Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neomezená nosnost, snadnější odemknutí zámků, ukládání kdekoliv a kdykoliv, zaměřovač u luku....hahaha, to nejsou módy, to jsou normální cheaty. Pro mě za mě, ať si každý dělá s tou hrou co chce, škoda, že se nedá zjistit, kdy začali dané mody používat, podle mě odpadá určitá trpělivost a když se něco nedaří,nemůže se odejít od místa a po dvou levelech se k tom místu zase vrátit a zkusit to (já osobně jsem to udělal asi 10x, bedny, kumáni/lapky a questy), musí to být hned, i kdybych to musel 20x loadnout :D , takže to podle mě každý brzo vzdá a snaží se to nějak obejít. Osobně doporučuji těm co používají tyto mod..ehm...cheaty a hru dokončí, bych doporučil aby se chvástali pomocí hlášky "hru jsem úspěšně obešel" nebo "hru jsem bezproblémově prošel" neberte si to osobně. Co mi přijde zase fajn a taky jsem o tom přemýšlel je "zarůstání" hlavního hrdiny.
    • Jakoze hry co se daji ukladat kdekoliv, maji zamerovac a moc neprudi s nosnosti povazujes ze vychazi automaticky s cheatama? :-) Tohle jsou (snad az na tu nosnost) normalni vlastnosti her, ktere Danecek z nejakeho duvodu neimplementoval. Protoze pry prijit o hodiny hrani kvuli bugu je hardcore a hrac pak na sebe muze byt poradne pysnej ze nevymekl a neulozil.
      • Hrac prijde o hru tak jako tak, protoze az budes mit nahrano 30+ hodin, hra ti savy (vsechny) znici ... to je prave ten hardcore.
        • Johnny
          mam nahrano 127h a žena asi 100 hodin a nikdy se nám se sejvama nic nestalo
      • Tak je rozdíl mezi "neimplementoval" a "nechtěl implementovat". Ta hra je jiná, řekl bych podle systému ukládání je to "stará škola" (pamatujete inventář,inkoust a psací stroj v Resident Evil 1,2..? a co arkádovky?, tři životy a konec. Dříve normálka, dnes pro každého strašný problém). Já jsem zjistil po 4 hodinách hraní mi nefunguje save...ale co. Já vlastně nepřišel o 4 hodiny hraní, já dostal 4 hodiny této úžasné hry navíc :D.
      • Jack1947
        Proto jsem 2x rád za mody které to přidávají ne každej rád dřevní doby kdy se na pc neukládalo, navíc jak již bylo psáno hra je dost nevyzpytatelná co se hratelnosti týče.
    • To ukládání neni žádnej cheat, u hry kde nikdy nevíš kdy ti to padne je to nutnost. Už mi to padlo 2x na začátku hry kde jsou od sebe checkpointy třeba půl hodiny hraní a to je fakt na zbláznění. V těhle hrách prostě musí bejt normální ukládání. A ty zámky jsou taky divný, měli tam dát spíš ňákej technickej hlavolam nebo tak něco, tohle je spíš o náhodě jestli se ti to povede. Líbilo se mi to hodně v Oblivionu kde když ses fakt snažil tak byla šanca na začátku hry otevřít i hard zámek, ale musel ses fakt snažit, tady nemáš šanci.
      • Still
        Automaticky se to savne v každé posteli, který má pohodlí aspoň 60%. takže se savovaním není extra problém.
        Začala mi padat hra, když jsem si hrál s konzolí, když jsem pak příkazy smazal, přestala mi hra padat.
        • Problem je uz to, ze hrac musi na save myslet, to je presne to co Vavra s oblibou kritizuje - zmrvena mechanika. Ma se to proste ukladat samo a tak casto, aby to proste fungovalo.

          Hry ktery neslo ulozit se delaly pred 30+ lety ... pro automaty.
    • Ja jsem pro. Ty muzes zacit u pouzivani hlasky "moc se staram o cizi veci". *3*
      • Klidně, shodou okolností jsem tuto frázi měl často v žákovský, asi už jiný nebudu :D .

        No nic, přestavte si, kdyby se udělala hra podle Shakespearova Hamleta :)

        Přidáme mody a.......

        https://www.youtube.com/watch?v=9Eont_yEGZs
        • A já myslel, že vytasíš tohle: https://www.csfd.cz/film/12271-rosencrantz-a-guildenstern-jsou-mrtvi/prehled/
          • Tak to je klasika :D
  • System ukladani je podle me v poradku,nuti to hrace se vic snazit a premyslet nez udela nejakou kravinu a o to je hra tezsi a zazivnejsi plus staci nakoupit nebo si sam uvarit sejvovice do zasoby a easy game.Hra je sama o sobe uzasna.Doporucuju delat side questy a uzivat si vse co hra nabizi.Jediny zklamani je pro me delka hlavni dejove linky...cekal sem vic :((
    • Se sejvem uplne souhlasim ale ma to takovou drobnou chybku a to konkretne ze crashovani hry pri loadingu (hlavne po cutscenach). Ztratil jsem tim uz asi 5 hodin gameplaye....
    • Já bych teda radši save kdykoliv. Jednako co jsem tak koukal, tak je to solidně zabugované a vracet se pak zpět k savu jen kvůli bug, za který hráč nemůže a nečeká ho, není super zážitek.
      • Silne zabugovana?? Ale jdi. 70 h bez jedineho bugu.
        • ja jsem objevil nekolik mist a nekolik situaci, kdy se hra pokazde kousne. A tyka se to i nekolika questu a osob. Navic mi hra obcas spadla jen tak z niceho. Naposledy me pobavilo, ze hra spadla ve chvili, kdy jsem se rozhodl dat mec zpet do pochvy a bylo hotovo a pres 40 minut hrani v haji a pekne znovu.
        • Další z hlupáků, co si myslí, že když oni náhodou nenarazili na bug, není tam žádný bug a ignorují tisíce lidí ve fórech a recenzích, co si na bugy stěžují i vydavatele, který spoustu bugů přiznává.
    • souhlas.. když to porovnám třeba s opěvovanou hrou Red Dead Redemption.. tak tam se provádí save jen v postely.. takže Sejvovice je zde bod navíc..
      • pan_vím_všechno a napíše v postelY. Evidentně všechno nevíš.
  • MickeyMutant
    Chudáci konzolisti*9*
    • Já jsem konzolista a vůbec si nemám na co stěžovat.Hra se dá i bez nějakejch pos...ejch módů.
    • KronosDeret
      cituji "my sme to tady na gamepadu zkoušeli a nikdo neměl v zasádě problém" ... no a vymalováno ne?
      • MickeyMutant
        Když někdo nemá problém, tak samozřejmě mody nepotřebuje. Ostatní zájemci ale maj smůlu. Nejen že jim hraní v kůži dirty peasanta Jindřicha musí bolestně připomínat jejich vlastní herní status, ale navíc ztrácejí právo první modovací noci. Můžou se na ně těšit jen v případě, že jim to páni von Sohn und Kleinsoft třeba za půl roku dovolí. Za nějaký ten desátek.
  • Redakce si zaslouží dostat za uší za clickbait o nahotě *15*
    • Oni měli napsaný docela obsáhlý odstavec o nahotě, ale pak to cenzurovali
      • Člověk by řekl, že už dávno nežijeme v temném středověku, kde se měl s*x správně provozovat skrz díru vyřezanou v plátně... bohužel očividně se v redakci ještě najdou nějací členové, kteří mají rok narození stejný jako moje prababička :-X
  • Ja osobne jsem nahodil mod delajici tezsi NPC pro pozdejsi fazi hry, kdy mam jiz kvalitni vybaveni a nepratele v 90% vzdavali souboj po prvnim i vykrytem uderu a hra se stala naprosto trapnou a nudnou. Nevyhoda je, ze jsou bytelnejsi i zvirata, takze lovit je na druhou stranu dost opruz, kdyz i do zajice jsem musel nasazet 8 sipu, nez jsem ho mohl obrat, ale tim, ze ty mody jsou reseny jednim souborem, ktery nakopirujete do jednoho adresare hry, tak je velice jednoduche ty mody aktivovat a deaktivovat.
    A potom jsem nahodil mod pro ukladani her, protoze mi hra cas od casu padala, nebo se sekla a prisel jsem tak nekolikrat treba i o hodinu hrani. Je totiz otravne jezdit porad spat nekam do hospody, kdyz zvlast v pozdejsi fazi hry vam hrdina bez jidla a spanku vydrzi v pohode i dva dny v kuse a navic kus zvance mate na kazdem rohu a mit sebou susene maso atp. taky neni zadny problem.
    Jinak system odemykani zamku, kdy nektere otevrete az pozdeji mi prijde jako vyborny napad. Jak normalne nehraju stealth hry, tak tady se mi libilo vyrazet na nocni bokovky pekne cely v cernem a krast.
    Jinak na to, ze ty NPC jsou tupe jako v kazde jine hre, tak zabiraji neskutecne vysoky vykon CPU a tohle si mohli autori odpustit, nebo to nejak poradny vyladit. Ten loading pred kazdym rozhovorem, pri kazdem sebrani rostlinky atp. je naprosto otravny. A potom jsem videl zaverecne titulky a na AI byl vycleneny jediny clovek ...
    Jinak hra je plna vybornych napadu, ale casto nedomyslenych do konce. Rychla jizda na koni je pozitek, ale ze i v te nejvetsi rychlosti zatoci ve zlomku vteriny o 90% je naprosta pakarna a navic ve meste, kde dochazi diky vysokemu poctu NPC k velkym skokum a zaskubum je to hodne na skodu.
    • Still
      Divné, v nějakem vývojařském deníčku přímo Vávra ukazoval kutloch lidí, co vyvijí AI a seděli tam asi tři lidi.
    • Tak smysl to má. Prostě zabiješ rytíře máš jeho Armor atd....

      Tyhle věci má na svědomí špatný systém dovedností, kdy se levelujes opakováním činnosti. Tedy si dáš hodinu s kapitánem Bernardem a umíš boj nejlépe jak můžeš....

      A pak jen sehnat brnění a skoro nikdy ti ho neprorazí.
      • Ten system levelovani neni vubec spatny, uplne by stacilo, kdyby se levelovali i tvi nepratele, aby to nebylo potom tak snadne. Ale jinak mas recht, ze stejne jako nemuzes za cteni jedne a te same knihy dostavat nove zkusenosti, tak by to mohlo byt limitovano i u jinych cinnosti nejakym dennim maximem atp., urcite by nebylo slozite to nejak domyslet.
        Me osobne teda dost mrzelo, kdyz nebyly zaverecna valecna tazeni prakticky vubec vyzvou a vsechny bitvy by se vyhraly i bez me ucasti.
        Osobne bych preferoval vice souboju 1vs1 s neprateli o sile Bernarda, nez kdyz na me utocilo 3-6 slabsich enemaku a clovek musi jenom couvat a delat komba se prakticky nedalo a couvat clovek musel, protoze s tim prepinanim na soupere je prakticky nemozne zbrani, ci stitem vykryt dva a vice souperu najednou a nezbyva nez uhybat pohybem.
        Skoda, ze tam krome pestnich souboju, ktere v pozdejsi fazi byly taky hodne snadne a to ikdyz jsem hral s modem, tak nebyla nouze o nekolika sekundove bitky, kdy jsem soupere omracil druhou ci treti ranou, nebyly i nejake "rytirske" turnaje. Hra zkratka nereagovala a neadaptovala se na silu hracovy postavy, pritom by to nebylo nic sloziteho. Skoda
        • To máš těžké, nezavděčíš se každému. Kdyby to na konci bylo těžší, tak by všude pro změnu plakali jiní hráči, že už i tak dost těžká hra je na konci ještě těžší...

          Ne každý má prostě nervy na Dark Souls. Někteří hráči hrajou RPG hry prostě kvůli příběhu.
          • Ale tady jde o to, ze ta hra je od urcite casti naopak naprosto smesne jednoducha a prakticky zadny souboj neni vyzva, dokonce si clovek bez problemu poradi i s takovymi matadory jako je Bernard. To mi opravdu v poradku neprijde a nechce se mi verit, ze vetsinu hracu bavi zastavovat kvuli zcela nudnemu souboji, kde da jednu ranu a to klidne i takovou, kterou souper vykryje, ale diky nepomeru sily a dalsim skillum i ta vykryta rana pro nej znamena, ze vzdava souboj. To mi tedy prijde jako naprosta demence a totalni degradace celkove hratelnosti. Tady si opravdu myslim, ze nemohlo byt tak slozite to aspon castecne vybalancovat a jak se ukazuje, tak to dokazali lide, kteri se na dane hre ani nepodileli a trvalo jim to par hodin, ci dni, takze co teprve by dokazali lide, kteri ty mechaniky tvorili a znaji o nich prvni posledni.
            Ja chapu, ze je treba fandit ceskym vyrobkum ve svete, ale takove to poikrytecke prehlizeni zasadnich nedostatku jenom proto, ze je to hra od ceskych tvurcu mi prijde znovu jako demence.
            Ja jsem si hru nakonec uzil, ale bez tech modu by posledni desitky hodin byly naprosta traparna a soubojum bych se vyhybal jako certy krizi, protoze by znamenaly akorat nudne a otravne zdrzovani v plneni questu.
            • Kdybychom byli tri z milionu, tak by ten mod nepatril mezi nejstahovanejsi ty trapna troli nulo. *3*
            • Tyjo, z toho milionu zákazníků jsi asi třetí, který si na to stěžuje. Asi na tom něco bude.
          • Jack1947
            Tohle zase Dark souls nebude, stačí trochu promyslet postup a je to. Jsem rád že to Dark souls nebylo nakonec... třeba ale ten kdo rád dark souls si tam dá ten dark times mod, v tom je zase výhoda pc že si hodíme mod na cokoli téměř *3*
        • levelování nepřátel je nespravedlivý
          • Tilwaen
            Levelování hráče, aniž by nepřátelé levelovali také, je nespravedlivý.
            • Pro komunisty a jinou socialistickou pakáž může být.
  • Ta ai je vyloženě tupá. Dojdu k táboru lapků. první mě vidí, tak čumí a přemýšlí.... pak běží zavolat kolegy. Mezitím se pohnu o 5 metrů vedle. Kolegové ale běží na místo kde mě prvně spatřil ten co to šel hlásit a nevadí jim, že stojím vedle a musí mě vidět. Namísto aby zatočili ke mě, tak doběhnout na to místo. Tam čumí. Pak mě uvidí a jde ke mě.

    To je ten jejich supr systém? Nebo npc vůbec pomalu reagují když naběhnu rychle do tábora, tak než vyndají zbraň tak většinu zabíjí..
    • Na to, co se o AI napovidalo tohle obcas fungovalo opravdu velice podivne.
      • Vymakanou AI se snad ani nechlubili, pouze denním cyklem. Ale jinak AI v této hře je dost zvláštní
  • Ta potřeba zaměřovače ve hrách o ledasčem vypovídá. Čekal sem na dobu kdy nebudou nebo pujdou aspoň vypnout.
    • Ono se neni co divit, kdyz je Vavra trotl, kterej vzivote ani nevidel, jak se z luku strili. Vyzkousej si to. Vem si obycejnej luk. Vis jak se s tim miri? Tak ze si sip prakticky strcis do oka a miris pres nej. Pak se podivej jak to vypada ve hre ... takhle samozrejme trefis leda velky kulovy.
  • Já rozhodně doporučuju k vyzkoušení tento mód: https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/121?tab=description&BH=0.
    Nedělá nic s hratelností, jen upravuje nastavení hry. Vypadá to prakticky stejně, ale najednou to šlape mnohem líp. Je v tom zahrnut i "ugly" preset, který by měl umožnit hrát hru i na slabých strojích a ntb.
    • Johnny
      zkoušel sem, žádnej extra rozdíl to neni, až na to že svět vypadá mnohem mrtvěji když se nehýbe tráva...
  • Je treba si uvedomit jednu vec. Pokud pocty stazeni u danych modu vyjadruji urcite preference mezi hraci, tak az na asi desate strane s nejakymi 170 stazenimi je prvni mod menici barvu kuze (pouze u Bernarda).
    Pred vydanim to bylo postupne zveliceno na nejvetsi nedostatek.
    Proto obecne receno, at si dela kazdy co chce. Ale at nikdo nikomu nenuti, co ma delat (vcetne zjednodusivani hry v zakladu).
    Mimochodem. Porad lepsi mit autorskou hru nastavenou hratelnosti na omezene saveovani s volitelnym modem, nez naopak.
    • tak to ale taky ukazuje na dost nechutnou stereotypizaci

      ze silnej bojovnik musi bejt cernej
      • A z koho toho černocha měli udělat? Z úplně průměrného a nezajímavého bojovníka? Ty SJW, co tam chcou toho černocha přidat, nezajímá něco tak prostého jako realismus.
  • V clanku se nic o modu na nahotu nepise holomo. Tak jsou to mody na cenzuru nahoty nebo ji naopak pridavaji?
    • je to jenom clickbait. Na games už klasika.
      • Jack1947
        Což neznamená že ty mody nejsou že *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit