Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kraciktomas
    Hoří les a hoří rodnej dům, hoří velkostatek sousedům XD Kluci, kdo umíte alespoň trochu americky xD přijde se taky mrknou k nám do pekla na diskuzi pod GTA V na Steamu, plameny sice dohořívají, ale vedro je tam pořád xD
  • Ne. Je to jasny signal, ze zakaznik se nastval a je to velmi efektivni signal - recenze ovlivnuje prodeje a vytvari tlak na vyrobce.

    Kdybys nebyl mimo a naivni, tak by ti to nejen doslo, ale neplacal bys nic o forech a peticich, protoze ty jsou na dve veci. Casem, az trochu zmoudris, tak zjistis, ze nejefektivnejsi paka na svete jsou prachy. A v kombinaci se strachem o ne.
  • "Jinak je zbytečné mi tu vypisovat nějaké hry(promile z trhu), které jsou lepši s mody, o tom řeč vůbec není, takže je to irelevantní v téhle diskuzi, navíc já bych tu mohl vypsat tisíce her, které mody nemají(většina) a na nějaké mody si u nich ani nevzpomeneš."

    Hmm, to zni jako bys chtel tvrdit, ze je lepsi hra bez modu. Ne pockat... ty obhajujes mnohem vetsi blbost = nemit moznost si vybrat jestli s modem nebo bez je lepsi. Holt deformovane mysleni zpusobene prilis dlouhym hranim na jistych platformach. ;D

    Jinak k tem zavorkam, kde neustale zduraznujes kvantitu. Daval bych si na to bacha. Argument kvantitou nikdy nefungoval a fungovat nebude, protoze je to logicky klam.
  • Paulcz
    Jestliže mají nějakou normální simulaci, právě u peer to peer je hackování jednodušší ošetřit a člověk co posílá odlišný nebo upravený packety by se měl hned dostat mimo synchronizaci.

    Rockstaru na tom MP záleží asi jako u GTA IV, prostě jim to je u řiti :) Jinak daleko víc peněz prodělávají tím ultradlouhým nahráváním.
  • Petříku, máš vtěch tvých názorech docela nepořádek a pleteš hrušky s jabkama. Problém hackování v GTAO je hlavně díky peer to peer připojení, které znemožňuje efektivně chránit hru před modifikovanými daty co chodí od uživatele. Opravdu myslíš, že by stím R* nic nedělal, kdyby měl funkční nástroje jak se bránit? Už z pohledu bussinessu je to pitomost :)
  • a koukám že se vzdor vydařil. Takže docela utěr panáčku plebs win.
  • Nejde oto že by komunita vyhrála, je to asi tak jediný vzdor co komunita může udělat a R* to aspoň zaregistruje. Občas neděláš věci pro výhru ale ze zoufalství, ale na to třeba taky jednou přijdeš.
  • Jj a dokonce 2x za 14 dní, napřed omluva Relicu za DoW 3 a teď tohle, feels good! A aspoň se děcka naučí, že si nemusí vždy nechat kálet na hlavu, čím méně ovcí, tím lépe
  • flash789
    No nevim, me prijde davat zaporny hodnoceni jinak dobry hre jen kvuli tomu ze ji nemuzu modovat jako klukovina. navic vubec neni jisty ze ty zaporny hodnoceni meli na situaci nejakej vliv, to si mozna jen komunita rada mysli ze jako vyhrali. Mozna bylo jen ucelem postrasit a ukazat ze takhle by to neslo, s tim ze uz dopredu vedeli ze to zase povoli. Ale jasne komunita vyhrala, huraaa, plebs jasa a matky pecou bochniky chleba..:)
  • 1, tatinek co hraje jednou za rok podle mych zkusenosti opravdu recenze necte( vetsinou). spis prijde do obchodu a rekne "dejte mi nejakou hru s autama"
    obcas ani nevi ze existuje nejake gta, nebo o nem od nekoho jen slysel.
    tim netvrdim, ze recezne jsou zbytecne, v zadnem pripade. a cte je hodne lidi, ale ne vsichni co si gta koupili.
    2, To by mne velmi zajimalo.
    jak podle tebe, by se tito rozzlobeni hraci meli ucinne ohradit proti podobnemu jednani jako v pripade OpenIV? . pokud hra ztrati podstatnou cast sve zajimavosti odebranim modu, pak mody by mely patrit do hodnoceni hry jako soucast toho celku.
    ze nejde o banalni vec, ukazuje 50000 recenzi.
    osobne si myslim, ze redakce se recenzim/hodnoceni modu vyhybaji, hlavne protoze mody mohou zmenit hru natolik ze vynalozena prace by se jim proste nevyplatila.
    3, trochu si upravujes pravdu podle svych potreb, kdyz tvrdis ze napsat par prikladu modovanych her nema vztah k tomuto tematu
    kdyz v diskuzi tvrdis, ze mody jsou vlastne zbytecne, je podle mne dobre dokazat, jak mohou byt prospesne.pouze se snazis ovlivnit ostatni tak aby si zacali myslel to co si myslis ty.
    je to tvuj nazor a mas na nej stejne pravo, jako ja mam pravo timto vyjadrit svuj nesouhlas.
  • readyxx
    http://www.eurogamer.cz/articles/2017-06-24-otoka-gta-5-mody-maji-zase-zelenou
  • Dobře ty
  • Už to tak bude, dost dobře PC komunita!

    https://motherboard.vice.com/en_us/article/ywz87k/rockstar-games-talks-publisher-into-leaving-grand-theft-auto-v-modders-alone
  • Paulcz
    To co píšeš postrádá logiku, tak ať si těch 9 milionů lidí napíše pozitivní recenzi. To, že je něco špatně vychází z toho, že se někdo ozve na základě různých okolností a ne, že všichni jsou zticha. Pokud patříš mezi těch 9 mil lidí s nulovými nároky, alespoň si přečteš, že na to má někdo jiný názor. A pokud dotyčný má alespoň základní stupeň inteligence, zjistí jak se věci mají.

    Není rozdíl mezi tím, dát hře negativní recenzi, jelikož autoři zakročili proti modům, které mají zásadní vliv na hratelnost a celý produkt a nebo udělit negativní recenzi, protože parametry hry neodpovídají nárokům uživatelů. Hodnocení šlo dolů, protože kvalita hry je v řadě aspektů pro spoustu lidí špatná a jen mody to opravovaly. To je zcela legitimní.

    Jinak slušná společnost by se vůči zákazníkům takhle nikdy nechovala. A není to o žádném EULA a podobných nesmyslech u kterých si Adam myslí, že přišel na jádro pudla. Stejně jako bojkotuju Opavii za hnusný sušenky tak můžu bojkotovat Rockstar/Take two za debilní produkty a přístup :) Pak si z těch EULA můžou postavit třeba pomník.
  • Soubory hry se daji nastavit aby nesli menit. Proto napriklad OW nejde modovat. V pripade GTA Online ten zakaz spociva v tom, ze nam Rockstar rei nedelejte to.
  • Fungovalo to tak vzdycky, ze hraci upravuji hodnoceni podle toho jak se hra vyviji a jaka rozhodnuti autori delaji a je to potreba, protoze na forech se pravda maze.
    Kdyby developeri nelhali a nedelali rozhodnuti proti hracum, tak by je to nepostihlo.
  • Rhulad
    Recenze čtou všichni, vždycky se četli, je to nejjednodušší obrázek o daném produktu. Navíc se bavíme o několik let staré hře, takže prostředky na reklamu jsou pro tento titul minimální nebo žádné, takže recenze pro tatínka zůstává jako jeden z primárních zdrojů kvality dané hry. Jak už jsem se snažil vysvětlit dole, ta hra je pro 9 z 10 z těch milionů lidí naprosto stejná jako před zrušením modifikací, protože je to nezajímá, nezajímají je mody, zajímá je hra a ta je pořád stejná jako před zrušením modů, takže ti "nasraní mladí muži" se mají vyjádřil jinak než negativním hodnocením, jelikož hodnocení by mělo vypovídat o hře jako celku, čili to negativní hodnocení jen na základě zrušení modů je nesmyslné a samozřejmě i proti logice celého hodnotícího systému recenzí.

    Jinak je zbytečné mi tu vypisovat nějaké hry(promile z trhu), které jsou lepši s mody, o tom řeč vůbec není, takže je to irelevantní v téhle diskuzi, navíc já bych tu mohl vypsat tisíce her, které mody nemají(většina) a na nějaké mody si u nich ani nevzpomeneš.
  • Nekomu tam zrejme v hlavicce sepla pojistka, kterou odjistil odkutalejici se zlatak z prodeju na steamu a je vymalovano.
  • V komentarich na negativni recenze na Steamu se objevuji informace, ze je OpenIV zpatky... ze by si na zaklade "slabiny hodnoceni na Steamu" Rockstar spocital, ze se jim to jaksi nepovedlo? Jinak s tou slabinou se autor clanku opravdu spletl... neni mocnejsiho nastroje nez tohle
  • Pro MP ale modovani je zakazany :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit