Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tohle ale bude bud slovak nebo nejspis madar
  • Tilwaen
    Protože čeští hráči stejně česky neumí.
  • dvojjazycnej doktor je ti na houby, ty chces bylinkare ;)
  • presne jak rikate hoku san
  • milos.ondo.7
    Proč české hri nemají český dabin.
  • Asharak
    Pak doufejme, že tam bude skill v uchovávání stádia jídla, takže časem s levlem vydrží dýl *5*
  • ja bych to tam dal povinne, aby se lamy jako ty mohly zblaznit
  • tak ja nevim , ja si chci hru hrat podle sebe a ne byt do neceho nasilim tahan..aby ten povinej spanek a jidlo nebylo casem tak otravne ..trosku me to pripomelo far cry 2,kde si byl taky neustale nucen schanet prasky jinak si nemohl ani poradne hrat..a byla to dost pruda
  • Asharak
    Nevím no, v Zaklínači 3 to šlo úplně v pohodě. Ale je fakt že pak už to byla otrava :D "Zase nemám jídlo... achjo." "A, obchodník, 30x Kuřecí stehno prosím." , být ve W3 degradace jídla tak bych to asi nedohrál :D I když zase sem těch 30 kousků snědl během dvou dnů *1*
  • shanet jidlo v rpg nebejva zrovna hratelnosti prospesny

    bud je tu pruda porad (tuhej survival)
    nebo je to pruda ze zacatku a pak otrava (uz neni problem to sehnat, ale musi se to vicemene zbytecne i nadale resit)

    za me je to neco, co bych si s klidem odpustil
    hlavne aby tam jeste nakonec nepridali i nutnost se vyprazdnovat, preci jenom do sebe hazet jidlo a piti jak do bezednyho zoku neni moc realisticky
  • zase se musim ohánět starym gothicem, ale tam je prostě vidět správný řešení - žádný šipky, ale mapy a popis úkolů od npc apod. Ale ani tam pravda nebyla nutnost jíst, takže sám jsem zvěědavej, jak to bude fungovat, ale předpokládám, že ví co dělaj a pokud to implementujou dobře, tak je to zas o jednu položku víc co zvyšuje realičnost a o to mi de o navodění co nelejpší amtosféry. Jasně už z podstaty ta hra nikdy nemůže bejt reálná, to ani nejde a dokonce tomu bude i dost vzdálená jako každá hra, ale jde o to se tomu přiblížit co nejvíc, jestli k tomu vybrali zrvona správnej postup a možnosti to uvidíme :)
  • A? Tyhlecty věci se stejně dělají jen cca. tak pro 5 lidí a většina lidí tyhlecty věci dělat nechce.
  • to právě že ne, jakmile to děláš jenom jako doplněk co můžeš zavěsit, tak to v tý hře ucítíš, že pro to není ta hra dělaná. je to jako s šipkou na mapě v jiných RPG, můžeš to vypnout, ale na tý hře bude znát že na to není dělaná(slabý popis cesty a úkolu od npc, nejsou mapy apod.)
  • Rejsek
    Asi tak. Jelikož předpokládám, že nebude délka střídání den/noc jako v reálu, četnost jezení a pití bude určitě osinou v zadku.
  • Co se prvků reality týče (zkažené jídlo, nemoci, nutnost spát, převlékat apod), mohli by to dát do různých obtížností. Kdo chce super realitu, má ji mít, kdo chce čistě hratelnost, prosím.
  • kompa mam cca 3 měíce starýho, 16 gb ddr4 , i5ka na 3,2 GHz (v základu) a ani na low se nedostanu na stabilních 40.. :)
  • Myslel sem samozřejmě combat systém ty jouzo.

    Ale jinak si mě tím příkladem pobavil. Dát do stejného pytle KotOR a Dark Souls. Rozdíl asi jako Final Fantasy a Zelda. *7*
  • Ja jsem taky pro moznost volby, ono vypnout ten mechanismus neni preci problem. At si to hraje kazdy jak chce. Jediny problem by mohl byt, kdyby tento mechanismus byl pouzity v questech. Kazdopadne ja nutnost spanku a jidla/piti vitam.
  • Je to pěkný, kdyby to bylo mmo to by pak bylo žrádlo.
  • Asharak
    Přesně, ještě tak půl roku a něco než vyjde většina GPU a CPU, a hlavně nějaké hry, zatím nic moc, a pak upgrade *4* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit