Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ano ... ste tam vsetci vítaný ...
  • Jedine o kterych vim jsou ty od klanu Krutus
    http://www.heroesofstalingrad.eu/
  • A má ta hra nějaký český fandovský stránky??
  • Co se pěchotních soubojů týče, tak nic realističtějšího než první Red Orchestra tu nebylo. Flashpoint byl realistický pouze v tom, že hráč měl určitou volnost pohybu a rozhodování, všechno ostatní už tam bylo značně očesané a o nějaké velké realističnosti se bavit vážně nedá.

    Pokud bych měl vybrat jednu jedinou věc, ve které je RO nepřekonatelná, tak je to podle mě feeling se zbraní. V té hře prostě víte, že máte v ruce zbraň, která funguje, kope a střílí kulky přesně tak, jako její skutečný vzor. Hrozně se mi líbí, jak po každém výstřelu z bolt-action pušky, musíte kliknutím natáhnout a vyhodit nábojnici z komory, to hodně přidává na pocitu ze střelby. Navíc autorům se podařilo velmi dobře vyladit i odezvu na myši, takže máte skutečně pocit, že držíte flintu, která má určitou váhu a nemůžete s ní jen tak tupě cloumat ze strany na stranu. Navíc absence zaměřovacího křížku a nutnost střílet přes mířidla (samozřejmě jde se trefit i od pasu, ale chce to obrovské štěstí a trénink) a možnost opření si zbraně o jakýkoliv pevný předmět, je prostě paráda. Dokonce i práce s bajonetem se chovala realisticky a to je co říct.

    RO2 je pro mě nejočekávanější hra, slibuje vylepšení v těch oblastech, kde první RO pokuhlávalo - nešlo zničit prostředí (i dřevěný plotek znamenal dokonalé krytí) a tankové souboje nebyly tak realistické jako ty pěchotní.
  • jenomže nikdy nebude dost realistických stříleček z přítomnosti, protože každý vynález buďto komplikuje vývoj nebo svým nevyužitím ve hře snižuje realismus.
  • vyloženě revoluční asi v ničem (nejspíš všechno z toho už někde předtím bylo), snad jen kromě toho že takovou promakanou a "nearkádovou" hru se nebojí udělat velký studio jako AAA titul, a ne jen parta nezávislých moderů doma na koleně jako mod/indie titul pro svoji zábavu :D K tomu flashpointu/ArmA to má asi nejblíž, s pár zajímavýma osvěžujícíma prvkama navíc (možnost kedkoliv opřít zbraň, kontrola zásobníků...)
  • pořád je tu ArmA2 ; )
  • Jeste bych dodal ze vyvojari hodne podporuji mody a vubec modarskou komunitu. Hra jeste neni vydana a uz jsou ohlaseny 3 velke mody na kterych se uz pracuje
    Raising Storm: mod z valky v pacifiku, ktery ma primou podporu vyvojaru
    http://www.risingstormgame.com/

    Iron Europe: mod z prvni svetove
    http://www.ironeuropegame.com

    In County: jiz zminovany mod z Vietnamu
    http://www.incountrymod.com/about
  • moc hulis Karle
  • Snad to něčim nepodělaj..první díl uměl navodit válečnej pocit jako žádná jiná hra..nepamatuju se že bych se v jiný hře krčel strachy v zákopě :D
  • Bulvární nadpis.. :) Tady nejde o vizuální nebo jiné technické zpracování, ale o promyšlený herní systém, atmosféru a docela solidní komunitu. Hra je svým systémem a náročností docela podobná Flashpointu, takže se nejedná o mainstreamovou záležitost.
  • taky rád hraju za děsně cool vyteplený, blátem pomazaný a propagandou vygumovaný amíky co jsou v moderních hrách (a bohužel i na moderních bojištích) ! :)
  • Prva redorchestra mala genialne prepracovane mapy, narocnost odplasila pubertakov a pokial ste si zahrali klanove zapasy, tak uz ste tu hru nemohli prestat hrat, ci uz ste hrali pechotne, tankove ci kombinovane mapy. Dvojka nas dufam nesklame.
  • Prva redorchestra mala genialne prepracovane mapy, narocnost odplasila pubertakov a pokial ste si zahrali klanove zapasy, tak uz ste tu hru nemohli prestat hrat, ci uz ste hrali pechotne, klanove ci kombinovane mapy. Dvojka nas dufam nesklame.
  • +1
  • ty bodove hodoceni jak vyskakuji na obrazovce je pro me naprostej zabijak jakekoli atmosfery a zabavy...vylozene k tomu mam odpor :-D mi to prijde jak u her z automatu :-D
  • tebe asi bacil bacil co? :-D
  • Killzone vubec :) .. napadaji me vlastne jen dve .. Uncharted a Metal Gear Solid ..
  • Neda sa dost dobre vybrat featura ktora by robila RO revolucnou. V momente ked sa krcis za malym murikom spolu s par dalsimi chlapmi, pod gulometnou palbou prebehnete k polorozpadnutej stavbe odkial strelbou ziskate palebnu prevahu a nasledne sa rozbehnete k nepriatelskemu zakopu a po exploozii vami hodenych granatov sa s bajonetmi vrhnete na prezivsich, mas jednoducho perfektny pocit. V poslednej dobe sa ho hry snazia dosiahnut tym, ze ti z kazdeho zabiteho nepriatela vyskoci +10ka ktora ti ma pohladit ego.
  • I rok raz dva měl něco do sebe.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit