Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ehm, kvantový skok je jev, který se odehrává na subatomární úrovni.
    • kto vie možno tým myslia že next gen bude kvantový počítač *4* *4* *4*
    • Black_Hand
      jeste tak vedet co doopravdy znamena slovo "kvantum" ci "kvantovy" :). znamena to "minimalni mira" ci davka nebo objem napr. energie. napr. planckova konstanta udava minimalni miru predatelne energie. nebo treba kvantum ve smyslu audia, kdy "realny audio signal" je nutne kvantizovany kvantizovany digitalni signal, protoze digitalne nelze vyjadrit vsechny "analogove" hodnoty.

      takze kvantovy skok by v nasem kontextu znamenal extremne maly. napr. jen vylepseni mechaniky, jak uz tu nekdo poznamenal :).
      • Pokud je to na mě (těžko říct), tak já vím, co obecně znamená "kvantum" a "kvantový", pojem "kvantový skok" je ale tohlencto http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_leap (a koukám, že i tam je na konci poznámka k nesmyslnému použivání tohoto termínu)
    • Tak to pak ten pán moc nekecal. *15*
  • Jako by to nebylo úplně jedno. Směr kterým se dnešní hry ubírají to stejně nezmění a různý formy socializace a f2p budou k vidění čímdál častějc.
  • Tak hlavně aby nám kvantovým skokem poskočila i kvalita vydávaných titulů.
    • Bude to jako s hudbou, technicka kvalita pujde nahoru, obsahova dolu.
  • Kvantovy skok, takze BF4 bude mit na konzolich Full grafiku PC verze BF3, pobezi na 60FPS a v MP bude po mape pobihat 64 hracu, neco takoveho? *5*
    • Tak tak kvantovy skok pro dnesni konzolove hry, mozna pak budou skoro stejne dobre jak PC hry z roku 2010
      • Konzolove hry dokazou z hw vytahnout mnohem vic, nez pc hry. Pokud nextgen konzole budou mit hw na urovni pc 2010, tak ty hry s postupem casu budou dalece prekonavat to, co bezelo na tom pc.
        • No za 5 let se vyvojari urcite ten novej HW nauci zdimat na maximum, ale vis to uz bude 7 let od tech stejne vykonejch PC *1*
  • To bude takovej kvantovej nextgen skok že skoro doženou dnešní herní PC.
    • To spíš pcčkáři, kteři věčně melou teď o tom, jak je to "rozplizlé", budou chvíli zase říkat, že to nevadí, že grafika není to nejdůležitější..... což je pravda, a rozplizlý je tak maximálně jejich mozek.
      • Když čtu příspěvky jako je ten tvůj tak jsem značně rád že znám dost konzolistů na to abych mohl říci že naštěstí ne všichni jsou tak hloupí jako ty a jiní tobě podobní fanboyové. Bohužel, zrovna takové jako jsi ty je nejvíce vidět.

        K tomu co jsi psal- To jen konzoloví fanboyové jako ty věčně melou že grafika není nejdůležitější, ale s příchodem nové generace konzolí vždy ihned machrují, potíž je v tom, že jim to vydrželo vždy tak rok, rok a půl a více ne. Tedy zatím to tak bylo (u PS2 a PS3) ale myslím že u PS4 je to nereálné, nová generace se pc výkonu vyrovná, ale nepřeskočí ho.

        Btw- Ve finále je tu rozplizlý jen obsah tvých plenek.
      • jj, teraz to omielaju konzolisti... ale akonahle nove konzoly ponuknu lepsiu grafiku, tak to bude zase priorita cislo jedna!
        ty mozku jeden :-))
      • co to meleš, takzvaný nextgen konzole nebudou myt vykon ani jako dnesti herni pc tak za 20 000kč
  • Cim vetsi skok, tim hur pro hry. O to budou naklady na vyvoj vyssi a o to budou vic zamereny na masy. Dnes je hranice rentability zhruba kolem milionu prodeju za plnou cenu, kolik to bude u nove generace? Dva miliony? Zdrazit hry neni mozno, takze to povede akorat k masivnimu zavirani studii a jeste mensimu prostoru pro originalitu. Zvedne se technicka kvalita a utrpi obsahova. Budeme hrat nalestene prdy. Klasicka cesta konzumu. Mluvim samozrejme o velkych hrach, tech malych se to netyka, ale ty ani takovy hw nepotrebuji.
    • kostejnesmrtelny
      Nechápu ty mínusy, IMO jsi to popsal přesně. Na přespříštích konzolích se místo hratelnosti a atmosféry bude řešit, jestli se kalhoty kapitána Price správně realisticky vyboulí, když si během přestřelky uprdne (a jestli ta vyboulenina dostatečně realisticky odráží světlo).

      Akorát by mě zajímalo, jak jsi došel k tomu milionovýmu číslu. Máš na to nějakej relevantní zdroj?
      • To je jen hruby zprumerovany odhad na zaklade ruznych tvrzeni. Hranice rentabiliy je stejne ukazde hry jina. CDP jako mensi studio a s levnym marketingem byli spokojeni s milionovym prodejem zaklinace 2, jiná vyvojari vydavaji prohlaseni ze potrebuji prodeje az kolem tech dvou milionu. Takze ten prumer vidim kolem milionu a ocekavam, ze se s dalsi generaci zase zvedne.
    • A dnes jako áčkový hry nejsou dělaný pro masy?
      • Vsechny jeste ne. Ale ber to tak, ze vetsi sanci na preziti budou mit hry typu cod nez treba zaklinac.
    • vyvoj dnesnich AAA her je neskutecne predrazeny
      • Předražený? Jak to myslíš?
        • Vyvoj ackove hry stoji okolo 30M dolaru = 600M korun. To je proste totalni nesmysl a nafoukla bublina, ktera praskne ve chvili, kdy na herni prumysl prijde vetsi krize. Cena God of War3 byla 44M...880M Kc. Vyvoj hry za miliardu ???? Naproti tomu vyvoj zaklinace2 stal cca 10M, coz je 3-4x min a urcite i tam by se jeste dala nejaka uspora najit.
          • Zaujimalo by ma odkial mas taketo cisla :-) Vo vyslednej sume nie je iba vyvoj hry, ale aj marketing, pravne sluzby a ine polozky. Samotny vyvoj hry je potom zas ine polozka. V polsku je priemerny plat niekolkonasobne mensi ako v amerike. Iny zivotny standard, ine podmienky. Dalsia vec je narocnost tychto hier. Vies objektivne posudit, ktora hra bola komplikovanejsia na vyvoj? Vo vyvoji hier je milion faktorov, ktore mozu ovplyvnit cely proces. Len tak si povedat - toto je predrazene pri tak komplikovanych produktoch mi pride zcestne.
            • Oni to casto nevi presne ani sefove tech firem, nakolik jsou efektivni a kde a jak usetrit pri zachovani minimalne shodnych vysledku. Ale kdyz prohlasis, ze prostor pro to urcite je, tak se rozhodne nespletes, vyvratit se to neda :-). Jedina obrana proti tomu je, otazat se kde.
          • Tak to je pěkný pletení pojmů s dojmy… Zaprvé, srovnáváš vývoj hry v Polsku a v Americe, kde jsou naprosto jiné náklady na živobytí. Zadruhé, mícháš čísla s marketingem. Marketing není problémem studia. To, že televize, noviny a weby si říkají nehorázný prachy za umístění reklamy nebo videa… A zatřetí, vzpomeňte si na začátky filmové tvorby… V tuhle chvíli, z pohledu budoucí historie, jsme někde u vynálezu zvuku ve filmu. Od té doby si všichni stěžují, že film je zkaženější a zkaženější, ale přitom víc a víc lidí ho sleduje, užívá si ho a film tak bobtná, rozšiřuje se a je víc a víc finančně náročný (Titanic, Avatar, Matrix…). Na začátku byly hry vytvářeny lidmi, kteří to dělali jako koníček. Teď jsou vytvářeny profesionály s mnohaletými zkušenostmi. To prostě zvyšuje cenu finálního produktu, protože se zvyšuje cena a kvalita samotných tvůrců. Věř mi, že udělat God of War před dvaceti lety by byl problém I pro ten váš zbožňovaný Blizzard…
            • Jasne ze to srovnavam, kdyz se muzou Jaguary vyrabet v Indii tak proc nedelat hry v Cesku, Polsku za tretinovou cenu ? Protoze by byly mene kvalitni ? no za soucasne situace asi tezko. A co se tyka srovnani s filmem, tak pred 70lety natocili sice BenHur za 15M, ale to nebyl standartni Ackovy titul, to by jsi musel srovnavat se SWTOR za 200M a nebo WoWkem za 100M.
          • Otazka je, co by se vyplatilo. Co kdyby u zaklinace dali dalsich 10M do marketingu a misto 1M prodali 3 az 4M? Zvedli by tim i prodeje xboxove verze, zvysili povedomi a tedy hodnotu znacky, takze by se jim to vracelo jeste v budoucnosti. Meli by tak vic penez na vyvoj dalsi hry, nebo dokonce nekolika her. Vic setrit neznamena vzdy vic vydelat.
            • Jasne ze kazdy vydelava jak umi, ale to nic nemeni na tom, ze hra za 30-40M dolaru je predrazeny nesmysl a ze by sla udelat minimalne o polovinu levneji a jak ukazuje CDprojekt tak i za tretinovou cenu a to je opravdu velky rozdil.
            • A o to prave jde. Prí male studio jako je cd projekt by takova chyba byla osudna, proto se rozumne drzi pri zdi. Ale neni treba to vydavat za ctnost a davat jako vzor. Herni prumysl je obycejny byznys a kazdy v nem vydelava prachy jak umi.
            • jasne, ale to uz jsou cire spekulace...taky by mohli dat o 10M vic a prodat 2M kopii a byt na tom stejne, nebo dokonce jen 1,5M a byt na tom podstatne hur...
        • Asi, že se do nich vrážejí desítky ne-li stovky milionů a jaksi to na nich není vidět.
          • No, kdyz si prectes nekdy titulky, tak zjistis, ze se dnes na hrach podili takove profese, jako treba vlasovy designer. Tohle jsme u her v 90 letech neresili. Stejne jako spoustu dalsich "nezbytnych" nutnosti. Bez kterych by ale dnes hry pro masy nebyly cool.
            • nebo treba takopve GTA 4 byl tu clanek o tom jak nainstalovali nekolik kamer a tydna snimali intenzitu deste v NY, aby ve hre pak prselo stejne naprosta zbytecnost kdyby misto toho zapracovali na tom ze kdyz zpusobim dopravni nehodu je tam plno rozbitich aut a ja zajdu do vedlejsi ulice hned se vratim a vse je zas jako nove??? WTF? takze to jestli tam dest ma stejnou intenzitu jako v realnem meste je mi uplne ale uplne u zadele
            • Ale hlavne spoustu penez utrati za ruzne licence na hudbu, na objekty, na nazvy, na jmena jde na to klidne i 90% nakladu, ale z hlediska hratelnsti to hru zvedne max. o 1%
          • Není? Takže Minecraft vypadá a hraje se líp než Mass Effect? Nebo Arma II je odladěnější a čistčí než BF3? Placku na hlavu, kluci, než něco takovýhleho plácnete...
            • Co znamená "čistší"? A po stránce odladěnosti není BF3 zrovna nejlepším příkladem, když byl v době vydání de facto ve stavu bety a některé bugy se nepodařilo vyřešit doteď.
  • trolo
    kvantovy skok na minus dvaciatu ne? grafika nedobehne ani pc za 20k a pochybujem ze fyzika bude na lepsej urovni ako euphoria/crysis 1, maximalne tam bude fyzika asi taka jak v BF3 na pc :-D...sci-fi....a to ani nehovorim o AI lol.

    ale tak nove konzole sa blizia to je iste takze PR PR PR bullshity hype trainy treba proste naladovat aby co najviac ludi naskocilo do disappointmentville
    • Pořád dokola a místní redakce samozřejmě není odlišná, peníze jsou holt peníze, dnes už pro relevantní informace člověk musí k nezávislým a především dodavetelem/distributorem/inzerentem neplaceným zdrojům.
      • Cim ze se to redakce provinila? Nejak mi to neni jasne. Verejnost hladovi po informacich o budoucnosti herniho prumyslu, kterou bude pristi generace konzoli definovat. Takze redakce tomuto vyhivuje a jak jsem si vsimnul, hodnoti je se solidnim nadhledem. Neni to zadne nadsenecke jasani, jak bude pristi generace cool. Takze co ti vadi? Ze nepise o vecech, ktere nikoho nezajimaji?
  • Bude to skok, ale v čem? Třeba myslí v rychlosti vysouvání mechaniky.
    • Alebo v poruchovosti, vid prve verzie Xboxu 360 *1*
  • K čemu nové konzole, když se akorát jen zlepší grafika, z lidí se zase vytáhnout peníze a dál se budou hrát kraviny typu CoD .... klidně si nechám současný Xbox, když začnou vycházet pořádné hry jako dřív.
    • Tak to ja bych uz tu technologicky vyspelejsi grafiku ve hrach konecne docela rad videl, jako ciste PC hrac jsem stale a porad konfrontovanej vesmes s konverzemi ze soucasne generace konzoli a ruku na srdce, obcas uz to irituje (Skyrim, novy Deus Ex a dalsi). Kde ty hry uz dnes mohly byt a jak mohly vypadat vime snad vsichni. Kdyz uz nic jineho, tak alespon se s prichodem nove generace konzoli da cekat nejaky posun. A co se mainstreamovosti budoucich titulu tyce, vzdyt takovy stav je jiz dnes a presto obcas vyjdou zajimave kousky i ze staje AAA her.
  • Jak budou nové konzole vypadat?

    GPU srovnatelné s výkonem AMD HD 77XX, 64 bit čtyřjádro, 8 GB RAM, 30 GB SSD.

    Jinými slovy naprostý lowend v době jejich uvedení na trh, stejně jako u jejich předchůdců, takový desktop sestavíte v době jejich vydání za 10k CZK. Ještě ani nevyšly a už zbržďují vývoj technologií svými požadavky na HW a SW kompatibilitu.
    • Kdyby měly konzole takové specifikace, jaké si napsal, bylo by to dobrý.
      Ale ono to bude nejspíše horší.
    • A co přesně brání vývojářům vyvíjet hru pouze na PC? Nebo je nějaký zákon, že se musí dělat hry na pc i na konzole? :)
      • Je, a ten zakon se jmenuje ekonomicky.
        • Na jednu stranu máš pravdu, ale vychází i dost her jen pro PC, které jsou finančně hodně úspěšné.
          Proč třeba Diablo 3, nevypadá mnohem líp než hry, které vychází i na konzole?
      • Robotron3
        Zákon na to neni :) Spíš jde o publikum. Jakmile to bude akční hra, sport, auta..., pravděpodobně více vydělá na konzolích. Když to bude strategie, tak PC je jasná volba. Proto taky třeba Total War, nebo Civilizace V je záležitost čistě PC.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit