Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 10 dni pred vydanim hry pry polaci tvrdili, ze jsou mile prekvapeni tim jak hra slape na ps4. 

  • Colder

    Holt nepovedený start projektu z mnoha důvodů, po kterých nemíním pátrat. Důležitá podpora projektu na nadcházející rok 2021 a dále. Si vemte, jak dlouho maká už M$ na W10 a pořád nejsou ve stavu "FINAL už jen leštíme". Já CDP přeju, aby při opravách chyb, aby nemuseli hrábnout někam hluboko.

  • Derp_1337

    "we believe that having these extra three weeks will enable us to get more things ready to our satisfaction"


    Několikrát tam opakovaně zmínili různými formulacemi, že věří, že ten odsun o 3 týdny jim bude stačit na opravení technických problémů.

    Je pravdou, že to management CDP malovalo až moc růžovou barvou, ale jako amatér v právním odvětví nevím, jestli se to dá úplně označit za úmyslné lhaní. Na jednu stranu mohli tušit, že to nestihnou. Na druhou stranu ve vývoji občas dochází k nečekaným prodlevám, protože řešení nějakého problému se ukáže být velmi komplikované. Každý SW vývojář něco podobného zažil.

    Uvidíme za pár let, co rozhodne soud.

  • dworkin

    Ano, četl, říkali to v callu na konci října, když oznamovali odklad na prosinec. Je to pár stránek v pdf, to dáš. Já jdu spát.

  • Derp_1337

    Ok, sorry. To jsem nevěděl. Uznávám svou chybu a bod pro tebe.

    A teď mi řekni, jestli jsi to fakt četl a víš, že CDP vědomě lhalo, a nebo soudíš na základě "někdo někde napsal" ?

  • dworkin

    Bože, ty ses fakt kus hovězího.

    CD Projekt sám zveřejňuje transkripty konferenci s investory. 

    Takže ano, vím úplně přesně, co jim vedení CD Projektu řeklo. Vědí to prakticky všichni kromě tebe.

    Už sis začal připadat hloupě, trololo?

  • Derp_1337

    Ano, Dworkine, ty víš určitě nejlíp, co vedení CDP dává svým investorům za informace. Předpokládám, že jsi jeden z investorů/akcionářů (nebo je zastupuješ) a máš přístup k těm materiálům.


    /sarkasmus

  • dworkin

    A proč by to v tom článku muselo být napsáno, když to víme už dlouho?

  • Derp_1337

    V tom článku nikde není napsáno nic o tom, že by CDP doslova tvrdil, že hra byla připravená na vydání. Je tam jenom něco o "zavádějících" nebo "zkreslených" informacích.

  • dworkin

    Nějak ti vypadla ta část, kdy CD Projekt tvrdil investorům, že hra je připravená na vydání. 

  • Derp_1337

    Na jednu stranu investoři neskutečně tlačili na CDP, že hra prostě musí vyjít před vánocemi, že už byla odložena dostatečně. CDP pak samozřejmě vydalo nedodělanou hru a investoři jsou naštvaní, že vyšla zabugovaná hra. Co ti investoři čekali, že se stane?? Některým lidem se prostě člověk nezavděčí.

  • Derp_1337

    Jo, ale ten precedent může ustanovit jenom rozhodnutí soudu. Ne nějaké drobné rozhodnutí nějaké korporace.

  • maros.goc

    Ale tu predsa nejde len o konzoly. Ani na PC to totiž nejde ukážkovo. Tak či onak technický stav stranou, ona samotná hrateľnosť je najväčším sklamaním.

    Z hry, ktorá by stavala na intuícii hráča, sa stala hra, v ktorej hráč môže akurát tak nasledovať žltú čiaru alebo žltú bodku na mape, nakoľko ani za milión rokov by nenašiel mnohé miesta, kam ho posiela quest. Čakal som fakt intuitívnejšiu hru z tohto hľadiska.

    Potom je v hre mnoho nevyužitých vecí ako je byt, ako je ten internet tam, ako je hráčova emailová schránka alebo telefón. A to už ani nehovorím o schopnosti braindance, ktorú môže hráč využiť len vo vopred skriptovaných momentoch.

    V neposlednom rade je to mnoho featúr, o ktorých tvorcovia hovorievali, že v hre budú, no nakoniec sa tam nedostali a je to cítiť, pretože z tej hry doslova sála ten jej nevyužitý potenciál z hľadiska sveta ako takého.

    Čiže za mňa, stav konzolových verzií je jedno, no Cyberpunk 2077 ako priemerná open world hra je zasa druhé.

  • dworkin

    Tak si o tom něco přečti, no. Google "cyberpunk 2077 class action", tam najdeš  vysvětlení i odkaz na zákon, o který se má opírat ta žaloba. A když si dáš tu práci a ten zákon si prostudujes, tak zjistis, proč píšu o možné trestní odpovědnosti. Vedle toho to může být trestné i podle práva dalších států. To už jsem nestudoval, ale evidentně jsem tomu věnoval víc času, než ty, který jsi z neznalosti věci napsal nesmysl a ještě jsi mě obvinil, že dělám jenom teorii. Kolego, o moji praxi nemusíš mít strach. Dělám tu práci o dost déle, než ty. 

  • Gam0

    Jako to, tohle není možné specifikovat, navíc když to někomu funguje slušně.

    Třeba jiný příklad z praxe. Člověk si koupí knihu a prostě obsahuje spoustu překladatelských chyb. Taky není šance to ani vyreklamovat. Chyby jsou prostě chyby a jsou ve všem. Nechtěl bych být v kůži toho, kdo bude rozhodovat o tom, že tohle už je moc a tohle ještě ne. Ta hranice prostě nejde definovat.

  • Gam0

    Jo, taky mi to přijde jako nepoměr. Samozřejmě není ok vydávat zabugované hry a tvářit se, že je všechno v pořádku, ale u KCD mi přišel ten počáteční stav horší. Jen to holt nebyla na počátku taková masová záležitost a bralo se to za nezávislý projekt, tak lidi přimhouřili oči. U Cyberpunku chtějí lidi hned od samého začátku dokonalost.

    Se přiznám, že tyhle velké hry hraju nejdřív tak rok po vydání :)

  • x_ander

    Trestní oznámení kvůli zabugované hře? Ne, že bych se chtěl dohadovat o tvém právním názoru, ale fakt by mě zajímalo, kde jako právník pracuješ. Tipnul bych to na nějaké místo, kde řešíš teorii a ne praxi (což konekonců naznačuje i tvůj nick).

  • A tak Kingdom Come byl úplně jinej level. Ten byl zabugovat tak, že se nedal ani dohrát (třeba já skončil kvůli save corruption bugu). Proti tomu Cyberpunk je v pohodě (zejména 1.05 verze). Není to ještě bezchybné, ale fakt ne ve stavu, kterému odpovídá to mediální šílenství kolem.

  • Gam0

    Mně tohle malinko připomíná vydání Kingdom Come, ale tam to bylo v menším měřítku a věřili, že dost věcí zachrání day one patchem (rozhodně ne na konzolích, kde to kloudně hratelné nebylo snad měsíc).

    Takové to: Hra musí jít prostě už ven, ať je v jakémkoli stavu. Už se to odkládalo mockrát. Vydají se patche.

    Tam se to nakonec celkem nějak přešlo...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit