Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • chladas
    A to jako proč?
  • Kozy
    Tahle hra tohle tvrzení docela vyvrací.
  • No asi sa uplne nechapeme. Dnes je uz trh globalny. Pred 10,15timi rokmi bol celosvetovy predaj 1, 1.5 mil kusov nejakej hry mega uspech. Dnes vdaka digitalnej distribucii toto uz dosahuju aj niektore indie tituly (tie uspesne aj daleko viac). Vzdy existuje trh aj pre okrajove a menej mainstreamove zanre a tituly, a prave aj vdaka digitalnej distribucii sa dostanu k vecsiemu publiku a je vecsia sanca ze sa zaplatia. Iste ak sa prezenu naklady tak ide vyvojar do straty, ale pekna ukazka je prave Kingodom Come. Z pohladu vydavatelov okrajove RPG, ziadna magia? ziadny draci,elfovia,trpaslici? nejaky prdnuty stredovek? no chance.. ale celosvetovo si to stale najde dostatok fanusikov a pri spravom riadeni a nakladoch, ostatne ako aj tvrdi Vavra, sa to da zvladnut. Samozrejme nie je to lahke ale ide to.
  • Dobry pribeh muze byt v knihach, ne ve hrach, zvlaste strileckach.
  • Ale ano boli "komercaci" lenze tvorili umenie na ktore sa da divat aj po rokoch.Je fakt ze to niekedy trvalo extremne dlho, ale to je dan za tvorbu a kreativitu. Dnes sa veci vyrabaju ako na pasovej vyrobe, lenze to prave pri umeni ale nie len tam, aj pri kreativnych oblastiach, proste nejde. Nemozem si povedat ze si teraz sadnem a za tyzden napisem mega kvalitny pribeh. Proste to chce cas. No a dnes sa ten cas nahradza technologiami. No a niekto vyuzije technologiu tak ze len zvyranzni jeho talent a niekto tak ze sa len ukaze ze nema ziaden talen a len lepi existujuce veci dohromady.
    A ono to aj tak bolo myslene sko ako parafraza.
  • Hej preto robia Dead Island 2, uplne slnieckova hopsacka :-). Ale je fakt ze DI sa neda brat nejak vazne.
  • Spec Ops The Line byla výborná hra. Na druhou stranu, copak není možné dát podobně zajímavý a silný příběh do nahypované megapecky plné kosmických lodí? Podle mě to jde. Dobrý příběh může být o robotech, pralidech, ufounech - to už je celkem jedno. Drogově realistické prostředí Dubaje se mi taky líbilo, ale to neznamená, že ve scifi kulisách nejde podobný příběh udělat.

    Možná spíš narážíme na starý problém, že lidé prostě nechtějí kupovat příliš temné hry, i když z toho budou také výjimky, třeba Fallout 3 se myslím prodával dobře.
  • Jirx
    "...trh je pro takto inteligentní a příběhově originální střílečku příliš malý..."
    Ty vole, tim spíš bych se snažil udělat masivní a možná i přehypovanou reklamu na druhej díl, ještě surovější představení moderní války, ať si co nejvíc lidí udělá obrázek, jak to v dnešní době vypadá na Blízkým Východě a co je to "modern warfare".
  • Jack1947
    Já nevím a jo Warfighter mám na mysli...
  • Jack1947
    Syndrom COD zatím nakažlivý není, takže neplaš. *3*
  • Nj, holt dokud budou lidi ochotný nechat se krmit ho*nama, tak se ty ho*na budou produkovat a prodávat. Alias kde je poptávka bude vždycky i nabídka :(
  • Tady jsou všechny rozhodující momenty ve hře https://www.youtube.com/watch?v=9qFB0vimk18
  • To už by ale byla, si myslim, úplně jiná hra, nedovedu si představit právě nic jinho než obyčejnou FPS. To co bylo v původní hře, ta postupná gradace příběhu a odhalování osobnosti protagonisty, to už je zkrátka venku a roubovat k tomu něco podobnýho/dalšího by mohl být spíš průšvih. Teda pokud by se nerozhodli ze hry udělat značku a ždímat peníze každý rok novým dílem ;). Ale to už by byla fakt úplně jiná hra a s tou původní by to mělo společnej snad jen název.
  • Z článku to vyznívá tak, že Yaeger nechtějí nic takovýho dalšího dělat jednoduše hlavně proto, že SO:TL nevydělala asi moc peněz. Já jsem to pochopil ale tak, že těch 5 let vývoje pro ně bylo doslova peklo a naprosto vyčerpávající, protože museli nastudovat a vidět asi ledascos, před čím normální smrtelník zavírá oči, na co nemyslí a o čem tak nějak v kouktu duše ví, že to existuje, ale nechce si to připustit. Ostatně je to i ve hře vidět, je to naprosto nádherný a kontrastní dílo plný temnoty (samozřejmě pro spoustu hráčů to byla asi jen jedna z mnoha FPS, ale předpokládám, že to jsou lidi, co u Čety řvali "jooo, joo, nandej to těm hnusnejm Větvím" a Apocalypse Now jim nic neříká).

    Zkrátka rýpat se 5 let v "odpadu duše" bylo myslím dost vyčerpávající a nedivil bych se, kdyby Yaeger teď pracovali pro vyvážení na nějaký superbarevný superveselý supersluníčkový hopsačce ;).
  • janchor
    Komu se stýská po přesahu The Line, ten ať si hlídá The Sun Also Rises: https://www.youtube.com/watch?v=WF_56QMocE0
  • chladas
    To bylo i MW2? spíš jak velkou roli hrálo to že zabíjíš americký vojáky o kterých se vysloveně nedalo říct že jsou padouši
  • chladas
    Z dem od Reloaded a Skidrow :P :D
  • fallanga
    Jestli mluvíš o MoH, tak ten měl zamotaný příběh. Tam se muselo přemýšlet.
  • mirekdusinojc
    Ty vole, renesanční umělci byli tenkrát nejkomerčnější týpci ever, tučně placení církví a donátory, avšak ne proto, aby se kreativně vyřádili, ale aby jim na zakázku vytvořili nějaké pěkné dílo v mezích obecného vkusu. Kdyby si v nějaké alternativní realitě sestavil herní studio ze všech těch Da Vinciů, Aligierů, Santiů a církev nebo Mediciové by si u nich objednali videohru, bylo by to Gears of War odehrávající se během Apokalypsy, kde bys jako archanděl kosil pekelníky po stovkách a při každé smrti měl extatický výraz směrem k nebi a Ježíši Kristu.
  • Kozy
    Kdo ví jak velkou roli hrálo to, že zabíjíš americký vojáky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit