Přejít na výpis diskuzí
Steampunkový The Order: 1886 se stále nevyrovnal očekávání
18.2.2014 | Aleš Smutný
73 příspěvků
-
Vypada to jako nalestena, ale jinak tuctova naskriptovana koridorovka. Obavam se, ze to bude typicka konzumni hra pro masy s wow efekty a primitivni hratelnosti bez vetsi hloubky a komplexnosti hernich mechanismu, ktera by mohla uspokojit narocneho hrace. Svoji cilovouskupánu si tí nepíchybne najde, ale ja bych chtel neco vic. A jestli to je neco vic, tak to ukazte.
-
-
No klasicka konzolova "AAA pecka" no *1* *11* Co bys chtel...
-
-
Konzumni pecky vychazi i na pc, takze zanech hloupeho trolovani.
-
-
thumbs up
-
-
Proc se proboha nevyprdnou na grafiku a vykon spis nevyuzijou na jine veci jako je AI? Dyt to je do oci bijici jak mu tam strili do zad a protivnik hold se obcas pokrivi ale dal miri a strili uplne na druhou stranu...
O Quicktime Eventech se ani znimovat radeji nebudu...
Proste kdyz se vic jak pulka hry odehraje sama a kdyz uz hrajete a misto protvniku mate dementy, tak grafika muze bejt sebelepsi, ale prestane vas to proste rychle bavit. -
-
Taky bych chtel, aby se vyrazne zlepsila AI. Jenomze AI nema na narocnost hardwaru temer zadnej vliv. Problem je ji naprogramovat tak, aby za neco stala. A to neni skutecne zadna sranda. Takze toto neni otazka bud dobra grafika nebo AI. Tohle je proste o tom, ze nikdo zatim nedokazal udelat takovou AI tak, aby vyrazne predcila sousasnou uroven...kazdej trouba v diskusi nadava na spatnou AI a proc ji jako ti blby vyvojari nemuzou udelat lepsi na ukor grafiky. Problem je v tom, ze takovy komenty jsou naprosto mimo realitu. Prestoze by se mi samotnymu libilo, aby to bylo jinak.
Krieg ma pravdu a je docela komicky, ze ma tolik negativnich hlasu *1* -
-
Naopak, dobra ai je narocna na vykon. Skutec}a ai je naopak jedno z nejnarocnejsich it odvetvi ná vykon. A plati to i pro hry, vem si treba jenom sachy a to ani nemluvim o go. Na vykon neni narocny jednoduchy predskriptovany automat.
-
jenom jeste teda doplim, ze samozrejme jsou pripady naprosto zprzneny AI a to vyvojare neomlouva.
-
-
lepšia AI ? načo ? kto ju ocení ? tie masy ktoré si libují v nenáročných filmovo ladených hrách ? dobrá AI by mohla stádo frustrovat a ničit ten ich cool scriptovaný zážitok kde polovicu hry hrá vpodstate niekto iný.
-
Víš o danné problematice kulový, AI je poslední co ve hrách žere výkon....
-
-
ved hej, AI je v dnesnych hrach tak primitivna ze fakt nezere vykon.
staci ze NPC niekde stoji a striela doblba a je to. potom vaznejsie interakcie prevezme skript a QTE a hura, nova AAA hra je na svete.
skoda ze niekto nespravi aj dobru hru s takto vyspelou grafikou (napr. Dishonored, alebo Human Revolution boli na dnesne pomery dost nadpriemerne hry, no graficky nic moc)
-
-
-
Lituju toho kdo hral TLOU jako střílečku (pravděpodobně bylo nutný hrat na Easy, na Hard/Survival má člověk max 5 nábojů *1* )
-
-
No vidíš to... právě si mi připomněl a zároveň udělal chutě si znovu zahrát NewGame+ na Survival. Jinak LEFT BEHIND je super ! Má to sice asi tak 3 hodinky na nejtěžší, ale má to převelice krásný a poutavý doplňující příběh. No už se těším na druhý díl této pecky *3*
-
Tam byli i střelný zbraně?:D:D....
-
Asi jen uplnej vocas.
-
:) mluvíš mi z duše.
-
-
Graficke orgie.. Jeste by to chtelo poradnej gameplay nebo rovnou demo.
-
Lepší průměrnej steampunk, než žádnej steampunk.
-
The Last of Us strilecka? Ja si teda behem hry moc nezastrilel, spis sem to daval pekne na tajnacku, stealth akce zní líp :P
-
-
Přesně, já byl rád za každou patronu, co jsem našel... jinak tohle vypadá vážně výborně. Hra působý velice promyšleně, a nejspíš nepůjde jen o další polotovar, kterej nabýzí od všeho něco, ale nakonec nedotáhne nic do konce... žádnej multiplayer, dobrej multiplayer *15*
-
-
Tak hra bude vicemene tps akce, bude herne podobna prave Gears of War, ale vypada opravdu vyborne a steampunk zasazeni je parada.
-
-
A vypada to na zajimavy charaktery pro me teda minimalne jejich vizualizace.
-
-
Video z gameplaye? Asi jsem slepej, ale toho gameplaye jsem tam viděl tak patnáct sekund *6*
-
No mám takový pocit, že se hry začínají pomalu měnit na filmy. Ta grafika je naprostý nářez ! Ale... zase tu máme to hnusné ALE ! Je tu otázka kterou si pokládá asi každý hráč. K čemu mi je ta COOL grafika , když příběh je naprosté Béčko ( ne-li Céčko ) a AI se chová jako stádo splašených koz, co na vás čumí a když už vystřelí tak vedle, že netrefí ani vrata od stodoly. Ach jak mi ty HARDCORE hry chybí *13* ! Prostě dnešní hry už nelze hrát na EASY ani MEDIUM, ale rovnou na ten HARD nebo Survival jinak z té hry nic nemám, protože to proletím za jedno, max dva odpoledne a to je ta chyba. Vývojáři by se měli hlavně starat o ten příběh, AI a herní dobu. Ale jinak si myslím, že mají na to páni vývojáři ještě sakra spousty času a naloží nám super titul. Není potřeba dělat ukvapené závěry, protože ta hra zatím opravdu vypadá bombasticky. Já se ''zatím'' těším *3* ...
-
-
edit: jinak nerikam ze to nejde, ja osobne to zvladl, ale bez skillu, ktery ziskas opakovanym hranim na lehci obtiznost sk neskrtnes
-
tak to zas ne... zkus si rozjet napr. halo 3 na legendary a garantuju ti ze za tyden budes rad kdyz projdes prvnim levelem a to mozna jeste ne. Nebo gears of war na nightmare... do hodiny vypinas
-
-
To ze ze hry jeste pred jejim vydanim uvidime jen minimum, bych narozdil od Alese nebral jako vytku. Naopak me spis potesi, kdyz se The Order blyskne treba az v recenzich, coz by se v tomhle pripade mohlo klidne stat.
Mimochodem sam zrovna hraju prvni Dead Space a atmosfera v nem zachycena je U Z A S N A. A byt to nejspis nesmeruje k originalnimu zaveru, tak me to vazne bavi. Ale proc to zminuju – clankovy videa na me totiz dychaji dosti podobnou atmosferou a kdyby hra nebyla vzdalena tomu, co predvadi Dead Space, jen ve steampunkovem kabatku – rozhodne by si ziskala mou pozornost ☺ -
-
Ale houby, slíbili gameplay a nedodali skoro nic. Trapný.
-