Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To si děláte srandu ne? Všude se ta hra prezentuje jako "new old-school rts", je to v podstatě od Westwoodů, hudba od Klepackiho.. prostě věc, na kterou se čeká už x let a tady si některý lidi stěžujou, že to neni nic novýho pod sluncem. Vyndejte si hlavy z řití, fakt *7*
  • to si mne špatne pochopil, ja myslel že by to chtelo ješte vetší zoom. ale je pravda že je to o neco lepší než starcraft
  • Ano, COH je arkáda, ale pořád má více taktických možností, než například "simulace" Blitzkrieg, či Sudden Strike.

    Nicméně tady teď nejde o míru simulace ve strategiích, ale o možnosti taktiky a strategie. Nic jiného neřešíme.
  • Xorxoxi, nauč se číst.

    Tvrdím, že Q3 i CS mají stejné taktické možnosti. Ne, že se hrají stejně. To ani omylem.
  • taky mi to pripomina kde co jen en klasickou strategii to je pro mne red alert, starcraft 2 holt nezbiva nic jineho nez cekat na Legacy of the void
  • XorxoxTalarius
    Tak to ani omylem.
    Pokud pro tebe je hrani Q3 a CS uplne stejne, tak mi prijde ze se nemame o cem bavit.
  • vidím, že nie som jediný ktorý si to všimol, vlastne zoom ako taký bolo to prvé čo ma naozaj potešlo, včera som študoval dostupné videá a zdá sa, že to nebude sprasené ako v Starcraftu.
    Veľmi sa teším, konečne nová RTSka :)
  • Kr.Pa
    eStar: Tohle si muzes dovolit u tahovek, u single her taky, ale je to podvod. Navic se tu resi RTSka a hlavne multiplayer, tedy tento argument ze bezceny.
  • Kr.Pa
    CoH, takova arkada
  • Hmm, co nového tahle hra přináší? Působí to na mě opravdu jako Supreme Commander v jiném, méně přehledném kabátě. Pro změnu StarCraft je zase o dost hezčí. Nevím, nějak mě to neláká.
  • Ta videa z gameplaye pro mne znamenají vztyčený prst .Za slizky hrát nechci a budovat potrubí za Terrany no .... ani jeden z národů není pro mne . Tak jakápak klasická hratelnost ?
  • eStar
    Smrtka GT: Cožeto? Doufám že je to ironie, ale raději to smaž protože někteří lidé by to mohli vzít vážně a myslet si že jsi hlupák.
  • morokura
    Malinko inspirace v Mass Effectu? Asijská Šeprdka, turiani s rotačákem a variace na gethy. Jinak to vypadá slibně, kvalitní moderní RTSko jsem asi ještě nehrál. Zrovna včera jsem náhodou vyhrabal (doslova) první Red Alert a na tři hodiny mě to přikovalo k monitoru *8*
  • "úplně zapauzovat u těchto her je rychlost hráče irelevantní." tomu říkám argument! Já tomu říkám podvod... protože nejsem schopen v adekvátní rychlosti reagovat na měnící se situaci, nebo nedokáži včas zadat jednotkám rozkazy, zlehčím si hru tím že si ji zapauzuji nebo zpomalím, skočím si udělat kafe promyslím jak na měnící situaci zaregatuji a pak udělám... Toto si použiji u Singl strategie kterou klidně budu hrát 2-3 hodiny jednu misi ale v standartním RTS žánru určenou pro MP je to čistý a pouhý PODVOD!

    To že hra není dostatečně vyladěna, nastavena, upravena a brání ti rozhraním udělat co potřebuješ (například musíš manuálně zadávat každé jednotce rozkazy kvůli formaci, protože hra neumožnuje nastavit formaci) je věc druhá, to už je problém vývojářů a hry samotné! S tím si to neplést
  • Ještě mě napadlo Company of Heroes, kde směr útoku a krytí za překážkami (tedy dva naprosto zásadní prvky bojové taktiky) hrají velký vliv.
  • Jejich velmi málo, bohužel.

    Men of War, Soldiers: Heroes of WW2, Theater of War, Combat Mission série (pokud se hraje v RTS režimu), Kohan (v omezenější míře sofistikovanosti bojových mechanik)...

    Dál možná někdo další můj seznam doplní, ale na více si teď nevzpomenu.
  • Nemáš pravdu. CS i Q3 mají shodné taktické možnosti. Jediný rozdíl mezi nimi je prostředí, míra "realističnosti" a rychlost. Takticky jsou na tom obě hry ale srovnatelně.

    Není to o preferencích, ale o sofistikovanosti takticko/strategických možností. V klasických RTS jsou tyto možnosti velice základní až primitivní. Obklíčení, útok ze zálohy, útok do týla nepřítele, krytí za překážky atd. nemají takřka žádný vliv oproti sofistikovanějším strategiím, kde tyto situace mají reálný dopad na účinnost jednotek v bojí.
  • Blue.Shark
    Revamp, to už je jiná písnička. Ale po tom, jak vysoko první díl nastavil laťku, byla vanilla druhého dílu skutečně špatná.
  • ja SC2 hraju s revamp modem kterej zvysuje limit jednotek az na 2000, pridava mapy a hlavne novy budovy a jednotky + jejich vyvojovy stupne, takze v podstate ve vsech ohledech vylepsena jednicka, nemuzu si stezovat
  • XorxoxTalarius
    No kdyz srovnam SupCom2 s Total Anihilation a pak se SupCom, tak to byla katastrofa, dokonce tak velka ze se autor pak omlouval fanouskum (uz ani nevim kde jsem to cetl, mozna tady na games)
    Urcite to byla dobra hra (hral jsem demo a pak to znechucene smazal), ale autor to mel nazvat jinak, pak by treba mel prodeje daleko lepsi :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit