Přejít na výpis diskuzí
The Division vyjde i na PC, Xbox One bude mít exkluzivní obsah
20.8.2013 | Adam Homola
116 příspěvků
-
Proč bys potřeboval dvě zařízení?
-
Ahoj, nějak mě zarazilo, že se v upoutávce píše: "..Hra by se měla na konzolích objevit v posledních měsících letošního roku.." tak jsem podnikl důkladnou analýzu internetu (zadal the Divison do Googlu) Údaj vydavatele - nejdřív Q4 2014
-
Jedna otázka četl jsem komentář jednoho malého chlapce který říkal že vývojáři udělají lepší grafiku v této hře na pc....
Ehmm chtěl bych vědět co na této hře graficky zlepšovat,z nových konzolí to jako jedna z mála her žere 60%výkonu...z Xone 70%(má trochu slabší HW)
Ta hra je už snad na nejvyšší gr.úrovni co dnes vývojáři dokážou...a tady chlapec si myslí že by utáhl lepší grafiku,když bude rád že utáhne sotva tu next genovou?
Z next genu to žere 5GB ram....na vyšší propustnosti vlastně na 10x větší propustnosti co máš na PC...připrav si na next gen grafiku min 16GB ram.
Ok jaguar...to jsou 2 cpu čipy na sobě...2 processory 4x4+4x4tudíš něco jako PC i7,či AMD FX 8350...když vezmu v potaz tak tato hra využívá na next genu 6 jáder a 8 vláken,další 2 jádra jsou na streaming a OS....takže si kup min AMD FX 8350.
GK....většina z vás zapomíná že srovnání s PC je nesmyslné...jelikož ta GR karta je sama DDR5 1GB(cca AMD 7850)+si bere 1.5GB z ram GDDR5..a cca 30%+výkonu z CPU,tudíš je ta gr karta až 2x silnější a výpočetních jednotek má i dokonce podle nvidie 2x více než titan...tak si pořid min AMD 7970,či si našetři na 7990....:)aby tvé PC dosáhlo stejného herního výkonu......nechápu ty malé děcka co ví exkrement o HW a kecají o věcech o kterých nic neví....za 40 let svého života jsem nezažil takovou demenci. -
Koukal jsem, ale nevěřim. Možná zkusím z warezu a když bude fajn (hlavně ten MP by se mohl vrátit ke kořenům 2. dílu) rád koupím origo. Ale všichni víme, jak je to dneska s hodnocením her...
-
Jestli jsem u Far Cry 2 vydržel 2 hodiny, u Far Cry 3 už tak 4 hodiny...
-
Samozřejmě je toho víc ... já nejsem programátor, takže všechno z hlavy tady nevypíšu. Jenom se snažím říct, že to fakt o zmáčknutí tlačítka v "editoru" není ...
-
Ale jo, aj se tesim docela... uz ted musi byt ma graficka karta zhrzena, ze do ni poslednich par dni laduju akorat rogue legacy - tak tohle bude takova omluva =)).
On a more serious note - uz prvni gameplay jsem videl asi trikrat, coz lze brat jako vcelku kompliment, anzto jsem se pristihl, ze videa z novych her vetsinou vypinam v pulce, a i kdyz musel byt port na pc kazdemu zrejmy, je fajn to mit oficialne =). -
me libi ten vtip se slusnym webem *5*
-
Nakonec i ten Blacklist se podle zahranicnich recenzi povedl.
-
To jsi asi nehrál Far Cry 3.
-
optimalizace vůči HW je jen dílek toho puzzle. Základem je pořád architektura výpočtů - čili procesor (tím ti dávám jen zčásti za pravdu)
-
Ano, Ubisoft kdysy dávno vydal Splinter Cell 1,2,3 a jinak si z posledních let na žádnou dobrou hru nevzpomínám.
-
Ono nejde o to, že by to nejelo ... hra se vyvýjí na jedné konfiguraci HW a na tu je optimalizovaná až tak, že když bys ji dal na něco jiného, tak to třeba nespustíš ... Takže pokud bys měl stejné PC jak ten vývojář, tak není problém si to zahrát na win 32 ... akorát to 99% nemá a tak je potřeba optimalizovat hru aby jela na všem a to se u hry, která je jen pro konzole nedělá. Takže asi klik při exportu to jen nebude.
-
...který stojí za peckou typu Assassin's Creed a právě velice slibně vypadajícími Watch Dogs a The Division. Na svůj podpis v petici za PC verzi jsem hrdý.
-
chlapec si ale neuvedomuje ze ta konzole je lepsi komp nez mas ted, a je to dana konfigurace takze na ni budou optimalizovat. Ve vysledku ta grafika bude lepsi a plinulejsi prave na konzolach nez na tvem pc, protoze tam musej brat v uvahu siroke spektrum hw, a to ani nemluvne o tom kolik toho "sezerou" ovladace, ktere budou mit konzole neporovnatelne lepsi nez pc (viz zase jeden hw).
-
tu reklamu nenavidim, uz jen kvuli tomu deformovanymu retardovi s xichtem opice
-
Ach jo:)
-
A taky predstava jak se ty hry nedelaj je taky zajimava. Kazda jedna existujici hra ma build na win32, a je uplne jedno jaka platforma (vita-xbox-ps-wii-rohlik) protoze tam se to vyrabi, kodi, modeluje a testuje.
Taky mi pride usmevne, ze kdyz hry vychazeli napric naprosto rozdilnymi platformami (x360,ps3), tak nebyl to zadnej problem (cislo kolik takovych her je mluvi za sebe), a tedkon tu mame 3x to same x86 (pc,xbone,ps4) a najednou to je strasne krutoprisne kdyz nake studio/publisher se to rozhodne vydat na vsecko.
Ano tak nejak to bude, klik pri exportu jak v Unity. -
To sorry tiscali, ale nad sračkou co k hraní potřebuje dvě žažízení rozhodně slintat nebudu, to si můžou strčit někam a navíc je to ubisoft...
-
On pochopil, snad zjedna napravu (registruje se).