a rf2, tam se to narozdil od pcars toci prave okolo fyziky.
-
jenze ani GT ani FM nejsou opravdove simy.. toe stale dokoloa :).. takze u pcars se modlis spravne protoze po strance fyziky to bude obdoba - tedy casual.
Asseto dela Kunoz a kdo mel tu cest jezdit netKar pro vi ze jejich fyzika = opravdovy simulator.
Takze myslim ze lidi z FM a GT v asseto moc spokojeni nebudou protoze fyzika je o 100% realnejsi. Pro takovou cilovou skupinu vidim prace pcars :) -
*aj chtěl jsem reagovat na vlákno, který rozjel Stephano. No nevyšlo...
-
A tak pravda je, že Toca simulace nebyla ale kdo si pamatuje na díl Toca Race Driver (tuším 3), tak finální podnik s jedinými licencovanými F1 monoposty, a sice značky Williams, kdy proti sobě stály modely FW11B, FW18 a FW27, kdy hráč řídil prostřední specifikaci, byla celkem výzva. Zvlášť na šipkách uřídit několikaset koňový F1 zadohrab, vedlo ke konstantním hodinám na výjezdu ze zatáček. Nebo průjezd městským okruhem Surfer's Paradise?... Kdo z Vás tam v zadní části okruhu v tý třikrát lomený vlásence očesal V8 Supercar speciál?? :D V kontrastu s tím, jsou opravdu dnešní GRIDy, NFS a jim podobné o velkém houně. Takže vzhledem k dnešním závodním hrám se opravdu o Toce dá s nadsázkou mluvit jako o simulaci *3*
-
doufam že se to bude dát dobre ovladat na klavesnici
-
Myslel jsem to spíš tak že jestli Vás něco vtáhne do hry bude spíš 3D obraz než samotný pohyb viz playset. Jestli stále věřím ve 3D budoucnost tak právě kvůli tomuhle zážitku. Vemte si, že jen odhad vzdáleností brzdné dráhy apod. bude ve 3D mnohem přirozenější než na plochém monitoru. *5*
-
Jednoznačně na záběry ze hry, protože tam jsou vidět nejen vizuální nedodělky (alfa).
-
Mam to stejny i kdyz teda na gtx 770ce ale zase na druhou stranu v dost vysokym rozliseni. Nutno ale podotknout ze momentalne hra prepina lod u aut protivniku na nizsi v docela maly vzdalenosti a nevypada to nic moc. No uvidim za par verzi to zase vyzkousim a treba to bude lepsi.
-
Ne, není to simulace vzhledem k ničemu.
-
jj bude to zazitek, hlavne po pameti smatrat na mackatka na volantu a razeni....
ale urcite to bude lepsi nez trackIR, nebo 3-5 monitoru -
Mně ta hra šlape na velice rozumný detaily v 60 fps i s 560ti, a to i když dám na startovní čáru víc aut. Úplně na max to s hratelným frameratem nedám, hlavně s AA se člověk musí krotit, ale to hlavní si dovolit zapnout můžu. Photorealistic HDR dělá hodně jak po stránce výkonu, tak grafiky, takže doporučím dát stíny třeba jen na high/medium a tohle nechat zaplý. Na to žádnou mašinerii nepotřebuješ *3* Navíc to plánujou vydat až za rok, takže čekám, že se optimalizace ještě zlepší.