Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ked si clovek zvykne na chyby Alpha Protocolu dostane sa mu do ruk uzasna nelinearna RPG hra kde sa hrac citi ako skutocny spion. Michael Thorton ma charizmu, nie je to ziaden genericky panak ako Sam Fisher zo Splinter Cellu ktoremu sa snazia vlozit Ubisoftaci nejaky charakter az v poslednych dvoch dieloch (v tom poslednom docela uspesne). AP som dohral 3x a vzdy som hral hru inym sposobom, takze ma bavila stale, system oblubenosti u postav je perfektny napad, takisto inovativny system dialogov.

    Hral som najskor piratsku verziu no hra ma tak dostala ze som ju po dohrani bez vahania kupil :) Niekedy to rozohram este stvrtykrat, v ziadnom z predchadzajucich troch priechodov hrou sa mi nepodarilo zabit Marburga, vzdy pribeh prezil. To je dalsia skvela vec na AP, "stale" ponuka nieco nove. U mna to je hra za 8/10, keby to bolo bez chyb a to spracovanie bolo lepsie tak jasna desiatka.
  • Black_Hand
    mas pravdu. nicmene, priznam se, ze mi jeste na steamu ceka k odehrati. takze tak uplne nesoudim (taky nemluvim o hratelnosti, ale prave o vyvoji). zaklinac 2 a portal 2 ho trochu predbehli.
  • myslím že jo, ale nechce se mi to hledat *1*
  • smejki
    Alpha protocol bych nesváděl plně na nějaké kravaťáky. pochybuju, že kecali do kinematckého modelu, do krycího systému, do ovládání, rozložení chekpointů a do chování triggerů. Obsidiani si spíš stěžovali na totální nezájem během produkce a z toho plynoucí neznalost hry a na mizerný marketing ze strany Segy.
  • Black_Hand
    ale lidi tu daj na Obsidiany dopustit, jenze rozhodne ne tak jak se o nich mluvilo v re-playi.

    druhy dil kotoru nebyl dementni. naopak, mel treba lepsi postavy, nez jednicka. kreia je jednou z mych nejoblibenejsich hernich postav, i kdyz by sla jeste trochu na par mistech dotahnout. a ve vysledku me chytnul i vic, nez jednicka.

    u alpha protocolu prosakovaly neprijemny informace o chovani manazeru, ktery si zacali hrat na game designery. meli rict takhle ne? rozhodne. ale moznosti tu byly.

    s tim, ze obsidian ma daleky lepsi pribehy, dialogy a postavy, nez samotnou hru, bych vcelku souhlasil.
  • namam Tv
  • Já nevím, jsi tu asi pátý člověk, co na Obsidiany nedá dopustit, proboha proč?
    KotoR - parádní hra. Druhý díl naprosto dementní. Příběh byl ještě docela ok, ale ty herní mechanismy a to, jak to celé fungovalo... Těšil jsem se na to jak malej kluk a po pár hodinách jsem to s nechutí odinstaloval. Přitom jedničku jsem dohrál čtyřikrát.

    NWN2 to samý, ovšem totálně to zazdili Alpha Protocolem. Postavy fajn, dialogy fajn, příběh vcelku ok, ale ta HRA... to bylo co? Připadalo mi to, jako by přede mne někdo dal Deus Ex, kde upravil mapy jako v závodech Rally, že jako kolem hlavní cesty je taková šňůrka a za tu nesmím. Fakt ještě chyběla na zemi ideální stopa... Jdu jako magor po lajně, a když šlápnu na "dlaždici 27", odněkud se zhmotní banda enemáků a začne "cool přestřelka". Přitom to pozadí a zasazení úplně super a RPG systém funkční. Nechápal jsem.

    DS3 se teď docela děsím a upřímně řečeno, i vizuálně (co můžu z toho videa tady soudit) je to takové divné. Osobně mám po všech těch zkušenostech Obsidian zažitý přesně tak: jako podezřelou sebranku, která umí sprasit cokoliv dobrého, VČETNĚ svých vlastních skvělých nápadů. (Jo, a FNV jsem nehrál, všichni kolem to nicméně chválí, budu to asi muset zkusit.)
  • Black_Hand
    to dela porad. chce to ale trpelivost a pockat si tak 10 minut, pak se to odsekne.
  • Erien
    Tak mi to sem přepiš jak to říkají.
  • no hlavne nejaka nedavna verze nee janomze padala, ale zpusobovala zasek celeho pocitace, a to (dle toho co jsem cetl tak ruzne na netu) ne jenom meho. Po nekolikal letech jsem zacal znovu pouzivat IE a docela napohodu. Sice ma taky zaseky, ale rozhodne mensi nez mozila.
  • Já se těm idiotům vůbec divím, že si tady kroutí lachtana nad Alžbětou, když je plno jiných stránek k tomu přímo určených
  • Fuuuuuu, reakce na tohle

    "a v čem je ta mozila 3roky napřed?"
  • Třeba v tom, že se seká a pořád padá. Verze 3.xxx padala co chvíli. Docela mám podezření, že pro plnění padacího plánu se sama zapínala a potom spadla, když se nikdo nedíval. Mozzilu už opravdu nechci na ntb v životě vidět. Zlatej Chrome a jeho rychlost a stabilita
  • Ohladom World of Tanks, takze recenzia o tejto hre bola trocha zla kedze zlataky netreba na kazdy tank - v hre som sa stretol asi s 4-5 tankami ktore su za zlate mince ostatne tanky su za strieborne ktore spociatku stoja iba par 1000 az 1 milion a viac, vtom je to kuzlo. V hre je taktiez zakomponovane levelovanie, za experiencie bud vylepsujete posadku alebo viete vylepsit tank o pasy, motor ci vysielacku alebo delo a po urcitom vylepseni sa dostanete v technickom strome k dalsemu levelu tanku, pohybliveho dela alebo hufnic.
    Za zlataky viete kupit silnejsie buffy (cokolada, benzin, opravarske naradie, hasiace pristroje) alebo municiu (pre kazdy tank je jedna bonusova municia ktoru je mozno kupit za zlate a ta bud kombinuje funkcie ostatnych munici alebo ich vylepsuje).
    V hre mate taktiez vylepsenia ktore vam dokazu zlepsit naladu a dat vyhodu proti protivnikom ako napriklad kamuflaz, pancierovanie ci dalekohlad a tieto vylepsenia vam zvysuju vlastnosti ktore vam pomozu oklamat ci znicit protivnika ale taktiez stoja vela striebornych.

    Goldy v hre sa hlavne pouzivaju na buffy a municiu, potom ako pomocka pri konverzii beznych XP na volne XP alebo vymenu striebra kupovanie vycvicenej posadky ci miesta v garazi...
    V hre su dva typy XP a to bezne teda Reserach XP - tie sluzia pre vynaliezanie novych prvkov do vasich tatosov ale tieto niesu zdielane alebo naopak Free XP - tie su univerzalne XP ktore mozete zdielat s vsetkymi svojimi tankami.
  • Nedělali na tom přímo lidi, co dělali Tribes? Jen se ptám. *4*
  • ona se ta hra taky u tribes inspirovala, měl to být něco jako její nastupce, nevím proč tam píšou srance o Halo když to není pravda. *3*
  • c-z06
    Mikoláš mě jednou zabije smíchy - skoro jako ty "pointless" komentáře od internetových onanistů :D Práci odvádí Replay tým v rámci jejich mezí bezkonkurenční, tím myslí, že GP se může jít natáhnout, protože takhle sešněrovaný pořad může být jedině na ČT... Ohledně moderátorky jsou tady vedené naprosté idiotismy, nikdy se nezavděčíš každému a tady je to opravdu znát. Já jsem proti blondýnkám vysazený, ale tady ta slečna působí mile a rozhodně je příjemné spestření :) S Mikolášem si pěkné sekundují. Víc bych neřešil. Onanisti ať se mrknou do zrcadla, pak "na půdu" a potom ať otvírají pec, protože evidentně ještě nedospěli (a některým se to do konce života ani nepoštěstí). Takže minimálně za sebe děkuju za svěží vítr do recenzování her v IT podobě! Když opravdu nemám někdy co dělat, tady se vážně pobavím :D (jen škoda možná, že nejdou odkrýt smazané příspěvky jako na YT :D)
  • V Dirtu to říkají doceja ináč
  • jo přesně se šéfredaktorem a tebou taky souhlasím je to demence která odpovídá věku 15 a míň a pokud sou ty co to tu píšou starší tak je upřímně lituju, jasně je hezká atd.., ale to neznamená že budete někde na forech psát něco na co stejně nemáte *1* *1* se*u vás?? tak ty co to se*u těch se to týká. proč místo toho abych si tu přečet jak se ostatním líbil díl čtu kraviny typu : dělal bych s ní tohle a tohle (bando onanistů s miniaturním vybavením *1* ) a rada na konec to že je žena hezká se dá vyjádřit i slušně
  • smejki
    jo, tohle jsem si myslel. preferuješ intenzivně vyprávěný lineární příběh, kde narativní prvky hrají prim a vše ostatní může jít směle stranou. To se nedivím, že tě FNV neoslovilo. Ono stojí na na rozdílném základě (a je nutné poznamenat, že ctí kánon). Jsou v něm desítky, ba stovky malých příběhů, vzájemně provázaných a hlavní linie je rozdílná prakticky jen v tom, že nabízí nejvíce voleb a má největší dopad na budoucnost celé Mojave. Hlavní snahou není vecpat hráči navrženou motivaci ale dát mu svobodu zvolit si vlastní a poté zároveň umožnit její praktické vyústění. Je to o poznávání světa, skupin a jejich filozofie a politiky, ne o omračujícím vyprávění nalajnovaného příběhu tu dobrého (Bioshock, Half-Life, Kotor, Morrowind), tu špatného (Oblivion, Fallout 3). Je to o svobodě a o volbách, kterých jsou stovky a mají signifikantní dopad, nezřídka nepřímý. Díky tomu ani nelze přistoupit k nějak intenzivní naraci, kterou ty hledáš a preferuješ.

    Pro hodnocení příběhu Falloutu 3 budu citovat jednoho mnou velmi ctěného chlapíka:
    "Dad killed himself rather than let his broken machine fall into the hands of people trying to fix it. As a result, a water purifier that has no reason to exist released radiation it shouldn’t have, thus killing Colonel Autumn, who had no reason to be there. Then later we got through a village of children who fdso gah frrzlmpr blaaa huygggnl asdf;lj so we could enter vault 87 and recover a GECK, a device which would be better put to use in virtually any possible manner besides the one for which we had acquired it. Then Colonel Autumn, who shouldn’t be alive, captured us with a flash grenade that shouldn’t have worked in a place he shouldn’t have been able to reach, so he could stop us from fixing the machine he wanted fixed. He then tortured us for a code that didn’t matter and which we had no reason to not give him. Then the president set us free to enact his plan which was of no benefit to anyone, ourselves least of all.

    At the final battle, everyone in the world had the same goal: Turn on the water purifier. Due to this overwhelming consensus, we were obliged to fight a massive war. Finally, Colonel Autumn gave his life to stop us from turning on the machine he was trying to turn on. At the end, the Enclave defeated themselves by sabotaging the machine they were trying to activate, causing it to explode even though it shouldn’t, and obliging us to enter the purifier and die to radiation that wasn’t actually lethal. At least until the DLC retconned our death and…"

    Fallout 1 i 2 můžeš zkusit, ale (možná i spolu s obstarožním interfacem) tě, vsadím boty, odradí právě design velmi podobný FNV a hrozně líný začátek. Příběhy obou jsou prostinké a dají se shrnout pěti větami. On totiž hlavní příběh všech Falloutů (1,2,NV) funguje jen jako důvod k vykročení do světa, který pak poznáváš, ne jako středobod všeho, okolo čehož by byla navěšena jen nějaká cingrlátka jménem "side quest". Možná tě ty staré díly osloví, ale upřímně o tom pochybuji. Když už staré věci od Black Isle, tak radši sáhni po lineárnějších a akčnějších Icewind Dale (1 a 2), Baldurs Gate (1 i 2) a pokud by tě zajímal řádně psychedelický příběh ve zvráceném fantasy světě, sáhni po Planescape: Torment. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit