Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hlavně at me nikdo nezere, takhle hra je jediný co mě zajímá a za co sem ochotnej zaplatit. Ve STALKEREch sem strávil hooodne casu, upravený verze atd., a žádná hra neměla pro mě takhle skvělou atmosféru. Blíží se akorát DAYZ (tam si představuju, jak by moh bejt novej stalker zpracovanej :) .

    Má to megapotenciál, tak at to nezezeroooo
  • Kozy
    jo no, je to hrozně ruský, chtělo by to víc wow momentů, to jde amíkům pěkně.
  • Zrovna GGG takoveto nazory ma uplne bezne. V jeho pripade se o trolling bohuzel nejedna. *3*
  • A ty taky.
  • A ty mínus.
  • Jak se proboha někdo může nachytat na tak evidentní a nadsazený trolling? Ode mne máš plus.
  • to by si prava mohla narokovat klidne vlada za predlohu zdevastovane krajiny mesta a vubec to byl jejich napad. Blbej for ja vim
  • a jaka hra ma u tebe treba osmicku? Proste vitecna hra. Krom Skajrimu
  • At se to jmenuje jak chce, hlavne kdyz se team da do kupy a bude pokracovat v rozjete serii. My budeme vedet, kterej stalker je stalker, at by se jmenoval jakkoli. Viz treba operation flashpoint a Arma
  • Xcomik
    Tak abychom si to schrnuli na původním Stalker SHoC pracovalo ještě komplet GSC pak se začal vyvíjet Clear Sky a někde v polovině vývoje odešela část týmu okolo tehdejšího Hl. programátora z vývoje a potažmo z celého studia GSC a založili 4A Games kde pracovali na jejich koridorovější vizi hry ( Metro 2033). Clear Sky díky tomuhle odchodu dost utrpěl hodně v konci. Když si odmislíš konec který byl fakt na dvě věci tak byla víceméně velice dobrá hra.

    A protože fanoušci chtěli ještě jednu kapitolu Stalkera rozhodli se v GSC postavit Stalkera COP podle vize jakou vždy chtěli tedy více RPG prvků méně koridorovosti a to samosebou znamená i o trošku horší příběh. Navíc měli na vývoj COP jen rok a za rok nebyly schopni udělat jak hru tak i animace jako byly třeba v CS nebo SHoC. Takže možná že podle tebe je COP nejhorší podle mě je COP nejlepší kuli celistvosti a herním mechanismům navíc se na něj dělaj dneska takové modifikace že není důvod ho hanit zjisti si třeba něco o Sigerous Modu a nebo připravovaném S.M.A.R.T.E.R 0.45 a dojde ti že COP je v tomhle ohledu jednička nejen po grafické stránce
  • Omg, na to se fakt nic jineho rict neda.
  • Stejně jak na filmy, tak i na hry se dívám jinak, První díl měl duši jakou má málo her. Byl stvořen svět který fungoval a měl hlavu a patu, byl něčím jedinečný, tajemný, záhadný. Ale je to ten typ světa, který pro mě dokonale funguje pouze v dějové linii, mě poprvé představené. Další díly byly pouze nastavovaná kaše která nikdy neměla vyjít ( i když ve své podstatě se může jednat o kvalitní hru ). Prostě už to u mě nefungovalo. bylo z toho hodně cítit že už to nebylo tolik promyšlené jako první díl. A takový věco já prostě nemám rád. ze stejného důvodu nesnášim další díly Crysis. Všechny díly mám doma v originálce a hraju pouze první... Problém prvního dílu byl asi ten, že byl až moc dobrej. Stejně tak film Predátor nebo Vetřelec, první díl ve mě zanechal tak hlubokou stopu že už není místo na pokračování :)
  • To že je hra příliš rozsáhlá může tvrdit jeno mněkdo kdo nehrál napříplad skyrim, oblivion a další RPG. I když jsou tyto již zmíněné tituly z jiného žánru, tak se stále řadí se S.T.A.L.K.E.R.em mezi RPG hry u kterých očekává otevřený svět. Zároveň to taky není hra pro každého. Ale i př to všem si dokázali najít dost velkou a silnou komunitu fanoušků. Mohla by být v některých věcech, lepší ale rozhodně ne menší.
  • STALKER bohužel u hráčů i recenzentů propadl kvůli příliš rozsáhlému světu, malému množství ukazatelů a téměř nulové přítomnosti skriptů. Bohužel ode mě hra dostala 2/10 snad se toho ujme IW
  • CoP byl dost dobrý a udělali ho právě v bitComposeru.
  • Official note of GSC Game World

    In view of the rumors appearing in press, we find it necessary to inform that GSC Game World and Sergey Grigorovich remain to be the sole owners of all the intellectual property rights to the S.T.A.L.K.E.R. game series and the brand overall, including all the trademarks, the game universe, the technology etc. This can be easily verified with the trademark services online.
  • Tarkovskiho Stalkera bych do toho vůbec netahal...ten vychází z knihy a pokud by na to byla nějaká licence, tak by tam podle mne bylo jeho jméno (?).

    Nicméně jsem se teď koukal a Piknik u cesty vychází od roku 2002 jako Stalker, takže bůh ví kdo co má, ale můj osobní názor je ten, že bratři nemohli vlastnit licenci na hru GSC, ti si pořídili od bratrů nějakou licenci na zónu, stalkery etc. a vytvořili z toho svoje alternativní universum, takže se asi seklo BCG s tim kdo co vlastní a mysleli si možná, že hra Stalker je přímo návazná na knihu
  • USER47
    Piknik u cesty je asi furt Piknik u cesty. Ovšem Tarkovskýho film podle knihy se jmenoval Stalker.

    Někdo v bitComposeru to podělal tím, že v tý tiskovce psal o předchozích hrách ze série S.T.A.L.K.E.R a jejich metacritic ratingu, naznačujíc, že oni budou dělat pokračování. Mohl to bejt klidně jen jeden člověk v tiskovým oddělení, nebo třeba celej management, kterej koupil licenci v domnění, že jde o S.T.A.L.K.E.R.A.
  • Jak píšeš, hra se inspirovala knihou že si právě vypůjčila jen postavu Stalkera a toho faktu, že existuje zóna s nadpřirozenýma vlastnostma, anomáliema a artefaktama.

    Takže licence na Stalkera herního pravděpodobně nemá s tim co má BCG v rukách nic společnýho, protože je to jiná licence, jiný universum a zóna má vznik taky jinej (sotva měli bratři licenci na hru která s knihou má společný "jen pár faktů")...omyl asi vznikl v tom, že Piknik u cesty vychází už jako Stalker tušim
  • To s tou Bethesdou byla fáma.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit