Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • axell1990
    Každý má právo na názor .. bohužel. V minulém vlákně, které jsi tak nenápadně opustil jsem si ještě říkal že možná budeš mít i nějakou pointu, ach já naivka. Zaprvé tu mluvíš o něčem čemu zjevně vůbec nerozumíš WOW a první MMO... vážně? Co třeba Ultima , Everquest, Dark Age of Camelot???
    A jak jsi proboha přišel na to že hru hraje 10k lidi? kdyby ji hrálo 10 k lidi tak už dávno vypli servery, protože by prodělávali každej měsíc jen za provoz strašný peníze.

    A jen mezi námi co je dobré MMO je subjektivní věc, ale souhlasim že playerase neni špatnej parametr (ikdyž ne perfektní viz, Vindictus) teda pokud se nerrozhodneš ignorovat oficiální čísla nevycucáš si z prstu nějaký vlastní.
  • Docela me to chytlo - neni to zdaleka klasicke MMORPG (chybi treba uplne crafting,interakce mezi hraci je taky minimalni) ale spise akcni hra.Vpodstate odpada grind kdy se staci zucastnit jakehokoliv boje dalsiho hrace a xp i loot jde vam rovnez-proto vzdycky narazite na nekoho s kym to jde velmi rychle,zbytek jsou ,dungeony, pro 3-5 hracu.Originalni je levelovani a moznost hrat vpodstate za nekolik povolani najednou=nikdy se na nic moc neceka.Dungeony se daji zvladnout bez tanka i healera-tohle me jako obcasneho ucastnika fakt bavi,uz mi lezlo krkem neustale cekat na toho posledniho do groupy.Za mesic premium jsem se dostal na nakych 12k a odemknul 2 dalsi classy to mi prijde jako ferovy pomer
  • Ehmm ... rek bych, ze p2w je kazdej system, kterej ti za penize dava vyhody. Je RIFT p2w? Zcela jiste. Muzes v RIFTu ziskat vse co platici hraci? Ano muzes. Kdyz budes travit ve hre 12+hodin denne, tak mozna ze i v dohledny dobe.

    Priklady? Muzes si za tusim $20 koupit extension, a pak muzes nosit nausnice. Dve nausnice to hodi tak neco kolem +20% do primarnich stats. A nebo si muzes vydelat ingame, potrebujes na to pokud dobre koukam 4x REX (to je cca $40), a jeden se (podle serveru) aktualne prodava za neco kolem rekneme 3k platina. Jelikoz ses jako free hrac i bez pristupu k aukcim, tak tvoje jedina sance jsou denni qsty, z nich vytriskas (max 30 qstu) rekneme kolem stovky za den + neco za prodany kramy vendorum, takze kdyz se budes orpavdu snazit, tak mozna 200/den, takze za +- 3 nedele mas na jeden REX.

    A to je jen drobnost. Ani kdyz ingame ziskas nej vybaveni pro svoji postavu, tak bez placeni/grindeni se nemas sanci dostat k vylepseni - napr na jeden lv, a nektery veci jdou vylepsit 5+x, potrebujes 10+ itemu za prachy.

    A rozdil? Trebas 50kDPS (postava na max levelu s vybavou ziskatelnou bez nakupu) vs 500kDPS. Jiste, pokud budes dostatecne grindit, tak se na to casem muzes dostat. Cas se ovsem v tomto pripade pocita na roky realnyho zivota. A mezi tim ti vyjde hromada dalsi rozsireni, ktery z tvyho vysnenyho vybaveni udelaji bezcenej srot, a prijde nova mena, takze muzes zacist syslit od nuly. Specielne v RIFU je tech men rek bych rozhodne vic nez 100.
  • Mam cas, takze ho muzu stravit tu .. debatovanim s tebou. Jak kvalitni, dobra, takova debata je, je vec druha.

    Ano presne tak, 700h a nedoporucuji. Duvody jsem ve zkratce uvedl. On staci vsak duvod jeden jelikoz jde o MMO. Ten duvod jsem taky uvedl. Skyforge nema playbase na "dobrou" MMO jelikoz "dobra" MMO se pozna tak, ze ji lidi hraji, nehlede na kunsthistoriky. Radoby AAA titul.

    Hra ma sve momenty, zejmena soubojovy system kde se tvurci inpirovali uspesnymi soubojovymi systemy z jinych her (i bojovek) coz se jim povedlo. Umeni/art je taky fajn. Story me nezajima v MMO. PvP by mohlo byt fajn kdyby .. a PvE to je to stejny. Potencial je, ale dle meho nebude vyuzit, coz je u MMO zasadni - vyvoj. WOW, prvni MMO .., bylo pravdepodobne v den vydani horsi hrou nez Skyforge, ale WOW melo a ma budoucnost.

    Mysleni a promysleni se tyka zejmena budoucnosti protoze pritomnost lze stoze popsat. To neni umeni.
  • axell1990
    Aha jinými slovy říkáš: strávil jsem u toho 700 hodin, ale je to špatný a proč vám neřeknu -,- Mohl bys nám alespoň objasnit to s těma nadějema? Mám odehráno asi 150 hodin zatim ale moc nevidim v co by tam šlo doufat, protože ta hra je pořád o tom samym.
  • Takže po 700 hodinách hraní Skyforge říkáš, že hru nedoporučuješ a nemá cenu ji hrát. K tomu teď tedy dodáváš, že hra je vlastně hodně dobrá, ale hraje ji málo lidí a kvůli nedostatku peněz z hráčů trpí podpora + obsah a proto odrazuješ potenciální hráče od toho, aby hru hráli. Hned další větou dodáváš, že kdyby to ale ti lidi (které odrazuješ) hráli, tak bys hrál taky.

    Jo, fakt to dává smysl a máš to hodně promyšlený. *3*
  • To tedy neni, jako Ordinace, ale muzes si to myslet, vyvracet ti to nebudu. Problem je, ze ty nemuzes neco pochopit .. coz ja chapu, ale opakuji, to neni predmetem debaty: Proc jsem hral 700h hru kterou bych nedoporucil. I kdyz odpoved je nasnade: No prave proto, ze tu hru znam tak ji nemohu doporucit. Me osobni motivace, pro straveni 700h ve Skyforge, nejsou relevantni ke kvalite hry ci podpory, nebo k budoucnosti hry. Reknu jen tolik, kdyby hry opravdu hralo 1 mil lidi, tak bych dnes jeste hral. Kdyby totiz hralo 1 mil lidi tak by byla nejaka budoucnost, ale s 10k neni zadana. Hra, stejne tak jako film nebo hudba, muze byt nejlepsi na svete, ale bez hracu(divaku, ctenaru, posluchacu) je to k nicemu. Velke umeni pro kunsthistoriky .. no dobra.
  • Já chápu, co říkáš, ale na těch 700 hodin zapomenout prostě nemůžu. To je jako bych 700 hodin sledoval Ordinaci v růžový zahradě, nahrával si každej díl, pak si doma dělal maratony a 700 hodil to hltal. Taky by sis asi ťukal na čelo, kdybych potom na čsfd prohlásil, že je to totální scénáristickej brak, příšerná telenovela pro český maminy, kterou nestojí za to sledovat a svoje tvrzení bych pyšně podložil 700 hodinami sledování, takže přece vím, o čem mluvím.

    No asi bych byl za idiota, že jo?
  • Jeste jednou ti to zopakuju. Bavime se o Skyforge a tech 700h jsem uvedl jako dukaz toho, ze vim o cem mluvim. Na rozdil od recenzenta, ktery v podstate papouskuje nejaky press vyjadreni a hru (a pozadi) nezna. No takze to je moje kvalifikace, tech 700.

    Ted proc nedoporucuju? To uz jsem taky psal: to je na clanek, ktery psat nebudu, neni to muj job. Nicmeme, hru nehraje pres 1 mil hracu (mozna tak 10k na server), PvP je vtip (ne soutezeni ne esport), Community manager Spunky pred par tydny opustil potapejici se lod, a feedback to uz jsem taky rekl .. nauc se Rusky a pis na Rusky fora (je obvykla reakce na nezajem ze strany devs o deni in EU/NA komunite).

    Skoro clanek. Nicmeme fakta. Zapomen na tech 700 hodin. Vim, ze tolik casu vetsina lidi nema, ale to te ani je trapit nemusi.
  • Já těm 700 hodinám naprosto klidně věřím. Jen nechápu, co tě hnalo k tomu vypláznout 700 hodin svýho času na hru, která je podle tebe zcela špatná?
  • Mi se to bavime o Skyforge ne o mem "volnem" case. Pokud tem 700 hodinam neveris, dam ti svuj ucet ktery jsem neuspesne prodaval na eBay. Ber to jako doporuceni od nekoho kdo hru sledoval od open beta po nekolik mesicu, mel nadeje, a konecne pristoupil na to, ze nadeje jen prodluzuje bolest. Skyforge neni AAA a nebude. Je to dojna krava, tedy ma to byt. Je to par mesicu co jsem zde psal, ze bych doporucoval zkusit (10g download for free), ale dnes uz ani to ne.
  • 700 hodin a nedoporučuješ, jo? V tom případě asi fakt nevíš, co s časem, když vyplejtváš 700(!) hodin na hru, kterou bys v žádným případě nikomu nedoporučil.
  • PvP je vtip a bez ohledu na P2W. Proc? To bych mohl napsat clanek, ale to bych taky mohl zalozit game site a psat clanky tam. Nicmeme, mam nahranych pres 700 hodin a hru bych nikomu nedoporucoval, zejmena pokud jde o PvP. Hra ma asijsky monetizacni(?) model (hruza sama o sobe pro EU/NA) a vedeni v Rusku kde se hra vyvyji. Tento fakt je dulezity zejmena proto, ze feedback z EU/NA je takovy sum ktery vedeni v Rusku jak se zda nezholednuje.
  • Nevidim jakykoliv duvod k hrani teto hry. Pokud mam rad PVE tak si zahraju Teru nebo Wildstar, ve kterem jsou pro me osobne nejzabavnejsi dungeony a raidy s jakymi jsem se kdy na poli MMORPG setkal. Na PVP si zahraju GW2.
  • axell1990
    Hele v pvp probiha ve třech verzích aren 3 vs 3 Team death match, death match a 10 vs 10 kde jde bud o CTF nebo king of the hill. Jinak skyforge neobsahuje zadny cash itemy, ktery by tě nějak zvýhodnily před ostatnímy takže jako neplatící hráč nejsi nijak znevýhodněn. Jako plus bych ještě viděl že pokud chceš hrát jen pvp tak povětšinou můžeš, protože za areny dostáváš stejné odměny jako za PVE mise.
  • Jeste vtipnejsi je, ze ja si myslim ze wot srajda je a branit ho nebudu. Jen ukazuju, ze u jedne hry ti p2w vadi a u druhe ne, navic veci jako garaz fakt vyhodu ve hre nedaj. *3*
  • solomon.short
    tak jestli jsi founder, tak se tam potkame za tri tydny :)
  • No nevim znam i vtipnejsi veci :) Aha a msito v garazi a ty tanky třeba jen za goldy si koupis jak prosimte ? :DD A vsechno ostatni viz jak napsal jeste nekdo tu

    : Když už tu bylo zmíněno WOT, tam je prvek pay to win podkaliberní munice, kterou už je sice možné koupit za herní peníze, ale hrubě se to nevyplácí. Jinak tanky nejvyšších tierů jsou téměř nedostupný pro free to play z důvodů herní ekonomiky. Právě ta munice byla pay to win, protože pokud si nebyl totální střevo, mohl si ničit koho si chtěl, protože munice má téměř zaručený průraz narozdíl od standardní.

    To je taky vsechno pravda :) A co ja vim kdyby jsis cetl co sem psal tak Skyforge sem hral chvilku takže to možná stejna sr*čka je no to ja nevim :D Pokazit den ? Proboha proc? :DDDD Spis se aspon zasmeju trapnej fanouskum WoT když ji mnekdo rekne že jejich hra je sr*čka a hned zacnou brecet a jeste si mysli že mi to snad zkazi den spis naopak no aspon sem se trosku pobavil :)
  • eStar
    Taky jsem na Albion moc zvědavý.
  • Ravenshot
    Definice "pay-to-win" neni v hernim prumyslu jednotna a pevne zakorenena, coz jinak receno znamena, ze kazdy si pojem "pay-to-win" vyklada jinak. Staci se podivat na nekolik ruznych zdroju a kazdy nabidne jinou definici. Ja osobne za "pay-to-win" povazuju takove hry, kde by bylo mozne za realne penize dostat neco, co jinak ziskat nejde. Nebo dosahnout neceho nesrovnatelne rychleji, nez neplatici hrac. Nekdo ale za "pay-to-win" povazuje jakoukoli vyhodu. Osobne by me dost zajimalo, ktere MMO hry dovoluji ve svem ingame shopu nakupovat za realne penize JEN skiny, barvy a dalsi vizualni veci a nic jineho.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit