-
Asi hru koupím, ať vím jaký to je s luxusní prostitutkou.
-
já jsem s hrou spokojen a líbi se mně.čislem hodnotit nebudu u mne je zkrátka výborná
-
Jako fanoušek původní trilogie to nebudu moc hateovat. Jen ve zkratce - má to zatraceně daleko do Chaos Theory.
-
-
Jo když problém je, že tady na tiscali kždej jenom hatuje, když né hry tak číslo v recenzi, recenzenta samotného.... každopádně já zas hatuju všechny lidi co tu hatujou a na hru se těším :)
-
tak to si asi Blacklist nehral, vazne nerozumiem tymto dristom ze to neni co byvalo, je to presne to co byvalo, stealth funguje vynikajuco, dokonca je moznost tak ako v Chaos theory prepnut medzi zabijanim (noz)/omracenim (hmaty),schovanie tela, piskanie, vsetky tie uzitocne hracky, ktore hru priliz nezlachcuju, a rozhodne sa da hra dohrat aj bez nich, ja neviem co by ste vy chceli, jedine co musim naozaj vytknut je to lezenie, tie animacie su hrozne
-
-
vole v chaos theory s měl mnohem opakuju mnohem větší možnost pohybu než v týhle koridorovce
-
Jsi ho utrel jak maslo na teply chleba :D
-
To rozhodně není. Tohle je arkáda. Chaos Theory byl opravdová stealth hra bez cutscén, debilního rpg systému a snad i to AI bylo chytřejší. Jenom člověk co nehrál původní trilogii muže tvrdit, že to má něco společného.
-
-
AI je v tomto diely jednoznacne najlepsia, cutsceny dobre dokresluju situaciu, a to ze je to arkada, zalezi na uhle pohladu, ale lahka hra to jednoznacne neni, ak sa to hra jak ma
-
Tak za prvé cutscény nejsou žádnou známkou arkády nebo nekvalitní hry, naopak skvěle podkreslují příběh. Za druhé žádnej RPG systém tu není, můžeš si vylepšovat gadgetky a zbraně, pokud ti to přijde jako známka nekvalitní hry, tak jsi jen hipstr, kterej bude ze setrvačnosti opakovat, že to co je starý je vždy lepší. A za třetí - AI nebylo chytřejší. To je prostě naprostá kokotina. AI je tady jedno z nejlepších - pokud jsi spatřen NPC tě začnou takticky obklopovat, pokud mají nějaký podezření, zavolaj si parťáka a jdou na průzkum ve dvou atp. A logicky prostě AI ve hře z 2013 nemůže bejt horší než 10 let stará hra.
Já jsem obrovskej fanda série a starý díly mám projetý nesčetněkrát. Ano, původní SC byly víc stealth, v podstatě pure stealth. Ale v podstatě tě to nutilo při odhalení okamžitě hitnout esc a load last save. Prostě dneska má hráč raději plynulou hru, kdy při odhalení máš šanci zmizet, popř. vyřídit nepřátele. To je víceméně jedinej rozdíl od původních titulů, ale jinak co se týče zážitku a míry adrenalinu typickýho pro stealth hry, tak je to stejný. Je to skvělá hra a tvoje názory mi vážně nepřijdou jako nic jinýho, než hipsterská póza wannabe světáka, kterej všechno nový odsoudí a bude tvrdit, že dřív bylo všechno lepší. Ale když si tak vzpomínám, tak jsem od tebe viděl asi komentáře jen tohohle typu, nikdy nic pozitivního, takže mi dochází, že jedeš asi nějakej trolling.. -
-
Naprostej souhlas, Rhulad je z toho mimo. Tedkanc si mu to nandal az az , vlastne ses strefil do jeho slabeho mistecka, pravda no ja nemam zadne iq ty mas na mne moc velke to bych mohl, seredne odskakat. *15*
-
No budeš to muset hrát co půl rok starší dily, jelikož jsi krajně mimo. Chápu, když jsi to zahraješ jen jednou ročně tak něco zapomeneš čili ti tvou neznalost odpustím. Opravdu Chaos Theory se nevyznačoval sbíraní bodu za zabití či mačkaní X pro tíché zabití a podobné arkádoviny. Takže doporučuji dostudovat látku a pak tady můžeš trollit ty svoje pseudo-moudra. Do té doby jsi mi k smíchu ty experte.
@Jacku prosím nereaguj na mě. Máš IQ tak 80 čili je zbytečné, aby jsi diskutoval s někým, který tě v inteligenci převyšuje o desítky bodů. Děkuji. -
-
Nachcat do vočí, strejdo Rulando. S pozdravem, milostpán Sobiesky.
-
Tak to je vážně hodně, ale hodně slabé kníže. Už to jaksi nezvládáš a začínáš ještě k té trapnosti být nudný. S pozdravem strejda Rhulad.
-
Jaký slovo, Brňáku? *15* Přesně tak, podíval jsem se ti na profil a všechno se vysvětluje. Vysvětluje se i to, že proti větru chčiješ ty, já chčiju proti závanu smradu z tvojí držky.
-
Víš já jsem rád, že jsi se naučil nové slovo, které teď musíš používat, aby ses cítil důležitý, bohužel, když to slovo opakuješ stále dokolečka, vychází mi na to zcela jasná rovnice = jsi trapný kníže. S pozdravem a s neutichající úctou tvá nula, gay, buzeranstký hipster. PS. Vidím, že tě baví ch*át proti větru.)
-
Já nejsem homofóbní. Tvojí orientaci respektuju, jen nazývám věci pravým jménem, aby ti tady někdo v diskuzi nenaletěl. A tolerantní jsem jen k diskutujícím, kteří tolerují cizí názor a nechovájí se povýšeně a arogantně, přestože jsou to naprostý nuly zaujímající hipsterský pózy.
-
Není důvod být homofobní. Většinou jsou to pravě gayové skrývající své pravé já. Je třeba se s tím s někým podělit, aby sis konečně uvolnil ten špunt v zadnici co tě tak svírá. Pak budeš tolerantní i k diskutujícím co nemají stejný názor na věc. S pozdravem buzeranský hipster. PS. Už mi nevolej.
-
"Jenom člověk co nehrál původní trilogii muže tvrdit, že to má něco společného." Tolik ke snášení cizího názoru, ty kuřbuřte. A hlavně se neudus dickama s příliš vysokym IQ, hipstříku tyvole. *15* *15*
-
Přestaň házet ho*na do větráku... Mě jsou tvoje nadávky opravdu někde. Pokud nesneseš jiný názor na věc tak jdi do pr*ele a pozdravuj tam svoji hlavu. S pozdravem buzerantský hipster. PS. Pokud budeš chtít příště vykouřit, už mi laskavě nevolej ,už nám to spolu neklape brouku.
-
Tak já to asi nahodim narovinu, ne? Jsi prostě jen buzerantskej hipstr. Žij si třeba v 90', hraj si svoje hardcore drsný starý dobrý hry a nadávej a breč si nad novejma hrama, jak chceš - vážně jsem od tebe jinej komentář zatim neviděl. Já si budu užívat nový hry s nadhledem a budu si je hrát s chutí, protože se u nich umim bavit, zatimco ty budeš žít v mylný představě, že každý zmáčknutí tlačítka (např. to tvoje X pro tiché zabití) je QTE zatimco mačkání tlačítka v 10 let starý hře je proper hardcore ultra uber skilling a budeš brečet někde v koutě, jak ti nikdo nerozumí a jak bys byl nejraději, kdyby vycházeli jen remakey starejch her.. Řekl bych, že na tom budu líp, ty loosře. *15*
-
-
-
Sry, si debil, nerikam ze to je buhvico ale arkada to neni, spolecneho to ma hodne. ( di uz nekam s puvodni trilogii). Ty zaseklej zubu casu ve vesmiru zapomneni. *15*
-
-
v chaos theory si mal napriklad meter na osvetlenie, nebolo to tak trapne ciernobiele ze si v najnepatrnejsom pritmi neviditelny. tiez tam bolo vyriesene to ze ked rychlo behas tak pochopitelne sposobujes hluk. uz len pri obycajnych dverach si mal aspon 7 moznosti ako s nimi interagovat. nebol ti vnucovany trapny pribeh. a hlavne to malo dobry level design, neboli vsade rozhadzane nelogicke prekazky len aby si sa mal kde kryt, ani trubky tam neboli tak do oci bijuce. proste povedat ze je to presne to co to byvalo je prinajmensom totalne retardovane. proste sa ti blacklist paci dobre, to ale neznamena ze to je dobra hra jak chaos theory,
-
-
samozrejme, chaos theory ma daleko logickejsie nedesignovane levely, a ma ovela pomalsie tempo a inu atmosferu, to ze blacklist je to co byvlo som prehnal, len nerozumiem preco to vseci tak hejtuju, na to ake sa v dnesnej dobe robia hry je to skutocne kvalitny skvost a rozhodne je to daleko lepsie ako conviction, treba tomu dat len sancu *3*
-
-
Pac je nostalgik nekdo a rad vzpomina a tohle se mu holt do foroty nehodi...
-
-
Souhlasim, že bude osvěžující, raději si projet znovu původní tři díly.
-
-
Ani tomu nedas , sanci dyt prece MP slibovali, a snad i splnily ze bude zas navrat ke klasice a mimoto Spies vs Merc.
-
-
dám, ale až to bude v nějaký slevě :-)
-
-
Jesteze tak, to by byla skoda to aspon "nezkusit¸¸.
-
-
-
-
Časy se mění časy jsou zlý. *7*
-
Tak to si ma teda nepotesil. :-( Chaos Treory povazuju za vrchol serie, conviction byl odpad, tak sem byl prave zvedavy na tento dil.
-
Chaos Theory je supr, zrovna to pařim na ps3 a pořád to vypadá dobře ale hlavně se to dobře hraje :)
-
Jeste 4 sla, ale u tohodle sem cekal vraceni k puvodu, lepsi nez conviction, ale jinak zmacknete tohle a presunete se tam ...
-
-
Tak Double Agent měl některé mise fajn.. v třeba v té sněhové oblasti v Rusku myslím, ale i ten měl dost daleko do Chaos Theory, ale pořád to nebylo tak moc arkádový jako poslední dva díly. Navíc ten rpg systém- to je moderní rvát všude rpg systém, ikdyž se to do hry vůbec nehodí.
-
-
Nechapu jak clovek, jako ty ktery podle toho (ze hral SC a je jeho fanouskem tudiz) je schopny vypoustet, z mozkovych prechodu a huby takove bezbrehe kecy , i na trolla by to bylo moc silne kafe. Fakt tomu nerozumim. Uplnej ... asi nebudes.
-
-
pro mě byl Double Agent první Splinter Cell, který jsem přestal hrát po několika hodinách. Vypadal zajímavě, ale levely pro mě osobně měly strašný design.
Kupříkladu na zámořský lodi bych čekal turisty a ne že 6 poldů bude hlídat prázdnou místnost...nic mi tam nedávalo smysl. -
-
To tady nehrozi, hned 3-4 mise je "SAfeHouse¸¸ a tam rozhodne par poldu nehlida, a prazdnou mistnost uz vubec ne *15* .
-
-
-
-
-
-
Tak jako luxusní št*tka teď vypadá hlavně Sam Fisher, který je vizáží, hlasem a charakterem kopírka Bourna nebo Sheparda. Nečekal jsem, že změnou stylu psaní postavy budu až tak zklamaný (dabing v tom hraje jen minimální roli).
Si vzpomínám, jak v chaos theory byl každý hlídač zážitek. Když na mě krátce před koncem vyskočili celí čtyři chlápci v hi tech oblečku, zůstal jsem civět s výrazem: to snad nejde udělat. V Blacklistu se to nerozlišuje: hlídač, těžkooděnec, hi tech žoldák, letadlo nebo ropná rafinerie -> press e to wow efect. -
Musim souhlasit s nadsenymi nazory, pro me ta osmicka sedi jak pulky na hrnec, uz dlouho jsem nehral neco podobne dynamicky adrenalinoveho a zabavneho. Priznam se i bez muceni, ze jsem ze starych splinter cellu hral jenom jednicku - ale po Blacklistu mam sto chuti si to dohnat a dat si alespon tu chaos theory!
-
-
No to bych ti nedoporucil. Chaos Theory "dynamicky adrenalinovy" rozhodne neni. Je to 100% stealth akce. Jediny dil, ktery se ti tak da doporucit je Conviction.
-
-
Mhm, protoze me bavi kdyz je neco dynamicke, tak automaticky neumim ocenit i hry, ktere se hraji pomalu a rozvazne. Jiste.
-
-
-
Na plastelínu a luxusní prostitutku celkem slabé hodnocení 8 z 10. Já bych dal za luxusní prostitutku klidně i 9 z 10.
-
při vypuštění prvních trailerů jsem se hodně bál, že to nebude ono...ale dík bohu jsem se hodně mýlil;)
-
-
Mám stejný názor. Úžasná hra. A nový SAM mi rozhodně sedí.
-
tak tak
-
-
Bože jak já tam nesnášim ty psi, to jsou takový sviňuchy :)
-
-
Pes je nejhorší nepřítel špióna. Ani obrněnci mi nevadí v některých misích jako ty hrozný hafani :-D Vždycky když nějakýho psa ve hře dorazím, tak se ten můj na mě tak vyčítavě podívá :)
-
-
NPC mají krátký dohled a hráče nevidí i když stojí dost blízko. Stačí být ve stínu anebo někde kde je šero. Pak i když stojíte kousek o postavy která nečumí sice přímo na vás ale jedním okem by hráče měla na 100% vidět, tak nevidí nic ani na 2 metry.
Tohle tedy bylo sice snad v každém díle a pořád to nevylepšili. V Dishonored měla AI mnohem lepší zrak. A to tedy i na dálku.
- Vůbec se stín v mnoha hrách bere jako černá zeď kde není prostě nic vidět. Hlavně, že machrují, že mají super nasvícení ale různé druhy temných zákoutí neudělají. Prostě vlezu do stínu na obleku se rozsvítí, že tam jsem a jako bych zmizel. -
-
tomu se říká herní mechanizmus... prostě prostor, kde se můžeš schovat. to je jako když lidi nadávají na tupou inteligenci u COD. když ty jako hráč naběhneš do nějaké situace, kde je dvacet nepřátel a většina jde po tobě, očekáváš snad v reálné situaci, že bys všechny postřílel? hry nejsou realita. grafika sice vypadá celkem reálně, ale hry jsou pořád hry. AI musí být tupé (tedy musí být nadesignováno tak, aby bylo výzvou a nepřišlo uživateli moc tupé, ale ve skutečnosti tupé je), jinak by hry nebyly hratelné... tohle je prostě berlička v designu, jinak bys schovávání ve stínu prakticky nevyužil, protože v tom prostředí nebude taková tma, aby tě v reálu prostě někdo neviděl...
-
-
Mně se právě líbil systém v Dishonored anebo ve starém Commandos. Tam to bylo více věrohodné. Musel jsem být většinou schován tak abych byl naprosto mimo zorné pole NPC. Tedy za bednou na střeše a pod. Jinak rychle reagovali.
- Zde to udělali jinak. Stačí šero/stín a i když jsem v zorné poli (jestli tedy nevidí jako když čumí do trubky), tak pak mně nevidí. A vypadá to dost blbě.
Tedy stačilo by to jinak postavit. Ideální by pro mně byla hra světla a stínu (když machrují s grafikou). Například za určitých okolností není člověk vidět i když stoji u okna a čumí ven a pod.. To je ale asi sen. -
-
já si zase z Commandos pamatuji systém, kdy jsem stál za rohem a střílel hordy nepřátel, kteří chodili jak na porážku :)
-
já teď projel Dishonored na Nejtěžší obtížnost a ten dohled je pořád docela malý ale je to součást herního designu. Každopádně Dishonored je úžasná hra, úplně člověk vidí ty kousky převzatý z Thief 3 :)
-
-
-
!SvAtÁ PrAvDA!
-
-
minimalne 9/10, taky kvalitny stealth som uz dlho nehral, konecne je z toho citit Chaos Theory.