Přejít na výpis diskuzí
Rozhovor s Konradem Tomaszkiewiczem o třetím Zaklínači
27.7.2014 | Redakce Games.cz
131 příspěvků
-
No já netvrdím, že jsou konzole zlo, ale obstarožní HW. Ano díky nim se HW nároky neženou do výšin a nakonec i vývojaři by si nědělali hlavu s optimalizací. PC za 50kKč je hezký, ale nemá ho kde kdo. Asi oba mluvíme o něčem jiném. Netvrdím, že nemáš pravdu a v mnohém jsi to trefil.
-
všechno co píšeš platí jen na papíře a ty to víš. Mě stačí když se podívám na nové infamous a vím že před sebou mám luxusní grafiku. Že má 10% PChráčů nabušený kompl za 50 000,- který překonává konzole je hezký, ale nic to nemění na faktu, že stále existuje obrovské množství PC hráčů, které je rádo za existenci konzolí, protože jinak by kvůli partě PC MASTER RACE nerozjeli nic.
-
Nick nemění nic na faktu, že hlavní výhoda konzole je její unifikovaná architektura a tím optimalizace pro jednu rovná se pro všechny uživatele.
Tím nezměníš fakt, že jinak je to obstarožní kousek oproti PC.
PS4= CPU: 8 jádrový procesor x86-64 AMD “Jaguar” GPU: 1.84 TFLOPS, AMD Radeon nové generace (cca GeForce 760) Paměť: GDDR5 8 GB HDD: 500 GB SATA (vyměnitelný i za HDD s větší kapacitou, podporuje i SSD disky) - v základu nemá SSD :) disk je v podstatě to nejpomalejší a nahrazuje se to velkou RAM a pamětí na GK aby se to nemuse to tahat z disku, když ovšem musí tak SSD je výhoda
PC: GK: GeForce TITAN - 4.5-8.1 TFLOPS Procesory: Core i7-4770K a tím jak půjde HW dál tak tohle zlevní a bude to dostupné, ale už dnes to konzole zadupe do země. Konzole jsou dnes obstarožní HW. To není jako když se objevilo např N64 nebo PS One nedo i PS3 bylo docela namakané atd... Konzole byly o něco lepší dříve dnes už ztratily tím jak se HW pro PC zlepšuje stále rychleji dech a nic na tom nikdo nezmění a pokud budou předpokládat, že musí vydržet cca 5let tak jen díky nim se bude vše držet při zemi a to co by PC uměly bude využívat jen sem tam někdo možná tak Crytek atd... Ale konzole budou za cca 2roky brzda jako hrom.
Aby nakonec konzole nejely přes Gaikai nebo něco podobného a tam jim to nemuselo počítat PC :) -
konečně někdo s nickem který odpovídá jeho IQ.
-
možná tak na you tube
-
Nebo "czego tu robić"? Getalt: "Szukam Triss" *15* *15*
-
To je asi věcí vkusu. Beru v potaz, že TW3 bude open world s hromadou "zásadních" rozhodnutí, ale klidně bych nepohrdl 3 hodinovým koridorem (silně příběhovým s absencí zásadních voleb), který by interpretoval některé zásadní okamžiky z knih jako nadstavbu (instanci) původní hry. Možná s něčím takovým přijde komunita, ale když vidím, jak málo se udělalo pro TW2, zřejmě kvůli složitosti REDkitu tak si moc naděje nedělám... je to škoda.
-
Samozřejmě se to dá okecat iluzorní magií, kterou konec konců po bitvě na Soddenském pahorku využívala valná většina přeživších čarodějek a čarodějů.
-
CD Projekt právě v některém z rozhovoru řekl, že DLC budou zdarma, ale že placený bude jen takový obsah, který hodně obohatí původní hru. V tomhle slova smyslu mi přijde právě datadisk vhodnější termín, než DLC, které evokuje spíše drobný obsah.
Tím vlastně i sami říkají, že TW3 budou nějakým způsobem nadále rozvíjet a i na to naráží/m v rozhovoru :-). -
Jedna věc, kterou oceňuji na přístupu lidí z CD Projektu RED je i to, že Sapkowského dílo berou jako svůj stavební kámen, ale nesnaží se hru násilně vroubovat na už existující děj. Ten je pevně dán, což odporuje představě hry jakožto interaktivního média a především herní Zaklínač se svým větvením by byl knižním Zaklínačem dosti svázán. Krom toho příklady, které si uvedl, patří mezi ty nejstatičtější a naprosto nevhodné k nějaké herní adaptaci. Když už, tak lidí z CD Projektu rozvinou dějovou linku, která byla v knize třebas jen nastíněna. Konec konců Sapkowsky sám v knihám vytváří svět, který nestojí jen kolem Geralta a jeho věštby, ale existuje jak daleko v minulosti, tak daleko v budoucnosti.
-
Yes!
-
Spíš ghůlové, ale i tak brý no. Tak aspon se tadyc člověk tolik nenudí... ber to tak.
-
Díky za rozhovor. A teď si rejpnu do diskuze:
Nemůžu si pomoct, ale když čtu ty anonymní příspěvky, tak mi to příjde jak když se nějakej šílenej schizofrenik hádá sám se sebou. Checht, takový místní Glumové. -
Pochybuji, že budou dělat dlc (datadisky se už neříká) a pochybuji, že budou provázet hry s knihami tak úzce (většina budoucích hráčů TW3 nikdy knihy nečetla). Spíš čekám, že začnou pracovat na nové hře s jinou hlavní postavou (možná Ciri), která se bude odehrávat pár let po TW3.
-
Tak to zase jo no, COD sem neplet tam si žádný cit ani člověk nemůže vytvořit... (i když rip GHOST... občas to zamrzelo no).
-
Super rozhovor a dobrá otázka na Nilfgaard, kde bylo naznačeno, že pravděpodobně plánují někdy v budoucnu asi datadisky s přívalem dalších regionů. Moc by se mi líbilo, kdyby nás nechali hrát i za jiné postavy v jiné časové ose. Třeba za Yen,
když byla vězněná na hradě nebo třeba za Ciriv bažinách a na útěku před Bonhartem . Silných momentů by se našlo opravdu mnoho... -
http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=17451
teď mi ukaž ty svoje všechny recenze, protože neříkáš pravdu
citace z jednoho z nejčtenějšího zahraničního webu gamespot:
"Longtime role-player Kevin VanOrd spent 65 hours playing Divinity: Original Sin, and still feels like he's only touched on some of the intricate systems that makes the game so extraordinary." -
Diskuze na urovni. *11* Nemam patent na rozum a nebojim se priznat kdyz se mylim. Ale tvuj styl diskuze je jako od dvanatcileteho fakana. Coz dost mozna i jsi.
-
Frank to vystihol, za 30 hod dohrat Divinity na prvy krat nejde. Klames. A ziadny priklad dat ani nemozes pretoze praveze vsetky recenzie sa zhoduju na velmi dlhej hernej dobe, a vysokej kvalite, 87/100 na metacritics je jasny dokaz.
-
a srovnáváš jhe od začátku jenom ty, demagogie ti taky zrovna moc nejde