Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dal bych do tý hry lesbian whores a bylo by po fanboyismu :D
  • jak jsi podotkl, vývoj vpřed tvoří hráči svými nákupy. Pokud se neposypou prachy z konzolí, donutí to vývojáře k dalším investicím a konkurence požene technologii vpřed. Proč se ale snažit, když grafickej vrchol se od roku 2006 u drtivý většiny titulů nezměnil a lidem jako ty to očividně stačí.. Kde jsou ty technologický skoky, jaký jsme zažívali před lety u Unrealu a Half-Life? Proč nám týmy bobtnají a kvalita her jde dolů? Na všechno je jenom jedna odpověď - nekupujte ty srance, podporujte indie scénu, z těch může něco vzejtí, než se zkazej prachama a budou z nich další dinosauři. Potřebujeme vrátit hry zpět do undergroundu, jinak se technologie vpřed nepožene, ale to ty nikdy nepochopíš, nemáš na to totiž fištrón, Kazateli.
  • rekl bych ze horsi nez premira AAA titulu(a ne opravdu vsichni si to oznaceni zaslouzi)je hype a nasledne cena...porizeni novy hry po vydani prijde cca na 1.500,-kc(teda alespon u ps-ka)a to uz si clovek co nezije jen a jen hrama rozmysli co koupi a co ne,ze?no a kdyz je pak onen naivka zavalen tunou paradne vypadajicich videi,spoustou clanku a trochu deformujicich recenzi kde prumer vetsinou znamena7-8/10,rekne si O.K.,jdu do toho...ale ouha,nejednou clovek zjisti ze koupena hra je takovy datadisk jeho oblibene serie ale za plnou palbu!smutne...a AAAcka si muzu prilepit na celo,jako tu jitrnici:-)
  • CrocoRay
    Wii je taky konzole *4*
    Ale vím, že jsi těmi konzolemi myslel PS3 a Xbox 360.
  • http://game-craic.com/2012/03/assassins-creed-iii-first-official-screenshots/
  • A jaký hráč jsi ty? Co máš vlastně rád a na čom hraješ nejraději? Já na PC a Wii, ty se mezi sebou aspoň skutečně liší. Není to slitý jak PC s konzolema.
  • Ano, zenou se za grafikou (presneji audiovizualni strankou hry), nikde nepisu ze naklady na hru dela pouze grafika. Takze to zkus prosim k veci, diky.
  • Jo, to vsechno tu bylo driv, na tom neni nic noveho, ale to ty holt nevidis. Tebe primet neco pochopit, skoda slov. A ted z toho mas mindrak, tak mas potrebu si porad prisazovat :-).
  • Ano, de fakto mas pravdu, v zabavnim prumyslu jde predevsim o konzum pro masy. Je otazka, zda hardcore hrac je konzumni masa nebo spis fajnsmekr, ktery by preci jen uvital trosku te kvality. Mne se zda, ze tobe ten konzumni pristup herniho prumyslu vyhovuje. Mne teda ale ne. A spouste lidi, co nadavaji na konzole imho taky ne, akorat ze nechapou, ze problem spociva jinde, nez je omezeny hardware konzoli.
  • Ano, treba CoD je vylozene konzumni zalezitost. Vydelava to velky prachy? Tak budeme delat dalsi a dalsi dily. Az zajem opadne, tak se vylepsi grafika a pojede se dal.
  • Veskoslav
    Jednoduchá hra? Ty šašku jeden! Jedna z nejtěžších FPS, co se dá v poslední době sehnat za slušný peníz a je relativně nová...To, co jsi vypustil jasně naznačuje, že nejtěžší hra, co jsi hrál v žánru FPS za poslední léta byla nějaký díl CoD.......
  • Napsal jsem to spatne, samozrejme vyvojari jsem myslel i vydavatele, celou tu spolecnost, ktera hru vyrabi. Dnes je takovych moznosti jak hry delat, ze pokud se nekomu neco nelibi, tak at to proste nedela a dela to jinak. Opakuji, ze je to o trhu a ne o zadne osvete a co si maji lide uvedomovat :)
  • Jak se to vezme. To ze udelaji mizerny neodladeny port na pc, je to kaslani na pc nebo neni? To ze zhodnoti, ze kvalitni port by byl moc nakladny a ekonomicky by se nevyplatil a mizerny delat nechteji, takze radsi na pc nic neudelaji, je to kaslani na pc nebo neni. Ale ano, obecne cim vetsi skupina potencialnich zakazniku, tim lepe, takze je tu snaha delat multiplatformy na xbox, ps3 i pc. Kdyby se valve pokusilo o vytvoreni steamboxu, byl bys mozna pravde bliz, nez si myslis. Sjednoceni pc a konzoli v jednu platformu by bylo samozrejme vyhodne, v tom mas pravdu (i kdyz to mozna ani nechapes a myslis to zrejme zertem) a snaha o toto bude, ja to jako nejnadejnejsi vidim skrz streamovani her, kdy bude nakonec jedno, na cem ten klient bezi, klidne na pc nebo konzoli nebo tabletu. Zalezi ale na hracich, jestli tento model prijmou ci nikoli.
  • To neni pravda. Vyvojari velkych titulu zpravidla nefinancuji hry sami, to delaji vydavatele, ti zpravidla rozhoduji o rozpoctu a co za nej ma vzniknout. Je osudova chyba plest si vyvojare s vydavateli, a tenhle clanek pod kterym diskutujeme je o tom, co si o teto situaci mysli jeden z vyvojaru jednoho uspesneho titulu. Jestli tohle nerozlisujes, tak ani nemuzes chapat o cem je clanek, pod kterym diskutujes.

    A ani ti vydavatele nejsou bozi, kteri by urcovali pravidla. Oni se musi prizpusobovat tomu, co chteji hraci a za co chteji platit. Jim nejde primarne o vznik dobrych her, ale o uspesnou investici a investuji do vyvoje her podle toho. Takze nakonec o vsem rozhoduji hraci a to tim, za co jsou ochotni platit.
  • Vývojáři nemůžou však nemůžou kašlat ani na PC. Jedině v jednotě PC-Xboxu-PS3 může dnešní plýtvavý model obstát a proto se blíží doba kdy konečně budou PC a konzole jedno a kruh se uzavře. Vidíš? Taky umím být vykladačem své pravdy, skutečné argumenty taky nepotřebuju, no prostě kazatel jako ty. :)))
  • Bozinku, ale vzdyt ty vysoke naklady na vyvoj si vytvareji vyvojari sami! :) To je jejich rozhodnuti, co v te hre chteji mit a jak ma vypadat. A pokud se jim naklady navysuji neumerne v prubehu vyvoje, je to zase jejich chyba a nikoho jineho. To neni o zadne osvete, ani o nicem, co by si lide meli uvedomovat, to je zkratka o trhu, a at si klidne preziji jen ti dobri, co to umi ;)
  • Tak odpovím holt já. Co se změnilo jejdo? Vše uvedu příklad výtečné hry jménem Dark Messiah (2006), kterou jistě bude následovat Dishonored. Působivý storyltelling, spousta tajných skrýší, pasti stavící na herní fyzice, zbraně stavějící na herní fyzice vč. toho kdy přesně máčkneš kryt - a válečník s tebou "wrestluje", skriptované sekvence které může přerušit, třeba tím, že dáš řečníkovi po hubě, kladení pastí které fungují v různém prostředí různě, stealth kdy záleží na hlasitosti tvých kroků, ale i nasvětlení scény, ohneň se kterým můžeš kalkulovat v bitce a který se šíří z předmětu na předmět, hudba měnící se podle situace (dobře tohle bylo i dávno předtím, ale tu je to zdokonalené).. Mám pokračovat? Porovnám-li to s prvním, druhým Thiefem je to DALEKO lepší zážitek. Krásné vizuály jsou jen slupkou, interaktivní prostředí, bojové mechanismy, fyzika a storytelling jsou o světelné roky napřed.
  • Vyvoj technologii v tech hrach skutecne je. Pod povrchem se toho zmenilo sakra hodne oproti drivejsim letum, ale to hraci zas tolik nevidi, protoze kolikrat dokonalejsi technologie a programovani, a tak jak se dnes hry designuji pro co nejsirsi obec, nakonec vede k hernimu zjednoduseni, takze to hraci berou jako krok zpet :)
  • Na toto tema se tu zamyslim neustale, divim se, ze to chces zase slyset. Protoze vysoke naklady na hry. Ty na konzole kaslat muzes, ale vyvojari ne. A v dusledku toho je ti tvuj vykonny hardware na nic. Jsou to ciste ekonomicke duvody.
  • Trol.diskuzni
    Jak osvěžující si přečíst článek o AC od někoho jiného než fanboye Smutného... (no offence)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit