Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    Tak v tejdnu sem odčinil rest z mládí a dokoupil BG I,II+datadisky, Icewind Dale I+II+datadisky, a Planescape Torment. Rozjel jserm Baldura a přiznám se, že lepší grafiku asi ani nepotřebuju, prostě to má furt svý kouzlo.
    • Proto to není remake v nové grafice ale overhaul. :-)
    • no zvlášť u Planescape: Torment je to zcela nepřekonatelné, prostě nejlepší hra všech dob
      • Planescape am misty opravdu neskutecne nadherne lokace, ikdyz ostatni hry na infinity enginu moc nezaostavaji. V zasade mi kupodivu vizualne nejvic vadila naprosta prkotina - okraje fog of war (misto postupne ztmaveni je tam jeste ten staromodni dithering nebo jak se tomu teckovani rika :P ).
  • Uff, tak asi zruším předobjednávku Diabla 3:-) Baldurs gate byla, je a bude moje srdcovka.
  • Ale sakra, tak to asi skutečně dabing nepřidaj takhle rychle, škoda ty jo...

    "Ahhh... we are all heroes. You, Boo and I. Hamsters and rangers everywhere! Rejoice!"
    • Nový hlas pro Irenicuse? To snad ne.
      • Ne, to si to špatně pochopil, opětně najmout původní dabéry a pořádně to celý nadabovat...
    • co to je za hlašku co s tím všichni maj ?
      • Zahraj a pak bdeš vědět... *12*
  • Úprimne - lepšia grafika mi v bg ani trochu nechýba. Naopak, kreslené mapy vytvárali značnú časť atmosféry bg (aj iwd).
  • Cahir
    Včera jsem ještě tak nadšenej nebyl, protože tu sérii mám prolezlou křížem krážem, ale dneska to na mě dolehlo. Těším se velice, bude to svým způsobem nový zážitek s nejnostalgičtějším a nejepičtějším rpgéčkem všech dob.
  • Teselace teselace :) Proč se bojím, že si autor nedělal srandu, ale opravdu neví že
    1) do 14 let starýho enginu prostě DX11 nenarve
    2) jakej smysl by měla teselace u hry, kde vidíme vše zdálky shora v +- stejné výšce? :) co by se jako teselovalo?

    Úpravou enginu myslí určitě to, že jendičku hodí do enginu dvojky, tedy něco, co dělá TUTU, ale s tím, že zůstanou zachována pravidla jedničky, což u TUTU není tuším, tam sou všecny povolání z dvojky atd.
    Tady se tam konečně pořádně vyřeší podpora rozlišení, aby se to nemuselo řešit přes widescreen utilitu. Takový základní věci se tam budou řešit. Operovat s teselací je naprosto k smíchu.

    Tak jako tak si nemyslím, že to hra potřebuje. Bojím se, že se tím ztratí možnost češtiny, vypadne kvůli zjednodušení i možnost hrát multiplayer atd...ano, v té 14 let staré hře jde hrát opravdu celá single kampaň až v šesti lidech po internetu. A to prosím máte na výběr mezi 4 druhy připojení - modem, serial port, tcp/ip a IPX. Dneska kdyby nějaké RPG mělo takové možnosti jako Baldur, tak by to okecávali 2 roky jak na tom muselo 300 lidí pracovat.
    • fixcz
      Teselace byla očividně míněna jako vtip :) Předělaná hra bude pořád izometrická a 2D. Vývojáři (mnoho z nich má být z původního BG týmu) mají k dispozici originální kód hry, takže dojde na jeho úpravy pro moderní systémy a přidání nového herního obsahu.
    • No tak to zase prr, právě BG Tutu je skvělej mod díky implementaci tzv 2,5 E i do BG1 a tak svýho Bladea (bojový kit Barda pro neznalé) můžu hrát hned od lvlu 1 !!! No neni to skvělý? Je to skvělý !!!

      Ale jinak coop byl uber, jedinou nevýhodu vidim v tom, že když padne hlavní hrdina, nemůže ho parťák oživit, předpokládám že kvůli příběhu (nechci spoilovat), každopádně to byl jedinej problém coopu...

      PS: A protože BG je hardcore, tak nikdy neměl žádnej lidskej parťák 100% jistotu, že bude moc být jeho hrdina znovu oživen, např. pohled baziliška a následný rubnutí a socha na 1000 kousků = totální smrt... *1* Dobré to bylo v tom, že si dotyčný nešťastník udělal novýho (samozřejmě jinýho, hrálo se RP) hrdinu, který se přidal k partě a vesele se chcípalo dál... Před poslední bitvou zbyli jen 2 z původní grupy... *1*
      • Potion of mirrored eyes? Scroll of protection from petrification? Export/import? *1*
        • No to je sice hezký, ale my sme byli hloupí... *1*
    • 1) Proč by to nešlo? (Ok to není výzva k diskuzi - šlo a určitě to udělají, spíše ale s DX9 aby to šlo i na XP)
      2) Asi žádný, i když kdyby někdo fakt strašně moc chtěl, tak by se to nějak využit dalo.

      Úpravou enginu myslí úpravu enginu, asi těžko to bude překlopení 14 let staré hry do enginu 12 let staré hry.
      IPX, serial port a modem dneska nikdo nepodporuje ne proto, že by na to potřebovali 300 lidí ale proto, že všechny tyto protokoly jsou mrtvé co se běžných PC a konzolí týče.
  • Nedavno jsem vahal, jestli si na stary kolena (25) tuhle hru jeste nekoupit a nezahrat...ale ted to vypada, ze si pockam na tohle:-)
    • Hele mladej, o starých kolenech pomlč
      • Kinet1c
        presne :)
        • Nene, ja to myslel jako na stary " hracsky" kolena (i kdyz se mezi pc veterany neradim) Biologicky a kalendarni vek mam jeste celkem slusny:-) Porad mi nejde do hlavy, jak jsem mohl Baldur´s gate tenkrat minout...
    • Tvy stary kolena bych chtel mit *2*
  • Cypri
    pokud to bude za nějakou lidskou cenu tak kupuju.
    Must have záležitost. *14*
  • Ten drak vyzerá akoby priletel z Enrothu. *1*
  • Ve vyšších rozlišeních byl náhled víc než dostatečný, navíc tlačítkem "H" se dalo vypnout všechny postraní lišty a jen se kochat. Dle mýho právě ty postraní lišty patří ke staré škole a rozhodně by mi nevadily.
    • Baldur's Gate 1 ma skvely interface, ktery mi v pripade predelani bude hodne chybet.
      • smejki
        je hezký, to můžou klidně zachovat. ale jeho fukčnost lze razantně vylepšit.
      • Můžu jen souhlasit.
    • * pro kottyho na začátku

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit