Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Magister_Peditum
    Upřímně řečeno na trochu složitějším managementu nevidím nic tak hrozného. Dneska se vše zjednodušuje, tak si spousta lidí myslím, že hardcore hrám odzvonilo, ale přitom úspěch Paradoxu ukazuje, že i takové hry si svoje hráče najdou. Holt se jen musíte smířit s tím, že z toho nebude takový fenomén jako Skyrim nebo Overwatch.
    • Libila se mi tusim Pavlova poznamka v jednom gamesplay ohledne poctu tlacitek v menu - dneska uz je fakt pomalu jen play, options a quit.
  • walltar
    No hlavně bych se bál toho plížícího se králíka...
    • asi fanda Monty Pythonů *1*

      https://www.youtube.com/watch?v=Nvs5pqf-DMA
  • super, jsem rád, že aspoň někdo jde proti hloupému trendu zjednodušování všeho ve hrách
    • jen aby to neskoncilo uplne opacne, tj prekomplikovane... uz i ten vyvaj se tahne dost dlouho a do konce daleko, ale na to jsme uz od Vavry zvykly, ze
      • mozna by zmena nicku z historik na hysterik pomohla
  • Llour
    "Rabbit can be more sneaky, and surprise you from behind" . Viktor nikdy nezklame, ten člověk by se mohl živit jako komik *1* *1* *1*
  • Touhle dobou už jsme měli hrát hotovou hru.
    • V herni branzi litaji terminy horem dolem. *1*
      Tak nic, pokud to skutecne dotahnou, pak at klidne vyjde 2018 a treba pozdejc, kdy uz snad budou mainstream karty, ktere to utahnou s hratelnym fps. *3*
      Mne spise zarazi, ze vydali s velkou pompou Betu, asi jako ulitbu aby hraci neprskali ze se to moc protahuje, ale dle mne to status Bety vubec nema. To muzeme nadavat na DayZ ze je porad v Alfe, jenomze je hratelnej. Sice s bugama a problemama, ale hratelnej.
      • walltar
        Tak já betu zkoušel a bylo to celkem hratelný...

        Tady si nejsem až tak jistý, abych pravdu řekl... ale které herní mechaniky tam chybí, že by si to neoznačil za Betu?
        • Nezavisle na tom ako betu označuje wiki, ľudia pod tým chápu skoro hotovú hru. Povedal by som že tam chýba tak 90% obsahu. Takže vydanie "bety " bola len ďalšia PR lož
          • walltar
            Takže když něco označíš správně, ale lidi to chápou blbě tak lžeš... Hmm zajímavé.
            • Tak nevim. Ja myslel ze Prealfa je pocatecni stadium vyvoje ktere jeste neni hratelny, Alfa je uz hratelna ale porad ve stadiu doplnovani a ladeni obsahu i hernich mechanik, Beta je v podstate hotova, ale odstranuji se chyby, pripadne se to jeste vyuzije k doplnovani nejakeho obsahu a pak je Gold, ktery je pripraven pro vydani. Ani mne nenapadlo studovat Wiki. Takto je to proste v hernim vyvoji bezne.
              Uznavam ze na to neexistuje zadna "smernice" ( mozna uz na tom Brusel pracuje ) a Warhorse si to muze delat po svem. *3*
            • Možno to nie je lož, ale je to zavádzanie
        • Beta je v podstate hotova hra, kde se jenom vychytavaji problemy.
          Psal jsem nize, ze hru nemam, cetl jsem pouze ohlasy na Steamu a moznosti co tam delat je pry poskrovnu, ani mapa neni cela pristupna. Taky netusim co vlastne zamysleji. Mozna ze mimo kampan to bude stejny i ve finalni verzi, ale doufam ze ne.
          Ja bych si to Betou nedovolil nazvat uz ani v pripade ze neni hotova cela mapa. Co je podle Warhorse vlastne Alfa? Asi to maji cely definovany nejak po svym. *3*
          • ucho
            V betě rozhodně nemá být celá přístupná mapa. To je zde záměr, aby lidi už teď neprolezli celou mapu. Dá se to řadit mezi spoilerování, lidi by si zkazili herní zážitek z objevování světa. Tedy stěžovat si na to, že tam není přístupná celá mapa, je mimo. Krajinu mají z větší části určitě hotovou, ale ukazovat ji teď lidem je nesmysl.
            Často se za betu bere to, když jsou hotové veškeré herní mechanizmy. Jak moc hotové je na vývojářích. To znamená, že pak už by se například neměl najednou ve hře objevit létající koberec, protože to už by bylo prostě něco navíc. Když jsou ty herní mechanizmy hotové, ladí se, doupravují, ale už by u nich nemělo docházet k zásadním změnám. No a další částí je nasázet do toho světa příběh a celou tu omáčku kolem. To už nemusí být součástí bety, protože to opět prozrazuje věci ze hry. Tedy to, co dali lidem, jsou spíše pokusné questy, které slouží k osahání herních mechanizmů. Svým způsobem je to taková demoverze k tomu, jak se ta hra bude hrát.
            Určitě ale nečekej, že ti někdy před vydáním hry zpřístupní celou mapu...
            • Když už počeštěné patvary tak "spoilování" ...od slovesa "spoil", ne od substantiva "spoiler".
              Ty špekoune jeden přemoudřelej *14*
            • ucho
              embargo na videa je nesmysl, který by jim mohl uškodit. lidi by to brali tak, že něco skrývají. ta videa potřebují k tomu, aby se o hře více mluvilo. youtube je celkem dobrý kanál na to, aby se ta hra dostala lidem do povědomí.
              betatester musí otestovat herní mechaniky a to, že žádná z nich nerozbíjí dění v herním světě. když pak budou jednotlivé questy, musí otestovat tyto jednotlivé questy. u hry v otevřeném světě je tvé tvrzení s otestováním celé hry nesmyslné. co se týče spoilerování, uniká mi, proč po vývojářích chceš, aby do bety dali větší obsah hry. i kdyby tam dali polovinu příběhu nehotové hry, k čemu by to bylo dobré? to je s prominutím blbost. to, co vydali mezi lidi, je pro osahání hry tohoto ražení ideální.
            • walltar
              Akorát ty nejsi beta tester... Mají vlastní tým na testování. Od lidí se spíš čeká feedback na jednotlivé herní mechaniky a podobně. Takže určitě nemusí testovat všechno.
            • Ak nechceli ľuďom spoilovat obsah, mali dať embargo na videá . Každý hraje nehotovu hru na vlastné riziko že si to vyspojluje. Betatester musí otestovať celú hru. To čo vydali je proste len demo.
          • walltar
            No právě Beta není skoro hotová hra, kde se jen vychytají problémy... Beta je produkt u ktrertého jsou implementované mechaniky, ale chybí obsah. Takže nečekej všechny questy, obchodníky, lokace atd... ale měl by tam být boj, měly by tam být questy jako takové, crafting, jízda na koni a podobně.

            Mechaniky nemusí být úplně ve 100% stavu a hra má pořád obrovské množství bugů. Hotová mapa v betě určitě být nemusí. Ale podle toho co jsem viděl od lidí co se dostali za hrazení je ve hře mnohem víc, než kam mají lidi přístup.

            Beta je graduální proces... je to období ve kterém se právě ten obsah přidává. U SP příběhové hry tak některý obsah není ve hře schválně aby se nespoilerovalo.

            To co jsem hrál bych klidně za betu označil... Pokud teda hra nemá mít hromadu mechanik, které tam ještě nejsou.
    • walltar
      Tak zpoždění a odklady nejsou v herní branži nic nového. A když mají studia volnost hry dělat tak jak je potřeba tak je to ještě častější. Ani nevím jestli nějaká KS hra vůbec vyšla na čas.
    • ucho
      nic takového slíbeno nebylo.
      • Slibovali léto 2016.
        • ucho
          lžeš. nebyl to slib, byl to předpokládaný termín vydání, pokud půjde vše podle plánu. tedy celou dobu zde byla možnost, že se termín posune.
          • Já jsem takovej staromódní člověk a čekám, že když někdo na konci traileru bez dalších vysvětlivek napíše "summer 2016", tak to na trh půjde skutečně v létě 2016. Takže ano, beru to jako slib. Ale máš pravdu, kdybych uvažoval jako správná PR m*dka, tak bych taky viděl ten ohromný rozdíl , a mohl bych se všem potenciálním zákazníkům smát, že to přece nebyl _slib_.
            • Mno ono to nevyjde ani pristi rok, a az to vyjde, tak to nedodelany bude uplne stejne.

              Jinak vyvoj hry je SW jako kazdej jinej, a hraci sou zakaznik jako kazdej jinej, v tomhle pripade navic zakaznik, kerej zaplatil predem (predevsim proto, ze je blbej). Kdyz mi dodavatel rekne, ze neco bude za mesic, a neni, tak nejen ze si to muze strcit za klobouk a muj zajem konci, ale je to taky posledni vec, kterou kdy dodaval. Orceni terminu je totiz vyhradne na nem, to on tvrdil, ze to za tu dobu bude horovy.

              Ze vsech zverejnenejch informaci o tyhle hre je jasna jena vec, nemaji stale jeste ani betu. Tedy kompletne hotovou hru, ktera by se ladila. Coz samo o sobe bezne trva minimalne 1/2 roku.
            • Tak ono, kdyby jsme šli do hloubky, na Kickstarteru je ještě uvedeno: Release date: Q4, 2015 on PC, Mac and Linux. Ale to je samozřejmě všechno předpokládané datum a neznám skoro žádnou hru, která vyšla včas. Takže bych se tím netrápil. Radši, když to vyjde o pár let později než v nedodělaném stavu.
            • cumpi3
              kdyby to byli ostrileni harcovnici, tak to sice vydaji ted, ale jako totalne nehratelnou hru...jak je dneska zvykem...takze me to zase tak netankuje, pokud hra bude dobra...navic jako by odklady byly neco vyjimecneho
            • Tak jsme si vyměnili zdvořilosti a nyní zpět k vážné práci. *4*
            • ucho
              já to chápu, že to pár bezmozků nebo lidé, kteří nikdy nečuchli ke hrám, bere jako věc vytesanou do kamene, přes kterou nejede vlak a musí to vyjít za každou cenu, ale při vývoji her, obzvlášť stylem, jakým se toho zde zhostili, je potřeba brát jakékoli termíny s rezervou. možná, kdybys nebyl ta m*dka, tak bys to chápal.
            • Ale samozřejmě, že jde o PR. Pokud do reklamy na produkt napíšu, ve kterém konkrétním období vyjde, tak to samozřejmě má vliv na spotřebitelské chování. Nemuseli tam psát nic a přesně jak říkáš - pilovat a ladit a těšit se, že odvedou dobrou práci. Ale napsali to a já jen podotýkám, že podle jejich vlastní reklamy už jsme to měli hrát. V každým případě udělali chybu a uvedli nás v omyl. Pokud by byli skutečně ostřílení harcovníci, tak by tam prostě nic nenapsali. Jenže ono to vyvolává zájem, když je tam konkrétní čas, že... Tak proč koloušky nenavnadit. Přinejhorším to okecáme tak, že to byl jen předpokládaný termín a kdesi cosi, zalezte a dál si užívejte hype.
            • walltar
              Vůbec nejde o PR... Prostě nevyšel předpoklad. Mají naštěstí tu možnost to odložit jak je potřeba a nemusí řezat featury, jak kdyby za nima seděl někdo od vydavatele a ťukal si na hodinky.

              Osobně tohle moc dobře chápu, protože co mě vždycky nejvíc sralo bylo když jsem musel odeslat nějakou nehotovou práci, o které jsem věděl že není hotová, u které by stačil týden na zapracování změn a opravu chyb, ale kde penále bylo dražší, než dodatečná oprava chyb.

              Imho, lepší dýl a správně, než hned a špatně. Pokud bude hra dobrá, tak si ji za rok užiješ stejně. Pokud by vydali ořezanou a zabugovanou hrůzu hned, tak si ji neužije nikdo, každý bude nasraný a nikoho už nebude zajímat, že to stihli na čas.
  • mě se to líbí, teď hraju fallout4 na survivor obtížnost, a že by nutnost spát jíst a pít nějak extra vadila na zábavnosti hry mi nepřišlo. zrovna tak nustnost se převléct při různých příležitostech mi dost připomíná F:NV. pořád na tom nevidim nic závadného, všechno vypadá vpohodě
    • Asharak
      Nj, lidi pořád brečí když musí v RPG něco dělat alias Role-play game. Asi furt myslí, že to znamená "rocket launcher" *7* Konečně pořádné RP prvky a není to jen jako mod do Skyrimu *1*
  • Článek úplně o ničem. Jenom celou dobu autor nadává na věci, o kterých si vymýšlí jak budou. Např. Jak ví, že bude muset pokaždé převlékat 16 kusů zbroje? To se dá krásně implementovat na 1 klik. Prostě dovolím hráčovi definovat více setů vybavení a pak mezi nimi jednoduše přepínám. Nemusí mít všechno dementní konzolové ovládání jako skyrim.
    • základ je, že autor ještě rok převlékat nikoho nemusí...
  • Hezke video. V tymu maji nepochybne talentovane lidi. Ja jen doufam, ze nezapomneli na tu nejdulezitejsi slozku hry... obsah. Tak budu drzet palce..
  • Jo, tak to zní zajímavé. Zajimaly by mě ovšem podrobnosti. Bude ve hře nějaké npc specializované na lesteni brneni? Nebo si ho bude lestit každý sám? V tom případě očekávám široký výběr hadru, neboť bez hadru lestit nelze, jak ví každý kdo někdy lestil. Samozřejmě na lesteni takového brneni nestačí hadr jeden, ani dva, nýbrž minimálně 5-6. Ocekavam, že u obchodníků bude široký výběr hadru v různé velikosti i kvalitě. Případně by po mapě mohly být rozeseté různé unikátní hadry s vyšší lestivosti, možná i nějaké vyloženě legendární hadry, které třeba nebudeme muset prát. Samozřejmě doufám i v propracované alespoň minutové animace lesteni a přání špinavých hadru, pak to bude konečně pořádně hc
    • brneni si muzes vylestit zajicem, kdyz ho chytis.
  • Ještě to chce záchodovou minihru, kde ženská postava bude muset sedět. To by byla nová gamergate. Nebo by tam mohli přidat toho požadovanýho černocha, kterýmu by nepomohla ani naleštěná zbroj.
    • Asharak
      Ještě že ta první věda netává smyzsl. GZ za výrok *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit