Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lukyz
    Ale beztak mi tyhle PR videa přijdou trochu tragikomický. Vždyť oni v podstatě prezentují to co se klasicky od PC hry očekává jako nějakou super featuru a ještě se plácají po zádech jak na PC hráče myslí. Nejde mi o to vyvolat nějakej flame, ale představte si opačnou situaci - 3min video na téma jak vývojáři myslí na konzolové hráče a jak támhle Eda, kterýmu už je 40 a od malička hrál na PSX zbožňuje, že GUI bude optimální pro ovládání na gamepadu. *7*

    Co si o tom myslíte vy?

    EDIT: Ano, vím že tady PSX těch 30 let není, ale byl to jen příklad...
    • Gratuluju! Máš skvěle našlápnuto nestát se průměrnou ovcí! Jen neusnout na vavřínech *15*
    • Keyz
      Je to komedie. Vůbec ta debata, že se myslí na PC hráče... Na to se musí extra myslet? To je teda doba... Logicky bych čekal, že na každé platformě to bude uděláno tak jak má. Zde se ty kecy ještě překládají. Mohlo by to začít klidně: " Máme zde další kec..."

      Prostě kec, jako kdyby výrobce aut pro Anglii psal, že si dal záležet a volant tedy přehodí... *1*
      To je základ, jako velká lišta, možnosti nastavení atd.. Jestli to tam nebude = chyba a snad se to projeví do hodnocení. I když, někomu praktické věci nevadí a klidně by to hrál nohama...

      Například nemožnost použít "Escape" na klávesnici k zavření oken ve hře (inventář atd). To mě dokonale vytáčí. Hraji a w,s,a,d ovládám třeba kameru atd. A pak je rychlejší a pohodlnější prostě zmáčknout Esc a ono to k*rva nejde. A musíš na to kliknout aby se to zavřelo. Tvl
    • davidBray
      chápu co myslíš. Nebo udělají něco super uber a ty si pak uvědomíš, že to už bylo ve hrách někdy před deseti lety a bylo to naprosto samozřejmé
  • ked uz si tu trpete tie vyskakovacie reklamy, tak ich tu aspon davajte take ktore sa daju vypinat a nehraju mi v pozadi, inak si tuto stranku strcte do kakaca
  • La_Furia_Roja
    No tak nevím Dragon Age 1 to určitě nebude. Klidně mě ukamenujte ale tohle nejdřív otestuju u strýčka Skidrowa. Po DA 2 už nenaletím. Člověk se těší na rpg a z toho zas vyleze hack n slash hříčka pro puberťáky. Nechápu, kde přišli na ty akční souboje. Ať si přijdou s novou značkou a necpou to do DA...oni fakt dneska musí zkazit všechno. Nedivím se, že se to všude hemží Indie hrama kdo má tyhle nechutné paskvily furt hrát. Přijde mi to, že hraju 10 let furt tu stejnou hru
    • Keyz
      To by mě zajímalo čím se Skidrow "proslavil"

      Málo crackují oproti ostatním, a ještě toho hodně mají blbě
      http://predb.me/?search=skidrow

      To spíše něco crackne SHiTROW. *3*
  • Lukyz
    Když se řeší jak je DA na PC strašně "awesome" - je vůbec nějaká hra na Frostbitu, která podporuje modifikace nebo to jednoduše zařízli s tím, že si vystačíme s DLC?
    • zarizli...do toho kretenskyho engine pomalu nejde ani dostat cestina,natoz nejaky modifikace...
      • Cosi
        Čeština do toho nejde vložit, protože Frostbite nepodporuje modifikace. Na zprovoznění češtiny je potřeba vytáhnout soubory s textem, rozbalit je z jejich formátu do nějakého přijatelného formátu, pak upravené texty zabalit a vložit do hry. Což je podstata modifikace a tomuhle se Frostbite brání. Proto nejsou žádné modifikace do Battlefieldu 4.
        • To mi rekni co ma engine spolecnyho s tim, ze autori jsou dmnti? Kolik asi clovekohodin by stalo implementovat(treba) zcela standardni a zdokumentovany .po/.mo ...??? 10 minut? Dokonce by to ve 100% pripadu nekolikanasobne zvedlo prodeje, protoze by se to dalo lokalizovat do naprosto cehokoli (za predpokladu, ze by ingame byl nejaky normalni font a ne obrazky). A co vic, dokonce ten format umi takovou hitech vec, jako spravne cislovat (jedna/3/10 kulka/kulky/kulek) a dalsi gramaticke vymozenosti ... Jo ja vim, v roce 2187 stim nekdo prijde jako s uber ficurou.
          • Cosi
            Nic. Oni prostě nechtějí, aby se jim v tom někdo hrabal. A myslet, si, že by modifikovatelnost enginu veřejností, zvedlo prodeje je úsměvný názor. Stejně jako myšlenka, že by se vývojáři zabývaly fonty, které by nějakým slovanským národům pomohly s přechylováním a sklonováním slov. Na to jsme moc malá zemička.
        • MoH Warfighter jede na Frostbite a české titulky do něj jsou dostupné a plně funkční. *6*
          • Cosi
            Tohle jsem si myslel, že je jasné, ale dobrá tedy:
            MOH Warfighter a Battlefield 3 běží na enginu Frostbite 2
            Battlefield 4 a Dragon Age: Inquisition běží na enginu Frostbite 3

            Ty čísla za názvem znamenají, že se jedná o jiný engine. A pokud mi chcete tvrdit, že se jedná o evoluci enginu a půjde ho tedy modifikovat, tak se do toho můžete pustit. Pokud najdete řešení na modifikování enginu, šup sem s ním.
          • A udelal je kdo? Komunita a nebo vyvojar/vydavatel hry?
            • S největší pravděpodobností komunita, jinak by se vydavatelé museli za ty pravopisný chyby stydět. *11* Zrovna to totiž hraju.
      • njn tak to je zly, kdyz nekam nejde dostat cestina tak to je v riti pac si to skoro ani nezahrajem :P Ono totiz prelozit si text ve hre to je skoro tak tezky jako prelozit Shakespeara.
        • Ëvidentně jsi vůbec nepochopil co tím chtěl Tom říct a děláš tu ze sebe pyču
          • Omyl, ja to pochopil, jen neberu jako bernou minci fakt, ze se nekam neda narvat cestina. Muzu tam sice narvat jiny assety a delat si s tim co chci,kdyz se to naucim ovladata. Ale nejde tam narvat cestina tak to ani nebudu zkouset. Woa
            • wenceslaus
              Ale co ta poznámka o Shakespearovi? Promiň, ale na tu reakce od MA docela sedne.
  • fallanga
    Takhle se má dělat optimalizace. A to jsem se bál, že si to nezahraji.
  • takže pc verze nebude hlavní, ale aspon se naní nevyUbisoftují.mno Bioware nikdy němelo s pc vs konzole problém, narozdíl třeba od ubisoftu.
  • frag.ment
    Já jsem v klidu, na PS4 mi to určitě pojede v pohodě (na PC starým 5 let už bych to asi nedal, protože mám jen 1GB kartu, Core 2 Quad 4 jádro na 3 GHz a to už taky není co bývalo :-) ). Každopádně si počkám na recenze, protože z toho mám zatím smíšený pocity. Hlavně chci co nejdříve recenzi na The Evil Within! Petře Poláčku, kdy ji můžeme očekávat? Mám cukání to jít zítra koupit..
    • davidBray
      .
    • davidBray
      mám dvoujádro 2,26, 512 MB grafiku geForce 9600 GT a 4 GB ram, laptop a hraju 80-90% her :) takže podle mě máš dělo :) a dá se to na to koukat! :)
      • C-BEAM
        ako ti na tom idú niektoré súčasné hry ? daj nejaké príklady a framerate.
        • davidBray
          neměřím framerate, buď se to hrát dá anebo nedá - nejsem fanda slow motion, to je třeba GTA 4 to se hrát nedá, to je na mašli. A nehraju hry typu CoD i když věřím, že zrovna tyhle by mi šlapali bez problémů. ale třeba
          rising storm, skyrim, batman AA + AC, ghost recon phantoms, poslední tomb rider, DmC, dark souls, metro 2033, lehce jsem projel seznam na steamu. "současnou" produkci zrovna nevyhledávám, protože mě tak nějak zrovna neoslovuje, a není na to hlavně čas :(

          a zaklínač 2 se na tom hrát taky nedá :-/

          netvrdím, že bych nechtěl nové pc, ale na to co já hraju to tak nějak stačí
          • Johnny
            Já mám AMD X4 965 Black edition, GTX460 1GB, a 8GB ram DDR3. A Shadow of mordor na plný hratelně (Textury High, bez AA), Alien také na plný bez AA uplně v poho, Dark Souls 1 i 2 na plny naprosto bez problemu, Zaklínač 2 také... takže já zatim opravdu nemám problém.
            Jinak Processor je na 4Ghz a na grafice trochu zvyšený napětí, tak jádra i pamětí...
          • Ja mam ctyrjadro, 8GB Ram, Ge force 560 gtx ti. Vsechny hry co sem chtel sem rozjel! Crysis 3 na medium vypnutej AA, Alien Isolation na high s vyplim AA stabilnich 60 FPS, takze i gigova karta dnesn hry zvladne. Ale na jare budu kupovat novou kartu, uz prestava stacit.
      • Tak koukat se dá i na psí lejno na chodníku ale není to to pravý "vořechový"
  • Na hru se těším.EA se povedlo mě nalákat díky té akcí na DAO :D u kterého jsem o víkendu strávil 14 hodin :D.
    • u mne to fungovalo presne obracene
  • som zvedavy, ci to bude optimalizovane na 4 a viac jadier
    btw, DA:I by malo dostat aj Mantle podporu, ci nie?
    • Jo měl by, snad všechno běžící na FrostBitu by jí mělo mít, tak počítám i s DA.
  • Docela sranda v tom videu vidět Mike Laidlaw mluvit o tom jak je pro ně PC verze důležitá, přitom to je člověk kterej přišel k Dragon Age až v pokročilým stádiu vývoje jen proto aby udělal konzolovou verzi a do značný míry to byl právě on kdo prosadil konzolizaci Dragon Age 2. *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit