Přejít na výpis diskuzí
Retro GamesPlay: hrajeme krvavou střílečku Soldier of Fortune
13.11.2015 | Redakce Games.cz
56 příspěvků
-
hrála jsem to několik let,bylo tu několik klanů, a to byly řežby.Bezva kolektiv hráčů,admin Ras,pořádaly se turnaje,ale to už je pryč.škoda
-
Odkaz se nachází pod videi na YT.
Na games.cz se nenachází.
Možná proto? -
Asi joo...
-
Neutáhli? Chime, velký duchovní vůdče všech gamesáckých grammarnazi, co se s Tebou děje? *2*
-
musim bejt zaregistrovanej? pod videem totiž žádnej odkaz nemám. neni tam vubec nic, jen dva odkazy na jakýsi články a pak todle forum :/
-
Np, pak jen třeba říct že ten nick docela sedí lol.
-
vážně to tam nevidim :/, přísahám, že tam ni nemám
ale odkaz funguje, dík -
http://bit.ly/RetroGamesPlay Faktz ne? je to vždy pod videeem.
-
zaboha sem nikdy nemoh najít ten odkaz, kde se hlasuje pro hry, jaký máte hrát, nikde to nevidim
-
Přesně, nemají dneska na to koule nebo se to bere jako něco co už je zbytečné nebo nevím každopádně by to byla paráda...
-
Trefně řečeno. A mimochodem, pokud ti o toto uspokojení jde primárně, líp než Vermintide by sis vybral jen dost obtížně =).
-
Říkejme tomu "satisfakce z akce" a je to velmi důležitý prvek akčních her, ostatně proto se chystám na Vermintide (tam je satisfakce z likvidace těch potvoráků solidní), jednak musí satisfakci poskytovat chování zbraní, druhak musí satisfakci nabízet zasažení nepřátelé/prostředí (ale například v HL2 deatmatch dokázali zajistit dostatečnou satisfakci i nekrvavě s pomocí gravity gun a ragdoll fyziky).
-
Konsole by to neutáhli.
-
Tohle je podle me nejlepsi střílečka všech dob *1* .kam se hrabou na to nove kraviny
-
Jo, přesně. Žánr FPS moc nesleduju, v životě mě bavilo jen pár stříleček, to jak vypadaj ty současný vím prakticky jen z článků a záběrů v pořadech. Ani SOF mě tehdy nenadchnul, mám pocit, že jsem ho ani nedohrál. Ale přesto rozumím tomu, že to ustřelování končetin bylo nakonec pro hru obrovsky důležitý, mělo zásadní dopad na "gameplay experience" nebo jak to nazvat. Příznivci FPS z toho logicky museli bejt na větvi. A dneska by byli zas, to je jedno, že taková hra už tady byla. I kdyby podobný věci fungovaly v každý druhý hře a nebylo na tom nic neobvyklýho, tak by se to sakra podepisovalo na zážitku, kterej ti žádná teatrální videosekvence neudělá. A to i kdyby nebyla laciná, i kdyby jí fakt napsali skvěle (téměř sci-fi, vím), prostě v tu chvíli to nejsi ty, kdo je na obrazovce. Ale tu hnátu jsi ustřelil ty, tos byl "vtělenej" dovnitř hry a viděl jsi důsledek svýho konání. A byla to síla, ať už ses v tom vyžíval nebo ne. *1*
-
Takto mají vypadat FPS hry. Ten model poškození...Proč to sakra není standard pro 18+ fps hry...Dnes by to bylo ještě lepší. Hlavně, že se hraje na city ve filmečku u fps hry ale urvat někomu ruku brokovnicí (ve hře)....To je silnější pocit, než dramatický filmeček hrající na city.
Ale dnes by se asi ozval absolvent nějakého studia kde studoval, jak se aktivizovat a zastávat se každé hovadiny. To by bylo vskutku nepříjemné :( -
Nikdy nezapomenu na to, jak jsem jednomu grázlovi v metru ustřelil brokovnicí obě nohy, než dopadl na zem. A také to mělo docela dobrý mulťák.
-
přesně tak Martin zapomněl hodně her, kde tohle všechno bylo, připomenu boží CHASM
-
Tak se pídivej treba na Shadow Warriorr.
-
Kdyz se rekne Soldier of Fortune, tak jako pametnik mam na mysli uplne jinou hru, u ktere jsem stravil spoustu casu: https://youtu.be/EoJ5zDeTKE4