Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    Graficky to vypadá parádně ... co se gameplaye týče, tak tam zatím ještě žádný není. Kromě dvou misí a střílení z luku na terč. Přirovnal bych to k Star Citizen Hangar Modulu. *2*
    • Asharak
      Nějak tak, možná trochu dál, ale měli by dál vydat bojový systém, aby nebyla nuda ^^
  • Hellboyov clanok v novom leveli je zase najlepsi..vzhladom k afere gamergate by som na jeho mieste nenapadne zakomponoval do hry selku s vyzorom Anety Sarkesian alebo Zoe a nehal ju dojit kravy...kydat hnoj, vyhanat husi na pasu a rajbat bielizen v potoku v ramci minihry. Pripadne taky maly najazd turkov a jej skoncenie u nejakeho saracena...
    • Zrzavý vesnický idi*t by taky nebyl špatný nápad.
      • a bylo by dobry, kdyby treba celou tu vesnici podpalil.
      • Hnisavec
        *1* *1* *1* *1* *1* *15* *15* *15* *15* presne to som si predstavoval pri čítaní toho článku...rofl
        • mirekdusinojc
          No už bude dost, že ve hře budou obyčejní vesnický burani jako vy.
          • Hnisavec
            ja som s tebou husi nepásol...neviem ako ty...dúfam, ale že si prečítal aspoň Hoši od bobří řeky, keď už máš taký nick...
            • mirekdusinojc
              Jo já s tebou naštěstí taky ne a neboj, Hoši od Bobří řeky patří k mojí oblíbené próze, i když tam žádný Mirek Dušín nefiguruje.
    • Vavra takove postupy vubec nema zapotrebi. To jsou taktiky lidi, kterym nazorove oponuje. Okopavani pat na twitteru, vymysleni a postovani zesmesnujicich obrazku. K tomu Vavra neklese.
    • Heh, to by byla supa:D
  • Veskoslav
    Tak pár postřehů.

    Graficky je to fakt pěkné, na to že se jedná o Alfu, ale mám ve hře docela fantasy zatím:-D Mám dvě ďábelské slípky, co chodí nesutále za mnou, skrze textury, dva lítající duchy ve středu vesničky, skoro českou vlajku v řece (místo bílé je fialová, jinak barvy sedí) a dvoumetrovou kopřivu u lukostřeleckých terčů:) Ale užívám si to, koukám, kde co a jak a pak se pustím do "reportu" tvůrcům. Věřím, že postřehy nás, prvních z hráčů, budou ke prospěchu stejně jako to je u SC:)
  • VaZqeZ_EU
    Graficky je ta hra opravdu fantastická! *14* Jen tak dál Warhorse, držím vám palce!
    Opravdu ale nechápu některé negativní komentáře tady.. Proboha vždyť to zatím není ani plnohodnotná alfa! "TECH" Alpha verze "0.1" chápete? ...
    • Engine už se podstatně nezmění, akorát odstraní bugy, přbudou questy a funkce jako jízda na koni a šermování, je to hotová hra, víc už s tím nehnou, graficky je na úrovni Crysis z roku 2007, vzhledem k tomu, že plánují vydání na rok 2016 jsou o 9 let pozadu, to se nemůžeš divit, že se to spoustě lidí, kteří ví, to co já, nelíbí a spoustě lidí, co to neví, jako ty, líbí.
      • Ne, kdybys dělal něco jinýho než tady stupidní trolling, tak bys věděl že Dan několikrát říkal že prakticky všechno co je tam vidět bude vylepšený, nebo doslova udělaný znova. Animací je tam dost málo, taky zřejmě motion capture obličejů.
      • Ty jseš srandista. Vem si jakoukoli dnešní AAA hru a můžem debatovat o grafice. Každá vyniká v něčem jiném, ale rozhodně žádná není ideální nebo alespoň pro mě dechberoucí. Co se změnilo za třeba 4roky.. max. nasvícení a v tom si KC zrovna vede velice dobře. Porovnej si třeba skoro finálního Zaklínače 3(venkovní oblast). Je v tom takovej rozdíl? Navíc opětovně konzole tlumějí rozlet v grafice, tak o co jde.
      • VaZqeZ_EU
        "graficky je na úrovni Crysis z roku 2007" ..si doufám děláš srandu ne? A nebo nemáš moc silné grafické cítění, což je taky možné..
        Každopádně doufám, že sem Dan nezavítá, páč bych se opravdu styděl.
        • Naopak at zavitá a vidí co tady za kretény kritizuje "hru" kterou ani nezkusily. Nejlépe aby šel nějakému tomu kryplíkovy napravit ciferník zdá se že by tady pár ichtýlků potřebovali provětrat. Sezení u kompu dennodenní plevelení na diskuzích jim evidentně moc dobře nedělá.

          Ps: Vávry bych se být jimi bál... já osobně bych se bál.
          • Nojo nakrnout Vávru není žádná sranda. Vtrhne k tobě komando s červeným VH na zádech, hoděj ti pytel na hlavu a za chvilku se potápíš na dno Orlické přehrady s betonovými polobotkami na nohách. Proč si myslíš, že je Mafie v našich končinách tak dobře hodnocená? Protože každý komu se nelíbila skončil jako žrádlo pro prasata. Zdejší hateři mohou být rádi,že Vávra odešel z 2K czech po neschodách s vedením, kdy chtěl odpůrce Mafie 2 podrobovat právu útrpnému. Protože jen pramálo zubožených kreatůr může vyprávět o bestiální krutosti, jež dohnala Vávru k znetvoření jejich těl do nelidských podob, aby ukojil svou touhu po lidském utrpení. Vážně nevíte vůbec nic. *16*
        • Veskoslav
          Dan tady byl na začátku. Jednoho z trolů cituje na svém FB:)
      • ucho
        konečně příspěvek... který umí i pobavit :)
      • Veskoslav
        Lord Blob nebo tldr? Už se v tom ztrácím.
  • "Warhorse totiž koncept raných verzí her pojmou po svém. Znamená to, že nyní uvolněná verze je spíše technickým modelem - obsahuje několik herních mechanismů v pokročilé fázi vývoje, nikoliv ale všechny"

    Autor clanku nevi nic o Everquest:Next nebo Star citizen? Mne to celkem pripada ze si v tomhle Warhorse koncept po svym moc nebere.
    • Se SC si dokonce vyměňují technologie, SC bude používat model oblékání postavy z KC:D, vývoj těch her má k sobě zřejmě dost blízko. *8*
  • Malleth
    Ok, je to nádherný, o tom žádná. Úplně jinej level oproti jiným open world hrám, díky smyslu pro detail, kterej sem jinde do teď neviděl. Skvělý jsou i rutiny lidí, když pominu mistra lučištníka co tam mlátí do plotu.
    Na druhou stranu hraju hry zhruba 18 let a ještě sem v žádný hře neměl takovej problém s otevíráním dveří.
    Quest s lukem je extrémě frustrující, ale počítám že to není reprezentativní vzorek a proto si nejsem jistej jestli ho tam měli vůbec dávat.
    Taky je celkem paradox že celou hru je tam crosshair, dokud neequipnu luk :)
    Hudba je na můj vkus hlasitá a epická na to že tam jen honim ovci po návsi.

    Celkově tam ale potenciál vidět je a těšim se až přidaj combat
    • Hudbu doporučuju vypnout. Alpha má skvělé zvukové atmosféry a hudba myslím jen zbytečně ruší. Na dveře se dá zvyknout / počítám, že o tom Warhorse ví a vyřeší. Crosshair u luku chybí asi schválně, ale je pravda, že při hraní zbytečně překáží. Obecně UI bych vyřešil jako mistr Gopher ve hrách Bethesdy. *4* *9*
  • Už se těším na recenzi od Lukaše Grygara.
    • PreidaQ
      Asi takhle: Dvě hodiny hraní, 10/10, dále hrát netřeba.
    • sevastopol
      Shots fired!
      • Missed
  • zeptam se jako autor clanku... hral to nekdo? Jaky to je? Barona mam, jen jsem jeste nemel cas a asi jeste par dni mit nebudu. zajima me nazor na hru, ktery jsem v prvnich prispevcich nenasel, tady uz je to jak na idnesu. K VECI PRATELE!
    • Morraw
      Malá vesnička + okolí na proběhnutí. Pokec s pár postavami, zatím samozřejmě bez dabingu. Větvený quest na jehož konci si můžeš zastřílet z luku. Spíše na koukání než samotné hraní zatím.
  • Je vidět, jak alpha Warhorse strašlivě poškodila. Za včerejšek vybrali tolik peněz, kolik obvykle vyberou cca za týden a pokořili další stretch goal. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit