Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nejlepší vetřelčí hra. A po dohrání příběhové hry příjdou na řadu výzvy. Tam se v plné síle projeví vetřelčí inteligence. Nahrál jsem úspěšně splněnou první výzvu Sklep. A dalo mi to hodně práce překonat vetřelce. Jako bych hrál proti hráči.
    https://www.youtube.com/watch?v=blviIzuChs0
  • Naprosto boží hra, která sice není bez chyb, ale je naprosto pohlcující svou atmosférou. Je to takový simulátor lovné zvěře. Teď bych si rád představil hru s tématikou Colonial Marines a atmosférou a zpracováním A:Isolation. Tzn. původní koncept od Gearboxu, než na to hodili bobek a dali Colonial Marines na hrb jinému studiu. Obávám se ale, že to zůstane jen v rovině přání :)
  • Jedna z naj hier poslednej dekady a pre mna najlepsi horor vobec.
  • Tak pokud utratili 80 milionu a na trzbach dostali 60, tak se jim asi tezko muze nekdo divit, ze je to pro ne zklamani. Cisla jen odhaduju podle poctu prodanych kusu a jen uvadim jen jako priklad. Realitu neznam.
  • A muzes uvest hru s malym rozpoctem v podobnem stylu, ktera dokaze navodit stejne strasidelnou atmosferu jako Alien: Isolation? Stejne propracovany zvuk, AI i ta grafika je za malo penez proste nemyslitelne. A stejne tak na tom bude i celkovy zazitek. Za malo penez malo muziky.
    Ono udelat nejakou 2D plosinovku a nebo Alien: Isolation, to je sakra rozdil v mnozstvi prace a penez *3*
  • Jenom slovní hříčka, buď v klidu..
  • Teď by mohli zkusit udělat pokračovaní s mariňáky(a nemusela by to být akční mela,ale podobná atmoška, jen občas toho vetřelce odprásknout :D *1* ) ,když už vědí jak budovat atmosféru.
    Mě se na té hře líbí ,že je tam spousta levelů kde prostě ten vetřelec vůbec není,a člověk žije jen prostředím.Trochu se mi tam občas nehodili ty umělí šmejdi.
  • Ten mulťák tam,to je neuvěřitelně zábavná zaležitost,rád na to vzpomenu.
  • Lepší možná,ale AVP 1 a 2 byli rozhodně do teď nejlepší (navíc parádní debut Monolight,který nám pak dával další skvělé pecky) ,bohužel doba šla jinam,ale tehdá ta atmoška ,hudba a i děj ,zážitek hodně podobný tomuhle.
  • TheGGG
    Dobré, ale překvapujeme, že nikoho nenapadlo udělat hru, kde by se hrálo za USCM...
  • V samotném závěru jich je víc a navíc nikde není psáno, že tě neustále pronásleduje jeden a ten samý exemplář. *4*
  • Jo, ta dvojtečka je tam důležitá. Já bych to přeložil asi jako Vetřelec: Odloučení.
  • Tak ten Vetřelec taky nebyl člověku za patama pořád. Byly tam sekce, kde se naopak vůbec neobjevil a člověk stál hlavně proti jiným obyvatelům Sevastopole a androidům (kteří mě iritovali snad ještě víc než Vetřelec), nebo místa, kde ho hráč jen slyšel motat se ve větracích šachtách.

    Pokud bych měl něco vytknout, tak by to asi byla hlavně ta v závěru až neúměrně natahovaná herní doba a od chvíle, kdy došlo ke zničení části orbitálních stabilizačních trysek stanice, dění ve hře ustoupilo zřejmě snaze o maximální intenzitu zážitku a Ripleyové se začaly stávat věci jak z filmu Rolanda Emmericha (např. uhýbání vozům transportního systému stanice s tím, jak se stanice nakláněla). Četnost těchto událostí začínala nabývat spíš absurdních rozměrů, než aby sloužila prohloubení prožitku.
  • nemám rád hororovky, tomuto se vyhnu velkým obloukem
  • jdi spat
  • Coffin.Corner
    Právě že tvůrci A:I prohlásili že se budou při gamedesignu držet kánonu nastoleného prvním dílem (i když tam podle mě nesmyslně a křečovitě nacpali dceru Ripleyové), kde je vetřelec prakticky nesmrtelný. Viz. proslov Ashovy hlavy...
    Ostatně "křehké" vetřelce vyčítal Cameronovi i Ridley Scott.
  • ale ne, je fajn na té hře hlavně to nepěti, čili kdyby bylo dávkování Aliena daleko menší, byla by to daleko lepší hra a i hororovější, potom všechno vyprchalo, když byl pořád za vámi a nedalo se ho zbavit... bylo to otravné a ne hororové.
  • ucho
    vetřelec byl pořád za patami, aby se hra nerozbila. prostě vývojářská berlička, kdy se rozhodlo, že má větší prioritu herní zážitek než snaha o realitu, která by mohla vést v nudnou hru. vetřelec by se někde seknul, nebo by prostě hráče nikdy nenašel, hraní by pak jaksi postrádalo smysl.
  • Jenže pokud chtěj mít prodaných 10miliónů kopií, tak nemůžou experimentovat. Prostě musejí udělat něco co průměrný spotřebitel zná a chce, hlavně žádné novinky a jiné složitosti, stejně jako u filmů. Takže pokud by se to jmenovalo Call of Alien nebo Alien's creed a hrálo se to stejně jako předchozí díly série, tak je úspěch zaručený.
  • Ale vždyť těch vetřelců bylo na stanici "X". Takže vetřelec co tě nahání na Céčku, mohl být úplně jiný, než ten co tě honí na Áčku.. Pouze se to hráči jevilo, že ho honí jen jeden vetřelec.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit