Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs

    Na papíře, možná. To by ten systém rozhodnutí musel fungovat jak má. A nic to nemění na to tom, že dungeony jsou ve Forlorn Swords  malinký a nejsou v nich téměř žádný monstra, i questů mají kromě těch hlavních pro kmeny pomálu.

    Akt 3 končí předčasně, je tam jen naroubovaný něco jako tunel, na jeho konci ti hra přehraje prezentaci či finální slideshow, a i v ní se hra spletla. Ukončení v tom místě nedává moc smysl, je evidentní, že chybí Akt 4 s Kamelotem, mám zlý tušení, že ho nakonec za rok vydají jako placený DLC.

    malej spoiler: 

    Zvolil jsem třeba jako konec obdarování kněžky Neante a prezentace mi nejdřív vyplivla, že se stala uctívanou a mocnou vládkyní a o pár screenů dál, že zůstala skromně žít v Cunauchtu pomáhajíc místní komunitě.



  • Horst_Fuchs

    Po dohrání všeho co hra aktuálně nabízí, kromě několika questů tak zabugovaných, že nejdou dokončit.,  musím říct, že zdejší recenze je fakt blábol. Sice mě průzkum ve hře bavil, ale zbytek je zmatek, za mě je 50% tak akorát.


    Je to titul, co vyšel minimálně o rok dřív, asi došli peníze. Oni jen smazali nápis nápis early access a přilepili k už tak zabugovaný 1. části  rozdělanej zbytek hry. Hlavní pozitivum hry je fajn explorace světa a alespoň zpočátku tajemná atmosféra a začátek příběhu, to je fakt. Všechno ostatní je jen zprasenej dort pejska a kočičky. 

    Bugů stovky možná tisíce, některý i brání dohrání, jiný jen bizarní (šplhání vodopádem nahoru, většině NPC je putna, že před nima zcela vybílím jejich dům, vy umřete po pár metrech pádu, váš kůň s vámi seskočí i 200 metrů dolů jako nic), vyvážení class a obtížnosti je strašný, NPC se ani nehýbou jen teleportují, nepřátelé jsou tupý jak v časech Doom 2,  korunuje to bídná zvuková stránka hry i špatná optimalizace. Největší průšvih je chybějící 4. část hry s Kamelotem, hra končí najednou na kkonci 3. části takovou narychlo splácanou slideshow, navíc ještě zabugovanou. Tohle je fakt jen early access.


    Svět hry působí dost mrtvě, dialogy převážně hrozně odfláklý, boj dost divnej jelikož, pár voleb ve hře je, ale opět dost zabugované takže se mnou poslední 2/3 hry pořád NPCčka mluvili o postavě co jsem v 1. aktu dávno zabil jako by žila, no a překlad je očividně strojový se spoustou nesmyslů.

  • Jasuja

    9/10 je totální non-sense. Ta hra na to nemá... Dabing je parádní i scénář a vývoj postavy, to se hře upřít nedá, ale zbytek je průměrný, při nejlepším. Co se týče hudby, nevím koho napadlo cpát do Artušovské legendy severský pagan folk, který miluji, ale tady nemá naprosto žádnou vazbu. Nesedí mi celá ta stylizace, ani prostředí a ta předpotopní grafika tomu taky nepomáhá, nemluvě o vyprázdněnosti světa a argument, že to je vlastnost toho světa neobstojí, protože takovej zmar civilizace jako v soulsovskách to rozhodně neni... Pokřivená legenda ve stylu Exculibur mi zároveň nikdy nebyla blízká. Navíc to bestiářem vykrádá snad každý lore co znám (topivci, red-caps, dryády, ďasovec) no "pejske" a kočička vařili dort, bohužel pro mě to hroutí stylizaci. Příběh mě taky kdovíjak neoslovil (tématem), jinak je dobře vystavěný a dialogy vysoce nadprůměrné. 

    6-7/10 by bylo zasloužených, ale to že je to indii, neznamená, že by jí měl nějak přilepšovat. 

  • Derp_1337

    "třetí kapitola je hodně odfláklá, víc nedokončená než hotová."

    Pokud vím, tak Chapter 3 se odvíjí od tvých předchozích rozhodnutí. Někdo to má super krátké, někdo jiný se s tím babral pár hodin. Velkou část příběhu jsi mohl udělat už v Ch.2.

  • Horst_Fuchs

    Začínám si říkat jestli to recenzent skutečně vůbec dohrál. Začátek hry vypadá fakt slibně, ale jak postupujete ve hře tak je vidět, že hra byla dokončená opravdu dost narychlo, třetí kapitola je hodně odfláklá, víc nedokončená než hotová.

  • Horst_Fuchs

    Teda já bych čekal, že takhle graficky zaostalá věc pojede krásně rychle, nenáročně, a opak je pravdou. Lecjaká Unreal Engine 5 hra je míň náročná a vypadá nesrovnatelně líp.

  • Kompost

    a to je problem lebo?

  • Petrson

    Ta hra není vůbec pěkná..

  • Derp_1337

    Dle PS Store ano.

    Jinak na všechny otázky má Google nějakou odpověď. 

  • Widl_CZ

    Dnes vyšel patch, tak se to snad zlepší.

  • Ta čestina je i na PSkovou verzi?

  • po tom co si pisal, mi to pripomenulo casy piratenia, kde piratske verzie mali bugy a ine prkotiny sposobene verziou hry pred vydanim (cite skorsa verzoa nez ta co nakoniec vysla)...

    ale inak dik za tvoje prispevky, dalsia varka co ma presvedcila o odlozeni zahrania az dakedy po polroku+ (aj ked stiahol som si to demo, nech sa na vlastne oci presvedcim pred kupou, ale nemam nan chut ani nahodou...)

  • Já odehrál 47hod. a na žádné takové bugy jsem nenarazil, ano bugy ve hře jsou, ale z mého herního pohledu,  nic co by bránilo postupu hrou. 

  • Horst_Fuchs

    Ne, mě naopak přetěžuje jen trocha nákladu, mám podezření, že to nějak divně kalkuluje s konkrétním počtem předmětů v inventáři i když skoro nic neváží. Ale to nevysvětluje proč chvíli běhám, savnu, zabijou mě a po loadu mám zase přetížení.

  • Widl_CZ

    Já zatím jen pár grafických bugů a jednou mi vypadl zvuk. Trochu kulhá optimalizace, ale stejně se divím, že to vůbec na tom Unity dokázali takhle rozchodit.

    K tomu přetížení. Nesebral jsi náhodou v hrobce na hřbitově ten velký obouručák? Ten má 100kg a spolehlivě mě přikoval k zemi :D 

  • Horst_Fuchs

    Jinak je to celkem brutální bugfest, počet bugů jde minimálně do stovek, tohle chtělo ještě aspoň půlrok dolaďování a optimalizace. A to jsem jen v první kapitole, zbytek hry je na tom prý ještě hůř.

    Plno sidequestů funguje jen tak napůl, některý důležitý mechaniky jako přetížení si dělají co chtějí a dokonce jsem ve narazil na takovej bug, že asi budu muset hrát úplně od začátku pokud nenajdu nějakej cheat, resetoval se mi obsah dungeonu kde jsem zrovna byl i se vstupní magickou bariérou (teď nadobro zavřená) takže už se nejde dostat ven.

     Kvalita!

  • Derp_1337

    No doufejme, že ta hra bude mít úspěch a vývojáři začnou dělat na pokračování, které bude aspoň o generaci dál. To by byla ideální situace pro všechny.

  • AXE_CZ

    Za mě si to tu 9tku rozhodně zaslouží. Grafika by mohla být lepší ale zase neurazí a má svůj styl. Questy jsou hodně povedené (variabilní a rozvětvené). Samo sou tu i takové ty klasiky jako přinez , zabij , uvař. Ale občas se z toho vyvrbí docela sranda. Například zapovězený a hrozně tajný druidí rituál. :) to jsem se válel smíchy. 

    Obtížnost je tak akorát. Občas výzva. A míst je dost (dungeonů) ale musí se hledat. Často lepší takhle než ty generické v skyrimu a oblivionu. Kde byli snad na každém rohu.

    Obnecně by to chtělo víc obsahu, ale to třeba ještě bude. Mechanicky je hra dobrá. 

    Co musím vyzdvihnout je hudba u bosů. Ta je skvělá. Naopak ambientní v přírodě by mohla být varabilnější. 

    Mám 25 hodin a jsem zvědaví co bude dál. Nelituji ani eura které jsem dal.

  • TheSuffering

    Ve hře louče jsou. Dokonce se dají i použít. 😉 Ano, vyrábět si věci můžeš kdekoli na světě (když máš příslušný perk), ovšem pokud suroviny potřebuješ na quest popř. jako obětinu na oltář, musíš je mít fyzicky v inventáři. A s tím je vlastně spojena moje velká výtka, suroviny celkově mají ve hře nastavenou strašně velkou hmotnost.

  • Reeki

    Ja mam ve hre odehrano pres 30 hodin takze me hodnoceni:

    1. Graficka stranka hry, ta je nekdy vylozene oskliva a vzhled postavy a NPC, by chtelo notne vylepsit a to se tyce i veskerych budov a interieru. 2. Pohled z treti osoby je take velice spatny a nedodelany, vicemene skoro nehratelny, ano vim o tom, ze byl udelan dodatecne a proto to chce poradne predelat.

     3. Privital bych daleko vetsi vzhledovou variabilitu zbrani a hlavne vice druhu armoru a ruznorodostiu na vsech postave, NPC a to vcetne nepratel a take vzacnost itemu nejen seda, bila a modra, klidne ve hre mohy byt i zelene, fialova a oranzove itemy + sety a ano vim itemy jdou kraftit a neustale zlepsivat, presto si myslim ze vetsi rozmanitost by hre jen prospela. A ve hre mi strasne moc chybi louce.

    4. Velice malo dungeonu a celkove, jsou az na vyjimky (jako podzemni zaklety hrad) dungy hlavne na 2 mape opravdu o nicem.5.  Hudba take nic moc a ve na Cuanacht mape v hlavni vesnici velice rusila.6. Kdyz vytezite rudu, popr roztipete drevo, tak se vam automaticky sekera a krumpac nevymeni za zbrane, je to fakt otravne.7. A celkove svet pusobi velice mrtve hlavne mesta a hrady, kde je to opravdu bida, ano hapu ze svet se riti do zahuby a vsude je temnota, mor a boj o zivot, ale ve hre to pusobi dojmem ze uz nikdo neprezil. 

    Naopak vylozene pochvalit mohu vysokou variabilitu bildu, stromy talentu a moznost si udelat z vaseho avatara prakticky co chcete. Bojovy system se mi libi (hraji dve jednorucni zbrane a luk). Animace tezby rud a ,sekani dreva jsou velice povedene. Questy jsou variabilni a vetsina je povedena. Dobre udelano je take to, ze muzete mit veskery material ve vasi bedne a muzete kdekoliv ve svete craftit, takze nic u sebe krom vybavy a potionu a zradla vlastne nepotrebujete, jako celkove ta hra ma co nabidnout pro hrace kteri maji radi otevreny svet a nez vyjde Skyblivion :-) Tak to zabavi, ja tomu ted davam 65% a azjednou ve hre budou stovky modu jak nam bylo prisibeno, tak to bude min 80%, do te doby si musime vystacit s tim co je. 

     

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit