Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jestli to bude jako PT, tak tam moc bojů nebude, takže TBS by neměl zdržovat. :D
  • smejki
    mně by tedy značně vadilo, kdyby implemetovali beze zbytku systém z WL2, kde je velice hrubý grid. Té roztodivné geometrii tormentovských levelů by slušel volný pohyb, byť tahový a akčně-bodový (Empire:TW, Fallout Tactics). Doufám že to tak dopadne.
    Zároveň doufám, že to není někde zmíněno, páč jsem ještě update celý nečetl.
  • Viktor_H
    Je mi to úplně jedno, konceptuálně není jedno nadřazené druhému, to ostatně ukázala i diskuze počas hlasování; obě strany měly pádné argumenty, nic definitivního nepadlo.

    Záleží mi jedině na implementaci - až vyjde Wasteland, uvidíme, jak schopného mají v InXile Gameplay desingéra...
  • Geronimo, jasne ze ti to prislo tazsie, pretoze v DA programatori len svinsky podvadzali
    Jedine co robili bolo zvysovanie rezistancii, hp u priser a velkosti damage ktoru mozes schytat
  • Viktor_H
    Pff, v Úlu se ti dostalo toho, co ti ty namyšlený nány v bordelu odmítaly poskytnout...
  • smejki
    počas kampaně bylo řečeno, že o bojové systému se ještě rozhodne. *2*
  • Khanemis
    Hmm, tahový systém zní opravdu super. Tahovek není nikdy dost...tedy v případě, že mají dobře udělaný systém (S.P.E.C.I.A.L. vede:)). To je právě super, že u takových projektů, které jsou primárně pro old schoolové hráče si mohou sami zvolit svou oblíbenou podobu hry a nemusí se dělat ústupky "aby to bylo přístupné co nejširšímu publiku".

    Na druhou stranu je možná škoda, že se nerozhodli, když bylo hlasování tak těsné, pro možnost hybridního systému. Například Fallout Tactics ukázal, že to jde skloubit dohromady, aniž by hráči získali dvě nepoužitelné možnosti. I když stejně jsem ho hrál převážně tahově:)
  • Skusime postupne. Pocas kampane na KS nebola zmienka o tom ziadna. Vsetci backers boli v tom, ze to bude nasledovnik Planescape. Zrazu pride moznost hlasovat o takejto veci, ktora je velmi zasadna co sa tyka gameplay. inXile pracuje na Wasteland 2 a vidi sancu si to ulahcit po technickej stranke. Nejdem spekulovat o tom, ci bolo hlasovanie naozaj takto, to nie je zmyslom mojich uvah ani konspiracii. Ak by hlasovanie dopadlo opacne je kludne mozne, zeby ostalo pri starom. Moj osobny nazor je, ze ked hlasovanie dopadlo naozaj tesne, tak by sa nemalo menit.
    Fakty nemam, skusenosti s vyvojom ano. Kludne to moze niekto nazvat spekulaciami.
  • smankote ty jsi trotll.. tohle odhlasovali founderi.. proste bylo verejne hlasovani (taky jsem hlasoval) ty to podavas jako kdyby inexile vojebaval.. jako sorry ale nemas fakta...
  • Je to strasne jednoduche. Chcu pouzit co najviac scriptu z Wasteland 2, ktory je turn based. Takze nakoniec bude Numenera mozno ukecanejsi Wasteland 2. Rovnaky engine, rovnaka AI, rovnaky script. Fargo po tom, ako zacal slubne zacina spekulovat.
  • smajdal
    to jo no, i tahovky se daj zkazit, jako u Falloutů...
  • vychádza to z odkazu planescape torment? tak nech to má realtime súboje s pauzou.. Planescape Torment som prešiel už x krát a aj keď sa pri tejto hre väčšine ľudom vybavý najmä atmosféra, hudba a celkový feeling s príbehom tak tie súboje tam boli (imho najmä ak hral človek za mága - pri použití uber spellov dvojnásobne) taktiež úplne super.. Fandím tejto hre a viem že kedže nie som backer tak by som možno mal byť ticho ale úprimne niektoré posledné updaty od xvile aj čo sa týka wastelandu mi prídu tak trochu alibistické a mimo mísu.. no uvidíme
  • Torment byl realtime s pauzou, proc se vubec hlasuje o tazich? Ma to byt podle tormentu ne podle falloutu...
  • Tak to chlapi neviem, aký DA ste hrali. Ja som to nehral hneď ako to vyšlo, ale až teraz nedávno, a výzva to teda bola. Neviem, či sú také veľké rozdiely medzi jednotlivými verziami poprípade čo sa zmení po nainštalovaní datadisku, ale ja som mal v DA s niektorými súbojmi problémy. Skôr ako mi tu niekto začne nadávať do noobov a lám dávam na známosť, že som si prešiel Baldurs Gate, Icewind Dale, Planescape, Neverwinter a DA mi prišiel ťažší, ako tieto staršie hry.
    Aby som sa vyjadril aj k téme, tak súhlasím s tebou Keyz, že ťahový súboj častokrát umelo naťahuje herný čas.
  • Keyz
    Jo četl jsem to. Uvidíme ale nelze pořád neudělí tak věrohodný boj aby jako kdyby to bylo bez tahů. Nemusí to být realistické jen věrohodné.
  • vy jste lupeni, vůbec nevíte, jak to nakonec bude nadesignovaný, třeba to bude hratelnostně naprosto jiný - třeba v původním Planescapu bylo podle mě těch soubojů až moc, teď jich třeba bude výrazně míň, takže nebude potřeba dělat něco svižnější...

    dočkejte času a třeba zjistíte, že to bude sice jiný, ale taky super :o)
  • Proč si nějaký kritik nepřečte ten článek autorů na KS? Tam tohle všechno jasně a smysluplně vysvětlují.
  • Tak si aspoň přečti, co tam o těchto situacích tvůrci píší... že to není chyba TB systému, ale taková situace je selháním vývojářů, kterému se samozřejmě budou snažit vyhnout. Celý ten článek je poměrně zajímavý, doporučuju.
  • Keyz
    Jo, ani jsem se skoro neléčil *15*

    To ale není chyba systému ale hloupost těch co to udělali. Nelze říci, že u tahové souboje obecně jsem používal vše. Taky šlo najít efektivní taktiku a něco využít. Uvidíme jak to dopadne. Doufám, že to bude nějak jasné aby nad tím nezůstával rozum stát.
  • problem nebyl, ale challenge taky zadna, ja nepouzil vetsinu skillu, co jsem se naucil. natoz je kombinovat

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit