Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nepřimělo :-)
    • TheGGG
      ty jsi tak hustý PC plebs, tvojí kamarádi v Dotě ti budou tleskat, nyní táhni do haj*lu.
    • bukrr
      Není to tvůj šálek kávy? *15*
    • a mna to už vôbec neláka ani to skúsit.:D *1*
      • Nebude to tím, že ani nemáte PS4?
        • a ja nemám a nič ma zatial neprimelo /čo by za to stálo/ obstarat si konzolu... *1*
        • Mám jak PC tak i PS4 :-)
  • Vogon
    Uncharted je jedna z těch sérií, které naprosto dokonale zobrazují úpadek videoher na wannabe filmy. Nejvtipnějším je, že když tyto "filmy" ukážete průměrně inteligentnímu filmovému kritikovi, tak se vám vysměje.
    • TheGGG
      drž pec pc póvle, nikdy jsi žádnou konzoli neměl a jen hraješ svoje brakové omalovánky a " nezávislé" mr*ky z glitchstarteru. PC rozes*alo svými p2w omalovánkami celou generaci degenů jako ty.
    • corfer
      Aha, a zase tady máme filmového pseudointelektuála, který dokáže naprosto směšným argumentem smést zcela korektní žánr... Zajímalo by mě, co je zamýšleno slovním spojením ,,průměrně inteligentní filmový kritik"? Jestli máš na mysli ty psychouše, co lezou z fildy, z kritiky filmu, tak tvůj argument nemá absolutně žádný smysl, jelikož ti kritizují zejména stavbu příběhu a celkově naraci u filmu.

      No a jestli řešíš Uncharted z technického hlediska střihu, nastavení scény nebo podobně, tak je tvoje negativní kritika taky úplně mimo, neboť srovnávat z těchto dvou směrů film a hru vyústí nevyhnutelně v debatu, co je lepší... A ta je totálně k smíchu...Asi stejně jako debata o tom, jestli je lepší zelená nebo modrá...
    • Luckiller
      Pokud si vzpomínám, tak dokonce ve Fight clubu při letošní E3 se zmiňovali o výrobním procesu studia Naughty dog, která udělá nejdříve filmeček, a pak teprve do toho vsune ty hratelné části. Tvůrci 1883 se měli zeptat právě jich, jak se vyhnout implozi film vs hra.
      • ZvacA
        A přitom i ten Order funguje jako dobrá hra s hratelností a interakcí. I takový by tu měly mít svý místo.
        • Vogon
          Nefunguje ani trochu, protože celý odér je katastrofálně napsaný, a je plný ludonarativní disonance. Kdy ti hlavní postava řekne "Udělám to, ale po nikom nebudu střílet", a záhy postřílí 50 lidí. Celá váha hry padá na tom, že ani stupidní qte nepočítají na hráčově interakci, a pokud hráč nevloží input tak hra v klidu čeká, takže dejme tomu, že se hlavní postava přetahuje s zloduchem o pistol a vyskočí qte, logicky pokud by ho hráč neprovedl, tak by měla hlavní postava v přetahování prohrát, ale opak je pravdou, pokud nevloží hráč input tak se postavy budou o pistol přetahovat donekonečna. A nemel ty tvoje hlouposti typu: "Ty tomu nerozumíš!". Tady ti poskytuji recenzi od filmových kritiků z RedLetterMedia odéru https://www.youtube.com/watch?v=vG0zJ89Fv8c&list=PL3tjh_BCNnQ_WRlyEH_k0ig0LzvkEhqoP&index=14
          • ZvacA
            Jo táák, filmových kritiků. Ne, ty tomu vážně nerozumíš.
            • 0011
              A ty ses nepodíval na to video, kde kritizují hlavně herní mechanismy, nevím jestli se pánové věnují i filmům ale já je znám jako profesionální recenzenty her, šoupej bačkorama
            • Vogon
              Samotní tvůrci odéru tvrdí, že vytvořili "cinematic experience", takže je jen správně, že je hodnoceno filmovýmy kritiky, kteří mají hodně zkušeností s "cinematic experience". Každopádně pokud chceš znát názor videoherních kritků, tak se stačí podívat na metacritic.
    • proč úpadek? To je problém, aby vedle sebe koexistovalo více žánrů??? Dyť MGS IV je taky z velké většiny filmová hra a je naprosto perfektní. Proč si neužít i herní Indianu? Nechápu, nechápu.
      • Vogon
        Tak určitě, jenom škoda, že MGS IV, je považován za zdaleka nejhorší MGS, který není na handheldy, a příběh má dost hrozný ,děravý jak ementál a plný fan service. Navíc na sérii MGS je ironické, že ty nejpamátnější momenty nejsou filmové.
        Kdy jsem řekl, že žánr střílečky z třetí osoby jsou špatné, prosím tě?
        Víš hlavní prvek her je interakce a hratelnost(tedy prvky, které ostatní média nemohou poskytnout) a od nich se odvíjí zbytek hry. Hra která hráči bere ovládání z rukou, aby vyprávěla příběh, je špatná hra. A většinou jsou tyto filmohry vytvořené lidmi, co chtěli dělat filmy, ale vůbec to neuměli. Ale jelikož videoherní průmysl má nízkou laťku, tak udělali hry.
        Když je videoherní příběh vyprávěn skrze hratelnost(jak by měl), tak má vždy větší váhu, viz. Ico, Sotc, Journey, Her Story.
        Když Roger Ebert prohlásil, že videohry nejsou umění, a lidé mu začali ukazovat tyto filmohry, tak ho v tom jenom utvrdili, až ke konci života, když si zahrál hru, která je hrou, Shadow of the Colossus si uvědomil, že se mýlil.
        • ZvacA
          K tomu, abych se jeden bavil u svých her a jejich nějakou formou podávaných příběhů, u her těchto žánrů, nepotřebuje ani žblebty nějakýho Eberta ani Vogona, kamaráde. Tam, kde na základě braní ovládání k vyprávění příběhu považuješ hranice špatné hry, druhý vidí pořád zábavu a dobrou hru. O interakci a hratelnosti není nutno hovořit, ta ve hrách i toho typu vždy zákonitě je a byla. A jak jsem uvedl, celek je hrou kvalitní. Co vlastně chceš druhým nakázat. Aby tu hru přestali hrát, aby z ní přestali mít radost a nelíbilo se jim její univerzum? Zbytečný.

          Ico, Sotc, Journey, Her Story na tebe čekají, pěknou zábavu.
          • Vogon
            Máš naprostou pravdu nikdo nesmí nic kritizovat, přece to někdo může považovat za zábavu. Filmy Adama Sandlera jsou naprosto nejlepší.
            • ZvacA
              Myslím, že mezi Uncharted a Bavovřeskama je poněkud cítit jistý nepopíratelně kvalitativní rozdíl. Jaká vlastně může být validita kritiky, když je v tom osobní averze vůči QTE, cutscénám, herní filmovosti, tomu co ve tvých očích tato hra představuje už v základu? Pořád to je jen "já", nic víc.
            • Vogon
              A někteří lidi se baví u Babovřesků, to ovšem Babovřesky nechrání před kritikou.
            • ZvacA
              A cutscéna nemůže být součástí hry i její hratelnosti a interakce? Jak vidno, může a funguje. Hra, to může být i kombinace toho všeho, cos uvedl.

              Některým holt nedělá problém hrát Maria i Order dohromady aniž by se jim něco dělo. Bavím se a hraju si jak uznám - o tom ty hry jsou a byly. A hraní a hratelnost jsou mi umožňovány pořád ať už jsou sebeinteraktivnějšího a pasivnějšího podání. Na to spousta z vás těch připitomělých expertů přes estetiku, teorii, terminologii a filosofii herní problematiky, tak trochu při tom svým analyzováním nejrůznějších volovinek zapomínáte. A tím vám až na ten plácaný subjekt unikají podstatný a základní věci.
            • Vogon
              Vysvětlím ti to, možná to pochopíš, ale pochybuji.
              Hra - aktivní interakce, film - pasivní pozorování.
              hra=/=film
              ---------------------------------------------------------------
              cut scéna - pasivní pozorování, hratelnost-aktivní interakce.
              cutscéna=/=hratelnost
              ----------------------------------------------------------------
              cutscéna=/=hra
              Děkuji za pozornost.
            • ZvacA
              Ne.
            • Vogon
              Je tohle troling?.
            • ZvacA
              A vadí k hratelnosti cut scény?
            • Vogon
              Prosím pověz mi o hratelnosti cut scén.
            • ZvacA
              Z cesty. Uniká ti ta nuance pro tento případ a tuhle hru jako takovou. Ale celkově tyhle kritiky nejsou o ničem jiným než, že tobě to nemá z hratelnostního hlediska co říct, že tebe to nebaví, že takto koncipovaným hrám ty nerozumíš, nechceš jim jako hráč ty rozumět a z tvýho já tě prostě s*rou. A na tom je celá tahle filosofie kritiky založená. Víc subjektivního sajrajtu se snažším klíčem k té své správné cestě než střízlivého a objektivního pohledu na věc. Tomu nelze zrovna fandit.
      • PCčkáři, co bys čekal, pořád žijou v minulosti, brečej jak důchodci, že za komoušů bylo líp a nevím, jestli jsou tak hloupí, aby otevřeli net a všimli si, že naopak takovýchto her naopak vychází minimum a převažují úplně jiné hry. Ale tak brečet na fórech se musí, to by pak museli něco hrát a to se jim nechce...
        • Běž si radši zahrát tu úžasnou QTE trilogii
          • Ne díky, už mám dohráno a bavil jsem se královsky. Teď mám před sebou jiné hry, konkrétně třeba za ani ne dva týdny nový MGS a už se nemohu dočkat. Co budeš hrát ty? *3*
            • 0011
              Já taky budu na svým počítači hrát MGS, tohle zrovna nebyl dobrý příklad *7*
          • Uz si dnes zagamesil na svem psacim stroji ? *4*
    • ZvacA
      Je to jen a pořád zábavná a kvalitní hra, stavějící na povedeném gameplayi a klasickém příběhu. Jako celek, jako hra, plní svůj účel a hráče baví. Ale chápu, tohle se moc nenosí, naprosto veliký úpadek videoher a katastrofa...

      no ty p**o, tohle je moc.
  • Chapu ze se tahle serie plno lidem libi, a vim proc. Ale me osobne to prijde plytke a pitome, i když uznavam ze nejake kvality to ma. Takze to muzou vylepsovat do nekonecna me stejne nenalakaj:)
  • Jack1947
    Tady bude zase nablito... *11*
  • Sice mám PS4, ale nepřimělo mě to hrát.
  • kkING
    nemelo by tam byt misto "hrat" spis podivat *1*
  • Radkaa
    Hrát Indiana Jonese ? Ne, díky, viděla jsem v televizi. *4*
    • troll diskuzni detected *1*
      • Jack1947
        No to pochybuji, že by tohle byl troll diskuzní.
        • Radkaa
          Já také.
          • Jack1947
            Ty pochybuješ o své osobě ( smyšlené). To mně nepřepkvapuje. *7*
    • Ale tu hru očividně vůbec.
      • Radkaa
        Jakou hru ?
        • mi pero *14*
        • Jsi normální člověk? *7*
          • Jasně, že ne :D
  • 3krat remaster na 1 novou hru, takze norma dodrzena
  • Bohuzial hry s fimovou "experience" idu uplne mimo mna, hral som iba U2, ale hrozne ma to nebavilo, cize sa mi nepodarilo sam seba donutit to dohrat. QTE a filmovost v hrach neznasam a okrem toho to obsahovalo len priemerny covershoot, priserny stealth, pribeh B filmu a malo a hrozne primitivnych puzzle a skakacich pasazi.
    • protiřečíš si hned v první větě. Jelikož tady pořád obhajuješ Witchera 3, který z velké většiny sázi na custcény a hratelnost je tam potlačena na minimum.
      • Cutsceny myslis ako tie preskocitelne a ovladatelne dialogy? Ani tie tam netvoria "valnu vacsinu". U W3 si davkujem tempo hry aj postup ja, nema to absolutne nic spolocne s nemennou filmovou lineariotou Uncharted. Ale to ty dobre vies, ze?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit