Přejít na výpis diskuzí
Tři hodiny hraní ukázaly dvě tváře Wolfenstein: The New Order
24.2.2014 | Pavel Dobrovský
100 příspěvků
-
Tak, článek jsem dočetl a vlastně vůbec nic nevím? Je to dobré nebo ne? Že je první hodina na rozjezd a je slabá? - to skoro u každé FPS akce, nic neobvyklého... O co se týká obtížnosti, můžu si dát HARD místo medium? Nebo tam není na výběr obtížnost?
Raději bych ocenil nějaké konkrétní informace: Jak vypadá grafika? Jak se chovají zbraně? Jaká je fyzika hry? Jak vypadají a pohybují se roboti? Je tam hodně robotu? Je tam hodně rozmanitých postav? Kolik ty tři hodiny bylo asi v procentech celkové hry? - cca 20 procent? Kolik tam bude zbrani? System uzdravovaní je skutečně jak bylo řečeno ve sbírání lékárníček? Jak moc je to jiné od minulého Wolfa? atd...
pane redaktore nezlobte se, ale to sou keci, prdy, kuličky a nic konkrétního *16*
Jinak minulej WOLF byl super a domnívám se, že tohle bude alespoň stejně dobré... Necháme se překvapit *5* -
-
Myslim, ze tohle nové gameplay video vám rekne daleko více než tahle nic moc recenze :) http://youtu.be/P8xgMRROoKI
-
-
hej to je bozi... uplne se na to tesim...Pavel Domrovsky do hnoje >(ani nevi která wolfovka byla nejlepší) .. *1* > asi mu nikdo nedal uplatek do kapesky a tak udelal negativni reklamu .. nejlepší na tomdle previvu bylo gameplay video z diskuzi...
-
No, nevim, co tu všichni bručej, ale podle tohohle videa mi to připadá jako hra, kterou bych si docela rád zahrál :)
-
-
Přesně po tomhle videu se můj očekávací koeficient také řádně zvednul. V rozlehlé bludiště nedoufám, ale např. Rage mně jako střílečka bavil, tohle bude na stejném enginu, ale už z principu to vypadá celé mnohem "hravěji" ;o) Minimálně akční část působí docela hezky. Jinak na RTCW taky velmi rád vzpomínám, asi ho kuřňa zase nainstaluju :)
-
Přesně! Vypada to velmi dobre! Hlavne ten návrat ke klasice, třeba to brnění a ten život, co je vidět na videu. Také to ze muze mít hráč všechny zbraně u sebe a ne jenom dve. Konečně hra se starými principy. A těch robotyckech lido potvor co je vidět ve všech trailerech. Jestli to půjde dam si to hard a pekne si to vychutnam az do konce :)
-
-
-
souhlas tolik textu a prakticky jsem se nic o hre nedozvedel 99% toho co o ni ted vim jsem pochitil z obrazku...
-
Uplne suhlasim
-
-
Diky :)
-
-
Máš pravdu, mám z toho stejný pocit..
-
-
Díky *3*
-
-
Nemáš pravdu, zase blbě kecáš a nepochopil si text.
-
-
Pane hehe, zatim jsem se do diskuze na tomto webu nikdy nezapojil, takže Vaše trapná kritika nemá realne opodstatnění a spíše jste FPS ignorant. Pokud mate konkretni připomínku vhodnou do diskuze tak si ji rad přečtu a budu diskutovat. Ovsem na debilitu již reagovat nebudu...
-
-
My všichni jsme se tady do diskuse na tomto webu taky nikdy nezapojili, ovšem abych byl upřímnej, požadavky typu počet robotů, počet zbraní, existence lékarniček a kravinky typu dopočítávání procent celkovosti hry, u prvních tříhodinových dojmů smrdí nepodstatností. Ale vítejte, určitě tady zapadnete.
-
-
-
-
-
-
Co se tyce predchoziho Wolfa, mne dost bavil.
-
-
Já jsem zapomněl, že jsem ho hrál, a myslel jsem si, že Pavel haní RTCW! A i teď si z té hry prakticky nic nepamatuju, ať už v dobrým nebo ve zlým. Dokonale vyšuměla.
-
Suhlas, autor by si mohol nechat taketo subjektivne vylevy pre seba, a nie presadzovat svoj nazor za nazor drvivej vacsiny. Navyse dat k tomu hned odkaz na recenziu tu na games kde hra dostala 7/10...., znamena to ze 7/10 tu na games.cz znamena odpad???
Posledny Wolfenstain od legendarneho studia Raven Software (Hexen, Heretic, Quake 4, X-Men Origins Wolverine, Singularity) bola kvalitna fps s kvalitnymi hernymi mechanikami ktora sa na nic nehrala a poskytla jednoducho gulervuci akcny zazitok, navyse aj velmi slusnu hernu dobu a perfektnu hudbu. -
-
On uz jenom verdikt: " Kvalitní FPS s náplní ze staré školy, obohacená o pocit otevřenějšího světa a speciální schopnosti."
A Pavel: "znechutila všechny, kteří čekali kvalitní hru."
Ale tak stane se :D. Me treba posledni Wolf taky dost bavil, byla to pohodovka.
-
-
bola to dobrá hra, z niektorých momentov v nej ma mrazí dodnes, neviem či som hral hru s lepšou nacistickou atmosférou (okrem W3D).
-
Tak to ji asi jeden z mala.
-
Hlavně to byla hra, která si na nic nehrála. Žádný pseudo AAA titul. Pohodová střílečka. Doufejme, že New Order se toho bude držet.
-
Mna tiez, neviem o akom znechuteni sa to v clanku pise.
-
-
Presne tak, predchádzajúci diel bol v pohode, určite to nebol prepadák ako súčasný Rambo.
To je proste hnus !
-
-
-
Zdá se mi to, anebo dnešní ochránci lidských práv, opět zaúřadovali a nechali odstranit většinu nacistických symbolů a vlajek ze hry, viz nesmyslné výšivky německého důstojníka na titulní fotce ?
Ke hře samotné, pro mě osobně byl nejlepší RTCW, který asi jen tak někdo nepřekoná, ani jeho nástupce. -
-
Treba je to jen z cenzurovane verze hry typicke pro nemecky trh, stejne jako tomu bylo u posledni Wolfa 2009.
-
-
Tomu nevěř, dnešní tupost lidí je mnohém dále, než u vydání RTCW ...
-
-
Nicmene je to nastesti pravda, vyse jsem dal odkaz, mely by byt 2 verze, cenzurovana pro nemecky trh a necenzurovana pro zbytek kde se svastikou nemaji problem, stejne jako tomu bylo u predchoziho Wolfensteina 2009. Ostatne uz dnes se na YT daji najit videa z "Wolfa 2014" kde svastika (narozdil od tohoto posledniho videa) je.
-
-
-
nezdá, lidi jsou hloupí.
-
-
Jo jo, to je ta dnešní DEMOgrazie, kde bolševismus nikomu nevadí, ale nacismus musí být potírán za všech okolností, přitom skoro každý "ismus"(nacismus, komunismus islamismus atd.) je defakto ve své podstatě ideologicky naprosto stejně zrůdný.
Ale všiml jsem si, že na jiné fotce níže v článku je robot se svastikou tak přece :-) -
-
pozor na generalizace, že bolševismus nikomu nevadí není pravda, mě třeba vadí, mojí rodině vadí a většině lidí co znám vadí taky
-
-
Jistě, že ne všem, ale bylo to myšleno obrazně, co vnímá většinová populace.
-
-
-
-
-
Možná jsem v menšině. Ale mě se minulý Wolf docela líbil. To propojení mystiky a hledání artefaktů. Bohužel AI nepřátel byla hrozná, systém schopností mě osobně vadil. Ale mise byly podle mě dobře nastavené. A některé nacistické vynálezy, které skutečně existovaly v rámci prototypů bylo pěkné vidět. Ta hra byla prostě rozporuplné. Return je pro mě srdcovka, doteď si pamatuji pevní "setkání" s "Vikingem" a pitomým štítem. Podle dosavadních informací a gameplaye by mi mohla hra vyhovovat. Považuji to za takového černého koně letošní sezóny.
-
-
Mám to podobně. RTCW je pro mě srdcovka, ale ani ten poslední Wolf nebyl špatný. Není to sice hra, která by si zasloužila vstup do síně slávy a znova ji asi rozehrávat už nebudu, ale jako fajná oddechová střílečka mě zabavila.
-
-
proč byl podle vás wolfenstein 2009 nekvalitní hra? dostalo to tady solidní 7, co jsem koukal kolem reakce hráču byli vesmes pozitivní a mne se demo hrozne líbilo. Plnou jsem ale nemel možnost hrat pač na steamu ani v kamenacich není *13*
-
-
Mě osobně nesedla atmosféra hry. Když si vzpomenu na temný RtCW, tak jsem měl problém to hrát sám večer. Wolf 2009 na mě byl moc pastelkový a přeplácaný. Ale to je samozřejmě o vkusu každého.
-
Naprosto dementni AI (aneb probehnes kolem stada nacku a oni ani nehnou brvou). "Moderni" (cti linear) level design a v neposledni rade: naprosto totalne odflaknuta MP cast.
Za sebe muzu rict, ze tento novy Wolf mi nevoni uz kvuli tomu, ze tu nejpodstatnejsi cast (tedy MP) tam pro jistotu vubec neni. Na druhou stranu co jsem hral v posledni dobe FPS, tak mozna jedine dobre, ze tam MP neni. Halt RtcW uz nikdo nenahradi. -
-
dneska dobrych SP linearnich strilecek moc neni, všude se cpe radoby otevrenej svet, rpg prvky, questy a pod. taky je rozdil mezi linearitou a "tunelem" širokym 2 metry.
-
-
Přesně tak... nejlíp to podle mě měl vyřešený novej Shadow Warrior a vlastně docela i Hard Reset. Ten měl, když pominu jistou jednotvárnost prostředí (s rozřířenim Exile už je to něco jinýho ;)), pěknej oldschoolovej level design.
V nějakym nedávnym Levelu byl ten článek o dnešních FPSkách, jehož verdikt vyzněl tak, že si nemáme furt stěžovat, že střílečky nejsou už jak v 90. letech. Abychom byli rádi, jinak bychom hráli furt ty samý doomovky. Že dneska je přece celej FPS žánr tak pestrej - tady lineární koridor jako CoD, támhle otevřenej svět jako Far Cry atd atd.
Nemůžu se ale s timhle názorem ztotožnit. Protože ač může bejt výběr dnešních FPS jakkoli pestrej, to, co u nich postrádám, je kvalitní level design! Udělat otevřenej svět, nebo tunel z bodu A do bodu B neni prostě tak těžký, jako postavit fakt dobrej spletitej level, kterej má ňákou hlavu a patu a je zábava ho prozkoumávat. Když pominu loňskej remake Rise of the Triad, protože to je cíleně devadesátkový, tak se k tomu v mých očích zatim nejvíc přiblížil ten Shadow Warrior. Než někdo začne rejpat, záměrně jsem napsal "přiblížil".
U RotT je zase tady v recenzi na games vytýkána "bludišťovitost" levelů. Já naopak myslim, že to byla jedna z největších předností tý hry. Nikdy se mi nestalo, že bych se tam ztratil, prostě jsem jen musel trošku přemejšlet, kam jdu. Takže RotT jsem si nadmíru užil. Kvůli level designu.
A jen taková blbost na konec - Nejradši mám hry, který vycházely okolo roku 2000! Je na nich vidět ta krásná snaha vymanit se z "devadesátkovosti" a posouvat se někam dál, graficky se vyvíjet... Navíc dost často poznáte, že ta hra je z tohohle odbobí, protože maj takový nezaměnitelný kouzlo, který nedokážu popsat... -
-
Souhlas souhlas. Krasne jsi to napsal.
I o tech hrach kolem roku 2000. Na takovy NOLF vzpominam snad nejradeji -
-
NOLF je klasa... pamatuju si, jak jsme si ji s bráchou koupili napůl... a pak jsme si za naše mrzký kapesný koupili napůl i dvojku *14*
-
-
-
-
-
-
Vypadá to dobře, nevim proč ty kecy o nudě a linearitě. Wolfenstein nebyl nikdy nějaká realistická simulace, a říkejte si co chcete ale i hra plná skriptů a pevně daných misí, bez volnosti pohybu atd. dokáže zabavit. Navíc prostředí a příběh vypadá jako správná úchylárna, podobně jako Iron Sky. (btw. vzpomíná si někdo na ÜberSoldiera?) *5*
-
-
Jo pamatuje...super voják bohužel slabota, ale on za to asi nemohl, když měl člověk v ruce anti-bossáckou zbraň s názvem Venom gun...na normální, pohyblivé nepřátele to byla zbraň na jednu a na druhou věc, ale na přerostlé cosi, to byla ultimátní zbraň.
Osobně mám snad jediné přání...bože ať je konečně pořádnej závěr. U 3Dčka byl alespoň robotickej Áda, ale RTCW s jeho Arthasem, teda Heinim a pak ten konec u dvojky někde bůh ví kde?... Po té, povedené vzducholodi... Tak snad se to teď podaří. Budu radši když hru o těch 15 - 20 minut zkrátí, než zase závěr o ho ho ho. -
Wolfenstein měl vždy otevřené levely, jako třeba Riddick a ne skriptovaný koridor jako CoD. Co se mě týče, uvítal bych RAGE v hávu pseudo-scifi-WWII (snad jen trochu více prostoru v levelech)
-
-
To nevím kterýho Wolfensteina si hrál, ale vesměs od 3D až po poslední díl to byl více či méně koridor a jestli narazíš na město...tak i přes zdánlivou otevřenost tě to vedlo tam kam tě to vést mělo(jedním směrem) maximálně sis vybral menší odbočku, ale vždy si došel tam kam autor chtěl.
-
-
-
posledny wolfenstein bol v meste sice trosku zdlhavy, ale inak super! Na tuto hru sa v ramci 2014 tesim asi najviac. Este by na E3 mohli ukazat F4, HL3, Doom a spoko.
-
Co to má zase znamenat? Já posledního Wolfensteina hraju dodnes, protože to je bomba. Nemohl by autor hovořit raději jen za sebe či za redakci, než za nás?
-
-
Klasickeho Wolfensteina 3D hravam doteraz aj ja. Vrelo odporucam stranku areyep.com, kde mozes najst Spear Ressurection a End of Destiny (asi najlepsie mody pre Wolfa vobec) *5*
-
No vidiš, a mě poslední Wolfenstein bavil asi tak prvních dvacet minut, naproti tomu Return to Castle Wolfenstein považuji za jednu z nejlepších stříleček vůbec:) Takže za mě autor docela mluví. Nehledně na to, že i dobové recenze se vyjadřují celkem jasně
-
Nebejt to kratky, nevyuzity - s temi nacistickymi okulcistockymi vecmi slo zajit dale nez jen naznak. Byla by to super hra. Takhle usla strilecka na kterou se zaopomelo hodne rychle ( jak kdo).
-
No on je problém, že jsme fakt v menšině. Stejně jako spousta lidí nemusí Quake 4, protože jim nesedí doomovská atmosféra. V mém okolí jsme sám, co má docela rád posledního Wolfa. Zbytek to dohrál spíše z povinnosti a byli zklamaní. Přeci jenom spousta chtěla dalšího Returna a ten nedostali.
-
-
Quaka 4 nemusím hlavně kvůli hroznému designu levelů. Obsahují hromadu neotevíratelných dveří, které ale vypadají úplně stejně jako ty, co se dají nějakým postupem otevřít. Pak člověk lítá všude možně a hledá, jak to otevřít. Nakonec si ze zoufalství napíše noclip a kouká, že za dveřma nic není.
Hrozný leveldesign je vlastně jediný dojem, který ve mě hra zanechal. A to jsem býval Quakemaniak.
-
-
-
Možná mi k životu stačí málo ale ten trailer http://www.youtube.com/watch?v=aVem8pTJOSI mě fakt naprosto nadchl. Jinak hrál jsem rovněž všechny wolfíky navíc prvního wolfa jsem hrál ještě na tátovo 386 SX 40 s kamarádem on chodil já střílel :-)
Navíc kdy naposledy jsme si mohli zahrát eru 2 světové a dobře nově i 60 léta altarnativní doby. Já se na to fakt moc těším a myslím si že od staršího bratříčka to bude dokonce větší nářez jinak Wolfenstein 2009 byla hra dobrá na tehdeší dobu přinesla v rámci koridorových FPS řadu změn (otevřenější lokace, možnosti volby, upravy zbraní) čili tak nějak nevím proč se v článku píše o posledním dobrém díle RTCW (jo ten byl taky skvělý) ale mám takový pocit že si nepamatuji že by někdy Wolf vyšel špatný! -
-
Mozna to bude znit tak trochu jako hereze,ale ten minuly wolf se mi zdal o malo lepsi neu rtwc. Podle me za to muze hlavne famozni hudba,filmecky a pro mne aspon i cela tematika thule,protoze i v realu to byla soucast nazi mytologie. Tim nechcu rict ze rtwc byl spatny, to n,ba naopak,ale ten minuly jsem si tak nejak uzival vic
-
-
No já včera vytáhl placku a šel instalovat a musím podotknout že mi přijde o dost lepší jak RTCW. Baví mě to prostě více. Dokonce ani na grafice zas tak nestratil pořád to vypadá lépe jak Call of Duty MW díly ale ono je to taky dáno asi tím že to běží na novějším engine ID Tech 4 zatímco COD běží na modifikované trojce (respektivě 3.5) ve své době něco jako u Unreal engine když byla verze 2 a než přišla trojka tak kuli DX 9 vydali 2.5 (pohání například Swaty 4 a tuším i Duke Nukem Forever).
Vůbec klidně z nostalgie doporučuji vytáhout placku a zahrát
-
-
-
Já si spíš všímám detailů. Generál Totenkopf svastiky a orlice nebo alespoň balkenkreuze .... to prostě u tak ikonické hry jakou býval Wolfenstein nemůžete nahradit insigniemi které z původních ani nebudou vycházet .A aby důstojník měl na čepici znak hry ... WTF .
I koridor je bohužel mapa a Far Cry se v několika částech dal s úspěchem označit za koridor s hromadou překážek . RTCW spolu s konzolovým Medal of Honor byl přímým předchůdcem prvního Call of Duty a na tom nic nezměníme . Jediné co COD do hry přidal byly všudypřítomné scripty a filmové sekvence ze kterých se časem stala hlavní náplň nových pokračování.
A spolu s obsahovými tématy COD jako série upadá. Wolfenstein má tu výhodu , že změna obsahu je až nežádoucí stejně jako u filmového Indiana Jonese . Troufám si tvrdit, že s nácky , okultismem (Spear of destiny), a scifi technologií (roboÁda) může co deset let vycházet úspěšný remake.
Ovšem hratelnost a tupost protivníkovy AI nesmí spadnout do průměru a musí sledovat aktuální trendy ...takže absenci multiplayeru musí vyvažovat silná offline složka , která se prostě musí popasovat se špičkami žánru .A to bohužel ani náhodou není Crysis 3 ani tohtoroční COD ale starý Far Cry a první Crysis . Bez multiplayeru se na hru rychle zapomene ,obzvlášť pokud předvede jen obsah Homefrontu , což byla naprosto nejotřesnější hra s minimalistickým level designem jaký kdybyl v nové hře k mání ..... -
-
http://wolfforums.bethsoft.com/topic/72-%C2%BFare-will-the-game-censored/
-
bohužel, doba je taková že jsou všichni podělaní až za ušima z politické korektnosti, znaku SS na helmě se asi jen tak nedočkáš, ale co, aspoň nás zatím ještě nezavřou jen za to že o tom vůbec mluvíme *4*
-
-
no vtipný je to hlavně v době kdy německo znova prakticky ovladlo evropu
-
-
tim samozrejme myslim evropskou unii
-
-
No.. jako obyvatelé Česka máme sakra štěstí, že sousedíme s nejsilnější ekonomikou v unii.. něco si o tom zjisti, a pak nadávej..
-
-
-
-