Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jen doufám že The Elder Scrolls nebude podobný Dragon Age nebo Mass Effektu. Jestli to znetvoří ve jménu usnadnění a bude to jen rádoby klikačka z pěkným dějem tak padne poslední bašta tvrdšího RPG games. Co pak už zbývá lidem kteří si pamatují Stonekeep nebo Dungeon Mastr nebo Ishary atd? Snad jen Drakensang a to bůh vy na jak dlouho :( I Nwn pokračování vypadá děsně a Gothic ? To byla doslova tragedie. Jsou tu sice ještě velké žhavé uhlíky jako Witcher II a nebo Risen II otázka je jak dopadnou...

    Hold blíží se doba kdy jedním kliknutím máte hrdinu druhým kliknutím vše zabijte a v dialozích bude jen Ano pane, ne pane, Chci sex hned.
    • Oblivion byl svým systémem taky primitivní hra pro masy.
      • Jo to jsme viděl při levelování postavy jak to bylo primitivní....skákání po mapě na akrobacii atd a aby bylo max bodů na přes tup...O ty můj Tondo zkus něco jiného.
        • Levelování postav je ta největší hovadina, co jsem kdy viděl....A pokud považuješ za těžké, respektive náročné na uvažování (to si totiž já představuji pod pojmem náročné rpg) to, že musíš skákat jak hovado pět hodin, aby jsi získal požadovanou úroveň nějaké statistiky, pak je mi tě líto. Víš, že existují hráči (a není jich málo), kteří si třeba něčím zatížili klávesu na běh, nasměrovali postavu do zdi a nechali to tak přes noc?? *1* Tomu říkám náročnost - hráč ani nemusí být u počítače... Určitě se u toho musí hodně přemýšlet, taktizovat a hlavně uvážlivě volit. Ne, Oblivion je opravdu hra pro masy, dohraje ji každý. Že u ní musí strávit hodně času, na tomto faktu nic nemění...
    • No že by práve Morrowind a Oblivion boli hardcore RPG ? ...
      A to je výhoda Skyrimu, nedá sa tam už nič pokaziť ...
    • radši bych aby to bylo jako Mrorrowind?otevřený svět,možnost levitace...atd.
  • Z vás asi moc lidi nehralo ostatni elder scrolls ...ne jen Oblivion , jinak byste vedeli ze pribeh ma tadle serie na prvnim miste a vsechny dily na sebe hezky poukazuji...
    • Pst, je tu člověk s největším penisem na světě.
      • To bude asi na mě...Stojím si za tím, že Oblivion není orientován na příběh. Chci tím říct, že u Mass Effectu je příběh hlavním tahounem hry, vlastně už je to spíš jak interaktivní film - celá hra (i se všemi svými holywoodskými sekvencemi) je o příběhu a postavách. No a Oblivion o tomhle primárně rozhodně není. Přiznám se, že jsem nikdy neměl sílu tu hru dohrát (běhat po krajince a sbírat kytičky, popřípadě hrát nějakou divnou minihru, aby mě npcéčka měli rádi není zorvna můj šálek limonády), takže nemohu říct, zda je příběh nakonec dobrý či nikoliv. Jenže o to tu zas tak moc nejde....Hra může mít ve výsledku zajímavý příběh a přčesto na něj nemusí být orientována (a to je přesně příklad Oblivionu).
        • ME2 je orientována only na příběh a RPG stránku má potlačenou za což se autoři oficiálně dle reakci omluvily a slíbili návrat k MF1 co se týče RPG. Na Oblivion v sytému, volnosti a konec konců i zápletka a HLAVNĚ volnosti nemá a nikdy mít nebude. Vůbec nechápu tohle srovnání a mám podezření že člověk co tohle píše je buď troglodyt nebo životě nehrál dokonce bez návodů Oblivion.
          • Máš pravdu v tom, že tyhle hry se srovnávat nedají, o čemž ve svém předchozím příspěvku mluvím. Proto i mě připadá tenhle článek od začátku na hlavu. Přesto mám z tebe pocit, jak kdyby sis myslel, že Mass Effect je svojí linearitou oproti Oblivionu nějak handicapován...Jak kdyby to z něj dělalo horší hru. To je podle mě blbost. Jsou dvě naprosto odlišné koncepce - Mass Effect je epický, dynamický interaktivní film a Oblivion je hra pro milovníky rozlehlých světů, v němž se hráč nekonečné hodiny prochází...Jenže tohle nedělá ani z jedné z těch her horší nebo lepší. Mě třeba rpgéčka jako je Oblivion nebaví, nebaví mě někde běhat a prohlížet si krajinku. Mám rád hry se silným důrazem na příběh a na postavy a to prostě Oblivion nemá. Dokonce si dovoluji tvrdit, že dialogy jsou naprosto příšerné a někdy hraničí s debilitou....ale v designu světa je silný, to nezpochybňuji. Prstě co hráč, to názor. A že je Oblivion lepší rpg?? Tak to ani omylem, teda v případě, že pojem rpg neredukuješ na statistiky.
  • Odkedy je TES silne orientovaná na príbeh?
    • taky by mě to zajímalo
  • tak jelikož i každá písnička má stejnou strukturu, tak se nedivím, že sedí na jiný trailer (teaser) než jen na ten původní. Ona tak obecně je vždycky u všeho stejná "kostra", která je všeobecně známá jako "účinná", ať už jde o film, song, hru. Akorát detaily se pak liší.
  • A co byste čekali, takhle by se dalo propojit vix traileru, vsechny jsou na jedno brdo, dramaticka hudba rychle prostrihi (filmove). Tady proste vypravi hluboky hlas a do toho se hodi skoro vsechno..... krom toho si myslim ze to vubec nevypovida o podobnosti her, ktera tam podle me asi ani moc nebude.
  • Přirozeně že na sebe trailery sedí: jsou to hry na hrdiny a hrdina/hráč je vždycky tou poslední nadějí, zachráncem celého lidstva. V Americké kultuře se hrdinský mýtus rýsuje nejjasněji, koneckonců je to stále dost mladá země, která ze své mytologie zatím nevystřízlivěla, jak se to stalo Evropě - která tak ty americké pohádky aspoň ráda baští *4*
  • Tohle prostě jenom řiká, že trailery se dělají u všech her podobně. O příbuznosti her to nic neříká. TES a ME mají pramálo společného. Maximálně tak záchranu světa ale to je u RPG normální přece jenom jsou to hry na hrdiny a ne mentálně postižené. (nic proti hendikepovaným spoluobčanům)
  • "překvapivé však je, jak moc se ve svých schématech podobají obě série, přestože v prvním případě jde o fantasy a v druhém o sci-fi"

    To by mě zajímalo v čem je to překvapivé? Je zajímavé jak se spousta věcí automaticky považuje za sci-fi jenom "proto že tam jsou rakety". Přitom mezi průměrnými příběhy obou žánrů (a to se týká až na pár výjimek i her) vlastně žádný rozdíl není, je to klasická pohádka jen v jiných kulisách.
  • Wow, musim rict, ze po spojeni ukazek pro me vyslo video mnohem pusobivejsi nez puvodni ME3 teaser. Hlavne proto, ze hudba Jeremyho Soulea je proste kulervouci :-D
    Jinak ukazka na ES5 skyrim je sama o sobe dost o nicem...
  • Nechápu, co na tom autorovi přijde tak divného. Skoro všechny sci-fi a fantasy (hry, filmy i knihy) jsou o záchraně lidstva před nějakou katastrofou/zlem. Star Wars, Harry Potter, LotR, Avatar nebo většina komiksů, všechny mají společnou základní dějovou linku a všechny se inspirují pověstmi o hrdinech, které vznikly snad už v době kamenné.
    • Média se vždycky musí tvářit, jako by věcem neroumněla - jinak by to nebyl "senzace" *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit