The Quarry – recenze hororu, který neumí strašit
-
Přijde mi, že po stránce scénáře a postav jsou ty hry víc a víc horší. Until Dawn bylo ok, Hidden Agenda zábavný party interaktivní béčko, ale zbytek je průměr a teď, když dělají snad dvě hry ročně, tak je to málo vypilované.
-
10/10 na Cyberpunk mi príde úplne v poriadku. PC verzia nemala toľko bugov a bola to fakt dobrá hra...a aj najväčšie sklamanie. To, že niečo nasľubovali a nedodali - tak to je vari jedno, keď výsledný produkt je dobrý, aj keď v iných oblastiach.
-
Uz to pochopte, bude hra fajn ale ted v lete mlady proste cestujou! :)
-
Ono je to u téhle série těžké no. Samostatně jsou to všechno fajn hry. Ale na druhou stranu je to už popáté úplně to stejné a to nejen hratelností, ale i žánrem kde už jim docházejí nápady a často se začínají opakovat (podívej se na vzhled protivníků v Until Dawn a Quarry nebo hlanví twist v prvních dvou dílech antalogy)
Přijdem mi, že Supermassive games jdou trošk uve stopách Telltale games. Fajn nápak, který zkopírují tolikrát, že sami sobě zasytí trh.
-
ano, recenze ma byt predevsim zabavna, jelikoz recenzi je milion.
-
Tak to jsme zpátku u toho vkusu, pro mě recenze není jen o té informační hodnotě, měla by být taky trošku zábavná.. a takovou recenzi, co navrhuješ, by mě osobně opravdu číst nebavilo.
"Věřím, že toto se bude lidem líbit, ale pro mě to není" fakt není to, co bych chtěl v recenzi vidět.
Od toho máš možnost přečíst si těch recenzí víc, podívat se na průměr na metacriticu atd. Celkově dělat si názor na hru na základě názoru jednoho člověka je recept na katastrofu.
-
"ale holt platí pravidlo - sto lidí, sto chutí"
Ano. A placený profi recenzent by na to měl tak nějak brát ohledy. A když se v branži pohybuje, tak tak nějak tušít, jaké hyr se hráčům líbí a jaké ne, být si vědom, že třeba v některých ohledech je vkusem úplně mimo většinu a aspoň nějak na to to brát v recenzi ohled. Což mu nijak nebrání vyjádřit jeho názor, ale vždycky to jde doplnit o nějaké "Mě osobně to do vkusu nepadlo, ale věřím že taková a taková mechanika bude mezi hráči populární...."
-
Přesně moje slova. Dobrý recenzent se musí umět z recenze v maximální možné míře "odečíst", aby text byl o hře a ne o něm. Muset si pamatovat, co daný recenzent má a nemá rád, a mít zjištěné z jeho sociálních sítí, jestli náhodou neprochází nějakou životní krizí, je úplně na palici a nikdy to dělat nebudu. Recenzenti jsou řemeslníci, ne superhvězdy.
-
povinnosť to samozrejme nie je. ale potom by mal konzument recenzie brať ohľad na fakt, že číta recenziu "z neznámeho zdroja" a o to viac pozorne čítať text a neprihliadať k číselnému hodnoteniu, ale k odôvodneniu tohto hodnotenia.
obsiahlo a dobre to popísal nižšie medveddd
-
Ach, tak to me prave zaujalo hlavne Until dawn.
-
Jaký konečně? Všechno kromě Until Dawn je na PC.
-
Povinnost to určitě není, ale holt platí pravidlo - sto lidí, sto chutí - a když se budeme snažit o maximální objektivitu, vznikne nám akorát nějaký sterilní blob, ze kterého se člověk dozví, jak je hra dlouhá, jestli je v ní všechno, co má být atd., ale ta přidaná hodnota toho recenzenta tam moc není.
Tady si spíš říkám, proč Pavel tento typ her vůbec recenzuje, proč si to dělá - díval jsem se do jeho recenzentské historie, všem hrám od supermassive dává konzistentně míň, než kolik mají na metacriticu, zrovna tak Twin Mirror (sice není horror, ale je to taky taková podobná adventurka s volbami), The Medium jakbysmet, takže mi přijde, že ho tyto hry moc nebaví.
Z hlediska čtenáře na tom ale nic špatného není, stačí vědět, jak Pavel tyto hry hodnotí a vědět, jak se oproti tomu líbí mně. Zrovna tak kdybych věděl, že je Pavel fanboy Supermassive, budu to hodnocení interpretovat jinak. Až vyjde Devil In Me a Pavel tomu dá 6/10, budu vědět, že si nejspíš hru zase moc užiju. Je to pro čtenáře náročnějí na orientaci - znát recenzenty a jejich preference - ale nic jako objektivita neexistuje, pokud se nebavíme o tom, kolik vám hra zabere místa na disku.
-
To je nesmysl. Neni povinnost čtenáře a hráče aby znal preference, povahové vlastnosti a momentální nálady každyho novináře od kteryho si chce přečíst recenzi.
-
No vidíš a mě třeba ten poslední zrovna přišel nejslapší. Jasně ty první dva měly slapší end game story twist. Ale jinak byly aspoň nějak napínavé. House of Ashes bylo pořád dokola běhání ve stejných chodbách a qte se střílením nepřátel. Prostě nejnudnější díl.
-
A když zase budeš dávat hry recenzovat jen těm, kteté to bude bavit, tak zase budou lidi nadávat, jaktože průměrné hodnocení her není 5/10 :-D
-
Konecne to vydaj mimo PS a je to drcene za to, ze to je furt to same dokolecka :D
-
keď pominiem základnú chybu - porovnávať recenzie na základe čísel, nie textu - dostanem sa k otázke: sleduješ recenzie podľa média, alebo podľa recenzenta? sledujem indiána, games, vortex. poznám recenzentov a z ich textov viem celkom slušne dešifrovať, či je alebo nie je hra pre mňa. z číselného hodnotenia neviem absolútne nič.
-
Ano hrál. Vždycky sem byl tak naivní, že jsem jim dal další "poslední" šanci a zase akorát přišlo zklamání. Už to tam prostě není. Těžko říct čím to je. Možná odchod klíčových zaměstnanců. Možná se na Until Dawn autorsky vyčerpali (ostatně ta hra měla původně být ještě na PS3, takže bych nevyloučil ani zásah někoho od Sony, kdo hasil případné nedostatky).
-
Co to je za blábol?
-
A já ti to z celýho srdce přeju.