Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To si děláte srandu ne? Všude se ta hra prezentuje jako "new old-school rts", je to v podstatě od Westwoodů, hudba od Klepackiho.. prostě věc, na kterou se čeká už x let a tady si některý lidi stěžujou, že to neni nic novýho pod sluncem. Vyndejte si hlavy z řití, fakt *7*
  • Hmm, co nového tahle hra přináší? Působí to na mě opravdu jako Supreme Commander v jiném, méně přehledném kabátě. Pro změnu StarCraft je zase o dost hezčí. Nevím, nějak mě to neláká.
  • Ta videa z gameplaye pro mne znamenají vztyčený prst .Za slizky hrát nechci a budovat potrubí za Terrany no .... ani jeden z národů není pro mne . Tak jakápak klasická hratelnost ?
    • taky mi to pripomina kde co jen en klasickou strategii to je pro mne red alert, starcraft 2 holt nezbiva nic jineho nez cekat na Legacy of the void
  • morokura
    Malinko inspirace v Mass Effectu? Asijská Šeprdka, turiani s rotačákem a variace na gethy. Jinak to vypadá slibně, kvalitní moderní RTSko jsem asi ještě nehrál. Zrovna včera jsem náhodou vyhrabal (doslova) první Red Alert a na tři hodiny mě to přikovalo k monitoru *8*
  • z videí mam pocit že by tam mohl být ponekud vetší zoom
    • vidím, že nie som jediný ktorý si to všimol, vlastne zoom ako taký bolo to prvé čo ma naozaj potešlo, včera som študoval dostupné videá a zdá sa, že to nebude sprasené ako v Starcraftu.
      Veľmi sa teším, konečne nová RTSka :)
      • to si mne špatne pochopil, ja myslel že by to chtelo ješte vetší zoom. ale je pravda že je to o neco lepší než starcraft
  • ja tenhle micromanagment nemel nikdy moc rad, nejlepsi strategie za posledni roky je supreme commander, ten konecne dodal strategiim novej rozmer,tohle je jen recyklace 10x videneho...
    • XorxoxTalarius
      A v Supremme Commenderu nebyl micro management?
      Jak by jsi potom nazval to ze jsem musel pro zvyseni tezby zeleza postavit sklady hned u tezebni veze, pripadne postavit elektrarny okolo produkcnich budov na zvyseni produkce, pripadne u stitu aby meli vyssi ucinost, hlidani toho co ktera jednotka stavi, aby nedoslo ke ztrate byt jedine vteriny, to nebyl micro management?
      • v supreme 2 tohle vsechno zrusili, protoze to zkratka jen prudilo, a ne, nebylo to micro, microvat zakladnu je snad normalni u kazdy strategie, ale micro jednotek je fakt o nicem
        • XorxoxTalarius
          Supreme Commander 2? Ale priteli, to nebyla hra, to byl spatny vtip *5*
          • nebyla rozhodne dokonala, graficky dokonce hnusnejsi, nez prvni dil, ale za to muzou konzole, na ktery se THQ upsalo pri vydani dvojky, ale zase tak spatna hra to nebyla, multiplayer ma docela kvalitni
            • Blue.Shark
              Revamp, to už je jiná písnička. Ale po tom, jak vysoko první díl nastavil laťku, byla vanilla druhého dílu skutečně špatná.
            • ja SC2 hraju s revamp modem kterej zvysuje limit jednotek az na 2000, pridava mapy a hlavne novy budovy a jednotky + jejich vyvojovy stupne, takze v podstate ve vsech ohledech vylepsena jednicka, nemuzu si stezovat
            • XorxoxTalarius
              No kdyz srovnam SupCom2 s Total Anihilation a pak se SupCom, tak to byla katastrofa, dokonce tak velka ze se autor pak omlouval fanouskum (uz ani nevim kde jsem to cetl, mozna tady na games)
              Urcite to byla dobra hra (hral jsem demo a pak to znechucene smazal), ale autor to mel nazvat jinak, pak by treba mel prodeje daleko lepsi :)
    • mne bavi i micro, treba v hrach od relicu
      • XorxoxTalarius
        No v DoW 2 a CoH2 byl znacne osekany ... snad to pripravovany DoW 3 napravy
        • DoW 2 mi už prišel skoro jako MOBA hra než jako strategie
          • XorxoxTalarius
            Jo bohuzel ... tak snad je to preslo a trojka bude lepsi :)
  • Blue.Shark
    Třikrát hurá. Těším se na trochu toho klasickýho válčení.
  • Vyzerá to fajn, akurát mi vadí, že jednotky sú si hrozne podobné, chýba tomu variabilita.
  • XorxoxTalarius
    Petroglyph je skvele studio a bodejt by ne kdyz to jsou zakladatele RTS zanru, a musim rici ze na GreyGoo se opravdu tesim. Poctiva RTS uz tu nebyla od te doby co se Westwood v Petroglyph prerodil ...
    • Poctívá RTS ve smyslu vyrob co nejvíce jednotek a pak je pošli na nepřátelskou základnu a modli se, že jich nemá o trochu více než ty? Pecka...
      • XorxoxTalarius
        Je videt ze o tom nic nevis, pokud jsi hral stylem vyrobim co nejvic jednotek a poslu je na nepritele, tak to jsi si v multaku potom moc neuzil, co?
        Prece jenom, jestli je Westwood (Petroglyph) necim znamej, tak tim ze postavit more jednotek se nerovna vitezstvi, nepritel te mohl vzdy velice snadno countrovat a pokud byl chytry, porazil i daleko vetsi presilu.
        Omezenost vlastniho skillu nesvadej na vyrobce *5*
        • eStar
          A u tebe je zase vidět že jsi asi nikdy nehrál žádnou komplexnější strategii. To co tu popisuješ jsou jednoduché základy a v mulťáku například u SC2 těch funkčních taktik zase tolik není a furt se opakují ty stejné. Vyhrává ten kdo rychlejc kliká což dle mého nemá se strategií nic společného.
          • XorxoxTalarius
            No to asi tezko panacku, strategie hraju uz dob prvni (druhe) Duny a pokud si vazne myslis ze vyhrava ten kdo rychleji klika, pripadne ze neni dostatek funkcnich taktik, tak jsi strategicky poter a svou vlastni omezenost neprevadej na ostatni
            • eStar
              Ano nesouhlasím, podle mě jsou RTS jako je třeba SC2 nebo CaC prostě na strategii jako takovou daleko méně náročné a je mi líto že Distant Worlds: Universe který teď hraju nemá mulťák, mohla by to být velká zábava.
            • XorxoxTalarius
              Hearts of Iron jsem hral pres pul roku kazdy den minimalne par hodin, nez jsem si vymazal Savy (prisel o disk). Master of Orion 2, jsem pravidelne dohraval na Imposible obtiznost. Civilizaci hraji jiz od jednicky, obvykle mam skore 3x az 4x vyssi nez nejsilnejsi hrac za mnou. A ja nevim co dal, za tech more let jsem hral a dohral spoustu strategii, at jiz RTS, tahovych nebo komplexnich valecnych. Takze ano, hral jsem komplexnejsi strategie a hraval jsem je hodne.
              Kazdopadne porad plati ze dobry strateg vzdy vyhrava svoji strategii a taktikou, nejen tim jak rychle klika a je jedno jaka hra to je (pokud ta hra neni opravdu blba - treba Supreme Commander 2)
              Pokud nesouhlasis, muzeme si dat zapas, dame ti vyhodu jedne promile *5*
            • eStar
              Já hraju strategie od dob Command & Conquer 1 (1995) takže tolik k tomu potěru. Tohle ale nemá nic společného s tím co jsem napsal. Zeptám se znovu, hrál jsi někdy nějakou komplexnější strategii? Europu Universalis, Hearts of Iron, cokoliv od Matrix Games... atd. Mě klasické strategie přestali bavit právě kvůli těmto hrám. Samozřejmě ať si každý hraje co ho baví. Faktem ovšem je že klasické RTS jsou v podstatě velmi jednoduché hry a MP je spíš o rychlosti než o strategii a na tom trvám. On i třeba takovej Supreme Commander: FA byl zajímavý. Bylo to tam také o rychlosti a micromanagementu, ale hra nabízela hromadu možností a jen rychlost a milionkrát zkopírovaná taktika nestačila k úspěchu.
          • Kr.Pa
            To muzes dnes rici o kazde hre, ze je o rychlosti a reakci, kdo je nema, neni uspesny.
            • Kr.Pa
              eStar: Tohle si muzes dovolit u tahovek, u single her taky, ale je to podvod. Navic se tu resi RTSka a hlavne multiplayer, tedy tento argument ze bezceny.
            • eStar
              Smrtka GT: Cožeto? Doufám že je to ironie, ale raději to smaž protože někteří lidé by to mohli vzít vážně a myslet si že jsi hlupák.
            • "úplně zapauzovat u těchto her je rychlost hráče irelevantní." tomu říkám argument! Já tomu říkám podvod... protože nejsem schopen v adekvátní rychlosti reagovat na měnící se situaci, nebo nedokáži včas zadat jednotkám rozkazy, zlehčím si hru tím že si ji zapauzuji nebo zpomalím, skočím si udělat kafe promyslím jak na měnící situaci zaregatuji a pak udělám... Toto si použiji u Singl strategie kterou klidně budu hrát 2-3 hodiny jednu misi ale v standartním RTS žánru určenou pro MP je to čistý a pouhý PODVOD!

              To že hra není dostatečně vyladěna, nastavena, upravena a brání ti rozhraním udělat co potřebuješ (například musíš manuálně zadávat každé jednotce rozkazy kvůli formaci, protože hra neumožnuje nastavit formaci) je věc druhá, to už je problém vývojářů a hry samotné! S tím si to neplést
            • eStar
              Ne to není pravda. Spousta složitějších strategií se dá zpomalit nebo úplně zapauzovat u těchto her je rychlost hráče irelevantní.
      • Kr.Pa
        Je to puvod RTS, tak co si stezujes. Strategie se casem taky vyvijeli, na tahove, pribilo vice surek a delnici...
        • "Původ RTS". Přesně tak, dávno překonaný původ, který už se měl dávno posunout jinam. Nemá smysl trčet v minulosti, když už jiní dávno dokázali, že to jde udělat mnohem zajímavěji a lépe. Že lze RTS opravdu posunout kvalitativně do sfér, kde slovo "strategie" není jen označení pro hru, která se hraje myší z isometrického pohledu...
          • XorxoxTalarius
            A ktera hra podle tebe splnuje onen popisek? Nestyd se provest osvetu
            • Ano, COH je arkáda, ale pořád má více taktických možností, než například "simulace" Blitzkrieg, či Sudden Strike.

              Nicméně tady teď nejde o míru simulace ve strategiích, ale o možnosti taktiky a strategie. Nic jiného neřešíme.
            • Kr.Pa
              CoH, takova arkada
            • Ještě mě napadlo Company of Heroes, kde směr útoku a krytí za překážkami (tedy dva naprosto zásadní prvky bojové taktiky) hrají velký vliv.
            • Jejich velmi málo, bohužel.

              Men of War, Soldiers: Heroes of WW2, Theater of War, Combat Mission série (pokud se hraje v RTS režimu), Kohan (v omezenější míře sofistikovanosti bojových mechanik)...

              Dál možná někdo další můj seznam doplní, ale na více si teď nevzpomenu.
      • Mně se třeba koncepcí líbí Blizzard víc (i když ted vede Wargame), ale na hry od Weestwood vzpomínám nejraději.
        • Mně se nelíbí ani koncept "poctivých RTS" ani koncept Blizzardu. Mně se líbí koncept, kde můžu skutečnou taktikou ovlivnit výsledek boje i když proti sobě stojí dvě stejně silné jednotky. Koncept Men of War.
          • XorxoxTalarius
            Vazne? To myslis jako vazne? Zalozit argument na osobnich preferencich?
            A nerad ti to rikam, ale i v Men of War muzu vyrobit kvanta jedotek a ubit nepritele mnozstvim, navic srovnavas dve uplne rozdilne hry, je to jako srovnavat multiplayer Quake 3 a Counter-Strike
            • Xorxoxi, nauč se číst.

              Tvrdím, že Q3 i CS mají stejné taktické možnosti. Ne, že se hrají stejně. To ani omylem.
            • XorxoxTalarius
              Tak to ani omylem.
              Pokud pro tebe je hrani Q3 a CS uplne stejne, tak mi prijde ze se nemame o cem bavit.
            • Nemáš pravdu. CS i Q3 mají shodné taktické možnosti. Jediný rozdíl mezi nimi je prostředí, míra "realističnosti" a rychlost. Takticky jsou na tom obě hry ale srovnatelně.

              Není to o preferencích, ale o sofistikovanosti takticko/strategických možností. V klasických RTS jsou tyto možnosti velice základní až primitivní. Obklíčení, útok ze zálohy, útok do týla nepřítele, krytí za překážky atd. nemají takřka žádný vliv oproti sofistikovanějším strategiím, kde tyto situace mají reálný dopad na účinnost jednotek v bojí.
            • ja_nic_nevim
              tak to jsme u jiných RTS, pro mě je třeba taky srdcovka Close Combat, či Combat Mission, ale to už je víc simulátor. Určitě druhý zmíněný.
  • rad bych si uz zahral nejakou novou peknou klasickou strategii, ale tohle vypada divne, nelaka mne to ani trochu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit