Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • J.V.Stalin

    Velmi zajímavé, žel bohu nevím o jaký film se jedná.

  • uher

    Ano.

  • JohnyTheZik

    Hele trochu jo, ale zároveň třeba teď hraju Returnal, kterej by měl mít velký využití haptiky/triggerů, a reálně je mi úplně jedno, jestli to hraju k+m/xbox/dualsense. Dokonce to došlo do stádia, že pokud mám zrovna k PC připojenej nějakej gamepad, tak s nim hraju. Proto jsem tu otázku vznesl, nijak tu kvalitu gamepadu nesnižuju, jen mě zajímalo jestli to fakt někdo tak moc vnímá.

  • Jo fajn hláška pro znalce s kult filmu, plusové body jsou, ale teď už je třeba jít ven... :)

  • J.V.Stalin

    Dřív to bylo ve víře v tvojí inteligenci a schopnost normálně komunikovat, ale teď? Popravdě už sám nevím...

  • To je právě problém recenzí. Vždycky se časem objeví názor, že recenze nepotřebují číselné hodnocení, že hodnocení je v textu. Minimálně 99 procent recenzí, ale obsahuje spoilery. U recenze proto koukám nejdříve pouze na číslo. Recenze mi už zkazili mnoho her, ale chápu, že něco se tam napsat musí. Naopak často si je rád přečtu až po dohrání nebo v pokročilé fázy hraní. 

  • Vážne? A na základe čohou prosím ťa? 😂

  • J.V.Stalin

    No... čekal jsem od tebe něco uvědomělejšího a konstruktivnějšího.


    Škoda, možná příště...

  • J.V.Stalin

    No ona hlavně Akumu obtížnost je ale bohužel spíš boj se hrou samotnou, protože některý desingový rozhodnutí byly spíš proti hráči. Takže ano, byla to větší výzva než Dark Souls, ale bylo to proto, že Soulsy byly aspoň hratelnostně vypilovaný a hráči neházely klacky pod nohy. Evil Within spíše ano. A to říkám jako blázen co to na Akumu opravdu dohrál (a dodnes si říkám proč, za toho boxera to fakt nestálo 😂).

  • Pavel Makal

    Pokud jde o popis získání jednoho z pokladů, jedná se o drobnou marginálii na ploše rozsáhlé hry, na které ilustruji přístup autorů. Takže ne, nebylo.

  • Pavel Makal

    První Evil Within miluju, je to fantastický oldschool návrat ke kořenům. Ale musím upozornit, že jak po stránce hororu, tak co do obtížnosti mi přijde oproti RE4 mnohem drsnější.

  • RE4 jsem nikdy nehrál, ale hrál jsem Evil Within (taky od Mikamiho) a to je jeden z mých nejoblíbenějších hororů. Má to luxusní příběh, je to takový mix RE a Silent Hillu a na Akumu obtížnost je to dle mnohých mnohem větší výzva než kterékoliv Dark Souls. RE4 snad časem zkusím a porovnám s Evil Within. 

  • Derp_1337

    Ono taky záleží na hrách. Některé hry to využívají víc, některé méně a některé vůbec. Takže u spousty her ti to fakt nebude chybět.

  • Proste si to nemohol nechať tak a nezhovadiť sa😂

    Good job! 

  • JohnyTheZik

    Proto jsem se ale ptal - já na xboxovým ovladači čas od času hraju, takže vím, že mi ta věc nijak nechybí. Stejně jako haptika u iPhone tlačítek. Pro mě je to prostě jen sranda navíc, ale rozhodně ne nic, co by mi zásadně zlepšovalo zážitek z hraní.

  • CHROCHT

    To je ale normální, že si na něco zvykneš tak, že už to později přestaneš vnímat. Ale jakmile to později vyzkoušíš bez oné funkce, najednou zjistíš, že ti chybí. To je jako když si například koupíš novou TV, která je ve všem lepší než ta stará, tak první dny jsou plné nadšení a později už ti to přijde normální a neuvědomíš si to do chvíle než by sis zase pustil něco na té staré.

    A tak je to i s DualSense. Taky je nejprve šok, jak je to všechno super, ale když ho máš každý den v ruce, tak se z toho stane samozřejmost, ale až do chvíle, než si vezmeš do ruky ten z minulé generace, nebo X-Boxový.

  • J.V.Stalin

    Rád vyvádím slepé z údolí temnoty 😉

  • andre_4k

    Dobry den pane Makale, bylo by mozne, aby vase recenze neobsahovaly reseni situaci, na ktere hrac ve hre narazi? To patri do navodu. Diky

  • Jevo83

    Ja som kvoli PSkovemu dual sense odisiel z xboxu a aj po 2 rokoch je to pre mna game changer a na PC uz hram iba strategie


  • Som prekvapený,  nemôžem s tebou v tomto nesúhlasiť! 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit