Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super a zajimava cisla, ja ted dohravam x-com podruhe tentokrat s enemy within a proste si chrochtam, velka spokojenost, na tohle se taky tesim, patrne k narozkam/vanocum si nadelim...
    • To ti akorát vyjde, že už to bude vyladěné a možná i s datadiskem. Zatím je to oproti jedničce dost ořezané.
      • Ořezané to není určitě, naopak mi přijde, že je tam více obsahu/vylepšení oproti prvnímu dílu (+EW).

        Rozhodně ale není vyladěná, na bugy narážím celkem často a po cca 20 hodinách jsem narazil i na jeden "game-breaking" bug, který mi zničil několik posledních savů a rozjetá mise nešla dokončit (hra pořád padala po načtení pozice do windows s chybou 41). Naštěstí někdo ze stovek (tisíců?) dalších, kteří měli ve stejné misi totožný problém, přišel na to, že za vším je chrysalidí zámotek, který ve chvíli, kdy se zničí, něco ve hře podělá a jakákoliv uložená pozice (v rámci mise) po této události je poškozená.
        Takže naštěstí stačilo jen misi odehrát bez save/load funkce a zase to bylo v pohodě.
        Takové chyby by se ale do finální hry rozhodně dostávat neměly *16*
        • Hmm, dohrál jsem to, bez jediného bugu.
          • Tak to gratuluju, za to by měl být achievement *1*

            Ani se ti nepodařilo např. pomocí bladestorm zabít viper, která zrovna začala škrtit danou postavu? Protože to pokaždé vyvolá vadnou animaci (postava se tváří, jako že je škrcená a místo chůze se po mapě "teleportuje" *1* ), která trvá až do konce mise. Aspoň mi se to podařilo pokaždé vyvolat a co jsem se díval na fóra, tak je to u XCOM2 běžná záležitost.
            • Dále se mi např. 2x stalo, že se úplně vypnula AI (pomohl až restart hry) a nebo že jsem měl 100% pravděpodobnost zásahu odkudkoliv a s jakoukoliv zbraní (tady už stačil jen load starší uložené pozice).

              Tohle je sice trochu otravné, ale nejde o chyby, které by mi kazily požitek ze hry..přesto ale za nevyladěnost palec dolů.
      • ořezané? to mi nepřijde... je fakt že jsem se ještě nedostal tak daleko bych mohl s jistotou konstatovat, že tam něco vysloveně chybí, ale z toho co jsem zatim odehrál mám pocit, že všechny herní mechaniky naopak posunuli o kus dále, než oproti předchozímu dílu...

        teď už jen aby opravili bugy a zapracovali na optimalizaci a bude to super...
        • Kolik už jsi sestřelil nepřátelských UFO strojů ? Kolik tvých vojáků má robotický bojový oblek ?
          • Zostrelovanie UFO v tom prevedeni ako v minulom diele bolo nudne a uplne zbytocne. MEC chyba, ale vyrazne sa rozsirili moznosti zvysnych vojakov upgradmi zbrani , melee pri rangeroch a hlavne drony a ich hacking.
  • Super hra,snad jediná u který jsem za posledních pár let strávil 25 hodin v kuse.A to mám vyzkoumanej jen první armor a magnetic zbraně,težký jak cip.Těm počtům mrtvejch se ani nedivím :) *16*
    • 25 hodin vkuse? Tak to se mi za celou svou hráčskou kariéru nepovedlo. Abys nedopadl jak ti hráči v koreji, kteří občas u hraní zemřou vyčerpáním, protože paří 3 dny vkuse a zapomínají i jíst a pít.
      • Tady někdo nedělal v mládí LAN Herní maratony.
        Někdo redbull, někdo slívku a jelo se i tři dny v kuse.Přece jen vyšla většinou jedna až dvě LANky v roce, tak bylo třeba využít času naplno.
        Poslední dny se natáčelo a ty videa mě pobaví i dnes. *1*
        • Já s kámoši dělám LANky pořád (tak 1x/měsíc-dva), ale už teda rozhodně ne takhle hardcore - v noci chodíme normálně spát *1*
        • Asi tak.Teď už bych to nedal, ale dřív...to se prostě muselo. :D
      • Přežil jsem a za ty mírné zrakové halucinace to stálo )) je to fakt pecka,škoda že jsem se k tomu dostal až poslední den volna.
  • h0p3
    Zjistil jsem, ze se zapnutym Ironman modem je ta hra daleko zabavnejsi. Nemuzu srabacky reloadovat hru, kdyz mi nekdo vyhnije. Tim padem netravim hodiny upravovanim kazdyho zelenace, aby me pak jejich smrt tolik nemrzela.
    • Vidlec
      Já to vždycky reloadnu až když mě hra nějakým způsobem pojebe. Např. taková ta late game koule vystřelí paprsek co mi zabije všechny na sobě namačkaný vojáky. Kdybych věděl, že tuhle abilitu má tak je k sobě takhle nikdy nepostavím.
    • Kazde jedno ufo je na ironmana zabavnejsie a v podstate je to jedine spravne hranie.
    • kostejnesmrtelny
      Je to tak, Iron Man je pro mě jedinej způsob, jak to hrát. I když teda...
      Posledně jsem měl escort vědce a postavil jsem si snipera a scouta na střechu budovy. Z protějšího baráku vylítl v posledním tahu MEC, na zmíněnou střechu poslal pár raket, střecha se poroučela a sniper se scoutem zakusili bídnou smrt v hořících troskách o dvě patra níž. Nasral jsem se velmi, nicméně mám dojem, že kdybych to pak mohl načíst, o něco bych tím přišel.
      • a na jakou obtiznost to hrajes ? :) Protoze ironman na vyssi obtiznosti hrat prakticky nejde.
        • kostejnesmrtelny
          Tak podle všeho jsou lidi, co dali jedničku na Iron Man / Impossible. Já si ale zábavu představuju trochu jinak a nepotřebuju si hraním nic dokazovat, takže mi ta druhá obtížnost úplně stačí *5*
          • Tak zase na prve hranie je kombinacia Ironman a Commander ci vyssie vopred odsudene na neuspech, takze si myslim, ze si si zvolil dobre ;-)
    • Taky jsem zkoušel ironman ale po několika herních chybách kdy mi vychcípala celá parta jsem to vzdal..(nespustí se overwatche při ,,přepadení,, ,nemožnost zaměřit nepřitele ikdyž stojí pár metru před mojí partou bez krytu,nepřátelé občas chodí zkrz zdi atd..) až to bude vychytaný tak se do toho pustim znovu,zatím v tomhle stavu bych to nedoporučoval. *12*
      • h0p3
        Tyjo já zatím bez problémů, ale je pravda, že jsem začal předevčírem. Protože mě hrozně vytáčí ten jejich PRNG systém a takhle mě to aspoň nenutí reloadovat sejvy.
  • Ját dohrál předevčírem na Commandera a nevím proč podle Firaxisu oficielně nikdo hru ještě nedohrál...musí tam mít chybu
    • to asi protože cracked verze do toho nepočítají?
      • ty si guma *6* *10*
  • Měl bych dotaz. Taky vám bojová kobra tahá vojáky i skrz zeď ? Možná má tak kvalitní jazyk, že projde zdí bez jejího poškození, ale že by tou neporušenou zdí protáhla i vojáka ? *2*
    • jj nesmyslů je tam spousta, ale věřím, že vše se časem urovná.
  • Inquisitor
    Mě jich moc nepadlo, jenom ty na malý úrovni. U těch vypiplaných jsem většinou zbaběle načítal save :)
  • Porad to je o dost horsi nez stare UFO:enemy unknown nebo terror from the deep, schazi tomu ta atmosféra a hernich principu tam je polovina (az teprve ted jde nosit vojaky a sbírat sem tam nejakej loot, skutecne pokrok) . Tak třeba az ve Firaxisu udelaj patej nebo sestej dil tak to bude ono..tim nechci rict zeje xcom 2 spatna hra, ale svojemu vzoru zatím saha tak do pasu.
    • Coffin.Corner
      Já hraju původní X-COMy pořád a TFTD je pro mě jedna z nejmilovanějších her. Přesto a nebo spíše právě proto musím konstatovat, že možná až na Apocalypse, nebyly co se týče makromanagementu, žádný zázrak. V podstatě se ty nostalgické nářky pokaždé scvrknou jen na: Kde mám AP a kde mám inventář? Ale tohle určitě není ta scházející polovina herních principů o kterých píšeš.
      A atmosféru má nový díl naprosto úžasnou, rozhodně se vůči UFO nemusí stydět. Zrovna včera jsem dohrál misi, kdy mi na konci limitu zůstal voják, kterého jsem si od začátku piplal, dvě políčka od evakuační zóny a ještě v noci se mi o tom zdálo... *4*
      • Ne? ve starem ufu mas 8 zakladen, několik druhu prepravnich a bojových letadel, vojaci mají statistiky ktere se jim zlepsuji, mají inventar, ufoni se umeji schovat (znas to ne, hledani posledního debila na mape) hodnosti mají smysl, adrenalinove vystupovani z letadla, casovani granatu, rucne rizene prikrceni, managment naboju do zbrani, geograficka presnost misi (sestrelil si ufo na afrikou tak mise byla v pousti atd), precizni posouvani casu na geoscapu a dalo by se pomerne ještě dlouho pokracovat.
        • Coffin.Corner
          Ano osm základen. Praxe? Jedna hlavní, možná jedna sekundární a ostatní jen outposty pro stíhačky. jako v novém XCOMu.
          Ano několik druhů vehiklů. Praxe? Přeskočim mezitypy a postavím ty nejlepší, takže stejně jako v novém XCOMu.
          Ano, vojáci mají statistiky, jako v nových XCOMech, jen jinak pojaté.
          Ano inventář je jiný. V nových XCOMech musíš mnohem víc přemýšlet co sebou na misi.
          Ano, ufoni se umějí stáhnout, jako v nových XCOMech.
          Ve starých dílech vojákovy schopnosti rostly bez ohledu na hodnost. Vždycky dohrávám se supermany většinou s hodností seržant.
          Adrenalinu je v nových dílech pořád dost. Časování granátů a různé další věci v nových dílech chybí to je pravda, ale zase je tam mnoho nových...Atd, atd.
          • 24 vojaku na misi, strelam stacilo zavadit o roh domu a uz neprosly (heh, dyt se dal trefit ufon skrz mrnavy okno, v tom novym xcomu to lita skrz zdi jakoby se nechumelilo), granaty se daly házet s chirurgickou presnosti, atd atd.
            proste tenhle novy xcom je jen takova lite verze toho starého, zábavička pro masy. ty tvoje argumenty jsou odvozene od toho ze jsi to hral stokrát, pro nekoho kdo by to hral poprvé by to byl nebetycny rozdil.
            • vzhledem k tomu, že autoři dokonce do hry zabudovali animaci, kdy prolétávající střela udělá do zdi díru, troufnul bych si tvrdit, že se nejedná o bug ale o fíčuru
        • hledani posledniho debila me chybi, tady je nekdy mapa jedna budova, bum heavy a bum heavy, 7 emzaku je out a leti se domu
    • Hlavní problém neustálého srovnávání starých XCOM s novými je v tom, že to jsou různé hry. Zatímco starší díly se dle mého zaměřovaly spíše na větší volnost hráče (mohlo se spolupracovat s frakcemi, či je napadat) a podobně, nové XCOM jsou spíše více zaměřené hry, které tolik volnosti ani nenabízí, co se obecného hraní týče.

      Nové jsou v podstatě sledy misí, staré jsou o celkovém konceptu a o vojáky tam až tolik nejde (alespoň jsem nikdy ten pocit neměl a vždycky se dali najmou jiní, kdy s dobrým vybavením svedli podobné kousky).

      Jestli je to dobře, nechť si každý určí sám, ale rozhodně to není stejné. A to je asi ten hlavní problém pro mnoho hráčů.
      • Zahraj si "novej" xcom na classic ironmana a každou ztrátu vytrénovanýho vojáka hodně pocítíš :) .
      • ne, v tech novejch xcomech je videt uporna snaha překonat svůj vzor, jenze to moc nejde. Samozrejme nejde aby takova firma jako Firaxis zkopírovala stary xcomy s novou grafikou, takze se snazej vymyslet jiné postupy které jsou ale proste většinou horsi nez v tom starem a nektere jsou naprosto nepochopitelne (tri rany a meni se zasobnik a tak podobne..jsou to nesmysly které jsou tam jen proto aby to jakz takz fungovalo)
        • Tak v novych xcomoch vobec nie je vidiet snaha prekonavat povodne, lebo sa vydali uplne inou cestou ;-)
          Ano stary bol prepracovanejsi, AP system je lepsi na vyvazenie pohyb vs strelba, zbrane , mierenie, municia a inventar fungovali logickejsie. Ale tento novy ma svoje prednosti...omnoho lepsi engine (nie len graficky), krytie, vchadzanie do budov oknami, omnoho vacsiu variabilitu nepriatelov, specialne schopnosti jednotlivych tried....je proste uplne inak postaveny.
          • Tvrzeni o tom ze se vydali jinou cestou je jen snaha omluvit to ze ta hra je proste horsi nez stary xcomy. Jaka jina cesta? ta hra je z 80% postavena na uplne tom samem jako puvodni xcomy, jen to dela hur. V jednotce ma pak clovek samy generaly (nebo tak nejak) ve starym ufu mohl byt na zakladne jen jeden. ne vazne ty novy xcomy obsahuji strasnou spoustu nesmyslu a jen z toho duvodu aby jim ten ,,jejich,, systém fungoval. Ja netvrdim ze to je spatna hra, je dobra, ale ...ale...
            • Nie je horsia je proste ina. To je ako keby si rovno odsudil snad 90% vsetkych JRPG tahoviek, preto, ze tam takmer neexistuje positioning, postavy sa pohupuju na mieste , priserky tiez, a pri utokoch k sebe pobehnu a po utoku sa vratia na miesto a zase sa pohupuju. Takisto to nema vobec ziadnu logiku.
              Nie je postavena na tom istom, zmena a zrusenie AP proste zabili akukolvek standartnu simulaciu casu v tahovom rezime a presli na vlastnu sadu pravidiel, ktore ked akceptujes tak si uzijes vybornu a narocnu takticku hru. Ak nie tak to nie je hra pre teba.
        • tak si tam dej vetsi zasobnik a mas 6 davek, stara UFA mela stejne plno nesmyslu jako ta nova, srovnavat to nema cenu
          • ja nic nesrovnavam, jen konstatuju fakt ze proste stare UFO bylo lepsi a propracovanejsi.
        • No nevím, hrál jsem jak starší, tak i ty nové... a alespoň z mého pohledu to nejsou stejné hry. Přirovnal bych to jako srovnání Football Manager a FIFA, to se dá porovnávat těžko.
  • Už jsem měl za sebou cca 10 bitev, hraju na druhou nejtěžší obtížnost a ještě jsem neztratil jedinýho vojáka. Je ale pravda že v soubojích furt savuju a načítám :D
    • *15*

      To umí každý. save/load pak zcela postrádá smysl hrát na nějakou obtížnost, když to vyrušíš save/load.
      To je jako problém to hrát najednou jako první díl? Chcípne, přijde další voják. Save/load....Že to někoho baví.
      • At si kazdej hraje jak chce, vzdy jsem mel v ufu od enemy unknow z 94 az po posledni nejnovejsi svoje vojaky pojmenovane a piplal sem si je na max, mise sem pak jel/jedu save load, bavi me to tak...jine tahovky taky ukladas...
        • Já také nemám nic proto jeho zábavě. Jen mi to připadá šílené, když někoho baví sav/load. To je ale jeho věc.

          Ale hlavně jsem zesměšnil "obtížnost", kterou se oháněl. V podání save/load nějaká obtížnost zcela ztrácí smysl, protože to dohraje každý, když máš vždy ztráty 0.
          • predstav si, ze temer kazdou hru dohraje skoro kazdy :D
          • Byl bys prekvapen ale znam lidi co by to ani save load nedohrali :) Me zas prijde divny jet to nahovado s Jane Doe a Joe Doe a chroupat ty vojaky jako rohliky...
            • tak ono i na ironmana mas jeden save, takze to stejne znamena, ze si na zacatku kola probehnes vsechna mista, zjistis kde jsou nepratele atd..a podle toho jedes a kdyz se neco potentuje tak load a znova...problem je, kdyz te prekvapi nejaky ufon a neco se mu v jeho kole extra podari, pak uz to nemuzes zmenit, protoze se save automatcky ulozi po skonceni tahu ufonu
            • Tak to nie je zase taky zazrak v Xcome. Kedze hra sa da aj prehrat a to velmi lahko, tak ani save / load nemusi pomoct ;-)
  • SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

    Ti, kteří už kampaň dohráli asi tuší proč se nezobrazuje jako dohrané :)
    • No, já třeba "myslím" že jsem došel do poslední mise, ale hra mi spadla a jediný save který mi funguje je dvě hodiny zpátky. Takž to asi taky jen tak nedohraju. :)
    • Asi tak no :-)
      SPOILER
      Zajímalo by mě, jestli si to nechali takhle otevřené pro další díl nebo nějaké DLC popřipadě datadisk.
      • Třeba zase budou bitky pod vodou, když je to ten restart srie UFO *3*
        • Jako, ja sem ani puvodni UFO Defence/TFTD nehral, a okamzite kdyz sem to videl sem si rekl... "Terror From The Deep."
        • Coffin.Corner
          Jé kéž by, v té grafice by to bylo užasný *4* Ale pokud vím tak Jake Solomon se vyjádřil že TFTD zrovna nemusí, takže asi těžko...
          • Škoda. Uplně vidím v této grafice, jak se tam honí ponorky mezi korály a rybičkama *4* A v tajemné hlubině je ufonská základna. Nějaká prastará robotická rasa, pro kterou tyhle chudinky jenom pracovaly *1*
  • nechapem čo tu riešite save load :))
    Ja hram vždy ironmana na najtažšej obtiažnosti a ak sa nejaka misia fakt nepodari a všetci mi umru tak si len skopirujem do zložky save game v dokumentoch zalohovane savečko :))
    • Jinými slovy hraješ jenom "jako" ironmana? To už můžeš opravdu hrát normálně a používat save/load *1*
    • To trochu porazi princip Ironmana...
    • Vidíš, my ubožáci si radši hru uložíme normálně přímo ve hře. :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit