Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sleepless
    Trošku přitvrdíme v cenzuře příspěvků, které se netýkají pořadu, ale Alžběty, co říkáte? Věděl jsem, že budete souhlasit. Ano, všichni víme, že je hezká a sympatická, ale nikoho nezajímá, co to dělá s vaší hormonální soustavou. Takže řešte, jak zvládá práci v Re-Playi, co je dobře, co je špatně, co se vám líbí a co ne, ale projevy jiného charakteru si pište třeba na zeď za barákem. :)
    • Archengel
      se sleeplessem se nedá jinak než souhlasit, myslím si, že každotýdenní ubohost ''onanistů'' na zdejším fóru shrnul velice slušne a neméně výstižně !
      PS: projevy podobného charakteru by neměly psát na ''zeď za barákem'', nýbrž by je měli interpretovat face-to-face nějaké ženě (slečně)...ban by posléze byl asi zbytečný *3*
      • jo přesně se šéfredaktorem a tebou taky souhlasím je to demence která odpovídá věku 15 a míň a pokud sou ty co to tu píšou starší tak je upřímně lituju, jasně je hezká atd.., ale to neznamená že budete někde na forech psát něco na co stejně nemáte *1* *1* se*u vás?? tak ty co to se*u těch se to týká. proč místo toho abych si tu přečet jak se ostatním líbil díl čtu kraviny typu : dělal bych s ní tohle a tohle (bando onanistů s miniaturním vybavením *1* ) a rada na konec to že je žena hezká se dá vyjádřit i slušně
    • Já bych u těch notorickejch přešel rovnou k IP banu, shazují veškeré diskuze u nových dílů re-play, soudě dle jejich mentální vyspělosti by změnu IP nezvládli a byl by pokoj....
      • Presne tak, banovat banovat banovat... Je naivni cekat, ze se cokoliv zmeni pouhym vyhrozovanim / strasenim
    • No konečně! Jinak bych tuhle diskuzi kvůli těm nadrženejm náctiletejm idi*tům přestal za chvíli číst...
    • Bylo na čase. A vůbec nejlepší by bylo kdyby jste mázli rovnou celé vlákno, které se týká těchto debílků. Ty reakce na ně to tu akorát nafukují a je to zbytečně nepřehledné. Thx
    • Me teda hezka nepride, jak ji tedka kamera nekolik posledni dilu zabyra celou, tak je naopak videt, jak je oskliva. A jak je nekdo osklivej, tak nemuze bejt ani sympatickej. Mislim si, ze mluvim za vetsinu zdejsich diskutujicich.
      • Bože ty jsi taky dobrej ČEŠTIN. *11* *11*
      • smejki
        *1*
        selfslapped
      • Kámo pro tebe jedna rada do života. Radši "nemisli". Tuto schopnost přenechej vyvoleným. Ty jsi jí očividně obdařen nebyl.
      • Ataker
        jestli mluvíš za většinu, tak to je potom tady sebranka "mislím" proboha kam to spěje :(
  • Tuček je proste frajer! S ním by som si skočil na pivo, aj keď pivo nepijem :)
    Ináč čo sa týka obtiažnosti Zaklínača (aj keď som to zatiaľ ešte nehral), podľa doterajších reakcií, je to to, čo by som osobne od RPG očakával. Nepáči sa mi ak je hra bez ohľadu na to ako sa vyskillujem rovnako náročná a nepriatelia rovnako silný. Takže toto je presne to čo chcem - zo začiatku peklo a drina, potom pocit sily a zadosťučinenia.
    • Ataker
      Vše co jsi napsal je pravda, takže souhlas a +1 ;)
  • Tyhle diskuze, to je vážně něco.

    Docela to v celé nahotě ukazuje, jak velké procento lidí co sem chodí pomlouvat moderátorku jsou: a) fakani co by měli mít internet zakázaný od maminky b) naprostí idioti jenž se nacházejí na samém dně společenského žebříčku. Nevzdělaní, nevychovaní a zakomplexovaní svou vlastní bezvýznamností.
    • Já se těm idiotům vůbec divím, že si tady kroutí lachtana nad Alžbětou, když je plno jiných stránek k tomu přímo určených
    • Ataker
      Stěžuješ si tady, jak je to hrozné, ale přitom to vytahuješ proč? Pořád to dokola řešit už toho bylo dost snad ne?
      • christianus
        Tím že se o problému nebude mluvit, problém nezmizí. *3*
        • Psychotic
          U některých problémů je nemluvit o nich právě jediný způsob, jak je vyřešit.
    • a to by me zajimalo, kdo jsou potom ti, jenz jsem chodi pomlouvat pomluvace slecny alzbetky
    • Psychotic
      Musíme si zvykat. Pohybujeme se v subkultuře, kde mají takoví lidé nemalé procento zástupců.
      • christianus
        Až se člověk bojí co přijde po nich.
  • WTF, Internet explorer sponzorem replay? To si vazne mysli ze tim prinuti nekoho pouzivat ten tragicky browser od MS *1*
    • I když IE nepoužívám tak IE9 je už prohlížeč na srovnatelné úrovni. Nicméně image bejt za každou cenu proti je pro tebe asi důležitá.
      • Na srovnatelné úrovni pokud by IE9 přišel tak před třemi lety. Dokud nebude mít v acid3 testu 100/100 tak se nemůže s ničím rovnat. MS si zřejmě kromě reklamy platí i lidi v dikuzích...
        • ehm aha odborník. ..

          Ano v Acid testu asi nejlepší není. Nicméně 99% stránek zobrazí naprosto korektně. Pro tebe jako pro obyčejného usera je výsledek acid testu skutečně důležitý.

          Ach jo když už tobě podbní začnou používat vlstní mozek...
          • Já nejsem obyčejný user, pro mě jako pro webdesignera je to důležitý parametr. Občas je až neuvěřitelné jak IE dokáže zpraseně zobrazit stránky, přičemž všechny ostatní prohlížeče na všech systémech to zobrazí správně. Fakt velká zábava pak doprogramovávat něco speciálně pro IE ... Navíc IE je ve srovnání s ostatními pomalý, hraje si na silné zabezpečení neustálým zobrazovaním upozornění přičemž skze díry v kodu IE se do pc dostane mírně pokročilý hacker atd.
            • a v čem je ta mozila 3roky napřed?
      • přesně, nevím za co máš ty mínuska...hold, argumentovat je těžké *5*
  • smejki
    tvrdit, že si obsidiani nezaslouží kritiku snad nemůže ani jejich největší fanoušek, ale to, co tady zaznělo, bylo hodně přestřelené. Ano, dělají druhé a třetí díly, ale možná právě krom DS3 byly všechny jejich sequely lepší původních her... krom bugů, kterými jsou povětsní. Nicméně i ty mají svůj logický původ - nikdo nedělá tak komplexní RPG jako oni.
    • tak treba se mi libil az moc nerealnej pribeh Falloutu 3 (kde ste pronasledovali sveho postarsiho otce a museli ste se divit jak dokazal projit takovejma vecma u kterych ste vy meli problem jen v kombineze vaultu hasakem a revolverem coz je pravda na te hre minus) u NV se mi libilo jen dosazeni tech veci jako treba hezci grafika lepsi animace postav,mireni,vylepsovani zbrani,spolecnici(xp vam to dava i kdyz nekoho zabijou oni,noseni veci) atd. ale poust mojave nebyla aspon pro me tak zajimava jako trosky DC a i ten pribeh mi prisel proste nudnej i kdyz ma Fallout 3 spoustu chyb a blbosti dokazal sem u nej stravit mnohem vic casu nez u NV nevim neudelal sem vsechny vedlejsi ukoly v NV (porad se snazim k nejakym se dostat) u NV ano kazdej vedlejsi ukol znamenal achievement takze sem se na to i dost tesil ale u NV za vedlejsi ukoly byli tak 4 achievmenty jsou to jen malickosti ja vim po technicke strance nemuzu nic odeprit NV u F3 mi vadi GfWL ridil sem se v NV podle NCR F3 jsem dohral 2x (i z DLC) porad premyslim jestli dohrat NV znova ale kdyz si vzpomenu jak sem ho dohral uz jednou nejak se mi do toho nechce dokonce uz me to tak nudilo ze sem to nedotahl ani do max. levelu a jeste jedna vec jako rozdil v F3 se mi libi ta predvalecna doba na kterou narazite skoro vsude ve hre v NV se mi to nestalo ani jednou vlastnim obe hry a nelituju koupe ale pribeh NV mi proste prijde horsi pokud to je Obsidianem byl to muj duvod proc sem vubec neco psal pokud ne tak pardon zaroven si se ptal i na jiny hry hry ktere me svym pribehem bavili byli napr. Bioshock,Half-Life,Half-Life 2,Dead Space,Dead Space 2,Assassins Creed 2, SW:KotOR,Legacy of Kain:Soul Reaver 2,TES IV:Oblivion a Fallout jednicku ani dvojku jsem bohuzel zatim nehral mozna proto se neshoduju z hodne lidma kvuli memu nazoru na Fallout 3

      Omlouvam se za svoji cestinu pokud to nekdo nezvladne prekousnout.
      • smejki
        jo, tohle jsem si myslel. preferuješ intenzivně vyprávěný lineární příběh, kde narativní prvky hrají prim a vše ostatní může jít směle stranou. To se nedivím, že tě FNV neoslovilo. Ono stojí na na rozdílném základě (a je nutné poznamenat, že ctí kánon). Jsou v něm desítky, ba stovky malých příběhů, vzájemně provázaných a hlavní linie je rozdílná prakticky jen v tom, že nabízí nejvíce voleb a má největší dopad na budoucnost celé Mojave. Hlavní snahou není vecpat hráči navrženou motivaci ale dát mu svobodu zvolit si vlastní a poté zároveň umožnit její praktické vyústění. Je to o poznávání světa, skupin a jejich filozofie a politiky, ne o omračujícím vyprávění nalajnovaného příběhu tu dobrého (Bioshock, Half-Life, Kotor, Morrowind), tu špatného (Oblivion, Fallout 3). Je to o svobodě a o volbách, kterých jsou stovky a mají signifikantní dopad, nezřídka nepřímý. Díky tomu ani nelze přistoupit k nějak intenzivní naraci, kterou ty hledáš a preferuješ.

        Pro hodnocení příběhu Falloutu 3 budu citovat jednoho mnou velmi ctěného chlapíka:
        "Dad killed himself rather than let his broken machine fall into the hands of people trying to fix it. As a result, a water purifier that has no reason to exist released radiation it shouldn’t have, thus killing Colonel Autumn, who had no reason to be there. Then later we got through a village of children who fdso gah frrzlmpr blaaa huygggnl asdf;lj so we could enter vault 87 and recover a GECK, a device which would be better put to use in virtually any possible manner besides the one for which we had acquired it. Then Colonel Autumn, who shouldn’t be alive, captured us with a flash grenade that shouldn’t have worked in a place he shouldn’t have been able to reach, so he could stop us from fixing the machine he wanted fixed. He then tortured us for a code that didn’t matter and which we had no reason to not give him. Then the president set us free to enact his plan which was of no benefit to anyone, ourselves least of all.

        At the final battle, everyone in the world had the same goal: Turn on the water purifier. Due to this overwhelming consensus, we were obliged to fight a massive war. Finally, Colonel Autumn gave his life to stop us from turning on the machine he was trying to turn on. At the end, the Enclave defeated themselves by sabotaging the machine they were trying to activate, causing it to explode even though it shouldn’t, and obliging us to enter the purifier and die to radiation that wasn’t actually lethal. At least until the DLC retconned our death and…"

        Fallout 1 i 2 můžeš zkusit, ale (možná i spolu s obstarožním interfacem) tě, vsadím boty, odradí právě design velmi podobný FNV a hrozně líný začátek. Příběhy obou jsou prostinké a dají se shrnout pěti větami. On totiž hlavní příběh všech Falloutů (1,2,NV) funguje jen jako důvod k vykročení do světa, který pak poznáváš, ne jako středobod všeho, okolo čehož by byla navěšena jen nějaká cingrlátka jménem "side quest". Možná tě ty staré díly osloví, ale upřímně o tom pochybuji. Když už staré věci od Black Isle, tak radši sáhni po lineárnějších a akčnějších Icewind Dale (1 a 2), Baldurs Gate (1 i 2) a pokud by tě zajímal řádně psychedelický příběh ve zvráceném fantasy světě, sáhni po Planescape: Torment. *3*
      • pardon cast z achievmentama mela byt ze F3 jich melo vic
    • Black_Hand
      presne tak. ja si jen preju, aby parkrat dostali obsidiani fakt volnou ruku. ne jak alpha protocol, kdy jim do toho kecal kazdej pitomec. ne jak kotor II, kde nemeli cas to poctive dotahnout. a koneckoncu kvalitni beta testing by jim taky prospel... aspon u New Vegas se trochu blyskli.
      • me sosobne new vegas zklamalo hlavne pribehem
        • smejki
          mohl bych poprosit o příklady her s nejlepším příběhem (podle tebe)? Jen abych věděl, z čeho vycházíš.
          • To bude vzdycky subjektivni, takze tim tezko nekoho setres, a ani on asi nebude schopnej ti neco uzitecnyho doporucit (kor kdyz mas urcite velkej prehled)

            Ja bych treba taky nerekl, ze je to s pribehem FNV nejak slavny (lepsi nez F3 jo, ale o TOLIK?)
            Vzdyt pribeh je vlastne uplne prostouckej, ze zacatku ma takovej klasickej nadech tajemna, kterej se ale rychle ztrati, a od chvile kdy mam chip u sebe, se uz zajimavyho nedeje vubec nic - uz to jen smeruje k nevyhnutelnymu (nepatrim mezi radoby chytraky, co se snazej hadat co bude dal, ale tady to slo samo...)
            FNV je bombasticka hra, ale sam zakladni dej ma podle me spis prumernej. Nahoru to tahne samozrejme stylizace, svet, a nektery zajimavy postavy. Jinak si misto platinovyho zetonu dosad treba libovolnou magickou serepeticku, a velmi podobnej pribeh jsi urcite sam hral/videl/cetl uz nescetnekrat...
            Na druhou stranu (aspon pro me) neni ta hlavni linka v pripade takhle giganticky hry to hlavni. Tam uplynuly nekdy snad i desitky hodin aniz bych ji jakkoli posunul. Miluju tam hlavne to putovani pustinou, vymetani kazdy rozpadly kulny, hromadeni uzitecnejch veci, vedlejsi questy, atd. atd. atd.
            • smejki
              ale já přeci nepotřebuju hru, kterou neznám, já chci znát jeho vkus
            • ...ze nebude schopnej protoze se na to asi diva jinak nez ty, a ze tezko asi vytahne hru, o ktery bys nikdy neslysel...

              Nic zlyho jsem tim nemyslel
              ...prokrista : D
            • ..."a ani on asi nebude schopnej ti neco uzitecnyho doporucit"
              Proto jsem psal obe moznosti, kvuli kterejm jsi tu otazku mohl pokladat...
            • smejki
              koho tady stírám? já se ho ptám, prokrista. New vegas má dost specifický koncept, takže pokud mu sedí, co já vím, Gothic, DA1, Icewind Dale, Diablo, Neverwinter Nights, kde jsou příběhy dost lineární jen s dílčími obměnami, ta se mu divit nebudu. Pokud ale řekne třeba Fallout 2, tak už je jasné, že mu je ten koncept blízký, což už pro New Vegas nevyzní tak dobře.

              Nevím, kde se bere tenhle pocit, že diskuse musí být o poměřování údú. *7*
            • Vlastne kdyz vemu, jak jsem nakonec s zetonem nalozil ja, tak to celkem zajimavy bylo. Teda spis je super, ze takovy klicky hra umoznuje.
              Pokud ale nekdo celou hru skace jak House nebo NCR piska, urcite chapu ze muze byt zklamanej..
    • Přesně... tak moc pindat na Obsidian nemuseli... jo, jejich hry mají bugy, někdy musejí hodně hry i vynechat (KotOR II) a prostě se s nimi vlečou různé problémy, ale dělají nejlepší příběhy vůbec (např. MWN2: MotB).
  • Black_Hand
    1) tolik urazek obsidianu...hmmmmmmmm.. *12*

    2) pockat, takze section 8 defaultne obsahuje aimbota?

    3) zaklinac 2 nezacina presne tam, kde 1cka skoncila. bych jinak od triss dostal facku a kouzlem na rozloucenou :P.
    • 3) ich vzťahy sú vždy tak zamotané, že je to úplne jedno. V knihách to bolo s Yennefer tak isto. Najskôr nepriatelia na život a na smrť, potom milenci a tak stále dokola :)
      • Cajk
        Yen je hodně komplikovaná osobnost, nesmíš se divit:)
      • Black_Hand
        jasne, ale zaklinac 2 rozhodne nezacina tam kde zaklinac 1 skoncil. to byl muj point :).
  • mne se zase libily ty recenze: world of tanks, zaklinac 2 a tak
    • Nezájem, nevíš, co je to za písničku? Game Page bylo stejně lepší, moderátorka je má velké, omg ta víslovnost!!!
      • smejki
        O_o
      • Cosi
        omg, tvoje čeština!!!
        • Konečně jsem potkal dobrého čestina.
  • Obsidian Entertainment je jedno z najlepsich studii, bugom sa vyhne len malo hier. Hlavne je ze sa o ne po vydani staraju. Nehante ich meno, su sice v tieni Bioware ale po hrani Dragon Age 2 mozem povedat ze EA bud Bioware neskutocne nici a obmedzuje, alebo je v Obsidiane skratka ovela viac kreativnych a kvalitnych vyvojarov.
    • Já nevím, jsi tu asi pátý člověk, co na Obsidiany nedá dopustit, proboha proč?
      KotoR - parádní hra. Druhý díl naprosto dementní. Příběh byl ještě docela ok, ale ty herní mechanismy a to, jak to celé fungovalo... Těšil jsem se na to jak malej kluk a po pár hodinách jsem to s nechutí odinstaloval. Přitom jedničku jsem dohrál čtyřikrát.

      NWN2 to samý, ovšem totálně to zazdili Alpha Protocolem. Postavy fajn, dialogy fajn, příběh vcelku ok, ale ta HRA... to bylo co? Připadalo mi to, jako by přede mne někdo dal Deus Ex, kde upravil mapy jako v závodech Rally, že jako kolem hlavní cesty je taková šňůrka a za tu nesmím. Fakt ještě chyběla na zemi ideální stopa... Jdu jako magor po lajně, a když šlápnu na "dlaždici 27", odněkud se zhmotní banda enemáků a začne "cool přestřelka". Přitom to pozadí a zasazení úplně super a RPG systém funkční. Nechápal jsem.

      DS3 se teď docela děsím a upřímně řečeno, i vizuálně (co můžu z toho videa tady soudit) je to takové divné. Osobně mám po všech těch zkušenostech Obsidian zažitý přesně tak: jako podezřelou sebranku, která umí sprasit cokoliv dobrého, VČETNĚ svých vlastních skvělých nápadů. (Jo, a FNV jsem nehrál, všichni kolem to nicméně chválí, budu to asi muset zkusit.)
      • Black_Hand
        ale lidi tu daj na Obsidiany dopustit, jenze rozhodne ne tak jak se o nich mluvilo v re-playi.

        druhy dil kotoru nebyl dementni. naopak, mel treba lepsi postavy, nez jednicka. kreia je jednou z mych nejoblibenejsich hernich postav, i kdyz by sla jeste trochu na par mistech dotahnout. a ve vysledku me chytnul i vic, nez jednicka.

        u alpha protocolu prosakovaly neprijemny informace o chovani manazeru, ktery si zacali hrat na game designery. meli rict takhle ne? rozhodne. ale moznosti tu byly.

        s tim, ze obsidian ma daleky lepsi pribehy, dialogy a postavy, nez samotnou hru, bych vcelku souhlasil.
        • smejki
          Alpha protocol bych nesváděl plně na nějaké kravaťáky. pochybuju, že kecali do kinematckého modelu, do krycího systému, do ovládání, rozložení chekpointů a do chování triggerů. Obsidiani si spíš stěžovali na totální nezájem během produkce a z toho plynoucí neznalost hry a na mizerný marketing ze strany Segy.
          • Ked si clovek zvykne na chyby Alpha Protocolu dostane sa mu do ruk uzasna nelinearna RPG hra kde sa hrac citi ako skutocny spion. Michael Thorton ma charizmu, nie je to ziaden genericky panak ako Sam Fisher zo Splinter Cellu ktoremu sa snazia vlozit Ubisoftaci nejaky charakter az v poslednych dvoch dieloch (v tom poslednom docela uspesne). AP som dohral 3x a vzdy som hral hru inym sposobom, takze ma bavila stale, system oblubenosti u postav je perfektny napad, takisto inovativny system dialogov.

            Hral som najskor piratsku verziu no hra ma tak dostala ze som ju po dohrani bez vahania kupil :) Niekedy to rozohram este stvrtykrat, v ziadnom z predchadzajucich troch priechodov hrou sa mi nepodarilo zabit Marburga, vzdy pribeh prezil. To je dalsia skvela vec na AP, "stale" ponuka nieco nove. U mna to je hra za 8/10, keby to bolo bez chyb a to spracovanie bolo lepsie tak jasna desiatka.
          • Black_Hand
            mas pravdu. nicmene, priznam se, ze mi jeste na steamu ceka k odehrati. takze tak uplne nesoudim (taky nemluvim o hratelnosti, ale prave o vyvoji). zaklinac 2 a portal 2 ho trochu predbehli.
  • Ataker
    To se mi zdá? Nebo vidím v tom videu napsané Dungeon Siege 2?
  • asi nepochopíte, že dokud budete na ty puberťáky reagovat, tak sem budou i psát svoje vlhký sny o moderátorce? *10*
    • Takže když mu nikdo neodpoví, neobjeví se to tu ani jednou? Ty tomu vážně věříš, že to sem píši kvůli naším reakcím?
      • To je otázka, protože vždycky se najde někdo kdo neví jak to chodí a reaguje. Kdyby jim na to nikdo neodepsal, tak by přestali, protože provokace, která nikomu nevadí ztrácí smysl
        • A jak vysvětlíš stránky, kde se podobné věci objevují i bez zpětné reakce? Pár jedinců to sem jistě píše z provokace, ale to je z celku vždy jen zanedbatelné procento. S pubertou se holt nedá válčit ignorací. :)
          • ale ano, to je jediný způsob, jak s ní "válčit". Čím víc budeš psát, jak jsou nechutní a další bláboly, tím víc je budeš podporovat. A nakonec zjistíš, že zhazuješ pouze sebe *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit