Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč tam všude vždycky něco hoří? Proč je to všem jedno? Proč někdo tahá kabel vysokého napětí po zemi? Proč ho nechá zapnutej, když je přeseknutej? Proč sakra vůbec někdo skládá cestu na střechu? To má bejt zkratka z práce domů?
    • Pretože je to zo začiatku hry, po útoku nejakého komanda na labáky...
    • Spades
      Tak si hrej posrate CoD, ktere takove nelogicke veci samozrejme nema :D:D:D:D
  • Hm. Přijde mi to skoro stejné jako Dark Sector. A jak to že když někoho dvakrát probodnu, tak nikde není kapka krve? Jsem dva metry za nějakým člověkem a on mě neslyší? A zase to doplňování životů... A zvýrazňování použitelných objektů. Achjo.

    Edit: čárky, čárky...
    • Musím s tebou souhlasit... stejně skoro všechyn hry jsou na stejný brdo! :S
    • Tohle napravěj na PC verzi modifikace pokud tedy bude hra modder friendly.
      • USER47
        Maximálně nějaký menší hacky a úpravy configů, pokud vůbec. Plnou podporu modů rozhodně nečekej.
      • O tom mám silné pochyby. Square Enix není zrovna proslulé modderskými komunitami. Ale uvidíme, uvidíme.
    • V diskusi už se psalo, že zvýrazňování předmětů by mělo jít vypnout. Doplňování životů mi taky vadí - bohužel to nejspíš nebude vlivem augmentace, protože video pochází ze samého začátku hry.

      http://www.1up.cz
      • To by tam rovnou mohli v options dát možnost neviditelnosti a finger of god. *1*

        Což o to, oni klidně napíšou, že je to vlivem augmentace. Ale defaultní augmentace, kterou má každý ze začátku.
    • presne. to se bude dat hrat i se zavrenima ocima. jak jsem jiz psal, jednoducha blbost pro decka. *12*
  • koridor + "tajna" cesta za krabicou. strasny fail. skusit to sice skusim ale velke nadeje tomu nedavam. Ale co v dnesnej dobe cakat. hlavne ze mate metrove cepele vyskakujuce z paprce
    • Aspoň se snaží *4* . Ale vsadím se, že to stejně udělají blbuvzdorné, jako bylo to ve videu. "Hm, místnost. Aha, tak tady něco bude, protože místnost má vždy nějaký význam!"
      • co sa snazia, ze daju video nadabovat nejakej jebline ktora pri kazdej picovine povie "urobme toto just for fun". uz len ta prezentacia je mizerna.

        lokacia na prezentaciu je mizerna.

        cele je to jak pre kokotov robene. ale uz sme si mohli (mali, museli) zvyknut
  • Cervene sudy? Vazne? Ze by boli vybusne? No kto by to bol povedal... *9*
    • Nebyl nějaký ten sud a výbušné bedny i v jedničce? *5*
      • mě přijde, že každý kritizuje co se dá, ale že to bylo v dokonalých předchudcích, kde to taky moc nedávalo smysl, tak to už se mlčí :D a teď nemyslím jen DE, ale rádoby fanoušci všeho to dělají rádi..
      • MrSanta
        Jj, tam byly TNT krabice. Velmi výhodné na otevírání dveří a likvidaci robotů *1*. Co jsem se s nima hned v první misi naběhal. Sudy tam také, myslím, nějaké byly.
    • Taky jsem si všimnul. To je trapas, no. :) Na druhou stranu, barvit sudy s výbušnými látkami jednou barvou dává smysl a dovedu si představit, že to mají v budoucnosti unifikovaný. Pak nezáleží na výrobci a každej hned ví, o co jde.
      • Barvit sudy smysl má (koneckonců se to taky dělá i v reálu), nechávat je příhodně válet v prostoru už bohužel ne.
        • Akoze ne? A za cim by sa skryvali nepriatelia?
  • No, level design moc na chlubení není. "Super tajná" cesta za krabičkou, nelogicky umístěný vypínač, v podstatě koridor s jednou cestou navíc. Chápu, že je to lepší než ve většině dnes vydávaných her, ale buď ta hra nebude zas taková sláva jak prohlašují, nebo budou ostatní úrovně lepší, ale pak se vnucuje otázka, proč nám ukazují tuhle, která rozhodně nenavnadí...

    A to nemluvím o tom zvýraznění použitelných předmětů - to je jako ta blbuvzdorná směrová čára v Dead Space (tam jí alespoň člověk nemusel používat...). Vítka platí, pokud, jak se píše níže, je to zvýraznění opravdu nevypínatelné.
  • pamatam si, ze v prvom deus ex som vedel liezt po rebriku a hladat itemy aj bez toho aby mi ich to vysvietilo...
    • Naprosto souhlasim, to zvyrazneni objektu(beden,naboju,dveri,zebriku atd.) je hrozne a doufam ze to pude na PC vypnout(takovy cheat at si nechaj na konzolich *11*). Jinak stylizace grafiky se me velice libi a snad bube na PC i moznost zapnuti AA(zda se me to az prilis kostrbate). A velice me zklamala ceska lokalizace, ktera nebude *1*
      • Aj v predošlých DeusEx sa zvýrazňovali predmety (ale aj postavy) s ktorými sa dalo nejako pracovať -- naznačil sa okolo nich taký biely štvorček ( http://courses.ulisesmejias.com/videogames09/img/wiki_up/deusex_screen002.jpg ). Tu mi akurát vadí, že sa zvýraznia aj predmety, na ktoré sa nemieri zameriavačom.
        • lenze to som musel byt uplne pri tom predmete a mierit na neho a nie jak tu, ze polka prostredia svieti uz z 20 metrov
          • oin.odin
            všetci ste to zle pochopili to je predsa augmented reality čo ma zabudovanú v khyber-oku šmaria
      • jakej cheat? jasny, chces rict ze konzole jsou cheating platforma, to si nechej, ale na pc i konzolich bude v menu urcite moznost HIGHLIGHT USABLE OBJECTS on nebo off nebo to bylo hrany na nejjednoduzsi obtiznost. &learnenglish
      • A velice me zklamala ceska lokalizace, ktera nebude. *11*
    • Core
      Jak jsem napsal, nepochybuji, že nový Deus Ex bude pecka, ale s tímhle videem dělají z komára velblouda.
  • smejki
    To tam bude zase každá věc, kterou můžu použít, svítit? Vážně mě tenhle přístup "apriori si myslíme, že jsi debil, tak jsme ti to označili" uráží. Ale pravda, jinak jsou ta videa poměrně příjemná - ukazují se spíše herní možnosti a jejich komplexnost namísto bezduchých akčních sekvencí.
    • USER47
      Zda to půjde vypnout se neví, protože se k tomu ještě nikdo přímo nevyjádřil (EM s komunitou moc nemluví). Ale vzhledem k tomu, že je to přítomný jen na některejch videích z poslední doby, doufám, že ano.
      • Případně by to mohl být jeden z prvků rozlišujících obtížnost (stejně jako u Mirror's Edge).
    • Já doufám, že to bylo použitím nějaké agumentace (vlevo je vidět na "baterce", že mu něco žere energii). Podobné zviditelnění měl vlastně i Halo 3: ODST s tím, že hráč to nemusel používat. No, uvidíme. Pokud to bude natvrdo, mám z toho stejné dojmy jako ty.
      Mimochodem taky mi docela vadí to neustálé střídání 1st person a 3rd person pohledu. Bojím se, že to nebude moc fungovat. :(
      • USER47
        Jediný, co mu sežralo energii, byl ten takedown. Zvýrazňování je sice okecaný jako nějaká augmentace, ale je pasivní (jako HUD, komunikátor atd.) a žádnou energii nežere.
  • Tak jen takové malé srovnání s jedničkou...

    Taky jsem moc rád podřezával nepřátele zezadu. Vyžadovalo to velmi vysoký skill pro používání sečných zbraní, velmi vysokou sílu, či tomu odpovídající agumentace a natrénovaný skill plížení. I tak ale nepřátelé nezůstávali jen tak jako idioti stát a nezírali do zdi. Pořád hlídkovali, takže to byl adrenalin.

    To co předvedli vývojáři ve videu je směšné.

    Je to skutečně tím, že podobu her diktují marketingoví manažeři a vývojáří jsou mimo.... Kdo dokáže udělat dneska kvalitní hru dle vlastních inovativních myšlenek? Nezávislý vývojáři + Blizzard a Valve
    • Já jsem zase čekal, že když někoho probodnu mačetou, a potom ho budu někam táhnout, tak v roce 2011 uvidím krvavou šmouhu na zemi. Bohužel, nekoná se, přestože (nebo protože) v reálu by bylo legrační vidět krvavou šmouhu vedoucí do temného kouta... To by si každý strážný asi řekl "no safra porte, kam se ten kolega proboha poděl..." *3*
  • rýpat v grafice? to je divný, když to video neni ani v hd *7* . grafika je pecka a hra bde šmekrovní *3*
    • Video ktere tu je postovane je v SD, ale kdys se podivate na stranky postovani tak tam je i volba HD *1* viz:
      http://www.gamespot.com/pc/action/deusex3/video/6304183?tag=updates%3Btitle%3B1
  • Tak moc jsem se na Deus Ex 3 těšil.... Bohužel to teď vypadá, že to bude podobný multiplatformní průser jako dvojka.... Mnozí mají pravdu v tom, že herní průmysl opravdu směřuje do SRAČEK! Až stupidní jednoduchost, lineárnost, koridorovost, šipky udávající směr v uličce kde není kam zahnout nebo zvýrazňování předmětů už z pěti metrů aby si náhodou hráč nespletl vypínač s prázdnou plechovkou od coly, krátká hrací doba, stupidní AI a další a další "detaily a maličkosti", které z her, které nutili hráče alespoň trochu myslet, udělali masovou záležitost pro hráče ve věkovém rozmezí 5-100 let. Nejen, že se nikdy nedočkáme starých skvostů jako Deus Ex 1, System shock, Baldurs gate, ale obávám se, že za pár let budeme rádi vzpomínat i na takový lineární Dragon Age 2(který nemá ze starých dobrých RPG ani co by se za nehet vešlo). Jestli to takhle půjde dál, tak za pár let budeme sledovat interaktivní filmy, dvakrát za hodinu si klikneme "myšítkem" a dál budeme jen tupě zírat do obrazovky s 3D brýlemi na nose.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit