Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pozor, tohle není Max Payne :) To že se občas objeví animovaná sekvence ubere pouze minimum z těch desítek (možná i stovek) RPG orgií :)
  • Souhlas, Blizzardi jsou technicky šikulové, ale obsahem se ani zdaleka nepřibližují tomu, čeho dosáhli v těch několika CGI právě pánové z CD Projektu. Možná je to tím, že nesnaží zavděčit ratingu PG13, možná je to tím, že mají knižní předlohu... ale každopádně podle mého skromného názoru je výsledek o kus výš :)
  • del0
    Úsměvné, že chceš po MĚ povědět o rozdílech (protože já přece přišel s Gabriel Knight argumentem, že ano pane neznám základy argumentace) po tom, co si sám žádné argumenty neuvedl. A samozřejmě, že Torment patří mezi legendy (RPG). To je fakt č.1. Stačí si vygooglovat tuny RPG TOP chartů, kde se vyskytuje na nejvyšších příčkách. Stejně tak na Metacriticu nebo GOG dosahuje (zpětně, v době vydání tomu tak nebylo) nejvyšších hodnocení. Samozřejmě, že hra nemusí být inovativní, aby se stala legendou (alespoň já to tak beru), což by mohlo být předmětem slovíčkaření. Na slovíčkaření ti ale kašlu, na to si najdi někoho svého levelu. Mimochodem, nikde sem nepsal, že srovnáváš KVALITY těch dvou her, ale jejich žánr, takže ti nic ukazovat nemusím. Tyhle chabé pokusy o sofizmus si schovej tam, kde slunce nesvítí.

    "problémové žánrové rozlišení počítačových her a podložit tak své tvrzení, že je problematické řadit Torment mezi RPG, protože ten žánr má určitá více méně kodifikovaná pravidla nebo náležitosti, které Torment imo nesplňuje"

    Hmmm. Bohužel tohle je jen obecný blábol bez jakékoliv konkretizace. Jak typický pro trola, který plave v tématu. *15*

    "Možná bys mohl příště místo snahy lacině shodit partnera v diskuzi zauvažovat, proč a jak vlastně dospěl k tomu, co tvrdí. A jestli na tom tvrzení něco není."

    Možná by sis měl vygooglovat "burden of proof" než začneš debatovat. Něco jen tak prohodit a bez jakéhokoliv podložení to obajovat jen tím, že protistrana se má nad tím zamýšlet, to je skutečně perla debatní nelogiky. Skutečně velmi neobratný sofizmus. Aneb jak na 50 řádků napsat prd nula nic a jádro pudla nikde. Protože ten tvůj nesmyslný argument "Torment je adventura, protože tam hraješ roli stejně jako v tý adventuře Gabriel Knight, to jestli myslíš vážně, tak mám dost. To je pak adventura i Doom. Teď mi KONKRÉTNĚ pověz proč Torment není RPG a třeba Baldur's Gate ano - KONKRÉTNÍ a zásadní rozdíly. Čekám odborníku. Vzhledem k tomu, že T je prakticky ukecanější BG s menším důrazem na combat (který tam ovšem je - to je fakt č. 2 - a je jen na hráči, jestli se z něho vykecá, nebo chce boj), to budeš mít hodně těžké. Torment obsahuje vše, co RPG obsahovat má, resp. co obsahuje valná většina RPG - fakt č.3. Koneckonců ta hra je obecně (v herních/pen&paper RPG komunitách a médiích) uznávaná jako RPG (a často jako to nejlepší vůbec), takže si tu svojí uprděnou pravdičku podpořenou jen obecnými plky (které poukazují akorát tak na to, že plaveš v tématu, tudíž ti nic jiného nezbývá) asi budeš muset strčit za klobouk.
  • alien5
    https://www.youtube.com/watch?v=aeNbnFsb5bI
  • No vidíš, jsi si jistý a pleteš se. *5* Ale poznámky typu: "jsem si jistý, že jsi to nehrál a jen blbě plácáš" jistě nahradí nějaký argument. Já totiž čekal, že mi třeba povíš, v čem je Torment RPG a ne defacto adventura. Že mi to vysvětlíš, poučíš mne. Ale ne, ty se na argumentaci nezmůžeš, dokonce ani na tak jednoduchou jako já. A samozřejmě jsi narozdíl ode mne odborník. (Což se hned pozná, zejména z toho, že si pleteš název hry a trademark D&D světa, v němž se hra odehrává.)

    Ukaž mi, kde srovnávám Torment a Gabriela, neřkuli kde srovnávám kvality těch her, jak mi podsouváš. Jen jsem se snažil ukázat ti na příkladu přirovnání Gabriela a Torment problémové žánrové rozlišení počítačových her a podložit tak své tvrzení, že je problematické řadit Torment mezi RPG, protože ten žánr má určitá více méně kodifikovaná pravidla nebo náležitosti, které Torment imo nesplňuje. Naopak, Torment má obrovskou devizu, příběh, konkrétně syžet. Ale narativ a narace je jeho jediná deviza (ve všem ostatním silně zaostává za standardem etalonů - domnělého - žánru).

    Doufal jsem, že mne poučíš. Škoda. Torment byl legendární "niche" hra, která obrovskou většinu hráčů obávám se minula a nezajímá. Nebyla to přelomová hra, naopak, byla, opakuji, zastaralá ve všem kromě syžetu. Nebyla to vlivná hra a nepatří proto jedním dechem mezi legendy typu Half-Life, Deus Ex, System Shock nebo Fallout. Spíš bych ji zařadil po bok Neverhoodu například.

    Možná bys mohl příště místo snahy lacině shodit partnera v diskuzi zauvažovat, proč a jak vlastně dospěl k tomu, co tvrdí. A jestli na tom tvrzení něco není.

    (Torment mám rád. Odmítám ho ale naivně idealizovat. * A chceš jmenovat hry podobně kvalitní a pravděpodobně podobně významné jako ty, které jsi jmenoval? Portal, Bioshock, Dishonored, zřejmě Witcher 2, Mirror's Edge, snad The Journey, FTL (renesance roguelike her), zřejmě Minecraft, zřejmě moderní Far Cry, Mass Effect *7*, významem bezpochyby Bethesdí Fallout a Skyrim *7* ... a pravděpodobně obrovská spousta dalších. Řada z těchto her se mi nelíbí.)
  • :) nepovídej. Konzole do téhle diskuze nepatří. A já popravdě nikdy žádnou neměl, pokud tě to uklidní. *1*

    Fakt je, že na tenhle seznam nestačí ani high-end PC Hardware. Vždyť ten nestačí ani na real time render jednoduché pseudo 3d scény v After Effects.
  • Nemusíš čekat na Gabea. Můžeš se mnou vesele čekat, až to cca ve stejný termín pustí GOG. *1*

    (Za méně peněz dostaneš více muziky, pokud ti záleží na různém bonusovém materiálu. Takže ano, GOG verze je - momentálně - lepší volba. Ale házet na Steam datum vydání Zaklínače je rozhodně už přes míru.)
  • To je dobrá blbosť - a prečo? Lebo polovica z tých vecí je stále v hre.. zistilo sa to pomocou .ini súborov - dajú sa aj nastavovať rôzne hodnoty.. takže to vcelku dobre znižuje hodnovernosť toho akože "interného" vývojára..

    Ja nehovorím, že to bude vyzerať ako v roku 2013, napríklad volumetrické mraky, hmla, v hre už nie je.. je tam semi-volumetrická hmla niekedy, ale nie tak často ako to bolo prezentované predtým.. takisto niektoré mraky sú semi-volumetrické.. ale o tomto vieme už rok a toto priznali sami vývojári.. ostatné veci proste teraz pred vydaním istotne nejdú priznať, aj keď by to bolo akokoľvek očividné - proste marketing.. a stromy, tráva, atď. vyzerajú horšie, resp. jednoduchšie a hlavne svetlo je iné.. ale postavy, textúry, atď. sú prinajlepšom také isté, pri postavách by som povedal, že vyzerajú ešte lepšie ako predtým
  • Ale tohle snad není video ze hry, to je reklama - něco jako reklama a máslo nebo na vložky. Ve hře to zřejmě nebude.

    Jak se to bude hrát, toho je plnej youtube. Konzolisti už vesele hrajou. PC master race (včetně mě) sedí na zadku a čeká, až nám to Gabe (snad) v úterý milostivě dovolí. Gabea prostě nikdo nezastavil, dokud byl čas, teď už je pozdě.
  • Blue.Shark
    Mně filměčky nevadí. Důležité ale je, že ze Zaklínače ukázali jen tohle video a zbytek je gameplay nebo umně sestříhaný gameplay. Tuším, že ingame animace budou pouze v případě nějakého důležitého momentu.
  • Blue.Shark
    Musíš se víc snažit, jsou tu lepší.
  • Dalsi quicktimova genericka open world hovadina pro konzolovou generaci, nesmi chybet lacina erotika a americti teenageri uz luxuji rodicum kreditky.
    S puvodnim zaklinacem uz to bude mit pramalo spolecneho.
  • del0
    "Ale v každém případě to nebyla nemohla být přelomová hra, revoluční hra, inovativní hra, významná hra, nebo jaké přívlastky jsi použil. Torment byla dobrá hra, nikoliv vlivná nebo důležitá hra."

    Jaké části z mých výroků "desítky dřív dostávaly většinou jen revoluční a inovativní hry" a "Torment nedostával desítky a často ani devítky" si nerozumněl? Torment nebyl inovativní ani revoluční, ale přesto se stal RPG legendou. Nechápu o čem dál třepeš.

    A Srovnávat Gabriel Knighta a Torment? Tak jo, pokračuj v trollingu, bavím se. Jedno z nejuznávanějších RPG všech dob skrz počítačový i stolní RPG komunity je vlastně adventura, protože to tvrdí Tuňák, očividný odborník na RPG. *15* Možná by sis měl nastudovat něco o RPG, i když tady to asi nepomůže, když si schopný plácnout výše zmíňený blábol o Gabriel Knightovi. Jsem si jistý, že si nehrál ani jedno. *7*
  • Ja furt nejak nevim, nejsem troll, ale z tech vsech filmecku a upoutavek mam takovy pocit, ze hra bude spise interaktivni film. Mam zkusenost, ze cim vice filmu ve hre, tak tim horsi hratelnost. Kdyz namatkou vzpomenu Dark Messiah of Might and Magic - v porvnani se Zaklinacem asi strasna grafika, ale hra byla moc zabavna. Nebo treba Might and Magic X Legacy, Grimorck, taky super hry bez animaci. Jinak naprosto souhlasim jak tu nekdo psal, ze ratingy hernich casopisu a webu jsou zavadejici - hlavne tech zahranicnich.
  • Na konzole se nedá pirátit, proto ženou cenu nahoru. Na PC mají konkurenta piratebay tak musí bejt s cenou rozumný *4*
  • Tak nejak jsem predokladal,ze kdyz je na konzole snadnejsi vytvareni her,nez u predesle generace,tak ty hry budou cenou na urovni pc her.
  • Ale noták. Torment byl hra postavená čistě na příběhu a odhalování příběhu (nebo tajemství vlastní existence). Ale pokud jde o herní mechaniky, za nic nestály. Ano, combat byl směšně jednoduchý. Roleplay je poměrně složitý koncept, ale pokud mi tu budeš tvrdit, že hlavní devizou hry (nebo vůbec devizou hry) byla možnost hrát roli Bezejmeného, tak odpovím, že potom hlavní devizou Gabriela Knighta byla možnost hrát roli Gabriela Knighta. *3* Imo fungoval Torment především jako adventura.

    Ale v každém případě to nebyla nemohla být přelomová hra, revoluční hra, inovativní hra, významná hra, nebo jaké přívlastky jsi použil. Torment byla dobrá hra, nikoliv vlivná nebo důležitá hra. Tak jsem to myslel.
  • Kdo nespal ve křoví poslední dobou tak to není novinka pro něj. Co jsem game play videa viděl na max grafiku, tak to vypadá dostatečně dobře na to, aby to nebylo překážkou při hraní kde jsou důležitější věci než jen jak to vypadá.

    To že konzole brzdí vývoj, to se vědělo už před lety. A taky mě to vadí.
  • del0
    "herně jako RPG mizerná, jako adventura špičková"

    Tak teď nevím, jestli troll. Buď si to pleteš s JRPG, to jsou spíš adventury s téměř nulovou mírou roleplayingu, nebo je možný, že žiješ v iluzi, že RPG je primárně o combatu. *15*

    "ale rozhodně nebyla v ničem přelomová a nebo aspoň ne vlivná"

    Ale asi troll, protože jinak bys věděl, že PT nedostával desítkové a často ani devítkové hodnocení, což mu (možná) k tvému velkému překvapení nezabránilo se zapsat do historie. U některých her se kvalita prokáže až časem. Bohužel dneska se kvalita snaží prokázat ještě před vydáním. Mimochodem, díky za vodu na mlýn. *15*
  • del0
    "Nemůžeš vydat hru, kterou si nikdo nezahraje."

    Vítej cizinče. Očividně si ve městě nový, tak ti povím legendu o nastavení grafiky. Je to celkem vychytávka, ale na konzolích to moc nefunguje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit