Přejít na výpis diskuzí

Sniper: Ghost Warrior 3 - recenze

30.4.2017 14:27
Jan Slavík 138 příspěvků

Existují hry, které se snaží nabídnout nové žánry, jejich neotřelé kombinace nebo alespoň svěží pohledy na již zpracovanou tematiku. Jiné projekty zase kráčí prošlapanou stezkou, ale soustředí se na řemeslnou kvalitu zážitku. A nakonec tu máme počiny, které do jedné beztvaré hmoty bez rozmyslu či hlubšího...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Po odehrání musím konstatovat že ta hra byla kritikou ( v recenzi i celkově) stržena neprávem jasně není to žádná extra pecka. Mohlo to být lepší ale jsou tam i některé zajímavé prvky.
    Třeba nastavit si přesnou zvdálenost a nebo přibližnou podle toho jak fouká vítr. Byt se pálí většinou odhadem ( ny vyšší obtížnost) je to rozhodně reálnější.

    Inteligence nepřátel taky není nejhorší a když je vyhlášen poplach tak se běží někam schovat sice většinou na vás jdou po jednom ale taky můžou nepříjemně skřípnout.
    Líbil se mi customizace zbraní sice jen taková prkotinka ale podle peněz a dát si lepší optiku nebo tlumič kterrý se navíc zničí a to celkem rychle...

    Hlavně oproti minulejm dílům jsem hrál s primární puškou, samopal jsem použil jen nouzově a na krátké vzdálenosti. Ta otravná animace kterou vykradli z SE se naštěstí dá vypnout.

    Grafika je až nadprůměrná a mě se líbila, pomalu dosahovala kvalit Wildlands alespon některými efekty.
    Co ale bylo zbytečné a v takové hře o ničem byl právě ten open world - těch misí postranních bylo málo a krom pár základen a otazníčků to bylo celkem mrtvé. Prostě se to do tohohle typu hry nehodí a i přesto že se dalo jezdit autem... většinu času spíš fast travelnout dříve získaným bodem. Příběh ? ten nestál za moc a i když mise byli některé zajímavé, bylo to klišé jen prostě jinak zaobalené. Dohrání mi trvalo asi 12-13hodin tedy 2 dny. Nemyslím že si budu něco pamatovat podobně jako u minulých 2dílů. Mp by mohlo být zajímavé odstřelování hráčů pomocí sniperky ( jenže to se nestihlo) Já bych tomu dal 6/10 aspon to tady měl Wildlands a tohle si zaslouží. Možná víc nebylo to tak hrozně repetitivní.
  • Pod aku uroven? Optimalne poziadavky su 16GB ram, ak mas tolko si pocas nacitavania stihnes akurat tak prdnut. Paradox je ze pises ze je pod uroven, ale hrat ta to nikto nenutil.
  • Jack1947
    Zase něco nedotaženého za plnou pálku... docela mě štve že zase hry zlevnily a já měl Wildlands za nekřestanských 1599 !!
  • Hru som prešiel pribeh vypada v pohode dobre , animacie postav poslabšie ,ale da sa , mapa krajina nevyužitá premrhaní talent , fyzika zbrani super , Loading je nahoršia vec na celej hre pustite hru a môžte si isť na wecko ,alebo si isť pokecať s niekým. Škoda hra nie je zlá ,ale nie je dotiahnutá a v tom končí pod úroveň hrača
  • Jack1947
    Hraji ještě Wildlands a tahle hra jestli je podobnej grind... tak nevím no *7*
  • aj ked s konecnym hodnotenim nesuhlasim, som rad ze to recenzent o tom pribehu takto pekne nadiktoval, neriesi jeho vyznam ale obsah
  • Odpovídám sice pozdě ale... No poslední hlavní zbraň byla ES-25, achievement mi také nenaskočil, takže jsem se u nějakého outpostu nechal zabít a při nahrávání posledního uloženého bodu mi naskočil. U pistolí a sekundárních zbraní jsem neměl problém vůbec.
  • Jack1947
    Škoda tak to nedopadlo no možná se příliš nechali strhnout podobným titulem Wildlands ( je to podobné a navíc sandbox) a výsledek katastrofa. Potom teda zlatej SW1,2 kterj byl béčková hra ale aspon se dal hrát. Když si slabší studio toho naloží více než zmákne pak to taky dopadne blbě.
  • jezis to je pako ten recenzent tak strasne negativne tu dehonestovat tuto hru pricom inde ju hodnotia minimalne v pohode nad 7-10.
  • Na Stalkera jsem si při hraní SGW i vzpomněl. Kdo hrál Snipera, tak v jednom ze tří regionů (teď si nevzpomenu jestli přehrada nebo vesnice) je lokace The Maze, nádherná puklina v zemi která se rozprostírá na větší části mapy, jedno z těch míst, kde SGW grafika vypadá fakt pěkně, už mi tam chyběly jen ty anomálie. Jen tak mimochodem, srovnávejme alespoň srovnatelné, byť všechno jsou luxusní kousky, které se mi vryly do paměti. Jediný Stalker se k tomu hodí, zabugovaný byl taky jak mraky, ale ano, jeho příběh byl oproti SGW bestseller. Na přímočaré hry se vždycky pasuje příběh lépe, bohužel u snipera se na něj mohli rovnou vykašlat a nikdo by si nevšiml.
  • S tou variabilitou to zas taková slává není, s otevřeným světem máš vlastně na výběr jen jestli budeš ostřelovat z východu, západu, severu, nebo jihu. V několika větších základnách máš pak ještě kanál, kterým se dostaneš doprostřed základny, ale proč bys to proboha jako sniper dělal.
  • nightborne
    Odstavce věnovaný příběhu zaujímaj v celkovým rozsahu textu po zaokrouhlení třináct procent. Takže jasně, pomalu půlku.

    Nevim, proč se obtěžuju, ale každopádně klobouček, že se ti povedlo mě přimět vytáhnout kalkulačku ;).
  • Opravdu je u FPS her zasadni pribeh, ze jej recenzent resi radove vice, nez v recenzich u adventur? *8*
  • Resit u FPS hry pribeh pomalu v polovine recenze? Priste budete vycitat LoL, ci Overwatchi, ze nema singleplayer?
  • Veskoslav
    Až poslední v řadě? Ano, takový Half Life, Stalker, Bishock, Metro, Cryostasis, No One Lives Forever 2 (tam to byl spíše humorně podané), The Darkness, XIII, TimeSplitters 2 atd. Ty všechny mají příběh, který hraje důležitou roli. Ano, mnohdy není důležitý jako v případě např. Dooma. Ale ten má naprosto perfektní hratelnost, což pokud tento díl pokračuje dle šablony předchozích je vcelku o ničem.
  • Proč tolik pláčete, že vám někdo napsal negativní recenzi na "váš" oblíbený "simulátor" střílení?

    Recenzent napsal fakta. Jestli vám ty nedodělanosti vůbec nevadí a opravdu chcete velmi jednoduchou hru, u které ani nebudete muset přemýšlet, a nevadí vám občasný/otravný bugy, tak si klidně přidejte pár free bodů navíc k výslednému hodnocení. Je to vaše osobní volba.
    Ale pro většinu ostatních hráčů je to hodnocení dost směrodatné...
  • Shania
    Jo to jsem sice zažil jenom jednou, paradoxně hra moc neumožňuje střílet na větší vzdálenosti a většina střelby v misích je na 200m a niž s maximem okolo 300-400m.

    Každopádně doufám, že tohle brzo vyřeší, dost lidí si na to stěžuje.
  • nightborne
    Argumentu, že otevřenej svět pomáhá variabilitě v přístupech, rozumím. Ta variabilita je tu opravdu dobrá, ale za to je, podle mě, potřeba děkovat spíš level designu, než přímo open worldu.

    Jinejma slovama, i kdyby to byly polo-otevřený mapy ve stylu Sniper Elite, level design by to pořád mělo dobrej, a hratelnost by pořád byla variabilní.

    Nabízelo by se říct - no jo, ale s open worldem můžeš vylízt na skálu a začít ostřelovat tábor kilometr daleko, což by s nejlepší optikou teoreticky vážně šlo. Problém je, že jsem to zkoušel, a v táborech z týhle vzdálenosti nebyla ani noha. Vojáci se zkrátka spawnovali, až když sem přijel blíž, což celou pointu poněkud ničí, řekl bych.
  • tomu řikáš pěkný screeny? :-) zapni Ghost Recon Wildlands nebo Watch Dogs 2..to je graficky úplně někde jinde
  • Shania
    V DLC se pohybuješ jen z mise do mise bez volného pohybu po mapě jako v hlavní kampani.

    Asi bych se vůbec nezlobil, kdyby hledání beden ve hře vůbec nebylo (na druhou stranu mě neco tahne je najit a vybrat:) ) a místo toho bylo víc rozdílných náhodných setkání. Nicméně otevřený svět umožňuje větší volnost v misích a taky likvidování základen. Šlo by to určitě vyřešit i jinak, stejně tak xp a eliminace celých základen, pro atmosferu by bylo lepší neodměňovat za likvidaci všech, ale naopak za zabití jen hlavních/nezbytných cílů.


    Crafting/nákup: bud je to špatně vybalancované a nebo pro ty co chteji nakoupit uplně vše a nebo pokud někdo hraje jiným způsobem, nelootuje, pak bude nedostatek peněz a crafting to může doplnit, jinak souhlasim, že to není nic zásadního. Vybral jsem vše na co jsme narazil a zdrojů jsme měl dost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit