Přejít na výpis diskuzí

Stovky modů pro Kingdom Come řeší ukládání, páčení zámků, grafiku, vousy i nahotu

2.3.2018 15:30
Adam Homola 185 příspěvků

Bezmála tři sta. Tolik modů pro Kingdom Come: Deliverance najdete na stránce Nexus Mods, kde si můžete hru upravit k obrazu svému. Nové české RPG je na trhu teprve několik týdnů a už si ho lze rozšířit či upravit skrze 273 uživatelských modů. Řada z nich se týká jen větších či menších změn grafiky či...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Johnny: "vždycky a u každé hry jsou na tom nejhuř lidi co si koupěj hru na konzoli. už jen z podstaty konzole "
    Větší nesmysl jsem už dlouho nečetl.
    Často je to s optimalizací a bugama právě naopak. Hry se dělají na konzole, protože na konzolích se vydělává.
    • S optimalizací a bugama to bývá na konzolích lepší, ne proto že by se to primárně dělalo na ně a na PC se kašlalo, ale z prostého a jednoduchého důvodu.
      Konzole má jednu jasně danou konfiguraci a na tu to mohou odladit a vychytat chyby. U PC to mají podstatně horší, když musí řešit spoustu kombinací HW.
    • Kingdom Bug je ukázka špatného PC portu na konzole
    • Johnny
      Bohužel....

      Nauč se reagovat na příspěvek.
      • Jsem rád, že jsme se nakonec shodnuli.

        Kupodivu tam odkaz "reagovat" není.
  • Johnny
    Grafické mody já beru, to jo, ale mody co zasahují do mechanik hry moc nemusím. Vždy mi přijde že to odstraní určitou vybalancovanost.... Možná je to o zvyk že vždy hru jednou dohraju a pak si jdu hrát s modama... jediné co bych uvítal je vyšší obtížnost od cca prostředku do konce hry. Je to pak až směšně jednoduché
    • Vždycky ne, jsou mody, které napravují různé chyby ve hrách atd. A třeba zrovna KCD žádné vybalancované mechaniky určitě nemá, prostor pro modery je velký.
      • Johnny
        vybalancovaní tam je, tak na cca 5 urovni :D od desáté už je z tebe superman
  • Nejsmutnější je, že se stále tvůrcům vyplácí prodávat nedodělané hry. Lidi jsou prostě nepoučitelný, kupují hru ještě před vydáním a pak se hádají na fórech. Ještě trochu se tohle chování dá pochopit u her které mají multilayer, ale u všeho ostatního je to prostě jen hloupost spotřebitele.
    A pak má někdo kladně mluvit o herní komunitě. Neustále se tu lidi dohadují co je lepší, pc nebo konzole a ve stejnou chvíli si všichni nechají kálit na hlavu od herních studií.
    • Asi sis splet diskuzi v KCD mám 130h a je dodělaná na jedničku.

      Jinak jedinej kdo tady neustále breči v diskuzích je trapáček yx krerej se nemuže srovnat s tim že je KCD úspěšná.
      • Osobně jsem KCD nehrál, ale sleduju recence a názory + jeden muj kamarád si hru koupil na PC.
        Přijde mi tvůj případ jako buď velmi šťasný nebo neobjektivní.

        Nejvíc mě štve obhajoba fanoušků, že jiné velké hry byli na začátku taky zabugované. To se mi vždy hned uleví, když vím že ostatní firmy taky prodávají špatné produkty a proto už tedy asi nejsem hlupák co si koupil zajíce v pytli.
        • Jack1947
          Nejvíce knučej piráti co tu hru nekopupily bacha nato *15*
          • Tilwaen
            Nejvíce knučej piráti co tu hru nekopupily

            To se trochu střílíš do vlastní nohy, ne, Jacku?
            • Toho už někdo zpracoval *15*
            • Jack1947
              Ani ne, ale tady je alergický na slovo pirát pomalu každý druhý pcckář, tak proč zase jednou nepřiložit polínko že ?

              Navíc je to myšleno jako legrace, opravdu piráti neskučej spíše to bývá naopak ale pššt.
          • To je možný. V každým případě jsou na tom líp něž lidi co si koupili hru na konzoli.
            Jo a rozhodně tohle není obrana nebo ospravedlňování piráctví.
            • Jack1947
              To zase není fér ale u Skyrimu a Kingdom to platilo a bolelo dost... prostě optimilizace takovéhle velké hry je moc složitá.
            • Johnny
              vždycky a u každé hry jsou na tom nejhuř lidi co si koupěj hru na konzoli. už jen z podstaty konzole
    • Johnny
      já to dohrál bez problému (nahrano ted asi 127hodin). Na pár vtipných bugu sem narazil to ano (dokonce i slavíci mi šli odevzdat no problem) Ale tak černě bych to neviděl.
      spíš by mě zajímalo kde je ten patch co ohlašovali že bude 14 dni po vydání xD
    • A za tady kolem takovych je ... a jeste svoji blbost obhajujou.
  • Hodně z vás se tady ohání Skyrimem.
    Tak se zeptám kdo z vás v poslední době zkoušel Skyrim zapnout? Nebo Fallout 4? Narazíte totiž na velmi zajímavý bug - hra vám v menu spadne. Jediné řešení je zablokovat hru ve firewallu, nebo se odpojit od netu. Bethesda k tomu naprosto mlčí. Kdo si není schopen vyhledat řešení na netu, tak vhodil peníze z okna.
    KCD vs Skyrim? Inu KCD jde zapnout, jde hrát a jde dohrát. Skyrim ne.
    • Přesný!
    • Johnny
      ted sem to zkoušel a jak skyrim tak skyrim SE mi jde uplně bez problému
    • Jack1947
      Skyrim byvh možná ještě pochopil kvůli Win10 ale Fallout4? jako fakt to někomu nejede... to se mi moc nezdá.
      • https://bethesda.net/community/topic/147688/eastern-europe-players-games-ctd?page=1

        celé tohle vlákno se týká F4, ale děje se to i u Skyrimu.
        • Jack1947
          Jedná se o originální verzi a lidem to nejede lol a vaadil bych se že crack by to vyřešil ale fakt divnej problém a jinak já to mu věřím ( i když někomu jede po vypojení internetu hmm... )
          • S crackem to funguje normálně - někdo to tam zmiňuje :-). A právě blokace ve firewallu nebo odpojení od netu to řeší. Bohužel to člověk musí lovit po netu a než najde tohle řešení tak stihne přeinstalovat všechny ovladače, přeinstalovat hru atd.
            • Jack1947
              Já myslel že originál má nějaké nesporné výhody *7* no už nekoolikrát sme se přesvědčily že moc nemá aspn co se spouštění týče.
    • já si Skyrim koupil kdysi na PS3 a od půlky nešel hrát, protože díky nějakýmu memory leaku se hra vžycky po 20 minutách začla neskutečně sekat a Bethesda nebyla schopná to opravit, od té doby hraju Bethesdí hry jen na PC a jsem rád že jsem prozřel, nejen díky modům je to o dost lepší zážitek. Jinak zlatý KCD
    • Nesmysl.
      • Dělá to jak Skyrim, tak Fallout 4 atd. A dělá to opravdu hodně lidem.
        • Nezmínil jste důležitý fakt, že to dělá hlavně MODovaným hrám (!!!) a jenom určitým hráčům, čistá vanilla verze by měla fungovat bez problémů.

          Problém tedy bude nejspíš v nějakým konkrétních modech, který si online kontrolují svoji nejnovější verzi. Nemůže vinit vývojáře hry za to, že někdo zprasil mody a někdo si ty mody nainstaloval.
          • To není pravda - stačí si pořádně přečíst první příspěvek na tom fóru. Děje se to převážně hráčům střední a východní evropy. Je jedno, jestli je hra omodovaná nebo čerstvě nainstalovaná. Při načtení menu prostě spadne. Pravděpodobně to souvisí s creation clubem, nicméně když se zakáže ve firewallu přístup k internetu, tak to funguje normálně i s modama. Je to problém který už se řeší přes 2 měsíce a pořád se nic neděje.
            Mě osobně nefunguje čistá instalace klasického Skyrimu ani special edition a Fallout 4.
            • Kompost
              mne osobne napriklad vsetko slape jak hodinky. ako vravim len sa pitam
            • Jo, problém je údajně v Creation Clubu... ale co si myslíte, že je to ten Creation Club??
              > Různé mody oficiálně posvěcených Bethesdou.

              A k řešení: stačí hru spustit bez internetu a nebo s použitím VPN (IP z USA)
            • Kompost
              ci nahodou nieje problem na strane uzivatela. dohabane porty, ovladace, pocitac co zazil cisarovnu Alzbetu Bavorsku. len sa pitam, nie vzdy je na vine diabolska korporacia...
      • https://bethesda.net/community/topic/147688/eastern-europe-players-games-ctd/162?page=9
  • tak snad nějakej českej megafanoušek sepíše 100 důvodů proč hrát Kingdom Come. Vávra v tomto zatím zaostal.
    • Jack1947
      Sepsal bych 1000 důvodů proč počkat až to opraví... klído.
      • Vsadím se, že ani jeden z těch důvodů nenapíšeš gramaticky správně.
        • Jack1947
          Nějaké jednodušší útvary ano, navíc nevíím co to má společného s mou gramatikou *7*
    • Kámo ty máš těžký život. Do teď jsi musel několik let trpět kvůli Danově článku a teď zase trpíš z toho, že ta jeho hra je úspěšná... Možná by ti mohlo ulevit to, že bys tu dva týdny denodenně vypisoval nějaký hate ať už kvůli švarc systému, Bakalovi, kickstarteru nebo obtížnost, ale vidím, že to už máš za sebou... Ještě je možnost zaspamovat metacritic nulovými recenzemi, ale toho už se chopil jiný tragéd... Tak asi ti holt nezbude nic jiného než to prostě překousnout a nebo udělat vlastní hru
      • veris ze ani nemam? sem nakouknu jednou za dloooouhej cas. A nestacim koukat co tu smolis :-D :-D
      • Skyrim je několikanásobně úspěšnější, tak nechápu proč by měl někdo trpět kvůli hate článku od člověka, co není schopen udělat ani pořádný inventář.
        • Lol kestlize tu nekdo bluje dva tydne v kuse tak to ocividne nema v kebuli v poradku. Doufam ze ti aspon maminka usila k vanocum voodoo panenku jmenem Dan
    • To sepis ty, kdyz te to zajima
  • Líbí se mi, jak v diskuzích o Kingdom Come lidé začínají vzpomínat, jak to či ono bylo v Elder Scrolls uděláno líp. Vávra zřejmě musel udělat vlastní open world RPG, aby i lidem na games.cz došlo, jak dobře má Bethesda hry v mnoha ohledech udělané. Ironie.
    • Co konkrétně bylo uděláno líp?
      • tak třeba A.I nebo vyvážení obtížnosti v pozdějších částech hry má Skyrim lepší. Inventář je třeba šílený v obou hrách, jenže Skyrim měl to štěstí luxusního modu pro inventář první dny, KC zatím nic takového nemá. Tohle mě strašně překvapilo, Vávra taková puňta(alespoň jsem si to myslel) a dovolí tam dát takový inventář, když ví, jaký hate měl Skyrim za inventář. Trošku nechápu.
        • 1. A.I. nemůžeš úplně porovnávat, protože v KCD NPC reagují na mnohem víc podnětů než ve hrách od Bethesdy, ale jinak mně příjde, že AI je slabá v obou hrách. 2. Obtížnost je ve Skyrimu rovnoměrná kvůli level scalingu, což je akorát prasečina, která podkopává RPG prvky. To, že je hra v pozdější fázi jednodušší je logické vyústění toho, že máš naskillovanou postavu a tak to má prostě být. Stejný "problém" měly staré Fallouty nebo i novější New Vegas a zajímavé, že tam to nikomu nevadilo. Inventář už je věc vkusu, mně se líbí graficky, ale je fakt, že je v něm bordel a mohl být uspořádaný líp. Takže to máme jednu věc, ve kterém jsou je Skyrim lepší a ještě k tomu to je vlastně mod, co dalšího?
          • můžu si porovnávat, co si budu chtít, prostě Skyrim má lepší A.I, protivníci se nezasekali při první přirodní procházce, scaling je ve Skyrimu dost opraven oproti Oblivionu, dá se říct, že funguje akceptovatelně, takže když máš dobrou postavu, není ta hra nějak hardcore, ale najdeš i výzvu po celou dobu hraní oproti KC:D, kde se obtížnost před polovinou hry rozpadne a ty likviduješ nepřátele na jednu ránu.
            • nesmíš to hrát na easy *15* zkus legendary trollíku.
            • asi existujou dva ruzny skyrimy

              vyzva od zacatku nulova, ai neexistujici, herni mechaniky o nicem

              loading pri vstupu a vystupu z kazdy budovy, byly tam nejaky dialogy?

              byl tam nejakej roleplay, kdyz behem jednoho odpoledne jsem byl master of masters of all masters ve vsech guildach?

              a krome draku tam snad nebylo nic zajimavyho
            • uklidni se hysterko, raději mi napiš těch 97 věcí v čem je to lepší než Skyrim *4* *4*
            • Nechceš jít s tím skyrimem už do hajzlu? Vávra udělal hru, která je v 97 věcech ze sta lepší, tak se s tím prostě smiř a neřvi tu furt
        • Pán Váver. Keby som já robil hru, že ja hambil by som sa za takýto invenár keby moja hra mala
  • Ze ta hra nema ani workshop je taky na povazenou.
  • Ja osobne jsem nahodil mod delajici tezsi NPC pro pozdejsi fazi hry, kdy mam jiz kvalitni vybaveni a nepratele v 90% vzdavali souboj po prvnim i vykrytem uderu a hra se stala naprosto trapnou a nudnou. Nevyhoda je, ze jsou bytelnejsi i zvirata, takze lovit je na druhou stranu dost opruz, kdyz i do zajice jsem musel nasazet 8 sipu, nez jsem ho mohl obrat, ale tim, ze ty mody jsou reseny jednim souborem, ktery nakopirujete do jednoho adresare hry, tak je velice jednoduche ty mody aktivovat a deaktivovat.
    A potom jsem nahodil mod pro ukladani her, protoze mi hra cas od casu padala, nebo se sekla a prisel jsem tak nekolikrat treba i o hodinu hrani. Je totiz otravne jezdit porad spat nekam do hospody, kdyz zvlast v pozdejsi fazi hry vam hrdina bez jidla a spanku vydrzi v pohode i dva dny v kuse a navic kus zvance mate na kazdem rohu a mit sebou susene maso atp. taky neni zadny problem.
    Jinak system odemykani zamku, kdy nektere otevrete az pozdeji mi prijde jako vyborny napad. Jak normalne nehraju stealth hry, tak tady se mi libilo vyrazet na nocni bokovky pekne cely v cernem a krast.
    Jinak na to, ze ty NPC jsou tupe jako v kazde jine hre, tak zabiraji neskutecne vysoky vykon CPU a tohle si mohli autori odpustit, nebo to nejak poradny vyladit. Ten loading pred kazdym rozhovorem, pri kazdem sebrani rostlinky atp. je naprosto otravny. A potom jsem videl zaverecne titulky a na AI byl vycleneny jediny clovek ...
    Jinak hra je plna vybornych napadu, ale casto nedomyslenych do konce. Rychla jizda na koni je pozitek, ale ze i v te nejvetsi rychlosti zatoci ve zlomku vteriny o 90% je naprosta pakarna a navic ve meste, kde dochazi diky vysokemu poctu NPC k velkym skokum a zaskubum je to hodne na skodu.
    • Still
      Divné, v nějakem vývojařském deníčku přímo Vávra ukazoval kutloch lidí, co vyvijí AI a seděli tam asi tři lidi.
    • Tak smysl to má. Prostě zabiješ rytíře máš jeho Armor atd....

      Tyhle věci má na svědomí špatný systém dovedností, kdy se levelujes opakováním činnosti. Tedy si dáš hodinu s kapitánem Bernardem a umíš boj nejlépe jak můžeš....

      A pak jen sehnat brnění a skoro nikdy ti ho neprorazí.
      • Ten system levelovani neni vubec spatny, uplne by stacilo, kdyby se levelovali i tvi nepratele, aby to nebylo potom tak snadne. Ale jinak mas recht, ze stejne jako nemuzes za cteni jedne a te same knihy dostavat nove zkusenosti, tak by to mohlo byt limitovano i u jinych cinnosti nejakym dennim maximem atp., urcite by nebylo slozite to nejak domyslet.
        Me osobne teda dost mrzelo, kdyz nebyly zaverecna valecna tazeni prakticky vubec vyzvou a vsechny bitvy by se vyhraly i bez me ucasti.
        Osobne bych preferoval vice souboju 1vs1 s neprateli o sile Bernarda, nez kdyz na me utocilo 3-6 slabsich enemaku a clovek musi jenom couvat a delat komba se prakticky nedalo a couvat clovek musel, protoze s tim prepinanim na soupere je prakticky nemozne zbrani, ci stitem vykryt dva a vice souperu najednou a nezbyva nez uhybat pohybem.
        Skoda, ze tam krome pestnich souboju, ktere v pozdejsi fazi byly taky hodne snadne a to ikdyz jsem hral s modem, tak nebyla nouze o nekolika sekundove bitky, kdy jsem soupere omracil druhou ci treti ranou, nebyly i nejake "rytirske" turnaje. Hra zkratka nereagovala a neadaptovala se na silu hracovy postavy, pritom by to nebylo nic sloziteho. Skoda
        • To máš těžké, nezavděčíš se každému. Kdyby to na konci bylo těžší, tak by všude pro změnu plakali jiní hráči, že už i tak dost těžká hra je na konci ještě těžší...

          Ne každý má prostě nervy na Dark Souls. Někteří hráči hrajou RPG hry prostě kvůli příběhu.
          • Ale tady jde o to, ze ta hra je od urcite casti naopak naprosto smesne jednoducha a prakticky zadny souboj neni vyzva, dokonce si clovek bez problemu poradi i s takovymi matadory jako je Bernard. To mi opravdu v poradku neprijde a nechce se mi verit, ze vetsinu hracu bavi zastavovat kvuli zcela nudnemu souboji, kde da jednu ranu a to klidne i takovou, kterou souper vykryje, ale diky nepomeru sily a dalsim skillum i ta vykryta rana pro nej znamena, ze vzdava souboj. To mi tedy prijde jako naprosta demence a totalni degradace celkove hratelnosti. Tady si opravdu myslim, ze nemohlo byt tak slozite to aspon castecne vybalancovat a jak se ukazuje, tak to dokazali lide, kteri se na dane hre ani nepodileli a trvalo jim to par hodin, ci dni, takze co teprve by dokazali lide, kteri ty mechaniky tvorili a znaji o nich prvni posledni.
            Ja chapu, ze je treba fandit ceskym vyrobkum ve svete, ale takove to poikrytecke prehlizeni zasadnich nedostatku jenom proto, ze je to hra od ceskych tvurcu mi prijde znovu jako demence.
            Ja jsem si hru nakonec uzil, ale bez tech modu by posledni desitky hodin byly naprosta traparna a soubojum bych se vyhybal jako certy krizi, protoze by znamenaly akorat nudne a otravne zdrzovani v plneni questu.
            • Kdybychom byli tri z milionu, tak by ten mod nepatril mezi nejstahovanejsi ty trapna troli nulo. *3*
            • Tyjo, z toho milionu zákazníků jsi asi třetí, který si na to stěžuje. Asi na tom něco bude.
          • Jack1947
            Tohle zase Dark souls nebude, stačí trochu promyslet postup a je to. Jsem rád že to Dark souls nebylo nakonec... třeba ale ten kdo rád dark souls si tam dá ten dark times mod, v tom je zase výhoda pc že si hodíme mod na cokoli téměř *3*
        • levelování nepřátel je nespravedlivý
          • Tilwaen
            Levelování hráče, aniž by nepřátelé levelovali také, je nespravedlivý.
            • Pro komunisty a jinou socialistickou pakáž může být.
  • Na PS4 stačí aby vám hra jednou spadla a všechny savy se poškodí a už se nenačtou
  • Ta ai je vyloženě tupá. Dojdu k táboru lapků. první mě vidí, tak čumí a přemýšlí.... pak běží zavolat kolegy. Mezitím se pohnu o 5 metrů vedle. Kolegové ale běží na místo kde mě prvně spatřil ten co to šel hlásit a nevadí jim, že stojím vedle a musí mě vidět. Namísto aby zatočili ke mě, tak doběhnout na to místo. Tam čumí. Pak mě uvidí a jde ke mě.

    To je ten jejich supr systém? Nebo npc vůbec pomalu reagují když naběhnu rychle do tábora, tak než vyndají zbraň tak většinu zabíjí..
    • Na to, co se o AI napovidalo tohle obcas fungovalo opravdu velice podivne.
      • Vymakanou AI se snad ani nechlubili, pouze denním cyklem. Ale jinak AI v této hře je dost zvláštní

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit