Přejít na výpis diskuzí

Sniper: Ghost Warrior 3 - recenze

30.4.2017 14:27
Jan Slavík 138 příspěvků

Existují hry, které se snaží nabídnout nové žánry, jejich neotřelé kombinace nebo alespoň svěží pohledy na již zpracovanou tematiku. Jiné projekty zase kráčí prošlapanou stezkou, ale soustředí se na řemeslnou kvalitu zážitku. A nakonec tu máme počiny, které do jedné beztvaré hmoty bez rozmyslu či hlubšího...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Po odehrání musím konstatovat že ta hra byla kritikou ( v recenzi i celkově) stržena neprávem jasně není to žádná extra pecka. Mohlo to být lepší ale jsou tam i některé zajímavé prvky.
    Třeba nastavit si přesnou zvdálenost a nebo přibližnou podle toho jak fouká vítr. Byt se pálí většinou odhadem ( ny vyšší obtížnost) je to rozhodně reálnější.

    Inteligence nepřátel taky není nejhorší a když je vyhlášen poplach tak se běží někam schovat sice většinou na vás jdou po jednom ale taky můžou nepříjemně skřípnout.
    Líbil se mi customizace zbraní sice jen taková prkotinka ale podle peněz a dát si lepší optiku nebo tlumič kterrý se navíc zničí a to celkem rychle...

    Hlavně oproti minulejm dílům jsem hrál s primární puškou, samopal jsem použil jen nouzově a na krátké vzdálenosti. Ta otravná animace kterou vykradli z SE se naštěstí dá vypnout.

    Grafika je až nadprůměrná a mě se líbila, pomalu dosahovala kvalit Wildlands alespon některými efekty.
    Co ale bylo zbytečné a v takové hře o ničem byl právě ten open world - těch misí postranních bylo málo a krom pár základen a otazníčků to bylo celkem mrtvé. Prostě se to do tohohle typu hry nehodí a i přesto že se dalo jezdit autem... většinu času spíš fast travelnout dříve získaným bodem. Příběh ? ten nestál za moc a i když mise byli některé zajímavé, bylo to klišé jen prostě jinak zaobalené. Dohrání mi trvalo asi 12-13hodin tedy 2 dny. Nemyslím že si budu něco pamatovat podobně jako u minulých 2dílů. Mp by mohlo být zajímavé odstřelování hráčů pomocí sniperky ( jenže to se nestihlo) Já bych tomu dal 6/10 aspon to tady měl Wildlands a tohle si zaslouží. Možná víc nebylo to tak hrozně repetitivní.
  • Hru som prešiel pribeh vypada v pohode dobre , animacie postav poslabšie ,ale da sa , mapa krajina nevyužitá premrhaní talent , fyzika zbrani super , Loading je nahoršia vec na celej hre pustite hru a môžte si isť na wecko ,alebo si isť pokecať s niekým. Škoda hra nie je zlá ,ale nie je dotiahnutá a v tom končí pod úroveň hrača
    • Pod aku uroven? Optimalne poziadavky su 16GB ram, ak mas tolko si pocas nacitavania stihnes akurat tak prdnut. Paradox je ze pises ze je pod uroven, ale hrat ta to nikto nenutil.
    • Jack1947
      Zase něco nedotaženého za plnou pálku... docela mě štve že zase hry zlevnily a já měl Wildlands za nekřestanských 1599 !!
  • Jack1947
    Hraji ještě Wildlands a tahle hra jestli je podobnej grind... tak nevím no *7*
  • aj ked s konecnym hodnotenim nesuhlasim, som rad ze to recenzent o tom pribehu takto pekne nadiktoval, neriesi jeho vyznam ale obsah
  • Jack1947
    Škoda tak to nedopadlo no možná se příliš nechali strhnout podobným titulem Wildlands ( je to podobné a navíc sandbox) a výsledek katastrofa. Potom teda zlatej SW1,2 kterj byl béčková hra ale aspon se dal hrát. Když si slabší studio toho naloží více než zmákne pak to taky dopadne blbě.
  • jezis to je pako ten recenzent tak strasne negativne tu dehonestovat tuto hru pricom inde ju hodnotia minimalne v pohode nad 7-10.
  • Resit u FPS hry pribeh pomalu v polovine recenze? Priste budete vycitat LoL, ci Overwatchi, ze nema singleplayer?
    • nightborne
      Odstavce věnovaný příběhu zaujímaj v celkovým rozsahu textu po zaokrouhlení třináct procent. Takže jasně, pomalu půlku.

      Nevim, proč se obtěžuju, ale každopádně klobouček, že se ti povedlo mě přimět vytáhnout kalkulačku ;).
  • Recenze stojí úplně za prd. Autor si stěžuje na takový kraviny. Nic z toho se mi za celou dobu hraní nestalo. A rozhodne si hra 4/10 nezaslouží!!!!!!! Sám by lepší příběh nevymyslel hlavně že je hrozně chytrej!!! A krajina rozhodně není škaredá at si pan chytrý recenzent Jan Slavík vezme radši brejle. Nikdo netvrdí že grafika je nej ale rozhodně není tak hnusná jak tvrdí!! A co kecá o špatným technickým stavu?? Mě to na PC jede naprosto plynule na plné detaily. Hlavně že COD má super příběh že ?? a většinou to dostává vysoké hodnocení a přitom je COD pořád to samý dokola,tupé střílení hromady nepřátel a to si nikdo nestěžuje že hraje po několikátý to samý! Díl co díl pořád dokola a příběh u COD radši ani nemluvit!
    • Proč tolik pláčete, že vám někdo napsal negativní recenzi na "váš" oblíbený "simulátor" střílení?

      Recenzent napsal fakta. Jestli vám ty nedodělanosti vůbec nevadí a opravdu chcete velmi jednoduchou hru, u které ani nebudete muset přemýšlet, a nevadí vám občasný/otravný bugy, tak si klidně přidejte pár free bodů navíc k výslednému hodnocení. Je to vaše osobní volba.
      Ale pro většinu ostatních hráčů je to hodnocení dost směrodatné...
      • Opravdu je u FPS her zasadni pribeh, ze jej recenzent resi radove vice, nez v recenzich u adventur? *8*
  • MrSanta
    Že úroveň recenzí tady jde dolů jsem si zvyknul, ale tohle je teda silná káva i na Games.cz.
    Příběh plytký, předvídatelný? A jak moc důležitý je příběh ve FPS hře? O ten jde až v poslední řadě. A v recenzi se o něm plká na několik odstavců.

    Následuje vždy vděčné trolící téma - realita ve videohrách. Pokračujeme nad zamyšlením se nad užitečností některých featur ve hře. Člověk by si myslel, že recenzent u hry ocení možnosti, i když je nepoužívá. Omyl, tady je to přesně naopak.

    A jako třešnička na dortu - pláč, že se mu to ve 4K špatně hejbá. Dřív, když něco nešlo plynule, tak se koupil nový HW. Dneska se zanadává na optimalizaci a šup, hodnocení dolů. To by mě zajímalo, jak by přistupoval k hodnocení v dávných dobách u her od Originu, které si v den vydání (no, spíš roce) zahrál málokdo.

    Autor má pravdu. Myslím si, že blábolí.
    • Veskoslav
      Až poslední v řadě? Ano, takový Half Life, Stalker, Bishock, Metro, Cryostasis, No One Lives Forever 2 (tam to byl spíše humorně podané), The Darkness, XIII, TimeSplitters 2 atd. Ty všechny mají příběh, který hraje důležitou roli. Ano, mnohdy není důležitý jako v případě např. Dooma. Ale ten má naprosto perfektní hratelnost, což pokud tento díl pokračuje dle šablony předchozích je vcelku o ničem.
      • Na Stalkera jsem si při hraní SGW i vzpomněl. Kdo hrál Snipera, tak v jednom ze tří regionů (teď si nevzpomenu jestli přehrada nebo vesnice) je lokace The Maze, nádherná puklina v zemi která se rozprostírá na větší části mapy, jedno z těch míst, kde SGW grafika vypadá fakt pěkně, už mi tam chyběly jen ty anomálie. Jen tak mimochodem, srovnávejme alespoň srovnatelné, byť všechno jsou luxusní kousky, které se mi vryly do paměti. Jediný Stalker se k tomu hodí, zabugovaný byl taky jak mraky, ale ano, jeho příběh byl oproti SGW bestseller. Na přímočaré hry se vždycky pasuje příběh lépe, bohužel u snipera se na něj mohli rovnou vykašlat a nikdo by si nevšiml.
    • nightborne
      Je jedno jak přijde příběh důlěžitej TOBĚ, je potřeba vzít v potaz všechny aspekty. Takže i příběh. Jestli tobě nevadí, když z tebe dělá hra idiota, co se týče scénáře, jsi blahoslavený člověk, a kritiku příběhu s klidem ignoruj. Ale někteří mají rádi, když jejich snažení doprovází třeba i nějaká pointa.

      To je vůbec smysl recenze. Jasně, že se ve všech náhledech na hru nikdy stoprocentně neshodneš, je na tobě a na tvý mentální kapacitě, abys svoje měřítka relevance aplikoval na celkový zhodnocení. Mizernej příběh ti nevadí, přidej si bod. Chceš hrát ve full HD nebo ti grafika přijde snesitelná, přidej si bod. Seš obzvlášť fanda do odstřelování, přidej si bod. Naivně jsem si myslel, že tohle nemusim explicitně vypisovat, ale jak tak vidím...

      Ne, nebudu oceňovat přítomnost možností, který nedávaj žádnej smysl, například zbytečnej crafting nebo otevřenej svět, kterej slouží v podstatě čistě jako glorifikovaná nahrávací obrazovka. To samý skilly a "RPG prvky", jejichž efekt nebo význam není absolutně znát a jako takový sou tam naprosto do počtu. Tyhle možnosti nejsou potřeba, neni potřeba je využívat, nic tě k tomu nemotivuje = designová chyba.

      Nakonec, fasicnuje mě, kolik lidí si myslí, že okolo optimalizace byl nějakej samoúčelnej pláč. Když existujou hry stejnýho žánru, který vypadaj daleko, daleko líp, stojej stejný prachy, a běží na stejný konfiguraci mnohem líp, tak sorry, recenzovanej produkt je špatně optimalizovanej. Ty si kvůli tomu třeba běž koupit novej hardware, v tom ti nikdo nebrání ;).
      • Shania
        RPG prvky nejdou znát? Od těch základních co přidají slot na vybavení (až dva), slot u drona (i max 4 jsou pořád málo) zásobník a nebo život navíc tu máš věci jako delší výdrž míření, sledování označených vojáku skrz zdi, schopnost vidět laser ostatních sniperů atd. Rychlejší lezení, neomezená vydrž na nízkém zdraví po 20s atd. Všechno má dost zásadní vliv na hratelnost pokud nehraješ na max obtížnost, kde některé tyto funkce omezené (jako funkce spojené s tagováním)....

        Jestli tahle hra má nějaký klady, tak je to paradní atmosfera a gameplay.

        AI je taky poměrně dobrá, schovávájí se, pátrají, jsou schopni krycí palby, schopností tě obklíčit a pokud záměrně neočuráváš herní systémy, tak není nijak špatná. Co mi chybí je akorát to, že by si mohli přivolat posilu.

        Hned v první misi na max obtížnost se mi stalo, že zůstali naživu poslední tři, jedno jsem dostal střelou bez tlumiče, jeden z přeživších mě okamžitě uzemnili krycí palbou a než jsme se stihl přemístit, ten druhý mě obešel a sejmul mě.

        Rozdíl mezi tím jak se hraje na otevřené mapě a bez ní je např. vidět přímo ve hře v DLC escape of lidia, kde je plynulý přechod z mise do mise.
        • nightborne
          Po získávání různých skillů se to hrálo pořád stejně, takže za mě znát nejsou. Ale jak říkám, nečekám automatickou shodu se všema, to ani nejde =)).

          Atmosféru i gameplay jsem docela chválil, souhlas.

          AI mi teda dělala docela boty, možná jsem měl prostě smůlu. Nebo ty štěstí ;). No a k tý mapě - DLCčko s ní možná trochu počítá, to jo, ale k čemu je otevřenej svět v celý původní hře? Buď tupě jezdíš od mise k misi, nebo se vydáš hledat otazníčky... jenže pod nima v 99% případů najdeš vybouraný auto a trochu materiálu na crafting... kterej nemá žádnej smysl, protože si všechno několika kliknutíma koupíš o metr vedle.
          • S tou variabilitou to zas taková slává není, s otevřeným světem máš vlastně na výběr jen jestli budeš ostřelovat z východu, západu, severu, nebo jihu. V několika větších základnách máš pak ještě kanál, kterým se dostaneš doprostřed základny, ale proč bys to proboha jako sniper dělal.
          • Shania
            V DLC se pohybuješ jen z mise do mise bez volného pohybu po mapě jako v hlavní kampani.

            Asi bych se vůbec nezlobil, kdyby hledání beden ve hře vůbec nebylo (na druhou stranu mě neco tahne je najit a vybrat:) ) a místo toho bylo víc rozdílných náhodných setkání. Nicméně otevřený svět umožňuje větší volnost v misích a taky likvidování základen. Šlo by to určitě vyřešit i jinak, stejně tak xp a eliminace celých základen, pro atmosferu by bylo lepší neodměňovat za likvidaci všech, ale naopak za zabití jen hlavních/nezbytných cílů.


            Crafting/nákup: bud je to špatně vybalancované a nebo pro ty co chteji nakoupit uplně vše a nebo pokud někdo hraje jiným způsobem, nelootuje, pak bude nedostatek peněz a crafting to může doplnit, jinak souhlasim, že to není nic zásadního. Vybral jsem vše na co jsme narazil a zdrojů jsme měl dost.
            • Shania
              Jo to jsem sice zažil jenom jednou, paradoxně hra moc neumožňuje střílet na větší vzdálenosti a většina střelby v misích je na 200m a niž s maximem okolo 300-400m.

              Každopádně doufám, že tohle brzo vyřeší, dost lidí si na to stěžuje.
            • nightborne
              Argumentu, že otevřenej svět pomáhá variabilitě v přístupech, rozumím. Ta variabilita je tu opravdu dobrá, ale za to je, podle mě, potřeba děkovat spíš level designu, než přímo open worldu.

              Jinejma slovama, i kdyby to byly polo-otevřený mapy ve stylu Sniper Elite, level design by to pořád mělo dobrej, a hratelnost by pořád byla variabilní.

              Nabízelo by se říct - no jo, ale s open worldem můžeš vylízt na skálu a začít ostřelovat tábor kilometr daleko, což by s nejlepší optikou teoreticky vážně šlo. Problém je, že jsem to zkoušel, a v táborech z týhle vzdálenosti nebyla ani noha. Vojáci se zkrátka spawnovali, až když sem přijel blíž, což celou pointu poněkud ničí, řekl bych.
  • repcak.petr
    Doporučuji všem remcalům si nejprve hru zahrát a pak dělat závěry.Po 23 hodinách jsem se ještě nenudil a to jsem už open world her přejedenej až až.Jistě po technické stránce hra dokonalá není,ale takovou hru,která by v den vydání byla v pořádku tak takovou jsem vážně neviděl.A co se týče grafiky tak PC verze za mě parádní. *5*
    • tak mi to pošli na steam jako dárek abych si mohl udelat závěry
      • repcak.petr
        Ty seš táááák vtipnej *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit