Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nedovedu pochopit co donuti jednoho vzit 60 ecek a zaplatit je za takovou sracku pro 10lety deti.
    Hned po praci si na uklidnenou udelam postavu ve FO2 a zacnu se kralovsky bavit skutecnou temnotou
  • Ty jsi hnupíček, vid. Takoví jako Ty děvče nikdy nezískají, ne ne ne.
  • Bethesda nemuze za to ze jste blby a neumite anglicky.
  • Blbecku
  • Imbecile
  • "by Bethesdě zbyly peníze tak programování Tetrisu"
    Dobře Ty. *1* *1* *1*
  • Bohužel změny na enginu se neprojevují ani na výkonu, ani na stabilitě a ani na kýženým vizuálu. Pokud přepsali 90 % kódu, respektive to tvrdí, pak by asi stálo za uvážení, jestli se ty peníze vůbec vyplatilo investovat, když to na výsledku poznat není.

    Denní a noční cyklus je v open world hrách naprostej standard už velmi velmi dlouho. Gothic v tomhle Morrowind předběhl o víc jak rok, navíc měl mnohem líp zpracovanej denní režim NPC včetně mnohonásobně lepších animací, včetně základních facial animací a gestikulace. Engine byl schopnej vykreslovat krajinu do mnohem větších vzdáleností, HW náročnost byla menší a když už se bavíme o Morrowindu, tak ho rovnou můžeme hodit vedle Gothica II, jelikož vyšly ve stejnej rok.

    Vzdálenost vykreslování v Oblivionu a Skyrimu je skutečně stejná. Stále je to 5 gridů a stále to při jejich zvyšování vyvolává pády hry při náročných scénách. S 11 gridy jsem se nedostal do Solitudu. Přesně na metr to v jednom místě na cestě do něj padlo, zatímco počitadlo ukazovalo 60+ fps. Program přestal pracovat. Vzdálená krajina je stále renderována tím samým a nikým jiným nepoužívaným (z pochopitelných důvodů) systémem, a to, že se vždy načte 5 gridů nejblíž k hráči. Ostatní hry už léta létoucí načítají okolní krajinu souběžně s tím, jak se ve světě pohybuješ, což je mnohem plynulejší systém umožňující ideální nastavení dohlednosti v závislosti na to, kam skutečně vidíš. Zároveň tím odpadá nutnost okamžitě načíst větší část krajiny, což může víst k nepříjemnýmu doskakování předmětů, což bych se vůbec nedivil, kdyby se na konzolích dělo (bavíme se tu o X360 a PS3).

    3D mapa je blbost, která není složitá udělat a byla by ve všech hrách klidně přes 10 let, pokud by někdo jinej uznal, že je to vhodný. Jenže je nepřehledná a zbytečně se s ní párali. Klasická 2D mapa je přehlednější a když si s ní dají práci a ručně ji namalují, tak i o hodně hezčí. Alespoň můj názor, o přehlednosti se asi nemá smysl bavit.

    Pokud něco TES hry dělají dobře, je to kvantita. Bethesda je schopná nacpat tam nepřeberný množství obsahu, takže v tom někdo jako ty může uváznout i na 500 hodin. Sice nevím jak, protože to zas tak originální a různorodá hra podle mě není, ale evidentně to jde. Taky jim jde Lore, kterej je skutečně bohatej a zajímavej. Bohužel už často ne tak poutavě podanej ve hře. A co se týče Morrowindu, tak jim chválím art design, architektura super. Z technickýho hlediska je to bohužel dost podprůměr. Chápu, že udělat open world na X360 a PS3 s nějakou modernější grafikou, když ty skořápky maj kombinovaný paměti jako moje flashka přes 10 lety, ale na PC verzi výhody vidět nejsou a konkurence je tam má. A spouta těch problémů jsou vysloveně zbytečný nedodělky, který by normálního člověka ani nanapadly, třeba ta textura tekoucí vody, která navíc v zákrutu naprosto viditelně mizí ve břehu. V tří áčkový hře. Tohle by si nelejsknul ani kdejakej indie dev. Naprosto zbytečně. Přenes jsem se přes to a ty hry hrál, něco jsem i namodoval, i když to je taky práce na dlouho probírat se všema těma "super realistic" ebn modama, co totálně rozbíjej určitý denní doby, ale dá se to. S tím LOD je to ale horší a nestalo se mi to jednou, že nějaký zajímavý místo prostě nebylo vidět na větší vzdálenost jak nějakejch 100 metrů a to je prostě průšvih.
  • Miliony? Na československém trhu? *8* *1*
  • No jestli udelas kvalitni preklad jedne normostrany vcetne korektur a testovani cca za 150Kc jak rikas, verim tomu, ze po tobe prekladatelske tymy radi sahnou... ;)
  • Jestli nekdo za preklad chce 2M tak se hlasim, udelam to za pulku.
  • Tak vzhledem k tomu, ze bb ma ucinnost (a to si klidne over) hluboko pod promile .... tak to na tech +- 10k ktery se tu tak muzou prodat muze hodit +-10ks hry. A to max. Pritom lokalizace klido udela i 30%. Specielne u neceho, kde se postavy vykecavaj.

    Hracu ktery neumej EN tu jsou miliony ty tatare.
  • Jo, chtel bych vide ten byznys, kdy je dodavateli/vyrobci jedno, kolik se ceho kde proda ... fakt jo.
  • A? Jestli se v CR proda rekneme 10k po rekneme 800 (stredni cena), tak to mas nejakych 8MKc Jestli rozdil mezi lokalizovanou a nelokalizovanou hrou bude +-30%, tak to hodi nejaky 3M.

    Za bb calnes rekneme 10k/ks pronajem plochy + rekneme 3k/ks papir + polep. Takze za 10 kousku (a to je knicemu) calnes nejakych 100k (s nejakou mnoztevni slevou). Za 100k ti tu lokalizaci udelam s radosti sam.
  • Jenže New Vegas byl spíš datadisk, než plnohodnotná hra. To bylo zřejmě jádro pudla ohledně prodejnosti...
  • No ještě aby chudáčkovi fakanovi konzolistovi pejsek umřel! Psychická a citová újma! *1* Právníci toho ubožáčka by udělali takový cirkus, že by Bethesdě zbyly peníze tak programování Tetrisu... *1*
  • Vím, říká se tomu metoda horkého bramboru, spočívá v přehazování odpovědnosti dál a jejím cílem je zbavit se odpovědnosti co nejdřív pomocí sebechabější výmluvy. A v případě, že to nejde, tak aspoň unavit zákazníka (nebo zkrátka toho, kdo něco chce), aby přestal pátrat na koho se obrátit a držel pysk.

    Hele Bethesdě je vážně jedno, do kolika jazyků se jejich hry budou lokalizovat, jenom to nebudou dělat. Rozhraní na překlad existuje, to je všechno, co pro distributory na menších trzích udělaj. Jestli si místní distributor spočítá, že se mu vyplatí nebo nevyplatí dělat překlad, je jeho věc. Takhle to v tom byznysu chodí běžně dlouhý roky. A s nějakými billboardy na D8 nemá Bethesda společnýho už vůbec nic, propagace je zcela vlastní záležitost distributora.
  • No vidis, a na New Vegas oficialni cestina byla a pry se to tezce nevyplatilo, protoze prodeje nebyly ani tak. Kdo by tedy chtel cpat nejaka dve mega do tak rizikoveho prekladu, kdyz na tom muze minimalne par set tisic projet?
  • Nelíbí se mi nesmrtelný pes, před mnoha lety, když jsem jako uhrovitý puberťák hrál Fallout 1, mi při útoku na Nekropoli umřel pes, řekl jsem si, život je život a neloadoval to, fór je v tom, že si tu scénu po skoro 20 letech živě pamatuju, protože se mě emočně nějakým způsobem dotkla, to je jeden z mnoha dalších aspektů, o které nás Bethesda připraví
  • ALHAZRED
    Nevyplati, no jasne chapu, protože von se nakonec vždycky nekto najde, kto to přeloži...hlavne si to kupte !!
    Ja nekupuju, až bude čeština, se nebudu pul roku divat na krabici...a pak, proč nejsou ty prodeje...
  • Co nechápeš na slově "nevyplatí"?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit