Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím proč to má v názvu Tom Clancy's, když to za 1. nemá příběh a za 2. Tom Clancy je už na onom světě, ale nemění to fakt, že je to velice zábavná a velmi velmi taktická hra. V podstatě je toto Counter Strike pro dospělé.
    • Co je na Counter Strike nedospele ?
      • třeba to, že se tam nedá mířit, zbraně se chovají jako hračky, žádná taktika, jen reflexy, tupá přetupá střílečka a tupá arogantní komunita. Hra pro určitou sortu lidí. To R6 je zatím opak.
        • samozrejme, ze se tam da mirit, ale recoil (zpetny raz) je tam implementovany tak, ze ti zbran strili po par ranach jinam nez ti miri zamerovac. Kazda zbran ma trochu jiny ten recoil pattern (cili urcity vzor po kterem zbran vzdy strili +-) a hrac se ho musi naucit, aby ho mohl kompenzovat. Chapu, ze tuhle mechaniku spousta lidi neprekousla, nevim do jake miry je to realisticke, z automaticke zbrane jsem nikdy nestrilel. Hre to ale dodava pomerne velkou hloubku, musis hodne trenovat abys dostal to dostal do krve. To, ze tam neni zadna taktika je argument neznalce, zkus se nekdy podivat na profesionalni zapas a uvidis, co se tam deje, jak se snazi druhy tym prelstit druhy. Pokud hrajes casual nebo mas Silver rank v competetive, tak ano, jedina taktika je "RUSH B, NO STOP".
          • Kříž neberu jako zaměřovač a to že tam je jeden druh kolimátoru a optiky u pár zbraní nemění nic na faktu, že se tam prostě střílí od boku. Takto se zbraně nechovají, zpětný ráz je nepodstatný fakt, které pořád hry omývají dokola. Je tam X dalších faktorů. Jako druh munice, hlaveň, kompenzátor, kvalita střelce atd. Například lehký kulomet nemá nikdy takovej "rosprsk" jako tady a díky relativně dlouhé hlavni, těžké váze a puškové munici střílí velice přesně i v dávce. Zkuste si někdy zastřílet ze zbraně.
            • Asharak
              CSko je šité na skill, smiř se s tím *3* Arogantní jseš i ty po tom co si napsal, tak mi tímhle neagrumentuj, děkuji.
            • Ano, takze ti vadi, ze se tam zbrane nechovaji realisticky. To asi nechovaji, ale zbrane jsou implementovane, tak aby to davalo urcitou hloubku. Ta hra neni realisticka ve spouste dalsich ohledech, stejne jako vetsina her. Ale je nutny si pripomenout, ze realisticka hra nemusi byt (a zpravidla nebyva) moc zabavna.
        • Jazz
          Tak ty jsi dobře r e t a r d ovanej. *15*
          • však to říkám - tupá arogantní komunita.
      • Asharak
        Všeeechno!
      • všechno?
    • Veskoslav
      Tak tato arkáda CS pro dospělé? To ani náhodou. Pokud chceš taktickou hru, tak se sáhne po Insurgency. Navíc ty chceš tvrdit, že CS je "dětská hra"? Prosím tě. Toto s původní sérií Rainbow nemá prakticky nic společného kromě názvu. Navíc čistý MP a stojí to téměř 60 euro (beru digitální distribuci) a k tomu dalších 30 euro za SP, kdy je to Ubisoft, tak jeho "kvalita" servrů je už dost známá. K tomu tam jsou mikrotransakce, jak jsem četl, takže o další tři důvody navíc to nekoupit. Navíc když je MP, tak to padá a stojí na tom, jaký máš tým. A je jenom otázka času než se tam vrhne tlupa Jacků a ta hra půjde do kytek. A co tak čtu, tak problém té hry je ten, že má prostě málo hráčů a mizernou optimalizaci, což není opět nic překvapivého u Ubisoftu. Tam je to 50 na 50, že ta hra bude mít vady na kráse.
      • tomocz
        Hráčů je dost a optimalizovaný je to dost obstojně. Jediná značná chyba je, že to občas spadne...
        • Veskoslav
          No po přečtení diskuzí a recenzí na Steamu to padá tak 1/3 lidí. Což u MP hry je docela dost podstatné. Navíc co čtu, tak když ti hra spadne a ne tvou vinou, tak tě hra potrestá banem. No prostě Ubisoft to opět nezvládl, co se týče online prvku hry. Nešlo mu to už u AC II či Watch Dogs, tak pokračuje v tradici. S tím rozdílem, že u čistě online MP hry je to dost závažný problém a důvod hru nehrát a nekoupit do doby nápravy. A jelikož support Ubisoftu prakticky "neexistuje", tak to vidím v akci za 20 euro.
          • tomocz
            Tak 1000 bych za to nedal, mám to od grafiky a jsem spokojenej. PO zvukový stránce je to například ještě dokonalejší, než BF.
            • já mám vyšší rozpočet na hry, ale stejne ho neminu 65€ mesíčne to je 780€ ročne (21.060 Kč)
            • Veskoslav
              Já mám roční "rozpočet" na hry a vše okolo her (včetně předplatného Levelu) 8 000 strop. No letos jsem na nule, takže kdyby zítra vyšel HL3, tak mám smůlu *1*
            • tomocz
              Jojo, když bude chvilka a nálada :) Ale zase já bych dal za málokterou hru 1000, jsem chudej student :D
            • Veskoslav
              Tak zadarmo bych to hrál taky:) Však pak napiš nějaký delší report do Bleskovek:)
    • Zrzzek
      Potřebujou nalákat... Rainbow byla zpočátku Tom Clancy's - teď prostě využívaj licence... Jeho jméno prostě táhne!
      • první RS měl i část misí přímo z knihy od Clancyho, ale je jasný, že z toho nejde těžit věčně, když v knížce byly tak 4 akce *4*
  • Jack1947
    Toto R6 dopracovalo, stala se z toho vybijená kdo víc rozstřílí na SP se nezapomělo ale ignorovalo se. Přilíply se mikrotransakce jak je dnes moderní, Sešn špás za "lidově" drahých 30 a více euro ...

    Tom Clancy se jistě obrací v hrobě tohle a duhová šestka wtf?

    I když chápu že plno lidí to uvítá, není to jen bezhlavé střílení a s nějakou to lepší partou vc je to zase něco jiného ale co to má společné s původním R6 a to se ptám jakože vážně. Jmenovat se to prostě SIEGE a ušetřily by si tolik nedorozumění. DOufám že časem bude Splinter Cell online only , a vlastně i ostatní hryod Ubisoftu např Assassíni by se pěkně vyjímali jak plnohodnotné MMO P2P (sry B2P)

    Ono ale co se divit když už i Hitman má předem nejdříve BETU, (tedy aby si tvůrci zajistily potřebné alibi) a až po té hru na epizody.

    SW BF, nebo Siege? no to radši nic. Radši sáhnout po starém dobrém Vegas nebo Raven shield. No offence ofc. *7*
    Jo a btw. TO Nikdo tě to nenutí kupovat s zbraní s nataženým kohoutkem u hlavy neberu... DOufám že Ubisoft se vydá cestou Onlajn only *4* tě pic"
    • Chodis do skoly? Si psal ze ti je 25 asi pred rokem. Asi nejake kuzry cestiny, ale furt to nezabira, coz?
      • MrSanta
        25 ne, je to mlaďoch, "jenom" 24 :)
        • Jack1947
          Mladoch jak se to vezme no, Oči v háji, zubi nic moc, padání vlasů ... řikám to zas a znovu má generace stárne daleko rychleji... možná to padání vlasů bude stresem... kdoví začalo mi to pochvíly co jsem nastoupil do školy... s tím i spojená částečná spánková deprivace.

          Konečně někdo kdo netrollý schválně můj věk.
          • Lukass
            Jakym stresem, vbzdyt ty zadne stres nemas a mit ani nemuzes. Clovek co si mysli ze normalni lidi pracujou 5 hodin a absolutne nevi co sou to starosti nemuze mit zadne stres.
            • Jack1947
              5hodin? na to si přišel kde když minimální pracovní doba je u nás v čr 7. Starost ze školou asi starosti nejsou no... ale podle tebe bych musel mít rodinu a o ní mít starosti nebo co? *7* S prací jen samé starosti a dělat i v sobotu abych měl trochu víc peněz každý si představujeme starosti trochu jinak že *3*
      • Jack1947
        Další EXPERT, Veskoslave si to ty? protože to si psal jen ty kdo si myslí že mi je 25 ... stále i když jsem jasně psal že ne no nic končím nebo mi ještě rozbijete slušně napsaný příspěvek.

        Aneb hledáme chybu tam kde není jinak pro info Voška poslední rok (snad) Reklama... trololle. Na kuzry češtiny fakt nechodím.
    • Veskoslav
      Jacku, vždyť ty jsi žádnou hru z téhle série nehrál, tak nevím, co tu křepčíš.
      • Krescz
        Jack nedostává moc lajků, ale když, je jich 60+....seems legit *15*
        • Jack1947
          Nezávid, nebo si snad myslíš že jsem vzhůru až do ted abych si naklikal... dělá to jeden člověk. Který se k tomu tady veřejně přiznal a taky to že strop je 200. *4* To bys ale musel říst občas... diskuse no...
      • Jack1947
        Achjo, dneska jsem se moc nevyspal, přijel jsem až pozdě večer ze školy... takže sry ale náladu na tebe fakt nemám.

        Hrál jsem krom těch opravdu starých pomalu všechny. Ted někdy v dohledné době zase odehraju, VEGAS které jsem před lety nedohrál...

        Raven shield jsem měl pujčené a to se opravdu nedá s tímto MP blázincem, srovnávat.
  • Autor pobavil, jedním dechem jsem přečetl jeho fantaskní scénář toho jak by to mělo vypadat, realita je naprosto někde jinde, bohužel.
    Pokud nemáte partu kumpánu rovnou říkám ruce pryč hra je v ten moment sotva poloviční. K tomu tragický a primitivní matchmaking, který serverům BF a jeho možnostem volby nesahá ani po kontíky. Zakládate si běžně na kvalitním připojení, v momentě kdy vás to hodí ke kašparovi s horní dolní máte rázem ping 300 a taky po žížalkách. Třeste se toho aby host rychle neumřel, protože když to bude nervák odpojí se a shodí vám celou hru. Máte těsně před koncem uspěšného kola, ouha spadnulo spojení s UBI serverem.
    Proti betě se zhoršili hitboxy, AI v Terrorist Hunt je naprosto nevyvážená napříč jednotlivými módy, hlavně při deaktivaci bomb fest podvádí (vidí skrz zdi atd.), což např. v letadle z "papíru" je frustrující nemluvě o jejím nekonečném respawnu. R6 je prezentováno jako AAA titul a taky se za tu cenu prodáváno ale přitom mu čouhá sláma z bot a působí laciněji než mnohé free to play tituly. Vrcholem drzosti jsou pak mikrotransakce. Pořád čekám kdy tvůrci oznámi že časem zdarma dodají SP kampaň kterou jen nestihli v termínu dokončit.
    Mám lvl 34, odemčeno vše co mě jen přišlo k užitku, mapy znám nazpamět a přecházím na režim zapnu jednou týdně na hoďku či dvě abych upustil páru a to prosím necelých 14 dní po vydání, smutné. Až dodají nějaký nový obsah tak mě vzbuďte. Jeden by řekl že když mě to nic nestálo že bych to nemusel ani hodnotit ale ta osmička a oslavná sága mě nadzvedla. Je třeba si nalít čistého vína.
    • vitej na games, webu kde se i recenze píšou z obalu
      • Jack1947
        Spíš v obalu *1*
    • Jack1947
      Dle tvého infa ze hry tedy verdikt by zněl minimálně 5/10...
      • 6/10 za tu destrukci, je to docela svěží prvek i když občas působí příliš prvoplánově. Bojím se že jestli podobnou technickou podporu dostane The Division nebo nový Ghost Recon tak tím ty hry jen pohřbí.
      • Mám nahráno 55 hodin, každý den hraju 3 hodiny, prošel jsem Alfou, Betou a technickými testy a mám názor opačný, než tady OP. 100 lidí 100 chutí.
        • Veskoslav
          Hra vyšla 1. 12. Pokud máš nahráno 55 hodin a hraješ 3 hodiny denně a dneska je 12. 2, tak je to 36 hodin nahraných. Někde ti lítá 19 hodin. A pokud bereš 55 hodin i za testy atd. tak slabota. Betu jsem získal od Ubisoftu a měl jsem v ní 10 hodin a to proto, že jsem skutečně chtěl, aby byl nástupce nějaké pořádné taktické hry. Ale po 10 hodinách mě to přestalo bavit, což u MP hry je tragédie.
          • Přestaň trollit voe, teď hraju 3 hodiny denně, ano. První víkend jsem u toho proseděl prakticky celý den http://i.imgur.com/ZTqNKQb.png Pozvánku jsem dostal už v Alfě a během testů jsem dal dalších 60.
  • Team leader přijde na schůzi UBISOFTu.. Kluci, mám výbornej nápad, uděláme jako by AAA titul, nebude ale vůbec potřeba dělat Singlplayer. Nebudeme muset ani muset řešit online připojení, lidem to klidně může padat. Hlavní je to, aby tam existoval mechanismus, který označí všechny protivníky, aby je mohli vidět přes zdi. Protože těm tupcům to bude stačit. Grafika? Bude stačit úplně podprůměrná, hlavně ať to rozběhne co nejvíce blbců. No a řekneme si za to 60 euro, není to dokonalé? :D A teď mi vysvětlete vy klauni na games tiscali jedno, proč propána nenapíšete objektivně, že ta hra nestojí ani za polovic, protože není kompletní!! Právě proto se nachází herní trh v takových problémech, v jakých je - většina her by co se kvality týče před 20 lety neobstála - podívejte se, kde byl Half-Life 1 ve své době? A teď po tolika letech výjde takovejhle šmejd a místo toho, aby se tomu dalo 5/10, tak tomu nadstřelíte. Vy vůbec nerozlišujete, zda je něco kvalitní nebo ne, a vývojář pak ani nemá snahu něco kvalitního tvořit. A na Games tiscali pouze je to, zda se tomu postaví a bude nám objektivně recenzovat, a nebo nás krmit samou lží, jen proto, že se tím zavdděčíte Ubisoftu a dalším, protože jinak od nich nedostanete hry zdarma.. *14*
    • tak ja mam tydeni davku sracek vybranou uz v pondeli, co vy?
    • No jo to ale musíš jít bojovat za práva hráčů na trošku větší herní weby než je zaprďenej gamestiscali :)
      Pokud sis nevšiml tak gaming od dob half-life trošku víc zkomerčněl, tudíž pokud chceš stejnou kvalitu jako byla dřív tak musíš sondovat po alternativních scénách a ne AAA titulech
    • Zrzzek
      Tak přejdi ke konkurenci a sem nechoď.
      • Chodím sem od začátku, a nevidím důvod, proč bych odcházel a hlavně kvuli tomu, že se tobě můj názor nelíbí. De mě pouze o to, aby hry, které si vysoké hodnocení zaslouží, tak jej samozřejmě dostali, ale zlodějina tohoto rázu, aby byla sražena na kolena a né, že se tu bude vychvalovat! A dostane 8/10 *3*
        • Zrzzek
          Je to tvůj názor proti názoru recenzanta. To, že má recenzant jiný názor neznamená, že nás krmí samou lží a že se potřebuje zavděčovat Ubisoftu... Kvůli mému názoru samozřejmě odcházet nemusíš, ale pokud si myslíš, že redakce se zavděčuje velkým firmám proto, aby dostala hry zadarmo...
          • Je obecně známo, že Poláček s Bachem si díky úplatkům teďka válej šunky na kanárech. Zbytek redakce může z úplatků akorát do Itálie, ale ti dva šéfíci si žijou jako prasata v žitě.
            • Jack1947
              Není nad to být sám sobě šéfem. *4*
    • Myslíš, že sem někdo z Ubisoftu chodí pro rady a pak podle toho dělají firemní politiku ?
      Hru nijak nehájím. Viděl jsem gameplay a nešel bych do ní.
      • Ne, je to celosvětový trend lést vývojářům do zadku hlavně u těch nejsilnějších herních webů - u nás games.cz jako nejsilnější považuji. Proto je naprosto na místě vznést kritiku - ta hra prostě nemá hodnotu 60 euro - je to zlodějina - je poloviční, a ta polovina je nefunknčí. A od toho tu games.cz je - aby jasně dal najevo všem - chlapy - od tohoto ruce pryč, alespoň do té doby, než to spadne někam k 15 eurům.
        • Oprava: Vydavateli (Publisher), nikoliv Vývojářům (Developer). On může být ten Team schopný čehokoliv, ale řídí se Vyšší Mocí, to jest podle toho co mu řekne Publisher. Většinu času, když "AAA" titul vyjde nedodělaný, může za to právě Publisher, který chtěl vydat daný titul co nejdříve a na kvalitě mu nezáleželo.
        • pokud si diletant, ktery kupuje hry na steamu a uplay, tak pak tvuj plac chapu. respektive nechapu, jen debbil bude psat k necemu co nema a hlavne tomu nerozumi ale budiz. ja to mam za 24e a muzu jen doporucit
          • Kde to mají za 24 éček? :D
        • kennyB
          Jenna: Určitě jsi tohle nechtěl(a) napsat k Battlefrontu???
          • Jack1947
            Ona být, ženou uvězněnou v mužském těle *1*

            Jinak ma tak trochu pravdu no...
        • Me vzdycky bavi jak hned nekdo dokaze urcit cenu hry... Ono se asi sama od sebe vyloupla na svet po tom co nekdo rozhodl ze ji udelaji... Programatori, grafici, zvukari, marketing, zajisteni backendu na kterem to pobezi, customer support - ajo, ja zapomel, ono je to vsechno zadarmo, nikdo si pro vyplatu nedojde... A pak nejlepe aby ta hra stala 15 euro, odehlaso se v tom 100 hodin, tj 15centu za hodinu, ale na burgra za 4 euro si zajde kdekdo a jeste si rekne jak si dal kvalitni jidlo za malo penez...
          • To se ale šíleně pletete, za prvé, ta hra ani nemá singlplayer - což trvá na celém vývoji hlavně po art stránce nejdéle! Vytvořit tuctovej mulťák dokážou i daleko menší týmy a rozhodně si za to neříkají 60 euro, a už vůbec nemluvím o konceptu kupování herního obsahu uvnitř - je to zlodějina na entou. Ale kdyby teoreticky ta hra singlplayer měla, jen proto, že na tom někdo strávil nějaký čas, marketing, zajištění backendu, customer support, přece neznamená, že se tady budou házet 8/10 a podobně a snažit se tím obhajovat nadstřelenou cenu. Tahle hra je obsahově někde na úrovni Payday 2 a za kolik se Payday 2 prodával.. :) 20 Euro? A v zimě při akcích to je někde za 5 euro. :)
            • Jack1947
              Payday2 aspon vynahradily cenu mikrotransakcemi *2*
    • kennyB
      Objektivně napsáno, že hra je dobrá a ona vážně je.
  • Opět suchá zmínka o mikrotransakcích a opět to nemá vliv na hodnocení. Takhle se toho těžko zbavíme že (v globálu) *7*
    imho obsahuje-li hra mts, ruce a peněženky pryč!
  • Jak může MP hra bez dedikovaných serverů, kde nefunguje pořádně matchmaking, dostat 8/10?
    • Hrál si, že nefunguje? Já jo, 90% her jsou v pohodě. U ostatních řekli, že to opraví v půlce prosince.
      • PanS
        Stará paní povídala.
  • Já tu hru dostal ke grafice. Je to klasickej případ hry která vás hodně zabaví na 2 dny. Zabaví vás tak intenzivně že po prvním odehraném dnu nařizujete budík na 5:00 a vzbudíte se ve 4:00 že se vám chce na záchod a rovnou u toho zapínáte pc a jdete pařit :) pak celej den hrajete. Třetí den se vzbudíte a už jdete hrát něco jiného. Za měsíc si udiveně všimnete ikonky na ploše se hrou a ani si už moc nepamatujete co to je za hru a kdy jste jí hráli :)) Jo a ta recenze je brutálně nadstřelená... Asi autor dostal ke krabičce se hrou i gtx 970 ke které je tahle hra zdarma. U toho byl lístek že ta karta ho bude stát 8/10 :))..
  • asi pujdu proti davu.. ale me to prijde hrozny.. a s RB6 to mas spolecne jen jmeno..
    • ALHAZRED
      jop
  • Podívat se na recenze na Steam, zjistit, že nezanedbatelné procento hráčů má problémy s technickou stránkou hry, napsat to do recenze. Čistý čas: Pět až deset minut.

    Proč to recenzent neudělal? Netuším. Před časem jsem někde četl, že někteří recenzenti vůbec nečtou ohlasy na hru, aby jejich citlivá umělecká dušička nebyla probůh ovlivněna nežádoucími vnějšími faktory a aby jejich recenze byla autentická, achich. V tomto případě bych ale sázel spíš na neochotu vložit do recenze trochu toho času a úsilí navíc. Což třeba Jan Slavík zvládá a je to ku*va poznat.
    • Asharak
      No, na druhou stranu dneska v době internetu nemá smysl číst recenzi na herním webu, byť může být kvalitní, a jen podle ní se rozhodnout jestli danou hru koupit nebo ne.

      Kort v poslední době drahých šuntů. Recenze jednoho člověka už prostě nemá moc velkou váhu. Dávno je lepší projít si menší recenze ale od daleko více lidí, hlavně teda na steamu pokud to jde kde je i čistý čas strávený daným recenzentem ve hře. Pořád je tu sice ten fakt že někdo za hru vyplázl těžké prachy (resp. recenzent dostane za článek obnos) a proto nemusí být pohled na hru super objektivní, což by měl že. A tady zase vyhrává systém více lidí = větší šance získat pravé a potřebné informace o hře.
      Problém jako: tyhle věci nevadí tomu a ty druhé zase jo a naopak; - zase stačí najít určité body z 10 recenzí a pokud se sobě podobají (každý je popsal podobně) a jsou pro mě důležité - vypsat je a pak je názor na hru na světě.
      • Tohle vede akorát k alibismu recenzentů, protože ti se ti pak vysmějou, že jsi vlastně měl přečíst ještě milion dalších recenzí a hodnocení na Metacriticu a neměl ses řídit tím, co napsali zrovna oni (to se mimochodem stalo naživo v jednom z nedávných Fight Clubů). Jenže tím ti říkají jednu zásadní věc: My ti dodáme takový polotovar, pár subjektivních dojmíčků, a ty uděláš zbytek práce - Google snad používat umíš. Na to se jim můžem vys*at. Jednou tady jsou od toho, aby se spotřebitel dozvěděl vše potřebné o produktu, který je nabízen na trhu (a dodám, že za nemalé peníze), tak od nich vše potřebné právem očekávám. A teď nemluvím o tom, jestli mám s recenzentem odlišný vkus co do příběhu v RPG. To se skutečně může člověk od člověka lišit. Ale pokud má hra objektivní vady - zejména technické - nebo část obsahu schovává za paywall, přestože se za ni platí plná cena, tak se to v recenzi MUSÍ objevit. Bez pardonu. Kdo to tam nedá, odfláknul svou práci a de facto podvedl čtenáře, protože je ukolébal v přesvědčení, že hra takové vady nevykazuje a oni si ji můžou bez obav koupit. Samozřejmě, že bych si tyhle informace mohl dohledat sám, ale recenze je tu právě od toho, abych nemusel. Tobě připadá normální, muset si číst deset recenzí a vypisovat si nějaké společné body? Proboha proč? Tohle je jejich práce, ne naše. Oni nám mají usnadňovat výběr, oni nám mají přinášet informace až pod nos a navíc s nimi pracovat jako odborníci. Pro charitu to nedělají, dělají to normálně za peníze a my odebíráme jejich služby a platíme jim sledováním reklamy (a případně koupí časopisu). Tím nechci říct, že je špatně přečíst víc recenzí k jedné hře. Ale je zásadně špatné propagovat mentalitu "urob si sám" aneb zde máš na deseti serverech deset různých dílků skládačky a jestli jsi zrovna v tom našem nenašel, že hra ti bude padat co deset minut, tak to si holt hochu měl přečíst těch zbylých devět článků. To teda fakt ne.
        • Asharak
          No buď si přečtu dlouhou recenzi která mi stejně dá jeden názor, nebo mrknu na pár tl;dr a nebudu se otravovat s omáčkou kolem. Co se týče vad/nevad především, hlavní je účel toho co chceš zjistit. Nikomu se nechce číst milion řádků, spíš se podívat na zhodnocení. Proto by mělo být i to číslo důležité. Vypisovat si člověk samo může/nemusí.Alibismus ať si mají, každý dělá to co mu dodává radost. Jenže čím víc vad nezmíní, tím rychleji přijdou o práci, páč si lidi začnou uvědomovat výhodu více zdrojů a udělají si z toho klidně koníček.

          Práci si musí každý udělat. Dneska je ale býti ovcí in, takže to nepříjde jako až tak majoritní věc. Ale to je zase pohled na věc jednoho člověka vs. davy ostatních. Za mě radši číst 10 dalších, než se nechat o*** někým, kdo trpí kdejakým komplexem a dává ostatním sežrat co se mu hodí a líbí, nebo za co dostal zaplaceno.. Samozřejmě ztrácím svůj čas, čím víc špatných a nekomplexních recenzí přečtu že. Což je ten mínus dát si práci dohledat fakta o hře, ale komu stačí oblíbený web a zůstane u něj i když mu maže med kolem huby, pak je ten člověk hlupák.

          Proto možná dnes herní weby umírají. A čím víc nepřesných informací poskytují, tím rychleji vymizí. Viděl bych spíš větší užitek ve webech, co shrnují informace z recenzí než aby je samy psaly. Pokud je tahle mentalita špatná pak s ní nic nenadělám. Názor mám takovýto.
          'Urob si sám' není tak přesné, páč je více stupňů jako samotné zkoumání hry vs. výsledek něčího dojmu.
    • omfg moralista je tu, tebe bych poslal někam na dlouho cestu
      • A nemůžeš, viď? *4*
  • Ach jo, recenze je teda krutý PR žvást, proto bych se rád obrátil do diskuze.

    Hoši, hrál jsem kdysi staré dobré taktické R6 v singlu, a poslední dobou hlavně mulťák Insurgency, Red Orchestry a trochu Project Reality. Nejsem moc komunikativní hráč ve smyslu, že bych plnil sluchátka, ale snažím se hrát týmově podle ostatních lidí. Mám si R6 kupovat? Bude mě bavit? Budu tam co k čemu? Morální probléms tím, že R6 už není, co bývalo, nemám, jenom bych chtěl náhražku za výše zmíněné tituly.

    Přece jen R6 je hra za plnou palbu (za Insurgency jsem kdysi zaplatil 5 eur - nejlepší kauf mého živoza), tak bych se nerad seknul. Díky
    • insurgency a red orchestra ma uplne inu dynamiku gameplayu.neda sa to porovnavat.r6 je stracsne zalagovana srajda.bez poriadnych dedikacov nebudes mat tak stabilny ping aby ssi mohol tak efektivne hrat tak spaced mp multak ako je R6.zober si to tak ze da sa hrat taky mortal kombat s blbym pingom kde kazda milisekunda od stlacanie gombika je potrebna?nie

      navyse R6 je strasne nudne gameplayovo.insurgency aj red orchestra maju obravsku vyhodu v map progrese kde sa posuvas na mape a zenie ta to dopredu. to spomina aj totalbiscuit vo svojich recenziach casto.ma to vacsi a lepsi pocit ze progresujes a ked vyhras mas super pocit z toho ze si nieco dosiahol.

      ci sa oplati kupit R6 urcite nie.oplati sa kupit neskor?nie bude uz vymrety o pol rok.
    • Pokud člověk nemá na TS partu kamarádů, s kterými by si občas večer zahrál, tak bych na koupi nemyslel. Myslím, že zatím ta RO2, Insurgency a PR stačí.
      • PS: Neměla by teď někdy začít jít beta SQUAD?
        • Měla už před týdnem, ale zatím běží jenom alfa pro lidi s vyššími než základními triery.
          • Na stránkách je 15.12 tak uvidíme. . Třeba přinese svěží vítr do žánru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit